lieve lieverds, ik wil iedereen een dikke knuffelknufff geven en ik vind t heel belangrijk dat we dit soort dubbele gemene trieste gevoelens kunnen bespreken.. reken maar dat, indien ik op roze ga, ik jullie aansteek met zoveel dusselpowerrrrrrrrrrrr en cryo-wonders en emmy-gala's dat jullie worden aangestoken. dat heb ik geEIST met slagroom en dat vergeten we niet!!!! heel veel liefs. knuffellllll kling
Madchen, ik ben zeker heel blij dat er weer een dusselbabe zwanger is. Je begon bijna te denken dat Uber S het trucje is verleerd! Ik vind mezelf ook walgelijk dat er bij mij op zo'n mooie dag ineens zulke dubbele gevoelens de kop opsteken. En dat ik dat dan ook nog hier plemp is dan wel het toppunt. Vanaf nu duikt Sikki onder als mrs Hide weer de kop opsteekt. Of schuilt in de armen van Lindinha SO! Dus wat hebben we nu? Klingel heeft een Silvia gedaan!!! Loesie heeft 16 eieren in U z'n mandje gedaan. Daar weet die man vast wel raad mee! Loesie vertel, vertel, hoe was het gisteren? Hoe vond je de narcose? Maartje, heeft Dubbele Deutsche Dates gehad. Gestern und heute! Zara heeft gebeld voor eisbeeb! Linke Loutjes banner holt maar sneller en sneller! Pat broedt op ubergeile dusselbabybabe. En Silvia blijft ons trouw aanmoedigen als Uberdusselmutti!!! En Sikki, die gaat zo boos Irma opbellen dat het gesodemieter nu eens afgelopen moet zijn. Ze heeft het afgelopen half jaar minstens 25 keer de dusseltocht gemaakt. Ze is al bijna aan het kijken naar appartementjes daar O ja, en gisteren is het BKA nummer op de mat gevallen. Vond het toch wel effe een dingetje...
Sikki je mag ook altijd bij mij uithuilen en schuilen..... weet dat ik ontzettend geluk heb gehad en nog heb...maar ik weet ook heel erg goed hoe het was en voelde voor ik zoveel geluk mocht beleven..... dus krop je gevoelens niet op..niemand die dat verwacht van je...daarom bestaat dit topic we zijn allemaal zo goed als getrouwd met elkaar in goede en in slechte tijden.... het enigste sneeuwwit waar jij nu aan gaat denken zijn de pistes waar jij dadelijk met je nieuwe schoenen de blits gaat maken mischien een kleine ongevaarlijke valpartij waarbij je eiervoorraad gestimuleerd word en in april dr s zich rot schrikt van alle eieren op je stokjes.... en dan word jij de eerste dusselpusselbabe 2011
Goedemorgen!!! Ik kom mijn punctieverslag doen!!!! Komt ie (van begin tot eind, dus als je je verveelt heb je mooi wat te doen!) Gisterochtend om 7.45 vertrokken ivm slechte weer en ik was dus heel bang dat alle wegen vaststonden. We hadden dus 3 uur en een kwartier voor 2 uur en 9 minuten! Komen we langs de ijssel in Deventer...staat het gewoon al vast! Fijn...kunnen we nu al gaan stressen! Waar we normaal 20 minuten over doen (om op de snelweg te komen) deden we nu rium 3 kwartier over! GROM! Kwamen we eindelijk op de snelweg richting Apeldoorn aan...ook langzaamrijdend...he potverdorie!!! Nog meer stress! Gelukkig mochten we na 11 km afslaan richting Arnhem en daar was het gelukkig doorrijden! Ik had de weg inmiddels al zovaak gereden dat we de tomtom bijna niet nodig hadden! Zonder verkeerd te rijden kwamen we aan in Dusseldorf! (ik keek al speurend om me heen naar de Mac, maar kon hem nie vinden!) Goed...da's van latere zorg! Naar binnen, vriendje naar het toilet, ik melden...staat daar een roodharige korthaar, die ook nederlands kan! LEUK! FIJN! Ze is zo fanatiek dat ze me zowat meesleurt naar de wachtkamer, kan haar nog net tegenhouden door te vertellen dat vriendje nog zijn blaasje aan het legen is...Oke...dan maar ff wachten, anders moet ik straks bij de balie vermissingen hem op gaan halen. Toen kwamen we in de wachtkamer terecht...Vrij snel daarna werden we door Irma opgehaald. Vertelde een beetje wat we konden verwachten. Keek de formulieren door enz enz. Ze had wat gedoe met de telefoon, dus ze liep even weg, omdat te regelen... Komt terug en begint tegen ons een heel verhaal in het duits te vertellen...HUH?! Ging toch weer over op Nederlands op een gegeven moment en vertelde dat ze vroeger weleens in onze woonplaats was geweest. Ze kwam uit Indonesie, heeft altijd in Amsterdam gewoond, maar haar buren ging naar onze woonplaats verhuizen! Heel verhaal...gezellig...miste de thee en de koekjes...maar goed! Toen mochten we terug naar de wachtkamer (was inmiddels 10.45...en toen begon het vervelende wachten. Nog ongeveer 20 minuten werd vriendje opgehaald...ik dacht: oke, nu ben ik ook zo aan de beurt... Maar of vriendje was snel of de rest langzaam, want na 10-15 minuten kwam vriendje weer terug in de wachtkamer! hhhmmm...en wanneer mag ik?! Tegen 11.35 werd ik ook eindelijk opgehaald. Mee naar de operatiekamer...erg indrukwekkend! Nou, onderste helft uitgedaan, behalve mijn charmante badstoffen sokken (heb naar de tips geluisterd!) en mijn rokje! Mocht vast op tafel gaan liggen...kreeg infuus, bloeddrukmeter, knijpertje om mijn vinger enz enz...werd ook idd vastgebonden! Whaaaa! Toen werd dr S opgepiept dat ik klaar lag... en daar lag ik.....en lag ik....en lag ik.... Ondertussen liepen er een paar in en uit en zaten met elkaar te ouwehoeren over weet ik veel wat...ging over wijn geloof ik! (het was dat ik nie kon bewegen, anders zat ik in 1 ruk rechtop! WIJN?!?! WAAR?!?!) Ik heb werkelijk waar 15/20 minuten met mijn benen omhoog gelegen en verder vastgebonden...en alsof dat nog niet erg genoeg was, kreeg ik ook nog jeuk aan mijn neus! Nou, daar wor-j nie vrolijk van! Eindelijk kwam dr S binnen...sorry mevrouw....het ging niet helemaal goed ergens...maar we gaan beginnen...zucht...gelukkig! Had een vrouwelijke narcotiseur...jetz fangen wir an! Zegt ze en hops daar ging ik! Heerlijk slapen! Ik was gelukkig nog nie wakker toen ze m'n onderbroek omhoog sjorden, moest later voelen of ik hem wel aanhad, haha! Op de één of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om naar de uitslaapkamer te komen...en ook nog te vertellen hoe mijn vriendje heette...(dat herinnerde ik me later pas dat ze dat had gevraagd, toen ze dat bij een andere meid vroeg) Na een kwartier kwam er een duitse meid die kwam vertellen dat er 16 eicellen gevonden waren! JOEHOE! Ook drukte ze me nog wat foliekoekjes in de hand! Moest gelijk aan je denken Klingel! Nog een poosje wachten en toen kwam dr S! Hij vertelde ook nog even 16 eicellen en vroeg of ik in Deventer weleens nagekeken was voor tp. ivm overstimulatie... Want 16 was nogal een aardig aantal...(ik dacht dat ze bij 20 pas voorzichtig werden.) Als we dan tp hadden, wilde hij eerst echo maken of alles wel goed was. Ik mag dus straks bellen tussen 10.00 en 11.00 over bevruchting. En dan krijgen we een tijd te horen voor morgen! Wanneer hebben jullie gebeld en moest je gewoon Irma bellen?! En moet ik echt bang zijn voor overstimulatie of denken jullie ook dat het wel meevalt?! Krijg je ook te horen hoeveel eitjes er bevrucht zijn, of morgen pas?! Ik ga ff Wie is de Mol kijken op internet. Lag gister om 20.30 al in bed! Fijne dag! Liefs Loesie
Ggggggggrrrr...bel ik om 10.15 krijg ik duitse vrouw aan de lijn dat Irma een gesprek heeft. Moest over een kwartier maar weer bellen...en nu is het steeds in gesprek!!! al 10 minuten!
whahahahahaha loessie toch als je dit al killing vind wat moet dat dan van je worden met de wachtweken.... kussieeeeeeeeeeee
Ooooh Loesie spannend!!! Maar ze zijn nu natuurlijk druk bezig al die emmy's van jullie te tellen en im gefrier zu rutschen!
Er zijn 7 eitjes bevrucht... 11 waren er geschikt en 7 dus bevrucht. Vond het eerst een beetje tegenvallen, maar bedenk me nu dat ik helemaal niet mag klagen! Het is gewoon zo dat je 16 in je hoofd hebt, maar dat er uiteindelijk maar 11 geschikt zijn...en als je dan bekijkt, van de 11, 7 bevrucht is dat gewoon GOED! Morgen om 12.50 worden er 2 teruggeplaatst! Door een andere arts, want dr S was er niet...naja, boeiend! En de rest gaat in de vriezer! Krijg je het trouwens echt op dat grote scherm te zien?! Liefs
Yes yes yes! En jawohl, dat krijg je op het grote scherm te zien Maar ik snap je wel hoor, 7 van de 16 is toch wel even een tegenvaller. Moet je in je hoofd weer even schakelen. Je staat er niet bij stil dat niet alle eitjes geschikt zijn om te bevruchten en dat dan ook nog eens een aantal eitjes niet bevrucht raken. Maar goed, morgen 2 zuruck en wel 5!!!!!!!! in de vriezer!
Lees trouwens nu pas tp door andere arts? Dan zit je denk ik in een ander kamertjes (had ik tenminste) en dan krijg je het niet op het grote scherm te zien
hhhmmm...da's nou ook nie leuk! Naja, het was eigenlijk meer omdat ik zeker wilde weten dat die arts ze wel in mijn baarmoeder terugplaatste...haha... En dan kon ik het zelf in de gaten houden! maar dat zal wel goed zitten!
7 bevrucht !!!!!! joepie 2 tp morgen en 5 in de vriezer wauw gaaf hoor ik had er 9 bevrucht en 7 in d vriezer.... maar ik had schrik niet 18 eicellen en ik had icsi..... dus waren er 9 die ook al werd mannetje erin gespoten toch niet wilden delen...... komt helemaal goed met jou loessie...en lekker op een zaterdag dus geen extra vrije dag... ondertussen nog geen nieuws van Maartje???? ben beneieuwd hoe het daar gaat,.......
loesie! wat een mooi verslag!!! @vastgebonden: HUH? @laten liggen wachten: HUH? blijkbaar een nootgefall zwischendurch? @hopkins: hebbie antony nie gezien? wat jammer! maar deze comadame was ook lief? @WEIN: NEIN! @zoveel ei: das idd een superobrengst, en idd richting risico op uberstimu. hoewel onder de 20 meestal OK he? @7 bevrucht: GOESO wat superspannend! we moeten onze galajurken uit de kast trekken! ik ga dit x in knalroze met domino-steentjes erop in glitter, wegens het nu roze dominoeffect. je zou inderdaad denken dat S het kunstje een beetje verleerd was he? wie was de laatste voor mij? oh dat was ikzelf in sept/okt volgens mij @S: ACTION!!! je nieuwe design-entree is betaald door ons, en nu is het PAYBACKTIME!!!!!!!! @maartje: hoest daar? @lou: bijna 17e! ieks! @zara: date gemaakt ja? stap maar in in de nieuwe rosefarbefibe! @sikki: waar is joe? knuf op joe! en lieve woorden over niet met de andere MMMers bezig zijn maar dat doe ik toch wel. je kan een klingel wel uit de MMM halen uiteindelijk, maar de MMM niet meer uit de klingel! SO. @silvia: hoest met de wortels? ik heb gedroomd van wortels vannacht! (niets geils aan!) @allemaal: smack drauf.
Bedankt voor je posi berichtje Sil! Wij doen ook ICSI, maar er zijn er dus 4 niet bevrucht...eigenlijk best goed toch! En idd lekker op een zaterdag! Heb alleen gister en vandaag maar vrij hoeven te nemen, rest was altijd op maandag/dinsdag/zaterdag! (ik werk woe-do-vr!) Ik hoop dat morgen de laatste rit naar Dusseldorf is voorlopig! Heb er wel even genoeg van! Liefsssssssss
Klingel, tegelijk!!! Morgen om 12.30 haal ik jullie op bij de mac in Dusseldorf met mijn Limo! Dus klaar staan allemaal! Hoop daj snel gebeld wordt met GOED nieuws! Maartje...........ben benieuwd!
ha morgen om 1230 gala? whiihooooo!! we gaan deze vibe doorzetten he! NU! loesie loutje maartje zara sikki allemaal hopsa zo achter elkaarrrrrrrrr
Loese wat een mooie score zeg 7 van de 16...en morgen tp!! Ik kan niet wachten..staat bij de mac morgen in galajurk!! Klingel ik ben superblij voor jullie!! Nogmaals Gefeliciteerd!! Maartje ik ben erg benieuwd hoe je gesprekken zijn vergaan?? Sikki hoe gaat het vandaag? Dikke knuf voor jou.
Hallo allemaal, via Baby en Kind leerde ik Loes en Loesie kennen, en ga maar verder via dit forum, is erg gezellig hier! Heb behoefte aan steun en een babbel. Ben 35 jr, kom uit het oosten van NL en na 4x IUI, 2x IVF (2e in aug afgebroken door poliep, 2 dg voor punctie met 9 eicellen! In okt. herkansing 2e IVF: mislukt) nu voor de 3e IVF naar DD. Heb 3 operaties in korte tijd gehad (poliepen en cystes) en na de TP gaat het mis, de innesteling zit niet goed, na 1 week al ongi. Ga nu naar 450 meno en start de 20e hiermee, mogelijke punctie rond 3 maart. Heeeeeel spannend allemaal! Afgelopen dinsdag in DD geweest, alles vrij ok, maar 1 eierstok kon dr. S niet vinden, help!!! Voel gerommel in mn buik, blijft altijd een weke plek daar. Herkenbaar? Loesie, je gaat als een trein, fijn voor je meid! Loes: hoe was je intake en het gesprek in DD? (ben al sinds mn 28e jaar vol verwachting, mislukt huwelijk, bleef onvruchtbaar al die tijd, ook in huidige relatie...wat duurt dat wachten toch lang...) Groetjes Sassebas
Loesie kwam ff kijken naar nieuws van je...wow goed zeg 2 terug en 5 ins frier en 7 van 11 goeie score hoor, ze rekenen vaak op 50% bevruchitng van de eicellen dus daar zit je ruim boven! Zara jij ook alvast heeeeeeeel veel succes nu je gebeld hebt! Klingel ik pik ook wat rozevibe mee Maartje wilje mij die link nog even pben? Hoop dat je vandaag wat wijzer bent geworden.... Sikki knuf voor joe! Het bkanummer ontvangen zal toch even slikken zijn geweest. Maar dat Sikkibeebje gaat er gewoon komen hoor dat MOET!