Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sassebas welkom! :)
    ik hoop dat je hier veel steun en kennis en meer kan krijgen, tis hier af en toe een hysterische boel; u is gewaarschuwd :)

voor jou wordt t ook wel eens tijd dan nu zeg!
    al zo lang bezig.

wat betreft je eileider, mijn linker is ook altijd kwijt. tip: vraag of ze hem via je buik proberen te vinden!
    dat is bij mij wel gelukt, maar dan zit ie alsnog ongeveer onder mijn oksel..

wanneer is je volgende afspraak in DD?

succes!

@loesie: superscore ja, 11 waarvan 7 bevrucht!! :)
    echt hoor.
    ik had 8: 3 bevrucht en
    30+ :$, 20 geoogste: 8 bevrucht.

hangt jurk klaar? ben jij klaar???
    ZEN zijn he morgen. snel naar huis en op bank met beentje in de lucht, maar niet gespreid!!!

(@sassebas: sorry dat bedoelde ik dus :) ;))

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    @Sikki: Wow, die gevoelens van jou zijn wel erg herkenbaar hoor.Zeker dat gedeelte over er eigenlijk geen vertrouwen meer in hebben omdat je nog nooit zelfs maar een beetje zwanger bent geweest.Hier loop ik ook tegenaan.Heb zelfs in m'n donkerste dagen uitgeroepen:Geef me dan eens een miskraam, dan weet ik tenminste dat ik zwanger kán raken.:):):)
    (Heel erg i know)
    Als er ieamnd zwanger raakt via icsi denk ik: Tja, dat komt door het zaad dat het niet lukt spontaan.
    Is het via ivf :Tja, ze is ook jonger dan ik. (Soms is diegene dan krap een jaar jonger)
    Ik ben continu excuses aan het verzinnen waarom ik dus nóóit zwanger zal kunnen raken.
    't Is om gek van te worden,maar kan er niks aan doen dat ik dat dan zo denk.
    't Wordt eens tijd dat we het tegendeel gaan bewijzen!!

@Sassebas: Helaas welkom op dit gedeelte van het forum.
    Jij bent ook alweer een tijd bezig zeg.:(
    Is er een reden gevonden waardoor het niet lukt?
    Heeeeeeeeeeel veel suc6 met de komende poging, dat er maar beeeeergen cryo's geoogst gaan worden.

@Loesie:
    7 van de 11 is supergoed hoor!!!
    Ik had bij de punctie 8 folikels en er waren er maar 3 bevrucht.Toch maar icsi de volgende keer vrees ik...
    (Terwijl er met het zaad nooit iets mis is, vreemd he)
    Bij mijn 1e ivf had ik 16 eicellen, waarvan 14 bruikbaar.Daaruit kwamen 6 embryo's waarvan er maar 1 is teruggeplaatst en de rest weggeflikkerd.(In nederland natuurlijk :x)

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    @Klingel: Joehoeeeeeeeeeee, hoest daar op die roze wolk?????:):):):):):)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @sassebas welkom in onze dusselpusselbeebs hoekje.
    Een plek waar je je jezelf kan en mag zijn, je ongeneerd je vreugdes en frustraties kan laten horen.
    de dusselbabes allemaal een luisterend oor hebben en heel veel galajurken aanwezig zijn voor elke emmy award in dusseldorf.
    Dames die je gevoel heel goed begrijpen en je zullen steunen door dik en dun..
    en waar inderdaad zoals klingel al zei ook heel erg veel slappe onzin word verteld veel wijntjes worden gedronken al zijn het nu wat meer alcoholvrije sinds vandaag :D
    veel glitterdekens worden uitgedeeld en knuffels en kusjes en schouders om op uit te huilen...

ik hoop dat je je hier welkom voelt en je snel je draai gevonden hebt tussen ons gekke dames:D

vliegtuig???? waar?????

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Schatzen! Wie geht es hier?

Kling zit lekker op haar roze wolk! Bevalt zeker wel he?! :D (eeeuhm, wat is er de 17e eigenlijk?)

Loesie, spannend morgen! Ben er helemaal klaar voor, laat die limo maar snel voorrijden, dan kunnen we er weer een feestje van gaan maken!

Sassebas, welkom bij het gekste hoekje van heel ZP! Leuk dat je je aan komt sluiten bij de Dusselpusselbabes!

Sil, hoe gaat het met de kleintjes?

Zara, jij gaat geen excuses meer nodig hebben, jouw cryopoging in maart gaat gewoon een succes worden!

Meiden, we hebben weer een nieuw lijstje nodig!!!!!

Dikkedusselpusselsmack!

6. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Moet nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijlezen, maar lees toch wel dat je zwanger bent Klingel: yeahhhhhhhhhhhhhhh! Top top toppie!!!!
    :)

De 25e gaan we follikels tellen. Maar eerst nog ongi en een paar dagen aan de meno, hoop in ieder geval ook eens op emmy's maar liever in één keer drie maal is scheepsrecht...

Er is geen oorzaak, manlief kerngezond, ik had in januari (en dec.) een mooie cyclus met een vette smiley tijdens de ovutesten. Maar het wil niet blijven zitten. Ook 2x terugpl. gehad van 1e keer-2xb kwaliteit, en 2e keer 1xb (magere opbrengst uit maar liefst 13 follikles, 1 over!!!!). Zijn er hier nog meer 35 1/2 jarigen? Voel het klokje zo tikken en ben zo ongedurig...

Trusten allemaal, Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Joehoeeee!!!
    Nog heulemaaaal niets teruggelezen, ga ik nu mee starten en afhankelijk van hoeveel jullie hebben staan kletsen, ga ik proberen overal op te gaan reageren ;) en daarna mijn verhaal over gisteren en vandaag te gaan doen.

SMAKKKK ;)

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Schatzen, ben net terug van een avondje weg en kom alleen effe langs om Loesie morgen heul veul succes te wensen!!!

Ik sta morgen ook bij de Mac (kun je die nu wel vinden dan?!?!?!)
    de rest van de dag ben ik blitse snowboard schuhe aan het aussuchen en vrijgezellen met m'n zus die over 3 weekjes hoogzwanger in het huwelijk treedt!

Niet zo maar voorbij sjeesen, want rennen wordt lastig op m'n nieuwe galaschoenen.

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Allereerst voor iedereen: bedankt voor al de succeswensen!!

@t Lindinha:
    Ik heb bloedonderzoek gehad en een echo waarbij ze de doorbloeding van mijn baarmoeder gingen meten. AMH en schildklier-ellende wordt in het bloed gevonden. Ik las ergens dat jij je bloed in NL wilt gaan laten prikken. Let je er op dat als ze je schildklier gaan prikken, dat ze dan niet alleen je TSH maar ook je T3 en T4 en de anti-stoffen gaan checken. Meestal prikt men in NL alleen je TSH en als die netjes is, dan kijken ze niet verder. Bij mij is in NL altijd gezegd dat mijn schildklier prima in orde was… Ik heb overigs nooit echt gedacht dat het aan mn schildklier zou liggen. Wel heb ik het altijd onwijs koud (muv tijdens Clomid kuurtjes in het verleden ;)) en het bijna altijd soooooo moe… Maar verder niet iets dat ik dacht dat het wel eens aan een schildklier kon liggen. Zowel mijn AMH waarde en het schildklier-gedoe kwam voor mij echt als een donder bij een relatief heldere hemel.

@t Lindinha en Sikki:
    Ik heb ook ooit bij een prikjesdokter gelopen, maar heb er momenteel weinig mee.

@t Sikki:
    Wat vreselijk KUT dat je weer een maagdelijk witte test hebt gehad… Ik huil met je mee. Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Dikke knuffel!!
    Over Menzis: ik heb met dokter S. de Menzis ellende besproken. Hij zegt dat het onwettelijk en compleet niet te verantwoorden van Menzis is om de bloedonderzoeken voor de second opinion en de intake van het IVF budget af te gaan halen. We moeten hier niet akkoord mee gaan en contact gaan opnemen met het overkoepelende orgaan van de verzekeringen in Diemen ofzo. Hij gaf mij op een briefje de naam van die instelling mee. Daarnaast ook de daling van het Nederlandse tarief moeten we gaan aanvechten!! Eventueel, als er niet geluisterd gaat worden, moet ik dat met hem gaan overleggen en dan gaat hij meekijken!!
    TSJAKKKKAAAAAA!!! Wij gaan gelijk krijgen!! Soooo!!!!
    @ Loesie:
    Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7 gute eieren!! SOOOOOO!!! Broedse!!! Ik hoop zooo dat ze flink gaan nestelen!!!
    Ghghighgighi ik lees hoe jij probeerde Irma te bellen!! Arme Irma vandaag!! Zij had het echt BELACHELIJK druk… Arm lief vrouwtje!! Ze werd echt aan alle kanten aan dr jasje getrokken en moest zo veel van veel mensen doen. En dan steeds werd ze weer gebeld ;) Jij was het dus die er voor zorgde dat haar telefoon maar bleef rinkelen!!! ;) (wat overigs ook jouw goed recht is hoor!! )
    Loesie, lees nu net je punctieverhaal!!! Pfff wat irri dat je zo lang een piepshow hebt moeten geven… Naar hoor!!
    Over het scherm: de echokamer bij dokter S. heeft een beeldscherm hangen waar je door middel van een spiegel aan de muur op kunt meekijken… Ik schrok ff van die spiegel en maaaaar geen kijkdoos taferelen!! De spiegel staat alleen op de tv gericht ;)

@t Sassebas:
    Welkom hier en heeeul veeeeul succes!!!

@t Alexandra:
    Welke link?

@t Zara:
    AAAAAGHHHH ik ken dat… Is er iemand via ISCI zwanger dan denk ik: ja maar daar lag het ’alleen’ aan het zaad en zolang je maar een paar goede zaadjes weet te vinden… Of als iemand die ivm verwijderde eileiders via zwanger zijn geworden denk ik: ja maar die mensen mankeren niets aan de eierstokken, baarmoeder of zaadjes dus die mensen vullen de 50 succesgevallen op etc etc… Ik ben ook zo goed in dat soort onzin!! Afspreken dat we daar beiden mee gaan stoppen??? Ook miskraam-verhaal ken ik… ‘Dan zou ik tenminste weten of de eitjes en zaadjes wel samen weten te smelten en dan zou ik weten of er überhaupt genesteld kan worden’… Zucht… Gaan we ook mee stoppen, want met een miskraam zouden we allebeide ook vreselijk verdrietig zijn…

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??????????????
    KLINGELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Ik bedoel jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd meid!!! Waaaaaat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
    En waaaaaaaaaaat is je banner mooi!! Zwijmel zwijmel zwijmel!!! DusselpuZZelPOWERRRRRRRRRRRRR

@t Emma79:
    haaaaai!!! Stiekem ook aan het denken om een DD-babe te gaan worden?? Zo nee, dan ben je hier ook welkom hoor om lieve berichtjes te gaan schrijven, maar ik ben benieuwd!! ;)

@ Loutjelou:
    Jouw banner wordt met de dag mooier!! :D

De andere meisjes: ik ben jullie niet vergeten hoor!! Maar ik weet soms niet wat ik moet typen ;)

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    NU EGOOOOO:

Kiekeboeeeee!!!

:D kijk, een lach!!!

Het waren 2 heftige dagen, maar we gaan er voor hoor!!
    We zijn woensdagochtend vroeg opgestaan (kwart voor 5...) en zaten om half 6 in de auto, zodat we op tijd in Dusseldorf zouden zijn bij de schildklierarts zouden zijn. We waren er al om 8 uur... Een beetje te vroeg dus ;)
    We besloten daarom eerst nog maar ff te gaan tanken... wat niet vlekkeloos ging ivm koppelstukje voor de gastank, maar dat is dus weer een ander verhaal waar ik jullie niet mee zal gaan vermoeien hahaha

Donderdag:
    De endocrinoloogpraktijk was echt superdruk.. Na 2 uur wachten!!! :hmmz: werden we eindelijk meegenomen naar een spreekkamer. Deze arts doesn't speak very well English ;) und im Deutsch sprechen uber de Schildruse ist sehr zwer ;)
    Maar we kwamen er wel uit!! ;)
    Hij vertelde dat mijn schildklierwaardes zelf niet zo heel erg slecht waren. Het echte probleem is dat ik dus antistoffen heb tegen mijn schildklier. Hij keek er serieus bij. Ik met een vrolijke stem maar een frons op mn gezicht, ''that's why I am here, so you can fix it!'' Helaas... Dit is volgens hem niet weg te krijgen. Het enige wat we er tegen kunnen doen is een schildklierhormoon gaan slikken. En waarom dit medicijn? Niet omdat het wetenschappelijk weerlegbaar is dat dit zou kunnen helpen, maar meer omdat de praktijk laat zien dat de kansen iets vergroot worden dat er goed genesteld gaat worden. Vervolgens heeft hij nog een echo van mijn schildklier gemaakt (getsie derrie zo'n smurrie op je hals ;)) en helaas zag die er ook niet goed uit. Hij bleek onregelmatig van structuur te zijn en niet mooi wit op de echo. Dus ik ging gewapend met een receptenbriefje naar de naastgelegen apotheek voor een doosje Thyrax.

Vervolgens hebben we het hostel opgezocht, ff bijgeslapen om daarna de stad in te gaan voor ff lekker te gaan Geocachen (Geocaching - The Official Global GPS Cache Hunt Site we hebben er 5 gevonden :)) Al wandelend kwamen we steeds meer en meer verklede mensen tegen. Bleek het Carnaval und Alte Weiber Tag te zijn. Ontzettend grappig!! Leuk contact gehad met wat mensen. Geweldig lachen zeg!! 's Avonds lekker bij een Indiaas restaurant uit eten geweest en toen.. Maar geprobeerd te gaan slapen.

Vrijdag:
    Uitchecken en naar Das Kinderwunschzentrum. Pff lastig parkeren maaar gelukkig waren we ruim op tijd. We hadden zelfs nog ff het aan tijd om nog een 'cache' in de omgeving te gaan vinden (zie bovengenoemde link over wat het inhoudt ;))
    Gelukkig werden we bij deze kliniek bijna op tijd geholpen. Het gebouw is verbouwd en zeker niet te vergelijken met hoe het er een kleine maand terug uit zag. Het ziet er nu heel erg modern uit en de arts heeft echt een balzaal van een kamer!!! Zo groot, ghighi!!
    Hij heeft wederom een echo gemaakt en het zag er KEURIG uit!!! Whoehoeeeee!!! Er liggen.. schrik niet... lekker wat eitjes klaar, klaar om uit te gaan groeien tot mooie grote eitjes die vervolgens zullen bevrucht worden en zullen uitgroeien tot prachtige gezonde en lieve en mooie en en en noem maar op geweldige beebjes.

So!!!

Haha!!

Ik zal wel heel wat medicijnen moeten gaan gebruiken:
    - 225 eenheden Gonal-F
    - Cetrotide (ofzo)
    - Luverin (ofzo)
    - Progesteron
    - Pregnyl
    - Anti-biotica voor mn Steptokokken bacterie

En...?? Ohja, nu eerst aan de Orgametril voor zo'n dikke week zodat we een mooie startdatum hebben voor de IVF.

Woensdag 24 februari ga ik ongi worden
    Vrijdag 26 februari ga ik starten met de medicatie
    Dinsdag 2 maart eerste follikelmeting (FM)

YESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

EINDELIJK!!!

Ja, ik ben bang. Ben doodsbang voor de belachelijke hoeveelheidheid hormonen die ik binnen ga krijgen en heb nog steeds de angst in mn lijf wat er gaat gebeuren qua aantal eieren, qua bevruchting, qua mn gevoel en emoties als ik onder de hormonen zit en helemaal qua kans op niet-innestelen en kans op miskramen, maar bovenal probeer ik nu te hopen en te geloven in dat wij ooit beloont gaan worden met een prachtig lief gezond beebje... :wub:

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #451 maartje84, 13 feb 2010
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
    DUSSELPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRR

Afspraken van Dusselbabes:
    FEBRUARI!!
    12-2 Maartje - Start Orgametril

14-2 Loesie - TP van 2!!
    21-2 Maartje - Laatste Orgametril
    23-2 Loutjelou - Manlief TESE-behandeling
    24-2 Maartje - Ongi
    25-2 Sassebas - FM
    26-2 Maartje - Eerste Gonal-F

MAART!!
    Zara TP!!
    2-3 Maartje - 1e FM

ZWANGERPOWERRRRRRRRRRR!!
    Silvia
    Pat
    Klingel

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heee Maartjes, streptococcen? hoe kom je daar nou weer aan enneeeehh waar zitten die? (Ja, kom wel uit medische wereld, dus weet wat streptococcen zijn!) Ik neem alleen niet aan dat het daat om strepjes in je keel ;).

Meid, de medicijnen schijnen een stuk beter te doen te zijn dan Clomid, dus wat dat aan gaat...

Heb zelf geen Gonal gebruikt, maar puregon.

Succes!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen!

Maartje, wat een ongelovelijk verhaal!!!!!!
    Maar wat fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt!!!!
    Balen dat die schildklier toch een beetje vreemd doet!
    Doet mij een beetje denken aan het verhaal van Trees met haar plakbaby's! Die had toch ook iets met haar schildklier!
    Nu maar hopen dat de medicijnen aanslaan en dat er nu een terugplaatsing komt en dat wondertje (die wondertjes) blijven zitten!!!
    Het is je zo gegund!

Sassebas, daar ben je dan!!! Fijn dat je hier komt, is toch een stukje drukker en hier ben ik ook meer te vinden.
    Zal je zo even een pb-tje sturen!

Zara en Sikki, ik herken dat verhaal ook echt heel erg goed! Ik ben ook nog nooit zwanger geweest en soms overvalt me het gevoel dat ik ook nooit zwanger ga worden!! En dan krijg ik het toch benauwd! Maar ooit...ooit moet het toch lukken?!
    En wat Klingel ook al zei, je kunt de mmm nooit meer uit ons halen, maar ik ben er van overtuigd dat we er zoveel sterker uit gaan komen. Ook al lijkt dat misschien nu niet zo!

Ik ben eigenlijk zo blij dat ik niet meer ontwetende naieve muts ben! En als dit er dan voor nodig was, dan moet dat maar, maar ik ben echt veranderd hierdoor!

Klingel!! Lekker geslapen vannacht?!?!?!

Alex, lief dat je kwam kijken hoe het gegaan was met me!

Jongens, de chauffeur staat nu de limo uit te zuigen, over een uurtje vertrekken we richting de emmyawards!
    Sikki, ik weet de mac te zitten nu, zijn er na de punctie op aanraden ook even geweest! HEERLIJK!

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel ZEN...weet je hoe dat komt?!?
    Ik heb nog nooit in mijn hele zwanger-worden-carriere gedroomd dat ik zwanger was. echt NOG NOOIT!
    Ik droomde wel heel veel dat ik niet zwanger was!
    En vannacht...jawel...heb ik gedroomd dat ik 7 weken zwanger was. Ik kreeg mijn 1ste echo bij mijn zus (jawel) en ik zag een heel mooi lief baby'tje met een prachtig kloppend hartje!
    Toen kreeg ik heel iets bloedverlies na een paar dagen en toen heb ik mijn zus weer gevraagd om een echo.
    Ik mocht komen en alles zag er prima uit! We konden zelfs zien dat het een jongetje werd! (met 7 weken he! techniek staat voor niks!)

Ik vond het wel een beetje vreemd wakker worden, maar ik vond het ook heel speciaal dat ik de nacht voor de tp droomde dat ik zwanger was, terwijl ik dat dus nog nooit meegemaakt heb!
    Wie weet!!!!

Om 12.50 mogen quick en flupke in onze armen sluiten. (lees: in mijn baarmoeder sluiten!)
    Ik hou jullie op de hoogte!

Knuffel voor allemaal!
    Liefs Loesie

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sassebas welkom hier, ik hoop dat je het allemaal bij kunt houden..zo af en toe is het hier echt een feestje van emoties! Het is hier in ieder geval wel ontzettend gezellig.

Maartje dubbele gevoelens dus na je gesprekken? Eigenlijk wel een goed gevoel maar ergens blijft toch die angst he..als iemand je nou kon vertellen dat het gewoon goed komt..
    Weet wel dat ik heel hard voor je duim!!

Loesie ik sta al voor de mac, wachttend om opgehaald te worden door de limo!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Marjah, heb geen flauw idee waar die steptokokken vandaan komen... Alhoewel, volgens mijn arts heeft de een het toevallig, en de ander niet.
    1 op de 5 of 1 op de 10 (was was het ook al weer) draagt deze bacterie bij zich. Vaak zonder het te weten. Bij mij kwamen ze er bij een verplicht standaard uitstrijkje bij mn vorige ZH erachter.
    Volgens hen was er niets aan te doen, maar dokter S. zei dat we tegelijktijdig met de IVF-stimulatie er wat aan gingen doen. De kans op complicaties is anders bij zwangerschap wat groter.
    Heb jij deze medicijnen dan al eens gebruikt? Ik had alleen Puregon, Lucrin, Decapeptyl, Pregnyl en Progersteron voorheen al eens gebruikt, maar deze medicijnen ken ik eigenlijk niet. Heb al wel begrepen dat die prikpennen van Gonal-F voorgevuld zijn, dus niets niet ampulles in de pen rauzen!
    Loesie, heul veul succes vandaag bij je emmy-awards!! Zit je lippenstift al keurig?
    Mooie droom had je!! Alleen er klopt iets niet. je hebt het over 1 hartje, terwijl ze toch beiden blijven plakken?? Dusselpowerrrrrrrr
    Ik hoop ook dat dit verhaal net zo'n happy end gaat krijgen als uiteindelijk bij Trees!! Ik ga binnenkort maar eens contact met haar opnemen om te vragen wat voor plakspul zij allemaal heeft moeten nemen. Ben wel benieuwd!!
    Pat, thnx. Ja idd. Ik wil me blij voelen, maar er is ook nog wel een stukje angst hoor...
    Dank je voor het duimen!!

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaai : )
    meine liebe geile gala wein dussel darlings!!!!

@loesie ik denk aan joe!!!!!
    ik heb een roze glitterjurk aan met hartjes erop, speciaal en alleen voor joe!!!!!!!!!!!!

@maartje, ik kom later trug op al je bevindingen in dussel, wat een gedoe he! wat een boel indrukken ook.
    waar is de dusselpusselfoto trouwens? te moeilijk plakken he? ;)

@sikkichickie: goede snowshoes gevonden?? moet opeens denken aan die winkel ' panic ' aan de heurne, bestaat die nog??

rest, ik moet rennen want alle ouders staan hier zo op de stoep.

even een heel dikke glitterknuffel dus!

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Halloooooooooootjes!!!

Daar was ik weer! Fijn dat jullie allemaal klaar stonden om 12.30 konden we direct verder!
    Maar goed ook, want om 12.35 werd ik al binnen geroepen.
    Vriendje in zijn beste duits vertellen dat we geluk hebben dat we dan ook meteen mochten komen.
    Assistente in opperbest duits dat zij geluk had, omdat wij eerder waren, kon zij eerder weg om carnaval te vieren, haha!

We hadden een vrouwelijke arts...hhhmmm...alweer naam kwijt!
    Eerst echo gemaakt, wel wat vocht in eierstokken, moet 3 liter (!) water drinken...mocht ik last krijgen, dan alsnog even anrufen! Maar geen reden om tp niet door te laten gaan!
    2 mooie emmy's kreeg ik terug, goeie kwaliteit, allebei 2-cellig. Toen belde ze dat ik klaar lag en vrouw van het lab kwam met de emmy's en vertelde dat er vanmorgen nog 1-tje was doorgedeeld naar 4-cellig! Hoera!
    Arts en assistent helemaal blij, dus ik ook!

Ook de emmy's die ingevroren zijn zagen er goed uit! Dus...wat wil een mens nog meer!

Nu maar broeden...en wachten...pppfff...dat wordt nog wat!

Bedankt voor jullie steun!!!
    Klingel, prachtige jurk!

Liefs

18. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Kom even hier inbreken...

Loessie, hoop dat de 2 beebjes inmiddels lekker warm in je buikje zitten :)

Klingel, gefeliciteerd, ben benieuwd wat voor glitterbeeb(jes) er over 8 maanden tevoorschijn komen, gelukkig heb je de namen al.

Maartje, wat kan die arts voor je betekenen wat betreft Menzis?? Ze hebben mij een officiele nee gegeven, wacht nu nog op een officiele afwijzing op papier. Ze hanteren die 1580 en omdat ik ook nog het dubbele heb zou ik daar ruimschoots genoeg aan moeten hebben. Iedereen die een aanvraag zou indienen zou dit antwoord van ze krijgen. Het is wettelijk bepaald en het zou in theorie ook nog kunnen dat het over een aantal maanden weer gewijzigd word :(

Veel plezier met zn allen bij de Mac, daar gaan jullie na de uitreiking toch nog even een 3 gangen menu halen?? :D

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    @sassebas: Telt 34.5jaar ook mee?;)
    Heel herkenbaar hoor, het tikken van die klok.
    @Maartje: OMG, je moet er toch niet aan denken dat die spiegel op je doos gericht staat?????:$:D:D
    Ik vind het zo spannend voor je, ga echt keihard voor je duimen!!!!!
    @Loesie: Ik heb van de week ook voor het eerst gedroomd dat ik zwanger was.(GIL!)
    ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!

20. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    ah, nog een gouwe ouwe, hi hi.
    tja, leeftijd moet niks uitmaken maar toch hè, krijg al last van de botjes en grijze plukken...
    we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ervoor!!! ben een beetje stuiterstuiter, volgende week rond deze tijd al 2x menopur gehad, voelt goed, lets get it started! ga ineens over babynamen nadenken, heb dat al een jaar niet meer gehad...
    manlief vraagt of ik laptop meeneem naar bed om met jullie in gesprek te blijven...mannen pakken dit heel anders op hè? maar hij vindt het fijn dat ik soulmates heb en posi verhalen heb. trusten Sassebas xxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina