Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki, jij ook al, dacht dat ik de enige was op de aardkloot met dat ongi-probleem. Heb echt het idee dat het daaraan ligt, ook al zegt de gyn. dat dat niet zo is, alles werkt verder goed, bms is altijd mooi dik, eitjes zien er goed uit, dus eigenlijk niks om je zorgen over te maken, zou je denken.... maar toch blijft er iets knagen binnenin mij dat het niet helemaal goed is. Maar wat kunnen we eraan doen?
    Ik heb in het verleden al eens een Primulut-kuur gedaan om te kijken of dat mn ongi normaal zou opwekken, maar hielp weinig, was geloof ik nu 3 dagen ongesteld, maar hetzelfde bruin met stolsels en af en toe beetje rood...hielp ook niks.
    Heb jij nog dingen geprobeerd toen om het te verbeteren??

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Maartje,
    Wat voor een test hebben ze gedaan om je AMH-waarde te testen, je schildklier te testen en de doorbloeding van je baarmoeder?
    Gaat dit via bloedtesten of inwendige onderzoeken?

Ik zou ook graag dit soort onderzoeken willen, al was het alleen maar om zaken uit te sluiten. Voor mijn gevoel zit er gewoon iets niet goed bij mij, ook omdat mn ongi zo ontzettend kort en weinig is.

Had je trouwens schildklier-klachten? Of nergens last van eigenlijk?

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha,

Heb niet zo heel veel geprobeerd.
    Wel bij de eerste 2 icsi's acupunctuur gedaan.
    Zij vroeg mij naar mijn menstruaties.
    Ik kon daar niet veel van zeggen omdat ik altijd tampons gebruikte.
    Vanaf toen ben ik alleen nog maar maandverband gaan gebruiken en toen viel het me op.
    Ik heb toen chinese kruiden gekregen. Van dag 1 t/m 4 moest ik 1 soort nemen, van dag 5 t/m 14 een andere en van 15/tm de menstruatie weer een andere.
    En die kruiden hadden echt wel invloed op de 'kwaliteit' van de menstruatie. Ik had veel minder stolsels. Nog steeds niet heel lang maar wel beter.
    Hmmm, nu ik dit hier typ denk ik, misschien toch nog maar weer eens naar de acupuncturist?
    Was er juist mee gestopt omdat ik het weer zoveel gedoe vond. Al die bezoeken. Nog meer afspraken.

AMH en schildklier gaat trouwens gewoon via bloedonderzoek.
    Dat heb ik dan wel weer gehad in DD.

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki, ik heb ook 2 behandelingen acupunctuur gedaan, ben er ook mee gestopt omdat ik het zo'n gedoe vond, idd nog meer afspraken enzo. Daar voel ik me wel beter bij, heb een rustiger gevoel nu, niet dat ik van alles maar MOET....

Heb afspraak gemaakt voor morgen bij de HA om mn schildklier en evt AMH te laten testen. Weet niet of het kan via de HA, maar ga het in ieder geval proberen. Weet dat ze in het ziekenhuis hier net echt aan mee willen werken.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Klingel, kom jij je eens heeeeeeeeeeel snel melden!!!
    Wat zie ik daar voor een mooie plus in je templijstje,waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Berichtje van Loesie: punctie is goed gegaan.16 eicellen!!!
    Nu met een beurs gevoel bij de Mac.En hysterisch blij toen ze vernam dat unze Klingel schwanger ist!:D

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jezus, wat een broedkippen hier :D

Gaaf hoor, deze positieve verhalen!

*waarom voelt Sikki zich dan zo KUT?*

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Omdat Sikki dat mag voelen. Omdat het ook gewoon KUT is allemaal.

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    aaaaah lieve Sikki.
    Je mag je zo voelen daar heb je recht op..
    we zijn allemaal heel blij voor Klingel maar we zijn ook niet vergeten hoe ontzettend klote jij je nu moet voelen door al dat hyper gedoe in haar babyrinth.
    mijn eerste reactie was (mag het waarschijnlijk niet zeggen maar doe het toch) het geeft hoop voor Sikki die ook nog geen ongi heeft en mischien ook wel laat innesteld.....

weet dat je je er al bij neergelegd hebt en al druk bent met plannen maken . ik vind je een hele sterke vrouw en ik weet zeker dat jouw tijd nog komt...is het niet nu deze maand dan zeer zeker in april nadat je heerlijk ontspannen terug bent van je skivakantie.
    al onze positieve vibes gaan dan uit naar jou....en die komen echt wel aan bij je...

knuffellllllllllllllllllllll voor jou alleen

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @loessie geweldige opbrengst 16 eicellen wauw..... nu op naar een goede tp :D

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki, zullen we ons dan maar samen KUT voelen??!!!
    Altijd beter met zn tweeen dan alleen, niet??

Knuf

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    @Sikki: een hele dikke knuffel hoor!!!Het is helemaal supersupersupergeweldig om te horen dat er iemand door dr S zwanger is geraakt, maar drukt je tegelijkertijd wel ff flink met de neus op je eigen sores.
    Maar met een cryo kun je ook heel goed zwanger raken en daar moet je je gewoon aan vastklampen!!!Morgen zul je je vast weer wat beter voelen, maar die klotegevoelens zijn er nu eenmaal en dat is gewoon kut.
    @Lindinha: Ik had nog helemaal niet op je gereageerd, kwam door die mooie plus in Klingels tempkaartje.:)
    Ik hoop zo voor je dat dat bruinverlies geen voorbode is van een naderende ongi.Heb je een test gedaan?Dikke knuffel, dit wil je gewoon niet hebben na die slopende wachtweken.

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, GRAAG!

Ik moet ook altijd aan jou denken!
    Blij (maar ook KUT voor jou!!!) dat ik niet de enige ben.
    Ik vind het steeds moeilijker worden. Iedereen zegt wel, jouw tijd komt nog wel, maar met iedere mislukte poging is de kans dat het lukt steeds kleiner. Zo realistisch ben ik ook wel.
    Ik ben ook nog nooit maar klein een beetje zwanger geweest.
    Ik vraag me af of mijn lichaam wel weet hoe dat moet.

Maar nou ben ik hier weer depri aan het doen terwijl het juist een mooie dag is!!!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki ... ik wou dat ik je verdriet weg kon nemen.
    Helaas kan dat niemand voor je doen:(

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: juist door dit soort berichten ga je denken? En ik dan? :( Dat mag en gooi het er allemaal maar uit. Scheld, vloek, huil, mok en stamp maar een eind weg.
    Het is gewoon ook zo oneerlijk allemaal.:(

((knuff)) voor alle mmmmeisjes

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki, ik moet ook vaak aan jou denken, ik zou ook willen dat ik ook maar 1x een beetje zwanger was geweest, dat had me gewoon een beetje meer zekerheid gegeven, tot die tijd moeten we de hoop maar uit onszelf halen en dat vind ik echt moeilijk. Vriendlief ziet het niet meer gebeuren dat wij ooit zwanger gaan worden, dat vind ik wel heel verdrietig, maar ik heb dat gevoel zelf ook wel eens...
    Maar goed, genoeg gedepried nu, we moeten weer verder. Eerst maar eens wachten tot ik echt ongi word, dan kunnen we daarna weer verder....!

****Linda knuffelt Sikki****

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lieverds...ff snel!

KLINGEL, WHAAAAAAAAAAAAAA! Zoals Zara al zei, werd helemaal gek! haha! Dit is toch geweldig! Ik ben morgen lekker vrij, dus ik kan de hele dag op je bloeduitslag wachten! En reken maar dat het een mooie waarde wordt!

Linda, Sikki, ook hier een knuffel voor jullie! En het is echt fijner om je samen kut te voelen, al voelen jullie je liever samen gelukkig!!! En ik snap het wel hoor, dat het soms gewoon pijn doet om allemaal te horen.
    Dat heb ik ook. Heb nu wel een superscore eicellen, maar er moet nog maar een wondertje uit voort komen...
    Ben nu alweer bang voor de komende 2 weken!

Ik ga weer ff plat...morgen bellen tussen 10 en 11, dan horen jullie meer!

Liefs

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *huil*

Sikki, ik voel zo met je mee :(. Ik zit dan niet in hetzelfde schuitje als jij maar begrijp wel heel goed je gevoelens en angsten nu het steeds langer duurt zonder ooit maar een keer zwanger te zijn geweest. Ik heb ook vaak het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat.
    Meid, ik hoop dat je snel weer uit dit diepe dal mag klimmen, zodat je weer strijdlustig verder kan gaan voor een volgende TP. Maar eerst maar eens lekker genieten van een welverdiende ski-vakantie.

En je mag hier altijd je depri gevoelens neer zetten hoor;). Wat voor de 1 een prachtige dag is, is voor een ander een neerslachtige dag. En we steunen iedereen, goeie of slechte dagen;).

Knuffel

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Sjonge, je kijkt even een dagje niet en dan dit! Super voor onze lieve klingel natuurlijk!!!

En Sikki, wat moet dit voor jou moeilijk zijn! Aan de ene klant ben je blij voor de ander, maar hoe je het ook wendt of keert, je gunt het jezelf nét een beetje meer! Een hele dikke knuffel voor jou!

Loesie, wat een superscore zeg!! Daar komt vast wat moois uit voort!

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    kwam ff kijken hoe het met Loesie was.......Meid wat een goed resultaat! Duimt voor mooie bevruchtingen.

En voor Sikki en Lindinha een hele dikke knuf net als alle anderen vind ik het zo erg jullie verdriet telezen en er is niks wat ik kan doen om dat te verminderen.
    Sikki jouw gevoelens mogen er ook zijn meid! Denk dat iedereen hier ze als geen ander begrijpt!

Deel Deze Pagina