Oja, dussel heeft me die voorgeschreven, die puffies, omdat ik altijd snel na tp ongesteld word! Ik haal de 2e week nooit! 1ste ICSI: zondag tp, 8 dagen later...the devils 2 cryo's tp: maandag tp, 4 dagen later (MOK)...the devils 2e ICSI: zondag tp, 8 dagen later...the devils... Volgens Deventer normaal, Uw lichaam heeft gewoon snel door dat het niet ingenesteld is en laat meteen weer los! Ja, me neus! volgens uber S niet normaal...u krijg mannenpuf! Nou...ik vind alles best als die beebjes maar eens blijven plakken!
Oh fijn klingel, van dat lachen is m'n ongi ook meteen op gang gekomen! hahah Bedankt! Dat betekent trouwens wel voor de een na laatste keer ongesteld en dan 9 maanden niet meer!
Driewerf hoera voor LOUTJE!!!! HOERA HOERA HOERA! En inderdaad: die zien we nooit meer terug!!!! Haha, jouw monatverbandje was dus voor meer doeleindes te gebruiken!!!!
PIESSSSSSS heb ik loutje ongesteld laten lachen?? gut nu IK nog, ik ga mijn eigen stukje ook maar even terug lezen, zou dat helpen?? loesje: jazekerrrrrrr vergoeden ze die narco. nu gewoon tot dat max van 2x NL. inleveren die hap, dat zal ze leren! incontinentieverbannd??? die duitsers geloofden dat het hele continent vol ubermenschen moest zijn. dat werpt nog eens een ander licht op incontinentie he. soooo 1944! (oops dit neem ik trug, do'nt insult the hand that pregnentssss you!)
@leider erdnusskäse: PIESSSSSSS kijk daar komt mijn endometrium nu van los!!! *ziet maartje en wikkelt haar vast in een ijzeren gordijn*
Hihi, uitgepiest?!?! Ben ik blij dat ik je van je endo heb afgeholpen!!! En trouwens...niet flirten met papa's op dit forum he?! *loesie speurt zp af naar nog meer flirtgedrag!*
Oh...vraagje van mannetje... Hoe lang lig je daar eigenlijk?! Heb om 11.30 punctie. Wanneer kunnen we ongeveer weer weg zijn!?! Is het nog zo dat je nog een uurtje na moet liggen ofzo?! Liefs
't Gaat hier weer helemaal nergens over he??????!!! Over die suprefactie heb ik ook gekriegen, terwijl mijn luteale faze zo'n 16 dagen lang is.Volgens mij moet je er gewoon zelf om fragen anders krijg je het nicht Klingel.Je moet ook overal zelf aan denken daar. Over die bloed in de bloedvaten gesprochen: Er hoort toch bloed in een bloedvat te zitten of ben ik nu gek??????? Wat ik me nu wel afvraag,bij de 1e echo in Deutschland zag dr S dat er dikke bloedvaten in mijn baarmoederwand zitten.Hij sprak over dat ik kans had op trombose. Zou dat dus misschien de reden zijn van het nicht innestelen? Loesie:Heeeeeeeeeel veel suc6 morgen!!En zo'n scheet is nog niks joh.Als je ligt te werpen schijn je alles onder te scheiten, daar zou ik me pas zorgen om maken. @Me: Heb endlich naar Deutschland gebeld!! En er is dus nog een cryo en die laat ik de komende cyclus zuruckplatzen.(Verwacht volgende week dinsdag/woensdag m'n ongi) Had nog een paar fragen: Moet ik meteen naar Deutschland bellen zodra de rode vlag uithangt?(Wil nl alles in D doen, geen moeilijk gedoe meer met 2 zh) Dr S is volgende week toch de hele week weg,krijg ik dan dr U aan de tel?In het Deutsch wordt het een kleine ramp nl) En als ik een posi ovu test heb, wanneer is dan de tp? Ik hoop zo dat die cryo goed ontdooit en doordeelt...
Als je geen klingel heet moet je na die punctie een uurtje blijven, die punctie zelf is in een kwartiertje wel gepiept. Heet je toevallig wél Klingel dan sta je 5 minuten na de punctie al bij de Mc Donalds te snaaien.(of was het nou Sikki???!!!)
Whahaah...kan dan wel net doen of ik Klingel of Sikki ben!!! Nee...laat ik de 1ste keer maar rustig aan doen! Ik dacht ook dat baarmoeder doorbloedt moest zijn...kopieer ook maar wat van een ander forum! Maar je kunt altijd fragen he...fragen stehen frei! Ooooooooooooh, je hebt dd gebeld! Hoera voor jou meis! Dat is toch wel een goed teken!! Denk idd dat je moet bellen als je ongesteld bent! Zou ik wel doen iig, dan weet je meteen waar je aan toe bent! Ik dacht dat hij weg zou zijn, maar hij is afgelopen week ook weg geweest...Toen ik voor 1ste fm moest, zei Irma...misschien kan het beter 6 februari, want dan is Dr S weer terug van een paar dagen weg....Maar ik weet het nie goed... En je krijgt Irma toch aan de phone?!?! Liefsss
Word ik 1 minuut geleden gebeld door narcosevrouw! Vroeg of ik nog vragen had en of alles duidelijk was! Ik met mijn steenkolenduits zo goed mogelijk proberen te reageren...verstond haar vraag nie, want kreeg televisie niet zo snel zachter, gaat ze vraag in Engels stellen....aaaaah lief! Of ik nog medicijnen had enz, of het 1ste punctie onder narcose was, dat ik tot middernacht mocht eten...Wel heel lief! Ga nu maar alles klaar leggen, want moet niks vergeten! Ben nu echt weg! Ik kom morgen zo snel mogelijk vertellen hoe het was! wil anders misschien iemand 06-nr naar mij pb-en?! Als je nie wil, niet doen, maar dan kan ik smsen hoe het was. Denk nie dat ik morgen zin hem op online te komen! Liefs
Ik kom ff mn mooie banner showen!! Wat een ontzettend prachtig hondje zag ik op das bild!! Ijzeren gordijn?? Ehhh Loesie, heul heul heul veeeeeel gluck morgen!!
Babes, jullie zijn geweldig Na er 2 uur over te hebben gedaan om thuis te komen, wordt je vanzelf weer blij als je hier ff geloerd hebt. Klingel, hoe groot zijn die mouwen van jou?!?!?!?! Maar eh, wie is die 0,2% Klopt trouwens wel dat ik na iedere punctie binnen 5 minuten bij de Mac zit. Na 12 uur nuchterkeit zetten die kecksken in folien ook geen zoden aan de dijk. Trouwens, wij hebben sowieso een vaste tafel en eigen wc bij de Mac. Zo'n beetje voor of na iedere afspraak hangen we daar. Tja, je moet wat als je veels te vroeg in DD bent. Zie je trouwens de leukste dingen. Om 7 uur 's ochtends de meest vreemde taferelen van vreemdgaande mannen en vrouwen die daar een stiekume date hebben Romantisch, bij de Mac... Saartje, gebeld, goed zo!!! Je moet op het moment dat de vlag uit kan gelijk Irma bellen. Dan op CD12 een echo. De rest ongeduldig afwachten met ovutesten en bij posi ovutest wordt de volgende dag Yeti ontdooit en dan 2 dagen later galauitreiking! Linke Loutje, alweer droog? Loesie, heel veel succes morgen!!! Wat lief dat je jou nog gebeld hebben. Dat hebben ze bij mij nog niet eens gedaan! Ik heb trouwens bij mijn goedkeuring van Menzis expliciet te horen gekregen dat de narcose niet vergoed zou worden omdat die in NL ook niet wordt gedaan. En ik zat sowieso altijd al boven m'n bedrag van 2689 dus heb de narcose ook nooit geprobeerd te declareren. Daarintegen heb ik wel een keer de AH vergoed gekregen Ga ff de keuken in de fik steken. (en ander noemt het kokkerellen, maar bij mij pakt het altijd een beetje anders uit). Manlief komt zo thuis van het sporten en verwacht dat z'n vrouwtje het eten klaar heeft staan.
Loesie, had mn nr wel willen pb'en maar ik ben pas vrijdagmiddag weer online ivm mn artzenbesuchjes im Deutchland. Moet ik ook iemad sms'n om te laten weten wie da was?
Hi Sikki!! Jups, jij hebt liggen slaffen!! Ik heb morgen een afspraak bij de endocrinoloog en overmorgen dokter S.!!!! Vind het best wel spannend!! De endo-man gaat kijken wat we aan die stomme schildklier/antistoffen kunnen gaan doen en van dokter S. ga ik te horen krijgen hormonen en welke hoeveelheden enzo!! - vragen om suprafact ivm waardeloze LF CHECK!!! Hebben jullie nog check's voor mij? Vriendlief is nu ff aan he tanken in schoonouders auto op gas zodat we morgen om kwart over 5 kunnen fahren!
2SIKKI: moet ik alvast die feuerwagen anrufen??! @Loesie: you've got mail! @Maartje: Heel veel suc6 morgen, ik zal aan je denken.Spannende dag.
Zara, dank u! Bij deze meiden, ik sms Zara, zij melt het hier!!! Gaat die vrouw ook mijn narcose doen denken jullie?!?! Dan heb ik dus nie Herr H! We zien wel! Maartje, jij ook heul veul succes! Sikki, gekke verhalen bij Mac...waar zit ie dan?! In de buurt van kliniek?!? Klinkt lekker! Ik neem ook ff wat mee...vriendje en ik zijn niet zo van druk/parkeren enz...zit liever weer in NL voordat we wat eten...whaha, echt globetrotters! Kwart over 5?!?!?! Waar zit die beste man?! Toch nie vergoed, die narcose?!?! We zullen het zien! Ik denk trouwens dan die vrouw heeft gebeld omdat ik die toestemmingsformulieren nog niet in had gevuld. Kreeg die dinsdag pas van Irma mee. Die was in de veronderstelling dat ik die allang had! Ze zal wel denken, laat ik voor de zekerheid maar ff anrufen! Ben een beetje door elkaar aan het lullen merk ik! Meiden, jullie horen het van Zara! Liefs Loesie