was de link van human first ivf te bekijken en zag een linkje dat je kan berekenen wat je kansen zijn op een zwangerschap na een ivf behandling http://www.ivfpredict.com/index-1.html
maartje ja erg fijn dat je 3100 krijgt voor je ivf/icsi wij hebben ook donorzaad en die moeten we nu waarschijnlijk wel zelf betalen ff 400 euro voor 1 ivf. maar druk de rekening er gewoon tussen misschien vergissen ze zich wel. volgens mij ook fout gegaan bij me iui-d toen dus wel al het geld van de donor gekregen vind zowiezo de regels van zo'n zorgverzekeraar erg stom. ze moeten inderdaad wat makkelijker doen over iui's en ook gewoon over donorzaad.(er zijn steeds meer meiden die via deze weg zwanger kunnen worden)
game over....??? de test was neg 14 dagen na de punctie. meiden, kunnen jullie me vertellen hoe het inplannen en medicatieschema etc is voor een cryo tp. plannen smeden begint alweer....
Marjah, jeetje wat ontzettend Kl@. Weet ff niet goed wat te schrijven. Wel fijn om te lezen dat je al weer bezig bent met de toekomst hierin. Kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Meis,wil je in ieder geval toch even en hele dikke sterkte knuffel geven. Is toch altijd weer een teleurstelling zo'n negatieve test.
ohhh...blond. Zie nu pas je vraagtekens achter game over. Ik begrijp hieruit dat de rode duivels nog niet gearriveerd zijn. Heb je niet te vroeg getest ofzo of was de test wel goed.? Ik ga voor je hopen dat dit laatste het geval is.
Hallo meiden Nou we zijn voor de intake geweest en ons consult vol gemaakt hij nam echt de tijd voor je en duidelijk hoefde geen vragen te stellen om dat het duidelijk was wat wij wouden weten moet nu bloeduitslag afwachten ivm met de ei reserve's en dan kunnen we beginnen hoop op korte termijn Groetjes Dian
Hoi Girl86 Wij hadden afgelopen dinsdag een intake gehad Girl om 10:45 vond het alleen moeilijk om het te vinden en de ring van DD wat vreselijk zeg!! in de tunnel zijn we fout gegaan En idd wat weinig ruimte om je auto kwijt te kunnen maar mannetje gaat volgende keer weer mee durf het niet alleen aan hoor haha
Hoi diaantje. Dinsdag ben ik er niet geweest. Maar in het begin is het moeilijk om het te vinden. Hopelijk kun je snel beginnen. Ik zou nu nog niet alleen gaan. Vind het prettig als je met z,n tweeën bent.
Girl Dat is het probleem mijn man werkt in duitsland tegen de deense grens flensburg hij moet eerst 500 km rijden naar huis dan naar dd 266 en ik dacht dat ik het wel alleen kon rijden maar vind het erg druk daar en hectische brr.. dus even zien hoe we dat oplossen nu Groetjes Dian
Ik dacht de eerste keren ook dat ik het nooit in mn eentje ging redden maar ben toch een aantal malen alleen heen gegaan en een keer met een vriendinnetje die er ook niet bekend was en geen rijbewijs heeft. Maar na een poosje samen met je man er heen te zijn geweest red je het echt wel als je je TOMTOM meeneemt En die tunnel? Die is alleen de eerste keren lastig. Daarna heb ik wel door welke afslag je moet hebben. Ik denk dat ik nu het grootste gedeelte zelfs zonder TOMTOM zou kunnen rijden
Wij zijn er nu een paar keer geweest, maar tot nu toe elke keer nog (met tomtom!) verkeerd gereden Altijd stress in de auto. Ik weet niet wanneer wij straks weer die kant op gaan maar ik zie er nu al tegenop. Ook omdat manlief niet steeds vrij kan vragen op z'n werk (ik merk dat ze het nu na een paar jaar wel een beetje irritant gaan vinden), maar alleen rijden durf ik echt niet. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar tot nu toe ben ik alle keren nog anders gereden haha. Vooral eenmaal in die stad vind ik het erg chaotisch en op de een of andere manier rijd ik er gewoon nooit in 1 keer naartoe. Dan denk ik in de buurt te zijn omdat de tomtom aangeeft dat ik er over 5 minuten ben en dan weet ik het toch te presteren (schijnbaar?) een verkeerde afslag of wat dan ook te nemen. Met als gevolg dat we weer verdwalen in die drukte daar.
Wat me nog te binnen schiet (en daarna ga ik slapen, belachelijke tijd weer). Ik weet niet meer WAT er gebeurde maar we namen een verkeerde afslag bij die tunnel en op de een of andere manier kwam ik op een vaag weggetje terecht (ik volgde gewoon de tomtom he!) die ons uiteindelijk een PARKEERGARAGE instuurde. Ik kon geen kant meer op en raakte ook echt in paniek. Er zat een auto achter ons dus ik moest wel een kaartje aannemen en onder de spoorboom doorrijden. Ik dacht hier komen we nooit meer uit. Snel de auto omgedraaid en direct weer dat kaartje erin gestopt en gelukkig ging de spoorboom open. Later bleek dat ze met die weg bezig waren, er was van alles opengebroken daar. En daar was me tomtom niet op voorbereid. Leg je al je vertrouwen in je tomtom, stuurt dat ding je zonder pardon een donkere parkeergarage in :x
de tomtom heeft idd niet goed aan waar het is.. maar wij rijden altijd hetzelfde, en als we uit de laatste tunnel komen, pakken we de 1e weg rechts, en daar draaien we de auti om en gaan links bij t stoplicht staan ( zijn ze nu aan t werk maar t kan wel allemaal) en dan volgen we t stoplich naar links en daar gaan we bij t stoplicht rechts staan, en de tom tom stuurt je dan opnieuw de tunnel in, maar je moet rechts lanks de tunnel af rijden, dan rijd je tegen een gebouw aan met een schilderij met poezen erop.. daar ga je rechts. en dan meteen de eerste links.. dat is een klein straatje.. en dan ben je er.. wij zijn de 1e 2 keer ook verkeerd gereden, maar ik denk dat je t allemaal even door moet hebben..
*breekt even in* voeren jullie wel Ahnenweg 1 in? In het IVF boekje van Enschede staat namelijk een heel ander adres en dan kom je inderdaad aan het zoeken! Bij ons gaat het eigenlijk helemaal goed met de TOMTOM behalve op het laatste stukje, dan stuurt hij je een doodlopend weggetje in, maar als je dan de weg blijft volgen, pakt ie het zo weer op! *breekt weer uit*
@gaby: Ik heb niet echt een enorm richtingsgevoel, maar volgens mij ga met de Ahnenweg door een stuk minder druk gedeelte van Dusseldorf. Je komt zo via de hele kant aanrijden en toen hadden wij ook geen last van de wegopbrekingen. Maar goed, dat was wel in september voor 't laatst, dus dat kan nu natuurljk wel heel anders zijn.
miepje: oh ja ik heb ook niet echt een richtingsgevoel haha.. mijn man die rijd altijd naar dusseldorf. alleen doe ik dat ook niet, en als ik een insemiantie gehad hem ''moet'' ik van mijn man met de beentjes op t dashboard whaha.. nouja, wij komen er nu in ieder geval wel.. zijn er al zo vaak geweest