Wij hadden ook gedoe met de verzekering. Ik was bij CZ verzekerd en had daar een natura polis. Je mag dan naar het buitenland voor behandeling, maar alleen bij een gecontracteerd ziekenhuis. Wij kregen ook maar 75% van het NL-tarief vergoed. Ik ben overgestapt naar Menzis en daar een restitutie polis afgesloten. Deze zijn duurder, maar dit geeft je wel de vrijheid om bij gecontracteerde, maar ook bij niet-gecontracteerde ziekenhuizen behandeld te worden.
Hallo Meiden Het gaat erg vlug allemaal voor mij 2wk geleden voor intake morgen moeten we voor uitgang echo en kan gelijk starten met de beh nou als dat niet vlug is weet ik het niet meer Groetjes Dian
Hallo meiden Vandaagbegonnen met menopur 225ie en sávonds 225ie Wel veel of verbeeld ik mij dat 27 febr echo en dan 4 maart punkktie pff... erg snel dan wat ik gewend ben hoor hier in umcg eerst pil,decapeptyl,puregon 250ie pregnyl 4a 5 wk verder punktie mmmhhh wat een verschil met beh dan nou we gaan er in ieder geval weer voor ben er klaar voor!! Groetjes Diaantje
450IU menopur is wel hoog, maar de dames in de overgang of verminderde respons kunnen hier wel baat bij hebben. Hoeveel follikels had je bij de uitgangsecho? Ik vind trouwens ik vind 4-5 weken wel erg lang.... een "normaal mens" doet er ook maar 2 weken over .
Hoi Gisteren begonnen dus geen idee hoeveel folikels ik heb 27 febr heb ik een echo om te zien wat het heeft gedaan Dus bij dames in de overgang en verminderd vruchtbaar doen ze dat zo hoog ik had geen idee ze kunnen bij ons geen oorzaak vinden waarom er geen spontane zwangerschap komt!!!!! en mijn ei voorraad is goed mmmhhh.. zet mij allemaal wel aan het denken eerst volgende keer maar even goed navragen ja de traject hier in nl duurt veel langer 4 wk gaat het bij jullie nog weer anders dan aan de pil 21 dgn 11 dgn deca daar komt 10 gdn puregon wk erna punktie ben benieuwd naar anderen hoe die het ervaren hebben!!! Diaantje
kom even melden dat ik bijna doorga naar poging 8 zodra de ongi goed doorzet moet ik bellen voor een uitgangsecho... sorry dat ik zo weinig reageer, heb even geen puf..
Weet niet wie het laatst had over het hotel a&o wij hebben daar afgelopen zondag overnacht en dat is een keer en niet weer heel goedkoop en ontbijt goed maar wat een herrie en veel jongeren heb geen oog dicht gedaan en het parkeren is ook vrij prijzig 12,50 Weet iemand een hotel/app nog dichter bij de kliniek Groetjes Diaantje
diaantje: ne sorry geen idee.. all: hier moest ik gister ineens naar dusseldorf komen voor een uitgangsecho.. eigenlijk zou ik zondag moeten beginnen met spuiten, maar er zit een cyste van 18mm dus ik mag nog niet beginnen. dinsdag moet ik terug komen, als die weg is mag ik alsnog beginnen met spuiten, en als die er nog zit.. dan weet ik het niet.....
Knuffie Gaby... @A&O, ik heb goede ervaringen, maar ik ben bang dat jullie in het hostel gedeelte terecht zijn gekomen. Ik zat in het hotel gedeelte en dat is wel goed. Sorry!
Inderdaad, het hostel-gedeelte is vreselijk!! Ik heb er drie keer overnacht. Eerste keer hostel geboekt maar we zaten in hotelgedeelte ivm dat hostelgedeelte al vol zat. We hadden niet eens door dat we in het hotelgedeelte sliepen hihi De keer erop sliepen we in het hostelgedeelte. Vreselijk!! Dronken idiote scholieren, constant deuren die dichtknalden, lallende scholieren. Het was verschrikkelijk. De keer erop een hotelkamer geboekt en zaten weer op dezelfde verdieping als de eerste keer. Wederom heerlijk geslapen. Als je trouwens via hotels.com boekt heb je vaak hotelkamers voor hostelprijzen, dus ik denk dat je dat verkeerd geboekt hebt De kamers beneden zijn hostel... Gaby, een knuffel. Wat is het toch ontzettend kut allemaal!! Enneh, als je cyste er dan nog zit zou je kunnen vragen of hij hem wil aanprikken, dan zou je toch kunnen starten. Doen gyn's wel eens vaker. Ik heb woensdag mn 20 weken echo gehad. Kindje is helemaal door de APK. Lieve DDmmmeiden, ik gun jullie die ook allemaal zo!!
Hoi meiden Maartje geweldig dat alles goed is met de baby We hadden het ook via hotel.com geboekt volgende keer beter dan maar!! A.s Maandag voor de echo maar heb zo enorme opgeblazen buik dat ik haast het idee heb dat er twee trossen druiven in hangen kan bijna ook niet plassen moet maandag bellen over de uitslag eitjes hoeveel en hoe groot en vraag ik even na of het wel normaal is zo gevoel en dat plassen.... ik heb geprobeert DD te bellen maar zijn niet bereikbaar weet niet meer wanneer ik de cetroide moet spuiten als dat nou zondag 22:00 was of niet hhhmmm... heb er vier voorgeschreven gekregen maar dat gebruik je toch geen 4 dgn weet een van jullie dat ???? nou fijn weekend allemaal Groetjes Diaantje
Hi dames, vorige week bij de uitgangsecho had ik ook een cyste. Donderdag weer een echo gehad en nu was de cyste nog maar 12 mm. Volgens Dr. S. konden we gewoon starten. Dus ben sinds donderdag de Gonal aan het spuiten. Dinsdag weer controle! X
Diaantje, meestal begin je op dag 8 met cetrotide en vervolgens spuit je dat elke avond tot de pregnyl. Dus die 4 cetrotide kan kloppen (daar is ie iig niet veel te scheutig mee geweest). Een opgeblazen buik... klinkt "goed". Ik hoop dat je gelijk hebt over de druiven trossen, maar pas op voor over stimulatie . Daar heb ik geen ervaring mee... Cyste: ja een cyste punctie kan heel goed! Ik hoop dat de cyste gewoon slinkt en dat de follies mooi blijven zitten . Laloutje: succes met stimulado-en
hallo, diaantje ik lees dat je een opgeblazen gevoel hebt en met dat plassen. dat had ik ook de volgende avond na de punctie en bij mij was me eierstok vergroot bij de tp. moest gelijk veel water drinken en neem je rust. ik had veel pijn als ik naar wc moest. dus pas op met overstimulatie. het is geen pretje. sterkte meid en ik had ook 4 cetrotide spuiten. heb ze allemaal gebruikt. staan ze niet op je prikschema?? bij mij wel.
Gaby86 Mijn schema is niet helemaal ingevuld bij zondag staat menopur cetrotide 22:00 bij maandag staat alleen de morgen met menopur 225ie dan moet ik bellen dan krijg ik te horen of ik sávonds nog menopur moet spuiten?? vind het wel allemaal verwarrend hoor!!! maar wacht het af fijne zondag allemaal groetjes Dian