diaantje en laloutje...ook van mij heeeeeeeeeelll veel succes morgen....wooww...respect voor jullie!!! zet em op!!!!! veelliefs liev
hey meiden bedankt voor het succes wensen Ik ben weer thuis hoor we zouden tot zondag blijven maar beste herstel is thuis laloutje dan heb ik je net gemist ik moest om 8:00 punktie 7:30 moesten we nog bloedprikken vond het toch erg prettig de narcose hoor en wat een fijne artsen voelde me goed op mijn gemak 10:00 gingen we richting huis en 13:00 waren wij er lig nu op mijn bedje en ga effe nu mijn ogen dicht doen o"ja had zeven eitjes van de 10 toch heel wat......
diaantje wat een mooie score!!! nu lekker rustig aandoen meid!!! is wel erg prettig dat je narcose hebt he. morgen hoor je hoeveel er zijn bevrucht?? spannende dag morgen nog. hoe is het met laloutje??
Girl Maandag bellen ze hoeveel er bevrucht zijn dat vind ik zo spannend omdat je niet weet hoe laat ze bellen als er uberhaupt een bevruchting is o zo erg he We wachten weer af!!
Dank jullie wel allemaal :-* Het is super goed gegaan, 17 eitjes!!! Ben helemaal happy, maandag horen we het aantal bevruchtingen. Hopelijk door de imsi nu wel meer als 1! Bloed nog een beetje na en heb wat kramp, maar ach, als dat alles is
Hi Diaantje, volgens mij heb ik je wel gezien. Ik lag in het eerste bedje toen jij uit de punctiekamer kwam. Heb je blonde korte haren en kom je uit Gron.....? Ik hoorde dat ze zeiden dat er 7 eitjes waren Proficiat!!! Spannend he dat wachten tot maandag. Wij mogen na half 11 bellen.. Liefs
heey meiden. ik heb een vraag. als ik deze maand (ivm cystes) toch een tp mag zit ik eraan te denken of ik deze cryo ah zal doen of bij de laatste cryo ah doen. geeft dat veel meer kans?? en wie hebben dat allemaal gedaan vanhier?? erg benieuwd naar resultaten. heb 2 keer licht positief getest maar wordt wel ongi daarna. laloutje mooie score!!!!! hopelijk bij jullie beiden maandag een goeie uitslag van bevruchtingen!!!
diaantje: oh 7 eitjes, goed hoor, heb je nog veel last van napijn gehad? hoe voel je je nu.   laloutje: woow 17 eitjes jeetje!! hoe gaat t nu met je?   laloutje en diaantje: wat grappig dat jullie saampjes in de uitslaapkamer lagen haha ik heb ooit alleen sikki in duitsland gezien, verder nooit iemand van t forum.   girl: als ik zou moeten kiezen zou ik voor ha erbij gaan. maar die keuze is persoonlijk.   all: vanmorgen een positieve ovulatie test dus morgenvoeg om 7 uur zitten wij in de auto naar dusseldorf voor een inseminatie, als deze poging niet lukt nemen we even wat rust erna..
gaby jij had een cyste van 18 was die bij jou helemaal weg nu je toch de iui krijgt?? ik had kleine cystes ik zit er ook aan te denken om het te doen wil graag alles eruit halen wat kan.
nee bij de laatste echo eergister was die nog 15 mm.. dus hij zit er nog, maar was geen probleem zei Uber S, zolang die maar kleiner word.
Girl ik heb 3x een tp gehad in DD 1x een verse tp die niet lukte en twee keer 2 cryo's en die heb ik allemaal met ah gedaan en beide keren was ik zwanger!!!! de 1e x is mn zoontje blijven plakken en de 2e x is de tweeling blijven plakken
Hey laloutje Ja klopt korte blonde haren en uut grun toen ik de punktie kamer uit kwam kan ik niet meer plaatsen ben dat stuk kwijt ja had 7 eitjes hoop dat het nu wat is en goede afloop maar ik heb helemaal geen tijd gekregen hoe laat ik maandag moet bellen ze zij je hoort van ons als er een bevruchting is heb jou niet gezien maar dat kan kloppen toch waarschijnlijk ging jij de punktie kamer uit en ik er in
Hi Diaantje, ik kan me ook niet meer herinneren dat ik uit de kamer ben gelopen. Alleen dat ik wakker werd in de uitslaapkamer. Jij hebt mij niet gezien, want alle gordijnen waren dicht toen ik naar het toilet ging en toen ik je uit de kamer kwam was je zo suf als een konijn hihi Volgens mij heeft je man ons wel gezien, die had een zwart shirt aan... Nog één nachtje slapen en dan weten we weer iets meer pfff...
hahah....ja stoned was ik dus pff... goh jammer dat we niet even hebben kunnen kletsen ja mijn man had zwarte shirt aan zal ik dan maandag zelf bellen over de uitslag zoals die urogestan bolletjes moest ik vandaag mee beginnen ik dacht gisteren de eerste om 22:00 volgens mij zijn ze de helft vergeten uit te leggen vond het ook erg druk jij niet
oh dus jou cyste was nog niet weg. hij zei bij mij ook dat ie kleiner of weg moest zijn voor dat ik medicatie mocht gebruiken. silvia fijn om te horen dat jij ook ah hebt gedaan. doet je goed als het 2 keer gelijk gelukt is. heb ff over nagedacht. ik ga zowiezo is ff vragen wat ze zeggen donderdag, maar ons besluit hebben we eigenlijk al wel een beetje gemaakt dat we het wel willen doen. en weet jij ook of de rekening van ah apart komt?? want mijn zorgverzekeraar vergoed dat niet. ze deden al moeilijk met echo's in nl. dus ik wil die gewoon zelf betalen die 160 euro.
Hi Diaantje, ik vind het altijd allemaal erg snel gaan daar. Je moet goed je koppie erbij houden. Ze waren mij vergeten het formulier voor het ontdooien van het zaad mee te geven. Krijg ik vrijdag telefoon dat ze niets kunnen ontdooien! Pff, is wel allemaal goed gekomen, maar je moet overal zelf aan denken. Mn vriend moest donderdag mee komen voor bloed te prikken. Naar mijn mening was dit niet nodig omdat het zaad door de tese al is ingevroren. Dat daar gezegd, krijg je weer te horen... 'Uhm..Ohja..." En bij de 1e poging hadden ze het aantal bevruchtingen verkeerd door gegeven. Ze zeiden 9, maar het was er maar 1. Maar verder zijn we tevreden haha En de bolletjes idd vanaf vandaag 3x 2 stuks. Is niet erg als je gisteravond al bent begonnen. Ik zou gewoon even de ochtend afwachten en anders zelf even bellen...