Oh sorry Dacht al, daarom was ik ook zo benieuwd naar... hoe doet ze dat? Kwam ook doorat je vroeg hoeveel Picsi kost, of ben ik nu helemaal in de war?
hallo meiden, ik kom hier nu ook steeds meelezen. heb vandaag ook fm gehad voor me eerste ivf en er zaten 7 of 8 eitjes (had wel iets meer gehoopt) maandag weer fm om te kijken hoe groot ze dan zijn want krijg woensdag of donderdag punctie
ik had om half 11 een afspraak en liep beetje uit en daarna moest ik bloedprikken daar reed volgens mij na 11 uu weer terug.
was ik al weg. wat voor behandeling doe jij nu?? mijn iui-d's zijn allemaal mislukt alleen de laatste heb ik licht positief getest en is gelijk weer mis gegaan.
ik doe nog steeds iui-d... de 1e 6 ook mislukt.. alleen poging 3 was raak maar ging mis.. nu iui-d met hormonen
oke ik heb laatste iui-d ook met hormonen gehad. en me zorgverzekeraar vergoed maar 6 iui's dus heb daarna aanvraag ivf gedaan. en nu dus al bezig ermee.
Ik lees iets over slechts 6 iui's vergoeden. Het zit in je basispakket dat je onbeperkt mag iui'en!!! Sommige zh'en willen slechts 6 iui's doen, maar je verzekering betaald het (inclusief medicijnen) zo lang als dat het zh het zinvol acht!!!
spannend i ga duimen voor je!!! maartje mijn verzekeraar heeft dat heel duidelijk aangegeven dat ik er maar 6 kreeg. medicijnen enzo krijg ik allemaal wel gewoon hoor. bij de laatste iui ook gehad. ik mocht me echo's ook niet in nederland doen van de verzekeraar anders kreeg ik gelijk 1000 euro minder uitbetaald dan alles maar gewoon in dd.
In de algemene voorwaarden van de Bijenkorf staan ook heel duidelijk aangegeven dingen, die zijn er in gezet door de juristen. En ze hebben dat er niet ingezet omdat die dingen juridisch kloppen, maar omdat 'het gewone volk die geen verstand van de wet heeft' gaat geloven dat het zo is omdat het heel duidelijk aangegeven staat. De basisverzekering in NL is voor iedereen gelijk. Ongeacht bij welke verzekeraar je zit. IUI word vanuit de basisverzekering vergoed. Ik heb ff geprobeerd het op te zoeken, kiesBeter.nl - Zorgverzekering 2011 - Menzis ZorgZó Doe ff CTRL + F en dan vrucht intoetsen. Dan krijg je drie zoekresultaten. Lees daar dan ff.
maartje ik geloof het wel!!! maar toch heb ik misschien iets meer vertrouwen in ivf omdat al 6 iui's niet gelukt zijn helaas. wil gewoon niet weer 6 keer iui doen. zit bij menzis en ze doen gewoon super moeilijk over sommige dingen wat ik zelf ook heel belachelijk vind hoor. zelfde mag geen echo's in nl maar moet wel medicijnen in nl halen omdat ik ze dan wel krijg.(dan denk ik dan ben ik toch al met 2 landen bezig) :S hun zeggen gewoon ja jij wilt het daar doen dan doe je daar alles maar. en me moeder heeft ooit ook zulk werk gedaan dus die heeft veel voor elkaar gekregen voor mij (mocht eigenlijk niet eens ivf aanvragen in 2010 voor 2011 ivm dubbele vergoeding wat voor mij per 1-1-2011 inging en papieren al inorde had voor pakket 4 ) maargoed ga me er verder niet druk meer over maken ben gelukkig nu al bezig en krijg gewoon me dubbele vergoeding
Kan me voorstellen dat je IVF wilde als je weinig vertrouwen nog in IUI hebt, maar er zijn ook mensen die wel vaker dan 6 keer het willen proberen en ik dacht ik schrijf het er maar ff want als er een meelezer is die ook te horen krijgt van de verzekering dat ze maar drie pogingen vergoed krijgt en dat geloofd omdat het hier ook staat, dan komt ze misschien niet in actie voor meer pogingen terwijl ze er wel recht op heeft Fijn he, extra verzorgd 4! Ik heb dat in combi met tand 3 en betaal me scheel aan premie, maar oh wat is het lekker dat je 3100 vergoed krijgt voor 1 IVF/ICSI
Groot gelijk meid!! Jullie hebben nu pas 6 kansen gehad om zwanger te raken. Normaal moeten mensen er toch ook 12 maanden proberen voordat er hulp komt Eigenlijk is 6 pogingen dus te weinig. Maar goed dat je het onbeperkt vergoed krijgt. Al zullen jullie wel kosten hebben voor het donorzaad... dat krijg je vast niet onbeperkt vergoed??