Goedemorgen lieve meiden!!!! Wie geht is hier?! Allemaal gut geslaffen!?!? Ik wel...viel om 21.00 al op de bank in slaap en om 21.30 maar naar boven gekropen!!! Heerlijk geslapen totdat vriendje om 0.00 kwam schreeuwen dat Sven goud had geworden! NOU EN?!?!?! Nee, vind het wel leuk hoor, maar hoefde er niet wakker van te worden! Sas, kan me voorstellen dat je er weer helemaal naar uit kijkt! Dat had ik ook! En dan vind ik het ook weer minder moeilijk om andere baby'tjes of zwangere vrouwen te zien, want dan weet je dat die kans er voor jou ook weer aankomt! Maartje, ik ga ervoor dat dr S ons helpt hoor, bij Menzis! Ik vind het nog steeds niet kunnen. Je stapt over, met die voorwaarden en ik vind dat ze dat niet meer kunnen veranderen. Wij kunnen na december toch ook niet veranderen van verzekering, dan mogen zij na december ook niet veranderen van voorwaarden. Dan moet dat ook voor december gebeuren, zodat je een weloverwogen keuze kan maken! Ik heb trouwens nog steeds geen toestemming, brief is ruim 2 weken geleden op de bus gegaan, kan dat kloppen!?!? Zara, wat heerlijk dat we alweer op de helft van februari zitten he! Maart wordt jouw maand hoor, daar ben ik zeker van! Klingel, hoe reageerde iedereen op het goede nieuws!??! Nog een testje gedaan!? Mag je nu opnieuw een keer bloed prikken of heb je afspraak gemaakt voor echo? Sikki, hoe is het met jou meis?!? Ik vind het zo rot dat je je zo rot voelt! Heb je nog een beetje van het weekend genoten? Nog leuke dingen gedaan? Misschien is die suprefact ook wel wat voor jou. Hier gaat het natuurlijk nog goed...merk wel dat ik me erg aan het indekken ben. Ik wil niet dat mijn moeder me vaak belt, ik wil geen banner die aftelt tot testen en we hebben het nu voor heel veel mensen geheim gehouden. Ik hoop dat het nu een keer geluk brengt...maar ik ben er bang voor! Heb vanmorgen een flesje bruno banani gekregen van mijn aanstaande. Heb dat even aan Quick en Flupke laten zien en gezegd dat ze een hele lieve papa krijgen als ze blijven zitten! Hoop dat het helpt, haha! Vanavond gaan we ook nog lekker uit eten! Normaal vier ik altijd carnaval in Oldenzaal, maar dat ging deze keer niet door! Of ja...carnaval wel, maar ik niet! Ik ben niet zo'n carnavalvierder, maar zo een keer met vriendinnen op stap vind ik wel leuk! Maar mag toch niet drinken en zou me ook niet fijn voelen daar denk ik! En omdat ik wist dat het zo rond deze tijd ging gebeuren, hebben we besloten om lekker uit eten te gaan! Vriendje is nu weg, schaatsen...hij rijdt vandaag met zijn broer een toertocht ergens in de veluwe! Ik hoop dat ie een beetje op tijd weer thuis is, anders zit ik ook maar de hele dag alleen! Ga ik jullie wel lastig vallen! Hoe is het met de rest?! Liefs
gutenmittag auf diese schone sonntag! *waarschuwing!* ik heb wegens afgelopen hysterische dagen niet alles even goed in me kunnen opnemen, laat staan erop reageren, dus dat ga ik JETZT doen nu ik ZEN achter een pot thee zit! @lou: ahh wat lief!! glittervalentijnsknuffel terug hoe gaat het verder met je, heb je al last van de TESEnuwen??? ik wel voor jullie, ik duimmmmmmmmmm vast de 17e, wat is er de 17e inderdaad?? wie is er hier dement?? *kijkt achter zich* @loesie: hey broedkippetje! hoe voel je je nu? wat GAAF van die droom trouwens! ik hoop dat je je nu even relaxt voelt, zo vlak NA de puncTPstress en voor de NODstress. goed broeden en rustig an he? wat voor meds gebruik je nu ook alweer ter ondersteuning? last van? 2 mooie kwalitEITJES terug, ha, en ook nog een die zichzelf feestelijk van 2 naar 4 huppelde alvorens in loesiepoes te worden geschoten: whiiihooooo!!! enne, je krijgt een jongetje dus? HA!! gaaf he, zon droom @sikki: WOW wat een gave glittergalaarzen!! @sassebas: volgens mij ben jij ook niet helemaal 100%, dus ik denk dat je hier 100% thuis zal zijn en je zal voelen. over 1 uit 13: das inderdaad wel een butt-opbrengst welk ziekenhuis was dat eigenlijk? oud? ik ben 34,5 jaar, dus ook zwaar belegen. we zijn allemaal niet meer HEUL piep he? wie is eigenlijk de piepste van ons? is het toevallig die wortelende silvie???? @silvia: hoe is t met u? vertel eens even? @menzis: nou werkelijk waar, dit is echt NIET pluis. ze kunnen echt niet klanten onder bepaalde (zwartwit) voorwaarden binnenslepen en vervolgens de voorwaarden gaan veranderen. ik denk dat ik maandag ook even een brultelefoontje die kant op ga doen. en trouwens, als het dan wel wettelijk mag, dat terugdraaien (wat wij echt succesvol kunnen aanvechten denk ik, zeker als we het gezamelijk doen en desnoods met onze glitterdozen bij radar en opgelicht en en en en) dan kunnen we in elk geval verzorgd 4 weer terug draaien lijkt me. dat scheelt dan ook weer 600 per jaar. owh grommmmmmmmmm ik word hier zo terroristisch van! :x @maartje: jeetje wat een dagen heb jij gehad in DD seg. je krijgt zoveel info over je heen, kan je dat allemaal wel een beetje bijbenen? wat een meds en hormonsters inderdaad, brr ik snap dat je je daar wel wat bibber bij voelt. *knuffel voor jou!* hoop dat je het een beetje trekt komende tijd, dat je niet teveel last hebt? eitjes gingen goed dus volgens echo? nu al, voor ongi? dit is vast een domme vraag trouwens, sorry, maar hier heb ik geen ervaringverstand van? en ondertussen ook nog op containerjacht??? !! ik heb die site eens even besnuffeld, het is wel een grappig concept, maar hoe kom je erbij?? en hoe fanatiek zijn jullie, hoeveel al gevonden? enne, er kan er ook hier bij mij in de straat dus 1 staan?? *kijkt paranoia om zich heen* @zara: in maart gala voor jou? wat spannend he. kan me voorstellen dat je er eigenlijk heel dubbel, want ook bang (wegens de druk die erop ligt) naar kijkt, of niet? @sikki: en joe dan? eerst de sneeuw in met doos en dan ontdooien en yetis naar binnen en niet meer naar buiten. hoe gaat het met joe dit weekend? op een schaal van 1 tot 10? hebbie mooie shoes gevonden trouwens? of had ik dat al gevraagd of ga je op die laarzen? @gesprek over nog nooit zwanger geweest: dit was ook mijn allergrootste frustratieangst dus ik begrijp hem helemaal. en ook het 'rationaliseren van andermans succes'.. de een is jonger, of heeft genoeg ei, of er is 'alleen' maar sprake van slecht zaad. je denkt op een gegeven moment echt 'waarom zou IK niet degene zijn die bij de 2% hoort' he dit zijn vind ik de meest gemene en killing gedachtes en onzekerheden die je krijgt in de MMM. inderdaad, werden jullie maar even zwanger desnoods, dan wisten jullie DAT het kon. ik heb dit in ronde 21 voor het eerst, en nu voor de 2e x meegemaakt. tot die tijd was ik ook een bang haasje dat zichzelf, of beter: onszelf, soms als al bijna uitgestorven zag... denk dat het heel goed is hierover te praten, juist met elkaar, want hoeveel andere mensen ook mee denken te kunnen leven, pas als je het zelf (hebt ge) voelt(d) dan snap je het echt. en dan ben ik nu voor jullie misschien ook al een 'lekker makkelijke luller' (hetgeen ik niet hoop ) want ja, IK ben dus nu schijnbaar zwanger (wat ik ook nog maar eens even moet zien voor ik het geloof.. ) @hier: alles goed maar in de war, ik ga hier ook niet teveel brabbelen over zwangerdingen, wie wil kan t opzoeken in mn babyrinth maar ik wil er hier geen lieve dusseldinnen ongevraagd mee confronteren. SO! zondagluiedagsmak!
Klingel, dat was allemaal zwaar dubbel BUD in D'ter (of Dvtr) ofwel DEVENTER!!!! Ze zullen nooit toegeven dat ze er misschien te laat bij waren of wat ballonnekes perdono aangeprikkelt hebben. Nè, je laat je als dok niet achter de kaartjes kieken wah? Maar het waren wel miene eggskes dus dan ga ik stijgeren hoor!!! Handle with CARE!!!:x Zo, nun an die Arbeit bei die Jungeleute die noch uberhaupt niegt wissen wie toll die Zoekunft sein kann!!! Traumen von Mann/Frau, Kinder und Hausjen . Bis Morgen, dikke Valentijnskus voor alle Beebes X Sassebas
@zara: wat lieffff dat je dat zegt HUIL en ik hoop ook echt dat jullie het zo (blijven) zien.. sniffff ik zal ook niet rusten bis jeder von unsere dusseldarlings KNOCKED UP ist, dus herrrr S: mache deine brust aber NASS!! SO!! @sassebas: i like your style!! dvtr ook al zulke amateurs? vind t sowieso WAHNSINN dat ze in NL zo makkelijk cryoos en emmys wegflikkeren. minder dan 8 cellen? toedeledokie!! UNNSINN want een 8 cellige is ook een 2 cellige geweest, en als je m dan al TPt kan ie ins bahrmuttertchen beter doorstoven hoor! SO. hm, denk toch dat ik nog steeds mijn MMM-partij ga oprichten. schmack.
Who kann ich mich anmelden? So!! Deze Dusselpuzzelbabe moet vrijdag de 26e om 10.00 (tijdstipbevel van herr dokter S.) de eerste Gonal-F erin jassen!! Nou voelde ik me al een dweiltje met de 25 en later 43 eenheden Puregon, dus ik ben een beetje huiverig hoe ik me straks met 225 eenheden Gonal-F me ga voelen. Nu heb ik op die bewuste dag een slaapdienst, tot 12.00 uur... Ik voel er niets voor om dat op mn werk als een junkie op de wc te gaan doen, dus nu eerst maar ff iets gaan regelen op mn werk... Kingel, blijf aub doorklingelen hier! Wir brauchen eine Klingel!!
Jezus madchen, wat een lappen tekst moet ik weer doorploeteren! (Linke Loutje, I like YOUR style ) Sikki heeft nog niet de positieve moodswing om mee te doen. Maar voordat ik me helemaal terugtrek voor een bijpassende winterslaap moet ik natuurlijk effe reageren. Loesie heeft 2 emmy's in haar poesie!!! En 5 im gefrier! Hoe voelt dan nou??? En nu 2 lange weken wachten!!! Succes lieverd! Ik las je berichtje in het ICSI topic. Heb daar helaas ook niet zoveel meer te melden. Jij, Saffie en ik zijn de enigen over van de 'oude' garde. En jij gaat je over 2 weken ook aan de andere zijde melden Ik zal morgen eens kijken of ik een zwaar zwangere dame in het dorp zie als ik weer over de dijk scheur! Maartje, endlich! Alle pillenmeuk is aan boord en eindelijk gaat dan de spuiterij voor jou ook beginnen! Niet bang zijn voor de hoeveelheid hormonen hoor! Ik heb het dubbele gehad en op een tik van de molen na heb ik er ook niets aan overgehouden Sasebas, welkom hier! Nog ene ut 't oooooost'n. Dus gelopen in Demter. Ken je Loesie daarvan? Linke Loutje, ben je al uitgeput? Om met die banner van je mee te hollen Saartje, staat er al een eisdate? Klingel, las dat je aan het dubben ben over waar wat wel niet schrijven. Maar ik ben altijd van mening dat als iemand er niet tegen kan, dan moet ie het niet lezen. Daarbij, het babyrinth is van jou en niemand anders!!! Gisteren blitse boardshoes gekocht! Vind dat ik er eigenlijk wel een bijpassend blits pakkie bij verdien Nog eine monat und dan gehe ich nach Tirol!!!! Vrijgezellen was leuk. Tapas en bonbons geprutst. Het maken ging bij Sikki niet fantastisch (alhoewel de brandweer niet is uitgerukt), maar het opeten ging des te beter Nog niet met DD gebeld. Alle andere keren hing ik gelijk dezelfde dag aan de lijn. Maar merk nu dat ik helemaal geen zin heb om te bellen. Dat had jij toch ook Zara? Maar voor de laatste Yeti's willen we toch wel eerst langsgaan voor een gesprek. Ben gisteravond wel ongi geworden. Gelukkig dat dat wel vanzelf op gang is gekomen ondanks de progynova. Madchen, ben nog effe m'n wonden aan het likken. Volg jullie wel maar heb niet de puf om alles bij te houden. SMAKKERDS!!!
@leeftijd...ik ben niet de jongste hoor hier...26e deze maand word ik alweer 36 jaar jong pfffffffffffffffff verder gaat het goed hier..druk weekend gehad en vandaag zijn mn ouders langs geweest....was een beetje vreemd aangezien mijn zusje waar ik bonje mee heb kleren had meegegeven voor Mathijs...dus die hebben we vriendelijk bedankt maar toch maar niet toegezegd. Klingel maakt mij niet uit waar je schrijft ik volg je overal heen ik stalk je gewoon maar nu begrijp je wel waarom ik me zo bezwaard voel soms om te schrijven terwijl jij telkens zei dat ik het gewoon moest doen maar iedereen volgt jou toch maakt niet uit waar je gaat schrijven...je hebt gewoon een vaste schare mensen om je heen opgebouwd die je steunen en die jij altijd steunt dus........ Sikki super gave glitterlaarzen idd en lekker gefeest met de vrijgezellen woeiiiiiii....fijn dat je je vermaakt hebt een dikke knuffel voor jou speciaal Loessie lekker an het broeden op je emmy's..hou ze maar goed warm.... Maartje whahahaha je begint te junken op mijn verjaardag kan alleen maar goed gaan dan Sassebas welkom en heel veel succes in dd iedereen kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hallooooooootjes!!! Vriendje en ik zijn supersnel uit eten geweest, haha! Kwamen om 19.00 aan, om 19.30 naar tafel gebracht en om 20.30 was alles op! Haha, wij kunnen dat nooit zolang! Eten werd ook wel snel gebracht trouwens! Maar we hebben genoten met z'n 4-tjes! Sikki, nog niet aangeruft naar DD?! Lekker op je eigen tempo doen! Is veel beter dat je hoofdje er ook klaar voor is! En mooie boots gekocht! Nu nog glitterpakkie en jetz fangen wir an! Heerlijk hoor, ik zou ook weer een keertje op wintersport willen! En jaaaaaaaaaa, loesie heeft 2 emmy's in haar poesie! WHOEI! Het voelt heerlijk hoor, die cryo's in vriezer, ik hoop dat ze daar nog ruim een jaartje mogen bivakeren! Zou mooi zijn! En heerlijke bonbons gemaakt! Mijn vader zei altijd: waar het komt, hangt ook gen schilderien! (op z'n twents dus!) En dat was ik altijd geheel met hem eens! En jij vindt dat dus ook over dat andere topic...vind het niet erg hoor, dat er nieuwe bijkomen, maar heb soms het gevoel dat ze over mijn verhaal heen lezen, terwijl ik potverdorie dat topic ooit heb gestart!!!:x Sas en ik kennen elkaar van een site die ik aan heb gemaakt, met mijn verhaal. Zij kwam op die site terecht en heeft me toen een mailtje gestuurd. En zo geschiede! Hebben elkaar nog nooit in het echt gezien! (naja, misschien wel in de wachtkamer, maar dat weten we nie!) Sil, 36 joh?!? Zou je nie zeggen! Of eigenlijk...35 joh...zou je nie zeggen! En ik mag een dag na jouw verjaardag testen...nou, dat moet toch goed zijn!? Ben je trouwens al uit de namen voor jullie kindjes?!?! Loutje, hoe is het met joe?!! Mooi plaatje heb je gepost! lekker glitterachtig! Klingel, of je wil of nie...je hebt stroop aan je kont! En nu zag ik ook al dat je op het -ik ben zwanger-gedeelte ook een topic had geopend...dus die heb ik ook lekker gelezen... Dus hoe hard je ook rent...je komt nooit van me (ons) af! O zo! Ook een digitale test gedaan zag ik! Goed man! Ook weer uberpositief! Maartje, je gaat echt veel gebruiken jij! Maar onthoud, het is allemaal voor een geweldig doel! Dat voel ik gewoon aan mijn water! En hoezo containers (waar Klingel het over had) kon het nie weer vinden, maar hoe/wat/waar! En sas...bij mij waren ze ook al zo dom aan't luln!!!:x En er waren er ook 3 gejumpt de 2e ICSI, maar dat zeggen ze nie he!!! Neuh...die waren gewoon niet groot genoeg! Jaja, zou ik ook zeggen! Als we het over leeftijd hebben...ik ben in december 27 geworden...ik ben dus best jong nog...Vriendje daarin tegen wordt volgende maand 34...ook nog nie oud hoor... Hier gaat het verder goed! Heb besloten om het helemaal niet over kwaaltjes of steekjes oid te hebben, want dat gaat toch nergens over! Heb het altijd nog gevoeld, zonder resultaat! Dus waarom zou het nu dan wel wat doen! Fijne aaf meiden!!! Liefs Loesie met haar goedgevulde poesie... (hhhmmm...klinkt nie zoals ik bedoelde!)
@Sikki: Is heel herkenbaar. Ik had er écht ff geen zin in (en nu eigenlijk ook nog niet helemaal,maar dat komt omdat je geen garanties hebt en wél een hoop onzekerheid))Daarom heb ik hier een tijdje minder gepost, je wordt hier weer zo aan al die shit herinnert..Maar als ik niks doe gebeurt er ook niet zoveel en het gaat toch wel weer kriebelen. Maar neem jij nog nog maar ff lekker tijd voor Sikki, die cryootjes en dusselpuzzelbabes wachten geduldig op je. heel veel sterkte, hoop echt dat je weer snel uit die dip komt, hierrrrrr alvast een paar positive vibes:^^^^^^^^^^^^^^(voel je ze al??). Wanneer ging je ook alweer skieeeeeen?(Hahaha, eigenlijk zou je ff op die flitsende snollenboots moeten gaan. fotoooooo!!!) @Loesie:Whahaha, da's zeker schnell!!!Wij zijn ook uit eten geweest: We waren er om 7u en rond 10u stonden we weer buiten.Ook niks voor ons hoor, want wij zijn ook heel schnell, maar het duurde nu nogal lang tussen iedere gang door haha. Ennuh over die cryoo's, ik hoop dat ze hoger zitten dan in je poes! @Sylvia: Jij moet ook gewoon lekker schrijven!!'t Zou anders zijn als je een 13jarige Breezersletje zou zijn die OEPS per ongeluk met jong geschopt is.. @Maartje: As freitag om 10uhr ga ik aan je denken, de 1e stap op weg naar een GIGANTISCHE mijlpaal!!!!(duimduimduimduim!!!!)
hey ik heb even een vraagje, weet iemand toevallig waarom ik dusseldorf niet kan bereiken, ik krijg alleen een voicemail met de spreekuurtijden en dan word de verbinding verbroken..
Dat komt omdat ze vandaag gesloten zijn ivm carnaval. Ik heb dr S telnr. en van hem kreeg ik dat vandaag te horen.En aan het geschreeuw van kids op de achtergrond zat hij dus niet op z'n werk. Als het belangrijk is moet je me ff een pbtje sturen, dan geef ik je het nr. Er is schot in de zaak.Ben vandaag gaan bloeden als een rund dus heb ik naar D gebeld, niet wetende dus dat dr S aan het carnavallen is. Maar goed, ik moest een echo plannen voor komende maandag op cd8 dus. Was wel ff verbaasd, omdat ik Irma een paar dagen terug had gesproken en die zei dat de echo op cd12 is. Maar goed, ik heb soms erg vroeg springende eieren dus cd8 is fine by me. Hallo, waar is iedereen eigenlijk?Toch niet allemaal aan het festen met dr S, dat zou dat geschreeuw en die gekke muziek op de achtergrond kunnen verklaren. Heb het ff opgezocht op youtube; YouTube - Jos van Oss, ZACHTE G HARDE L, www.josvanoss.com
He Zara, Goed zeg dat je ongi bent geworden!! Goed in de zin van dat je je cryootje dat kunt oppikken!! Grappig dat je een feestende dokter S. aan de telefoon had @t containers: vaak zijn het ook fotorolletjes of tupperware-trommeltjes We waren vorig jaar op vakantie geweest in een oost-blok-landje en daar hadden we leuke buurtjes op de camping die dit deden. Zij hadden een supersonisch apparaatje. Vriendlief is toen eens met buurmanlief meegeweest te 'cachen' en die was toen besmet met het geo-virus. Hij heeft toen het programma op zn foon gedownload en toen ging ik ook eens mee en tralalieeeeee ik was ook verkocht hahaha!! Leuke wandelingen in bossen en steden en parken!! Geweldig!! We hebben inmiddels (zijn gestart in zomer 2009) een stuk of 120 gevonden caches op onze naam staan en ook een professioneel apparaatje Hebben jullie al wel eens een wandeling in het park in Dusseldorf gemaakt? Daar waar er leeuwenkoppen met een open mond van steen aan een brug zitten... Meer zeg ik niet Iedereen die een schurfthekel heeft aan Menzis en haar achterlijke gedoe over het Nederlandse tarief: zie mijn stukje in het Menzis topic!!! En verenig u!!!
zara dankje, wil alleen een afspraak maken daar.. willen graag in dusseldorf verder gaan.. maar izjn ze morgen wel weer open dan of woensdag pas weer?
Dat weet ik helaas niet Gaby.Ik hoop dat je er snel terecht kunt, ik hoorde dat er de laatste tijd een wachtlijst is.(ik dacht van zo'n 6 weken)
oh op de site staat dat er geen wachtlijsten zijn.. ook voor KID of weet je dat niet..? ik probeer morgen gewoon weer te bellen.. en anders woensdag maar.. maar ja in nederland is de wachtijd voor KID 1 jaar.. dus die 6 weken is er een schijntje bij..
Idd geen wachtlijsten. Wss kun je ook snel terecht als je belt. Loesie en ik hadden alleen de pech dat wij in december belden, en toen hadden ze het mega druk met de toen aankomende kerststop. Nu zit er eerst geen stop aan te komen, dus ik verwacht nu geen wachttijden van 49 dagen ofzo van wat ik toen had Veel succes!!
Ah, Maartje, daarom was het dus zo druk! Want over die wachtlijst had ik het dus tegen Gaby, in het andere topic! Meiden, ik zit mezelf alweer ontzettend in te dekken dat het niet gaat lukken, dus ik moet positieve vibes om me heen hebben! Heb er al wat gepikt van Zara, maar Sikki heeft ze hard nodig, dus wil er niet teveel pakken! Ik ga eens onder de pomp! Schmakkerd!