Hey laloutje hoe laat moet jij dinsdag voor tp terug komen of heb je nog geen tijd door gekregen als de tp door gaat moet ik dinsdag om 9:30 zijn maar gaan dan maandag avond in DD overnachten wil er rustig heen no stress voor de tp Girl ik zal het afwachten anders bel ik zelf er heen jij moet 10 maart toch!! nou fijne zondag avond nog allemaal wie weet zitten we daar weer tegelijk haha dan gaan we ergens wat drinken hoor!!
nou ze hebben net gebelt morgen worden er 2 teruggeplaatst en 1 in de vriezer ....... gelukkig is er wat uit gekomen ben heel blij met 3st
diaantje: hey goed hoor succes alvast voor morgen all: hier de poging afgebroken.. inseminatie had geen nut meer..
laloutje: wooow hoe kan da nou.. zoveel eitjes.. jeetje zeg, dat is echt mega balen.. nou weetje meer dan balen.. t is gewoon ronduit kut man.. dikke knuffel voor jou...!
Gaby en laloutje Voor jullie een dikke knuffel van mij vind het zo rot om dit te horen...... omdat ik weet hoe het is...... dit was ook mijn laatste kans en die is wonder boven wonder (bijna) uitgekomen en ik maar denken dat als je zoveel eitjes meer kans hebt Groetjes Diaantje
Wat een nare berichten toch allemaal Ik hoop dat er voor jullie toch snel een mooi wondertje op jullie pad mag komen. Deze strijd moet gewoon beloond worden. Dikke knufffffffffffffffffff
Hoe vaak hebben jullie een echo gehad voordat je opmocht voor de punctie? Heb nu 2x een echo gehad en heb best veel en grote eitjes... 1 van 19mm en een aantal van 17mm en een aantal van 16mm enz enz. heb er in totaal een stuk of 15. Maar moet toch woensdag nog terug komen voor een echo..
laloutje en gaby wat kut!!!!! hoe kan dat nu laloutje, zoveel ei'tjes..ik snap er niks van....owwwwwwwww...wat klote...succes vandaag!!! en jij ook gaby!!!waarom is de inseminatie afgebroken??? zet em op meid.. Diaantje..voor jou beter nieuws...ben blij voor je!!!hoop echt op een wonder!!! veel liefs voor iedereen!!! oja...wij hebben 19 mei een intakein DD en mulheim voor tese...iemand meegemaakt dat het met vers zaad zou moeten (als er iets gevonden wordt???)...of meestal toch eerst de tese..afwachten of er iets is en daarna pas beginnen met hormonen en icsi??? ze waren trouwens mij vergeten terug te bellen en een afspraak ik mulheim te maken....hmmm...ben nu meteen wat bangig...stel dat ze met bevruchtingen ook zo chaotisch zijn....sorry hoor..das mijn doemscenario..dat na al die ellende als er al icsi oid mogelijk is, per ongeluk een embryo van een ander stel wordt teruggeplaatst en je alsnog geen eigen kind hebt...of een eicel of zaadcel verwisseld...hihi...
Ik zou ook graag aansluiten bij dit draadje. Ik heb 2 mislukte IVF pogingen gehad en mijn arts heeft ons gewezen op eventuele behandeling in het buitenland. Nu hebben we zaterdag a.s. een intake gesprek in Dusseldorf. Na veel gegoogeled te hebben, leek ons dit de beste kliniek. We willen dan ook Assisted Hatching. Ik zit bij Zilveren Kruis Achmea en heb goedkeuring nodig en moet nu een verwijsbrief, een aanvraagformulier en een kostenoverzicht inclusief behandelplan indienen. Ik heb hun gevraagd hoe hoog het gemiddelde NL tarief is voor IVF. Dat konden ze niet zeggen, ik moet eerst de aanvraag doen incl kostenoverzicht. Ik vind dat een beetje raar, heeft iemand hier ervaring mee en enig idee wat het NL tarief voor IVF is? Wordt een aanvraag ook wel eens afgekeurd? En ik heb begrepen dat je Assisted Hatching niet op de rekening moet laten zetten omdat ze dan helemaal niets betalen. Groetjes Jolanda
ff snel liev: de inseminatie is afgebroken omdat ik al een hele vroege eisprong had, en we dus eigenlijk op zondag hadden moeten komen, maar dan zijn ze dicht.. dus maandag echo gehad, en inseminatie had geen nut meer. dus helaas... nu voor ons even wat rust hier.. even geen poging meer.. moet nu eerst mezelf nog wat beter op de rit krijgen, en daarna gaan we weer verder. en dusseldorf is in mijn ogen ook een beetje chaotisch hoor, je moet veel zelf achter dingen aangaan. chessertje: welkom hier.. zo ben meteen weer weg moet nog veel doen
marjah fijn dat ze dat al van te voren doen!! want die mag ik absoluut niet indienen ze doen al erg moeilijk steeds. dank je!!!! heb jij het ook gedaan?? en wat was bij jou het resultaat?? diaantje hoe is het gegaan met de tp??? ja ik moet donderdag voor echo of cystes weg zijn. laloutje bah wat kl*te zeg dat er niks is bevrucht. hele dikke knuffel meid!!! gaby waarom is je poging afgebroken???? om die cyste??? ook een dikke knuffel!!!!
chessertje de rekening van assisted hatching inderdaad niet indienen. ik wil het ook gaan doen en dien hem ook niet in dan krijg ik niks meer vergoed. ze deden hier al moeilijk over de echo's in nl dan kreeg ik al 1000 euro minder nou dan maar gewoon alles in duitsland doen.
Girl86, wat een gedoe he toch altijd met die verzekeringsmaatschappijen. Raar ook van die echo's, zal dat ook eens checken. Het zou toch makkelijker zijn, echo's gewoon hier, maar ja, als het 1000 euro scheelt dan maar beter heen en weer DD rijden. Groetjes Jolanda
gaby balen hoor hopelijk is hij bij de volgende poging weg. chessertje ja het is een heel gedoe met die mensen altijd. ik zit bij menzis en ik zou anders 2000 euro krijgen en als ik echo's deed in dd dan kreeg ik 3100 vergoed omdat ik in pakket 4 zit. dus ja dan rijd ik liever heen en weer en ze willen dan wel dat je medicijnen enzo in nl ophaald anders krijg je die niet vergoed als je die in duitsland haald. dus erg stom allemaal. maargoed. informeer ook maar is over de echo's inderdaad of je ze in nl kunt doen. veel makkelijker.