oke foutje... heb mijn koppie er ook niet helemaal bij er gaat te veel door mijn hoofd nu....... beetje onduidelijk op dit moment voor mij ... Meeste van jullie hebben al ervaring met DD het loopt al heel anders bij mij dan ik verwacht had!! Groetjes Diaantje
@ Marjah: haha dank je! Nog even en ik voel me weer de paashaas, heerlijk! Groei eitjes, groei!! @ Gaby: om 16.40. Moet jij ook dinsdag naar DD. Sorry, help me even (shame), waar zit jij nu in het traject, hou het even niet bij....
laloutje: wij moeten er dinsdag om 15.00 zijn.. en waar ik nu zit in t traject.. nou heb ook cyste net als jij dus even echo om te kijken of die al weg is ofzo.. voor de rest staat alles in mijn onderschrift
Hai ladies, Allemaal heel veel succes de komende tijd. Ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb nog niet veel geschreven. Wij gaan eind maart of eind april met KID in DD starten nadat een tese in december helaas niets heeft opgeleverd. Donderdag zitten we bij de notaris om de verklaring te tekenen die ze in DD gebruiken en dan hopen we in maart al een poging te kunnen doen. En nog even een voordelige hoteltip waar wij 2 weken geleden super geslapen hebben en een geweldig uitgebreid ontbijt op 850 meter van de kliniek Hotel: Garden Hotel Düsseldorf, Suitbertusstr. 22, 40223 Dusseldorf, Tel.: 0049 (0) 211 - 159 78 60. We betaalden maar EUR 54 incl ontbijt, hele ruime kamers niet hip maar wel prima en een lekker bad. Het ontbijt is super uitgebreid en gezond. Te boeken via booking.com of rechtstreeks The Hotel - Garden Hotel Düsseldorf Succes iedereen Groet Essie
hihi diaantje, NO WORRIES!!!! Vanavond de cetrotide erin jassen en morgen menopur, daarna moet je bellen en hoor je dus hoe je verder gaat. (heb je morgen in nl een echo dan???) Maar per dag wordt het gewoon met je doorgenomen, hoe je verder gaat. Goede tip Essie Gaby, laloutje en andere cyste mipen: succes meiden @bijna-paashaas: you go girl!
Marjah Bedankt .... ja in nl echo in het umcg werkt samen met DD maar moet wel zelf doorbellen zal hem vanavond er in jassen hihi... Fijne avond Groetjes
hee meiden, vrijdag hebben mijn man en ik tehoren gekregen dat een tese de enige optie is voor ons en dat we een ziekenhuis kunnen gaan uitzoeken (we zijn sinds nov in de mmm). na alles gelezen te hebben denk ik dat wij meteen naar belgie of dusseldorf gaan omdat ze daar toch al verder zijn en het ook al langer doen volgens mij...toch blijf ik het lastig vinden en kunnen artsen hier in nederland mij niet zo'n goed advies geven, ik heb het idee dat ze ons in nederland proberen te houden, weet niet waarom. daarom mijn vraag aan jullie waarom jullie voor dusseldorf gekozen hebben, want dat is toch een privekliniek? en hoe lang zijn de wachttijden ongeveer en wat zijn jullie ervaringen? en worden puncties bij de vrouw onder narcose gedaan of niet?(men....wat zie ik daar tegenop, als we al zo ver mogen komen!!!) wij twijdelen vooral tussen gent en dusseldorf.. ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen!!! heel veel sterkte allemaal!!!! liefs liev
Hoi liev Punktie wordt idd onder narcose gedaan ik ben er heen gegaan omdat er zoveel goede en positieve berichten zijn en mijn ivf arts in umcg zei het ook helaas mogen ze in nl niet zoveel doen.... ik ben 8 febr voor intake geweest en kon 21 febr komen voor uitgangs echo en 22 febr met schema beginnen en dat is erg vlug toch... nou ik ben net voor echo geweest was voor mij toch wel een beetje teleurstelling hoor spuit 450ie en had 4 eiblaasjes 17mm 14mm 2x 12mm net doorgebelt wordt vanmiddag terug gebelt hoe verder... Afwachten weer!!
he diaantje, bedankt voor je reactie. ik zit ook bij het umcg, wat grappig...bij ons zij de arts dat ze in eigen land zou blijven maar kon niet echt een goede reden geven waarom.. Klinkt alsof het best snel allemaal gaat in dusseldorf..en wel fijn om te horen dat een arts uit het umcg dus ook vertrouwen heeft in dusseldorf!! wat balen dat het tegenvalt bij jou...ik weet nog niet zo goed hoe het werkt allemaal..maar ben je dan nu hormonen aan het spuiten zodat je straks een punctie kunt krijgen? vind jij het een beetje te doen allemaal??? die punctie lijkt me zoooo eng en onder narcose ook..wat zijn jouw ervaringen? ben benieuwd...spannend dat je straks gebeld wordt!! toi toi toi liefs liev
Hoi liev heb 3x icsi in umcg gehad met puregon250ie deca en pil en pregnyl daar deden ze het niet onder narcose maar vond het ook niet erg pijnlijk de punktie maar ja iedereen ervaart het weer anders natuurlijk ik spuit nu 450 ie ben nu 7 dgn bezig vandaag echo gehad en weinig eiblaasjes maar dat moet ik nog afwachten wat ze daar in DD van vinden dit is de eerste beh. in DD je wordt daar als mens beh. en niet als een nr voel mij daar meer op gemak dan hier in nl Groetjes Diaantje
Hallo allemaal, ik ben Roos en zoals je kunt zien ook in Duesseldorf geweest. Heel ICSI-traject achter de rug gehad, met gelukkig goed resultaat. Nu vind ik het wel nuttig om mee te lezen en anderen te kunnen helpen met vragen omtrent ICSI, maar ook met hoe het in DD is gegaan. Zwanger of niet, die impact van de mmm blijft en dan zijn lotgenoten toch het prettigst.
hee Roos, wat super dat je zwanger bent!!!lijkt me ook een erg zwaar traject..wij staan aan het begin (als die er mag zijn)!!! ik ben wel heel benieuwd waarom jullie voor dusseldorf hebben gekozen! wij gaan namelijk deze week een afspraak maken of in gent of in dusseldorf, zijn nog in dubio.. liefs liev
Hoi Liev, wij hebben augustus 2010 te horen gekregen dat tese icm Icsi de enigste mogelijkheid was. Wij hebben gekozen voor Dusseldorf, omdat ze meer punctie's nemen van de testikels (in DD totaal 6) en in NL maar één. Nu bleek achteraf dat er in één zaadbal niets zat. Dus stel we hadden de tese in NL gedaan, was er een grote kans geweest dat ze net de verkeerde hadden. Verder waren er in NL (voor tese/icsi) toen lange wachtlijsten. In DD konden we meteen terecht. Ook de extra technieken zoals assistend hatching, IMSI, PICSI etc. behoorden niet tot de mogelijkheden in NL. Verder vind ik het heel prettig om de punctie onder narcose te doen. Al met al zagen wij in Dusseldorf meer kansen en staat 'het buitenland' beter aangeschreven dan NL. Mocht je twijfelen, doe je toch gewoon bij beide in intake en kijken jullie wat het beste voelt. DD was voor ons het dichtste bij en volgens mij was Belgie ook een stuk duurder... In ieder geval succes.... Morgen de eerste follikelmeting.... Hopelijk heeel veel eitjes
he laloutje, dankje voor je informatie..ik krijg helemaal hoop als ik jullie verhaal lees en er 7 rietjes vol zijn nu!!!!oooo wat hoop ik ook dat dat bij ons gaat gebeuren!!! de FSH bij mijn vriend is wel 18 (is hoog volgens mij) weet je ook hoe dat bij jouw vriend was, lees soms wel eens dat dat ook een voorspeller kan zijn van veel of weinig kans dat er iets gevonden gaat worden! zijn testosteron is ook laag maar nog wel binnen de marges! ben benieuwd... onder narcose lijkt mij heel eng, dat ben ik nog nooit geweest, maar zonder narcose lijkt me ook eng, dus misschien is het dan toch beter dat ik er niks van mee krijg..maar ben er zooooooooo bang voor!! en de eerste poging is mislukt bij jullie...wat erg lijkt me dat!!!gelukkig al bijna weer met tweede poging beter?? hopelijk is die raak!!!!!!! veel liefs...ik ga nu gewoon dusseldorf bellen voor afspraak!!!!
Morgen heb ik weer in nl echo doorbellen hoe de eitjes zijn gegroeid om de punktie in te plannen heb idee dat het vrijdag al is en anders zaterdag en dan maar hopen op een TP (en in de vriezer maar ben bang van niet) nog nooit gebeurd in alle beh. ben erg zenuwachtig om onder narcose te gaan omdat ik de punktie 3x zonder narcose heb gehad en vond het niet pijnlijk maar iedereen is anders natuurlijk Groet Diaantje
owww diaantje wat ontzettend spannend....ik zie ook enorm op tegen ooit die narcose...wie weet kun jij mij binnenkort geruststellen...wat spannend allemaal voor jou!!! brrrr... ik heb net een afspraak gemaakt...het is toch echt het ivf-centrum in dusseldorf he?? met dr scholtes.... vind het zo gek een privekliniek..als ik dan die fotootjes zie van de uitslaap kamer enzo..echt zo anders als in een ziekenhuis..dan denk ik 'help, hoe kan ik weten dat ik in goede handen ben en dat het allemaal erg professioneel is'........ hebben jullie nog geruststellende woorden?? he en diaantje, jij mag de echo in nederland??? is dat vaker zo?? liefs en veel succes!!!
Hey lieve umcg doet echo in overleg met DD Jij moet zelf afspraak maken met umcg en doorbellen naar DD zo hebben wij het afgesproken met de arst Idd het is een prive kliniek ik vind het een rustig ontvangst daar erg vriendelijk, Dr scholte is een aparte maar die moet je leren kennen ik vind het persoonlijk een leuke duidelijke man met eigen werkwijze mompeld en kan soms raar antw hou ik wel van haha verder is de ontvangst ruimte goed staat koffie/thee en geen ziekenhuis gevoel je zit daar als Mens met een wens en zo wordt je ook beh Maar dat moet je zelf ondervinden heb ook gehoord dat het een verwarde man is maar dat is gewoon zijn werkwijze zal een voorbeeld geven hoe hij kan doen... nou hebben jullie er over na gedacht wat jullie willen!! Wij: ja....dat weten we oke ga ik nu even koffie voor mij halen heb geen zin om zelf te zetten....en weg is die!! iedereen heeft een andere mening over hem mag hem wel