Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    @ Gaby; oeh sorry, traag van begrip...
    Wat klote meid..... Ik wens je veel sterkte en kracht
    voor nu en hoop voor je dat het geluk je snel weer tegemoet komt!

2. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    Lieve meiden;

wij nemen even pauze... Na 3 icsi's in een half jaar, zijn we de teleurstellingen even zat:(.
    Over 4 weken op vakantie en daarna even genieten van de festivals en feestjes.
    Ik schrijf wat minder mee, omdat ik even rust wil.
    Maar ik lees wel mee en denk aan jullie.
    Dat onze wensen snel vervuld mogen worden...

Liefs xxx

3. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    gaby...wat kut zeg...heel veel sterkte te komende tijd!!!

laloutje..heb in andere topic op jou gereageerd hoor!

@all....gister de intake in DD en mulheim gehad (tese)...echt superfijne kliniek en in mulheim ook dikke prima...dr. S had ons 60-80% kans gegeven dat er iets bij tese zou worden gevonden..wij helemaal blij, eerste positieve nieuws ooit in ons geval...kwamen we daarna in Mulheim en die arts zei 50% kans doordat manliev zoveel verkalking in de testis heeft en dan kan er ook GEEN zaadproductie zijn..toch weer een domper en nu zo bang dat we aan de verkeerde kant van de lijn zitten...iemand hier ervaring mee??? eind juni of begin juli zal de tese plaats vinden..brrrrrrrrrrrr...

hadden ze bij jullie ook percentage gezegd? en hoe is dat afgelopen?>?

liefs liev

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Liev, je wilt het vast niet horen maar ook wij kregen 50% kans en helaas.... maar ja, ik ben nu toevallig wel zwanger van het meest gewenste kind ter wereld! :D

Gaby, met mij en de zwangerschap gaat het goed gelukkig. Helaas met mijn vader helemaal niet, die heeft longkanker uitgezaaid naar de bijnier en de botten, nu is het hopen dat hij de bevallingen van mij en mijn zus nog mee mag maken....

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

loutjelou: oh jeetje, wat erg van je vader zeg.. idd.. hopen dat die dat nog mee mag maken!! :( sterkte !

6. pien30

pien30 Lid

28 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik lees even bij jullie mee, want ik overweeg DD voor een volgende behandeling.

@ Kiyeko; mijn schildklierwaardes zijn ook iets te hoog maar daar is nooit iets mee gedaan. Het was niet hoog genoeg om er iets aan te doen. Maar ik ben wel benieuwd of ze in DD daar anders over denken. Wat waren jou waardes? Succes in ieder geval.

Groetjes,
    Pien

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

de waardes van te hoog.. liggen in dd anders dan in nederland.. mijn waardes vonden ze in dusseldorf ook te hoog... en in nederland hadden ze zoiets van je ze zijn een klein beetje verhoogd.. maar dat maakt niet uit.

8. Newa

Newa Actief lid

11 okt 2010
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Liev: Zo meis, de weken zijn toch nog snel om geweest he? Blij dat jullie nu echt aan de slag kunnen; wat betreft de kansen nou 50% is toch maar mooi 50%, en het is bovendien een schatting, voor hetzelfde geld is de kans op heel goed nieuws wel 80%!! :)

9. Newa

Newa Actief lid

11 okt 2010
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn te horen dat ook jullie positief zijn over dr S. Wij mogen volgende maand pas voor de intake, maar dat is ook al bijna ;) Ben benieuwd wat voor andere testen dr S nog wil dat wij (opnieuw) doen. Alles voor het goede doel! Hij heeft vakantie in juli geloof ik dus dan hebben wij in ieder geval ruim de tijd om al die testen te laten doen en dan kunnen we daarna in augustus hopelijk echt aan de slag! Spannend!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje lees hier het het slechte nieuws van je vader wil je heel veel sterkte wensen meid!!! hopelijk is hij erbij als de kleine meid geboren is. zou wel heel mooi zijn dat hij z'n kleinkinderen nog ff ziet. hele dikke knuffel!!!! gelukkig verloopt je zwangerschap wel gewoon goed.

gaby wat erg zeg!!!! lees het nu. sterkte ermee!!! hopelijk krijg je over een tijdje meer geluk.

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje wie had jou tp gedaan laatste keer?? ik had bij een vrouw met heel donker haar. haar kamer zat daar waar dat kleine balietje zit daar rechts achter. weet geen naam van haar.

12. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik had de laatste keer een man: dr. Kissler. Toen ik de vorige keer zwanger was had ik wel een vrouw maar die had blonde krullen, weet haar naam niet meer.

Jij bijna de echo, spannend!!!!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    IVF Düsseldorf | Dr. med. Petra Hubert

Zij?

Zij heeft mij bezwangert ;)

Pluspunten van deze mevrouw:
    1) relaxkamertje heeft zij
    2) humoristisch en hoopvol mens
    3) mocht/moest na de TP een kwartiertje blijven liggen
    4) ze heeft mij bezwangert ;)

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hahahaha ja, zij was het. Leuk mens inderdaad! Ik was ook zwanger bij haar, maar toen kreeg ik de miskraam. Bij S. ben ik dus niet zwanger geraakt maar bij haar en K. wel!

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja ik dus bij een andere vrouw ook heel leuk ze kon niet zo heel goed nl. hihi maar we hebben ons gered. s was op vakantie.

bij die vrouw ben ik wel is geweest voor een controle echo hoever ik in me cyclus zat. ook leuke vrouw.

16. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Zij heeft bij mij een echo gedaan en de acupunctuur voor en na de TP. Ik zit in het begin van m'n wachtweken, dit is m'n laatste IVF met maar 1 emmy.
    Groetjes
    Jolanda

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    De TP waar ik zwanger van ben was ook met slechts 1 emmy ;)

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ik ben ook zwanger van 1 emmy getpt was de laatste van ivf 1
    had erg weinig hoop en kijk nu. :)

19. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Ook ik kom me weer melden.
    Na een mislukte ICSI af hadden wij het idee om een paar maanden te stoppen maar misschien gaan we toch onze cryo's terug laten plaatsen.
    Ik ben tot nu toe al weer 3 weken overtijd en heb weer contact gehad met dr S.
    Zijn advies 2 weken aan de pil en dan kan ik, al ik dat wil, de cryo's in de cyclus die ik dan hoop te krijgen weer gaan starten.
    Wat is jullie ervaring in DD met het ontdooien van cryo's?
    Wat kan ik verwachten?

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    em ik had er maar 2 in de vriezer en bij mij waren ze alle 2 goed ontdooid. ik was daar ook soms wel bang voor gaat het goed want had er maar 2. dus ik ben erg tevreden over dat.

Deel Deze Pagina