Zo meiden, We stonden al op pagina 2! Vanmorgen lag zp eruit voor onderhoudswerkzaamheden, whaaaa! Dan kun je zien hoe verslaafd ik ben! Over een uurtje naar de tandarts! Whoei! Zullen ze wel weer foto's willen maken, maar dat gaat nu mooi niet door. Ze weten daar trouwens dat we met ICSI bezig zijn, want moest een keer een afspraak afzeggen, omdat ik per ongeluk dubbel geboekt had met een fm! En anders krijg je een rechnung! Hoe is het met iedereen!? Klingel, las dat het gezellig was met Nynke gister! leuk joh, dat julile elkaar ontmoet hebben! En geen wEIn voor allebei! lekker goedkoop! En dan die dokter, hahaha, die heeft er echt geen kaas van gegeten! Ik herken dat wel hoor! Sommige zijn zo dom! Maar zoals je zei, wij zitten ook wel met onze nek in die sooi, dus ook nie so gek, dat wij allus weten! Sikki, lieverd, hoe is het met jou?! Maartje, is lekker fanatiek met de zorgverzekering!!! Heel goed meis! En ik ga je zeker helpen hoor. Sil, hoest met u?!!? Heb je al veel dingen klaar!? Moet je nu ook een andere wagen kopen, nu je er 2 krijgt! Lijkt me zo leuk, zo'n duowagen! Sas, hoe is het met joe!!! Hier alles oke...morgen lekker weer aan het werk. Vind die dagen thuis nu helemaal niks. Heb volgende week ook nog vakantie. Weet niet of het nodig is (omdat ik de vorige keren na 8 dagen, dus as zaterdag ongesteld werd) maar heb voor maandag-woensdag-vrijdag al wat gepland! Haha, hoezo ik zoek afleiding! Fijne dag meiden en tot snel! Liefs
~~~~~~~~posivibes~~~~~~~~posivibes~~~~~~~~posivibes~~~~posivibes ~~~~~~~~~~~~ voor iedereen die ze wil hebben...maar speciaal voor Loessie Sikki en Zara.....
Laiverds, effe zeuren. Ben donderdag gestopt met de progynova, zaterdagavond ongi geworden en maandagochtend al weer klaar. Kan toch niet normaal zijn?!?!?!? Nog effekes en ik word helemaal niet meer ongi. Kan nog net voor m'n 31e... :x Hmmm, toch maar eens naar DD anrufen?
Gewoon lekker bellen met Dusseldorf en overleggen met dr S kan nooit kwaad toch? gaat erom dat jij je er goed bij voelt. Mischien een domme vraag maar ben je hevig ongesteld dan die dagen? heb ook wel eens maanden gehad dat het maar drie dagen duurde maar dan verloor ik ook onwijs veel in korte tijd.. Ik heb dan niet de problemen die jij hebt maar vroeg het me gewoon af knuffelllllllllllllllllllllllllllllll voor jou
Ggggggrrrr....stuk getypt, druk ik op het verkeerde knopje! Sil, bedankt voor de positieve vibes, heb ze hard nodig! Bij de cryopoging ging het op deze dag al mis...hopelijk nu nie! Sikki, ik herken dat van mijn cryopoging, vrijdag echt ongesteld, zondag was het klaar! Volgens mij raakt een cyclus ook compleet van slag door die hormonentroep! En idd, dr S maar even anrufen, daar is ie voor! Om ons gerust te stellen, vragen te beantwoorden en natuurlijk, zwanger maken! Heb laatst tegen vriendje gegrapt. Je hebt van die buikbanden van 50% mama en 50% papa... Ik zou (als het ooit zover mag komen) een buikband laten maken met 33,3% mama, 33,3% papa, 33,3% dr S! Whaha, dan zou iedereen opkijken! Net van tandartz weer, tandjes zagen er goed uit! Stond binnen 2 minuten weer buiten! Nu een leuk nieuwtje, heb net de gemeente gebeld en vrijdag 23 april om 15.00 gaan vriendje en ik in ondertrouw! JOEHOE! Kan ik weer een ding afstrepen op ons lijstje!!! Ook heb ik de ambtenaar vast gelegd die we graag wilden! Oja en Sikki...je zeurt NIET! Knuffel!
@Loesie: Je vergeet nog die 0,01% van dr U Hoe gaat het vandaag?het is helaas een rollercoaster van emotie en zeker in die wachtweken.Hier heb je nog wat xtra positive vibes:^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ zo, genoeg? @Sylvia:je bent een schat!
ZARA!!!! Dankjewel! Net zo boos in het menzis-topic en nu positieve vibes sturen!!! Hebben we te maken met een schrizofreentje hier?!!? Maar het doet me goed! Morgen weer lekker werken! HOERA! afleiding!!!! Kuzzzzzzzz
Loesie, ik dacht aan je, komende dagen zo spannend, of je in ieder geval die 8 dagen passeert. Voor een ander zo normaal, maar voor jou (en mij ook straks) al een wonder op zich om 2 weken na TP te halen!!! Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die finish girl!!!!!!!!!!!! Then I will follow you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat geldt natuurlijk voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na een gebroken slaapdienst zo-ma weer wat bijgetankt om zo weer de slaapdienst in te gaan. Hopelijk geen stroomuitval meer, zieke kinderen en verstopte neus/droge mond aan mijn kant... Mn zusje spuit zelf lucrien en ik ben TROTS op haar (1e IVF). Kan, ik durf het gewoon niet, manlief komt langsgewipt (hmmm) op mn werk (bah!) om me te prikken (hmmm), BAH! We doen het samen, dus dat kost ff moeite, maar wel fijner zo. Bye bye meeedels. Sassebas
Wasssssssssssssss er al bang voor Zara, maar ik zeg maar zo, ein schizofrein is nimmer alein!!!! Saaaaaaaaasssssssssssss!!! Ben het heeeeeeeeeeeeeelemaal met je eens!!!! Ik wil zoooooooooooooo graag die 8+ dagen eens halen!! Dan heb ik iig het gevoel dat ik een beetje kans heb gehad!!! En naturlich ga je me volgen! Net zoals de rest van deze babes! En omslachtig of nie, ik vind het super van je mannetje dat die dit voor je doet en als jij je er prettig bij voelt, dan lekker laten doen! En ik ben ook TROTS op je zus! 3-werf HOERA!
Heb met Irma gebeld. Had er helemaal geen zin in, maar moest voor mijn gevoel wel. Dus 2 maart afspraak met Uber S. Loesie, ik heb ALTIJD zulke korte menstruaties. Wel of geen cryo, wel of geen ICSI, wel of niet eigen cylcus. Altijd max. 2 dagen. Ben trouwens ook niet heel hevig ongi. Ik kan het met 1 maandverbandje af... ALTIJD... Hihi, jullie ook al over deze baby is mede mogelijk gemaakt door S. Had als kraamkado voor vrienden een babyshirtje laten drukken met er op Made by en dan hun namen. Wij gaan voor de opdruk Made in Germany! Loesie, volgens mij ben jij net zo aan het pezen als ik 2 weken terug was. Meis, ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Hey Sik... ja vandaag is ff een rotdag! Ik kan de tijd wel wegkijken!!!!! Vanaf morgen druk met de verhuizing op school, dus dan heb ik weer wat te doen! En de vorige keer ging het deze dag mis, dus misschien dat het ook meespeelt! Dus altijd zo kort ongesteld. Heeft dat te maken met de vervroegde overgang dan?? Kl*tenzooi! Irma dus ook al gebeld...2 maar weer, is te doen! Nog even rust! Haha, dus jullie ook al zo'n idee! Die van jullie hebben we ook al genoemd ja! Made by dr S! hihi! Ik ga Zennen....maar ik ben nu alleen maar UW! schmack op jullie bolletjes!
wel alle krijsende dusseldoosjes in een design-wachtruimte!!!!!!!!!!! @sikki: ik had ook een miniongi na mijn TP van nov. stom! snap niet? zou gewoon nog even S stalken (per meel) anders hoor? 2/3: goeso, een DATE!!! een HETE DATE met herrr S! weet je wel hoe snel dat is trouwens? @loesie: ik moet altijd zo lachen om joe uitroeptekenige krijsjes. en al helemaal om de buikband, PROEST, maar ik zou zeggen dat herr U en herr HOPKINS er toch ook een %tje van moeten meepikken inderdaad ben je helemaal UW, ik snap. de tijd KRUIPTTTTT verdomme wel achteruit lijkt het. wat is je UWplan? testplan? krijsplan? kunnen we je op welke manier dan ook helpen? @zara: hehehe, schitzooooo word je er idd van af en toe. het gemeenste van de MMM is dat je helemaal heen en weer wordt geslingerd tussen allemaal wanhopige, niet te controleren emoties. hoop angst vrees frust gekte dromen mopper pikzwart sprankje licht en weer heen en weer en dat dan 13872407124097 keer. GROM! @maartje: vertel eens verder over die containerjachthobby van jullie? en hoest verder met u? helemaal into de Menzisgrom of ook nog andere posipowerige dingen te doen? knuf! @sas: jeetje, saszus ook aan de behandelingen en zelf junken. respect voor haar, maar ook voor jouw eigen sasseman. dat ie dat KAN! als ik klingman zou vragen dan heb ik er een probleem bij- die valt gewoon flauw. en dat voor zon uberman... @zara: heheheh, ik lag vanmorgmid in bed op de gsm dit topic te lezen, liep mn gsm helemaal vast bij een meter ≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤≤ (kan het dakje niet vinden) ik ga ook even met posipowerrrrrrrrr strooien en wat die fukke, ook met HAA SEE GEE! }{POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} *zen* {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} *wein*{POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} *gala*{POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} *glitter*{POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {POSIPOWER} {HCG} {HCG} {HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}*zen*{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}*positest*{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}*baby2010*{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}*herr S standbeeld*{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}*champagnefeest alle dusselbabes en babys 2011*{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG}{HCG} {HCG} SO!
Mooi gedaan Klingel! Als we nu nie genoeg hebben! IK KRIJS ALTIJD JA!!!!!! Kan dat gewoon goed! Al vindt vriendje het wat minder?! Wie is dr U?!?! Dr. Unterhose?!!? (moek altijd aan denken) En wie is Hopkins?!? Ik had een vrouwelijke arts die me under narcose bracht! Een beetje een zenuwachtig type! Hele tijd grinniken enz. vriendje deed haar de hele tijd stiekem na! Oke oke, zij krijgen ook een procentje mee! Dag is bijna voorbij! HOERA!!!! Ga ik weer heen met mijn gekrijs... zal vanaf nu heeeeeeeeeeeeel zachtjes praten...Wil je baby'tje niet wakker maken Klingel! Morgen 5 weken!! HOOOOEEEEEEERRRRRRRRAAAAAAAAAA!!! Lang leve KLINGELBABY! Eigenlijk moet dat juist uitgeschreeuwd worden! Gelukkig nog geen irritante kids weer aan de deur gehad voor die kl*tenfoekepotterij! BAH! Liefssssss
Heeey liebe mädchen! @ Loesie, leuk bedacht zo'n buikband! Ik zou dat ook wel humor vinden maar mijn mannetje niet zo ben ik bang... Hoe gaat het met Quick en Flupke? hahaha die namen ook! @ Sikki, op zich is een niet zo lange menstruatie best prettig maar niet in dit geval! 2 maart weer evalueren, ben benieuwd naar jullie nieuwe plan de campagne! @ Klingel, hoe is 't met u? Al misselijk? (sorry, ik moet het babyrinth nog even doorlezen, ben dus niet helemaaaal op de hoogte!) Over een week zit het er alweer op voor ons! Weet trouwens niet of we op die dag zelf nog uitslag krijgen of misschien de dag erna. Beginnen wel steeds TESEnuwachtiger te worden! (mooi woord Klingel!). We hebben ook een hotelletje geboekt dus we vertrekken maandag na 't werk van vriendlief richting Mulheim. Ik kan nu echt niet meer wachten hoor!!!
welkom nieuwe DD-babes!! So! Ik kom ff opscheppen over mn banner!! Wat is 'ie mooi en hij wordt steeds mooier en mooier haha!! En ff een rijtje: Nog 5 orgametril pillen (yes ben op de helft!!) Nog 8 nachtjes tot aan ongi!! Nog 10 nachtjes tot aan eerste Gonal-F spuit Nog 14 nachtjes tot aan mn 1e FM Yes en nu het leukste: ik ga nu slapen en dan is het straks - 1 nachtje voor alles!! So! Einde ego vrolijke lijstjes, snurkkkkkk
maartje, mooi lijstje en vooral mooie banner, tralalaaa! wanneer ga je nu meer vertellen over containerhunt? gaby en douce, welkom, jullie worden ook dusselbabes! hoop dat jullie niet te uberfallen worden door de gekte hier. los van de diepe gesprekken en de MMMoeilijke MMMaterie proberen we elkaar er ook met veel humor en glitters doorheen te slepen. wens jullie allebei veel succes! loesie: dat krijsen is juist TOLL! en moet meer gekrijst worden, SO! jij bent weer een dagje verder, hoera! vertel, wanneer teststress? loutje: ik ben ook al TESEnuw voor jou hoor, ik duimmmmmmmmm me gek! KUS drauf. lekker slaffen nu allemaal