Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, ik kom je even een hart onder de riem steken. Het gaat deze keer WEL lukken!

2. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Oh, kippevel, ik denk aan je en voel je angst en je doemscenario. Veeeel knuffels van mij!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Loesie, houd je vast aan Klingel, aan Silvia, aan Pat...
    Ik snap heel goed je angst en van vandaag voor mezelf ook niet echt optimistisch, maar wil zo graag iets liefs tegen je zeggen, al snap ik ook dat ik hiermee je angst niet kan weg halen. Lieve Loesie, als ik dat kon, had ik het direct gedaan!!
    Ik blijf keihard duimen voor flink nestelende emmy's..

Dikke kus!!

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Loesie, wat verwoord je je angsten goed zeg... gewoon zwaar kl*te dat je die gevoelens maar al te goed kent natuurlijk maar ik krijg er gewoon kippenvel van! Ik hoop dat je angsten voor niks zijn!

Sassebas, zo even ruim 50 pagina's teruggelezen! Als je je verveelt kun je het eerste topic er ook nog wel even bijpakken! :D

Klingel, morgen is het vrijdag!!! Ik duim voor je!

Ik ga nu lekker m'n bedje opzoeken, des te minder nachtjes slapen het nog is!

Oh ja, Silvia, wilde nog even vragen (misschien heb ik het wel ergens over het hoofd gelezen, sorry dan...) maar hoe is het met je schoonmoeder en de uitslag van haar borst?

Dikke dusselknuffel voor jullie allemaal!

5. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Ben enkele vingertoppies kwijt door vingervlugge akkoorden, snaren superscherp; les genomen na 2e afgebroken ivf in september 09. moest afleiding hebben, sporten wil gewoon niet, wil mn tummy niet onnodig belasten, music gives me joy and peace (and fingerpain). heb vroeger ook al vele jaren les gehad hoor, maar nu ben ik was ouder (en stijver) en duurt het wat langer voordat ik het snap hè? Huh??? (Nu nog een keertje uitleggen meneer...):(

ben aan het ongi worden, maandag laatste pil gehad, choco-lust en knorrig. Laat maar komen, schoon schip, de allerlaatste keer hoor en dan negen maanden NIET MEER!!!!!!!! Heb mn bigshopper uitgepakt: menopur, cetrotide, suprefact, pregnyl, de bolletjes had ik nog liggen en de pil is opopperdepop. Kortom, een tafel vol met ingredienten voor een prachtige beebie :). O ja, de eierstok is niet verstopt (dat de leiding verstopt zit) maar verdwenen (verstopt tussen de darmen of achter de baarmoeder). Donderdag (FM) spelen we KIEKEBOE!!!! want dan wil ik links een gevulde eierstok zien!!!
    Tav Menzis heb ik begrepen, omdat we in 2009 al in de IVF zaten wij gewoon recht hebben op de 2680 euri, o.i.d. Maar voor de nieuwe starters is dit zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zuuuuuuuuuuuuuuuuuur en oneerlijk!!!! Stelletje prutsers van een zorgverzekeraars:x.

Maartje: hoe was je TSH dan, DD zegt als dat al niet goed was de alarmbellen snel gaan rinkelen. Mijn TSH 1,2. Zou ok zijn, wat vinden joellie madels?

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    1.2 is netjes, mijn TSH was 1.47 dacht ik?? Weet niet meer precies uit mn hoofd.
    PS jij bent een stoere rock-chick, een beetje je vingers stuk spelen!! yeah!!! (houd mn hand metal om hoog ;))

Menzis... wel een beetje 2689 aan inmiddels gestarte mensen dokken en niet aan de newbe's??
    Hoe zouden ze mij dan zien? Zit al sinds eind 2008 in de mmm en heb in 2009 pogingen tot IVF gehad, eentje zelfs in de punctieweek gecancelled... Hoe zouden ze mij dan zien???? Mijn pogingen tot IVF zijn zo gedeclareerd dat ik nog recht op 3 pogingen heb..
    Bah die rotlui dat ze ons dit flikken!! Al die stress, kunnen we er ook nog wel bij :S Maar goed, hoe dan ook: ik blijf mn tanden er in zetten!! Ben nu alleen aan het wachten op de prijsopgave van dokter S. zodat ik die mee kan sturen naar de verzekering... Maar die brief heb ik nog steeds niet. Hoe snel kregen jullie die brief? Had eergisteren 's avonds nog dokter S. gemailt met de vraag om de brief, maar nog geen reactie en ook nog een lege brievenbus... Morgen maar ff bellen met Irma, of wat denken jullie?

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    ff heeeeel kort. want ik ga zo in Arnhem shoppen voor de bruiloft van m'n zus (ben haar getuige namelijk!)

Loesie, jou angsten, ik ken ze zo goed. En nu ik ze bij jou lees beleef ik ze helemaal weer opnieuw.
    Ik had het bij de laatste pogingen ook.
    En nu zit ik hier met niets en denk ik, had ik maar meer 'genoten' van de emmy's in m'n buik.
    Probeer het los te laten.
    OVer een week is het zover, dan weet je het resultaat. Nu kun je alleen maar gissen.
    Ik weet het, het is mij ook niet gelukt.
    De spanning is zo groot, de angst is zo groot.
    En lieverd, jij mag altijd nuilen ;)

Knuffel van Sikki

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sassebas: stoer wijffie ben jij!! :D
    respect!
    ik verlies meestal vingertoppen door kaasschaven; jouw redenen zijn veel stoerder :)

@loesie: hoe gaat t vandaag meis? zenuwen zullen nu wel echt carnaval aan t vieren zijn in jouw lijfje?
    ik denk aan je!

@lou: bijnaaaaaaaaaaaaaa zover :) nee niet de 17e ;) maar wel de 23e (volgens mij zeg ik t nu weer fout ahem, waar is de lijst?)

@zara: ik bedacht me trouwens vannacht in bed (ach ja..) dat mijn posi ovu op zaterdag was om 1200, ik toen pregnyl heb gezet, en de TP op dinsdag om 1600 was.

@sikki: hoe is t met jou? bijna een goed gesprek met S. die is dus dan weer van vakantie? misschien is het ook handig om met U te praten. dit vind ik zon fijne man!! heel intelligent ook. hij zou mee kunnen denken over het ideale ontdooi en TP moment?

@loesie: ik ben erg blij dat je even vertaalde dat unterhose onderbroek betekent, omdat ik geen duits kan!! :D
    du mutze! :p

@silvia: ons grootste voorbeeld met skippybuik! hoe vaart gij? je bent wat wegger en stiller, klopt dat?

@maartje: ik zou irma zeker bellen. ik heb trouwens nooit een brief van dussel naar M gestuurd; alleen een goedkeuring gevraagd en gekregen voor de ICSIs met daarin wel meteen het ' wij betalen niet meer dan 28nogwat00 euro) (ja en een meeltje van een hoge pief ' ik raad u aan verzorgd 4 te nemen dan krijht u het dubbele ' )

@M: hebben jullie gezien dat het nog gewoon op de site staat ' vergoedingen IVF ICSI niet veranderd ten opzichte van 2009!!!! '
    ik heb het in het Menzis topic geplaatst.
    ik zeg: ze kunnen ons NIETSSSSS machen.

maar ze proberen het wel en alleen dat al is een bommelding op de hoofdvestiging waard.
    hoewel, dies in enschede, wellicht hebben sil en sik enzo daar last van?

;)

@aan mij vasthouden: please do so. hou jullie aan mij vast, die gekke glitterklingel die niet zwanger was en toch wel.
    maar ik snap als julie dat niet helemaal doen/durven. ik heb immers andere, en ja we kunnen zeker stellen minder grote :( problemen dan sommige van jullie.. :(
    en das NIET eerlijk geevee!!!!! :x

:)

nouja, weet dat ik langsam aber sicher van jullie und uns topicchen ben gaan lieben, en dat al mijn duimen en andere uitsteeksels duimen voor jullie.
    inclusief paars glitterkaarsje dat nu aan is en naar me kijkt.

het zegt trouwens, ' bel eens voor de uitslag van het HCG! '
    :$
    rare gedachte dat ik zometeen OF heel blij ben OF terug bij af.

schmack drauf.. (ook op de MMMeisjes die ik niet persoonlijk genannt habe)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    EGO:
    Kan een Dusselbabe mij ff het mobiele foon nummer van dokter S. PB'en?

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    STRESSSSSSS

Planning:

12-2 start orgametril
    21-2 stop orgametril
    24-2 ongi afdwingen
    26-2 start Gonal-F
    2-3 1e FM

Gisteravond al wat 'pre-ongi'. Vanmorgen bij de 'tampon-check' meer...

STRESSS want als ik eerder ongi ga worden? Wat dan? Mag ik dan nog starten? Moet ik progesteron gaan schieten om ongi uit te gaan stellen? Of gewoon eerder ongi = eerder starten = eerder een FM??

Ik dus proberen dokter S. te bellen maar hij is vandaag niet aan het werk. Irma zei dat ik niet progesteron moest gaan doen want dat kon niet goed zijn en misschien dat de hele IVF nu niet door kan gaan.

Haar oplossing: Dokter S. een mail sturen in de hoop dat hij vandaag nog zn email opent en zij ging een arts in DD vragen wat verstandig is. Ze belt mij terug als ze meer weet.
    Ben nog niet gebeld/teruggemaild.

*Jank*Neeee ik trek het niet als ooit nog 1 keer de IVF wordt gecancelled. Elke keer gewoon vieze kutzooi met mijn lijf...
    Ik trek het echt niet meer...
    Waarom doet dit stomme achterlijke lijf zo kut??

*sorry voor overload aan kutwoorden*

Er is toch iemand die laatst dokter S. op een mobiel nummer belde en dat hij stond te hossen op carnavalkrakers?? Heeft iemand dat nummer voor mij zodat ik hem kan stalken??
    Ik brauche das soviel!!!!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ach lieverd neeeeeeee
    dat kan toch niet weeeeeeeeeeer pffff:(
    Een hele dikke knuffel.
    Ik kan je helaas niet helpen aan het een nummer:(

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    maartje!!!!!!!!!!

ik weet zeker dat eerder ongi=eerder beginnen. de ongi bepaalt het!!
    maar neemt er NIEMAND op daar in dussel??
    alle nummers zou ik bellen, en gillen dat je gsm van S wilt!
    moeten ze je geven hoor, echt!

knuffel, ik zou gaan stalken als ik jou was. ik zal eens even zoeken naar nummer U, anders bel je die dat hij S moet bellen.

SO!

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Maartje, het was Zara!!!

(Sorry dat ik me er mee bemoei in jullie topic maar ik stress helemaal met Maartje mee.)

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bedankt lieve madchen!! PB's en gewoon hier in het topic en n het klingel-topic!!
    Ben net teruggebeld door Irma. Ik moet in en uit ademen. Ze ging niet meer met arts in DD overleggen want dokter S. moet het bepalen. Ik heb een nummer gekregen waarop ik dokter S. om 14.00 uur op kan bereiken en als hij dan nog niet opneemt ZEN bleiben und om 16.00 uur ofzo nog een probieren. Irma dacht dat ik vieleicht langer de orgametril moet gaan slikken, maaf dokter S. gaat straks zeggen wie und was.

ZENuwen!! Pffffff!!!!! Zit nu in der zug om nach meines arbeid zu gehen. Wie kan ich mich straks concentrieren??

Duimt iedereen voor mij mee??

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Maartje, wat ontzettend klote :x allemaal weer! Waarom kan het niet gewoon eens normaal gaan! Ik hoop dat dokter S. om 14:00 uur zijn mobiel oppakt zodat je weer een beetje ZEN kan worden ;).

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    pfffffff wat een stress telkens:(

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oei Maartje, wat zit het toch weer eens niet mee... Hoe is het gegaan? Heb je al contact gehad met je dokter?

Spannend... Ik duim voor je!

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallootjes!

Nou seg, KLINGEL! Wel hier over bellen beginnen en niet hier vermelden dat je HCG GEWELDIG GESTEGEN IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Moet weer helemaal in jou topic neuzen!!! pppfff!
    VAN HARTE MEIS!!! NU LEKKER GAAN GENIETEN!!!!
    En ik snap dat je duits kan, maar ik wist ook al dat dr Unterhose, dr Unterhorst heette!!! Dus dach daj m'n grappie nie snapte!

Sikki, ga proberen ervan te genieten! Het is ook wel erg speciaal! En jouw genieten komt ook nog hoor! Dan hamer ik jou erop dat je moet genieten van die emmy's in ihnen bauch!
    Heb je wat leuks gevonden!

Sas! Lekker getokkeld gister?!?! Goed van je!
    En zoals Klingel al zei, je bent een stoer wijffie!
    Hoe is het met je zus?! Ook al een volleerde junk?!

Loutje, Het wordt echt spannend voor jullie joh! Ik hoop echt dat het gewoon in 1x raak is! Dat mag nu ook wel een keer!!!

Maartje, STRESS! Maar idd, ongi bepaalt alles! Bij mij is de afspraak ook 3x verzet omdat ik eerder ongi werd en toen toch iets later! (zette nie door!) Komt vast goed! ZEN!
    En natuurlijk wordt er niet nog een poging gecanceld! KOM NOU!

Sil, was de 2-ling 2-cellig?!?! Toen ze teruggeplaatst zijn?
    Ik heb een 2-cellige en 4-cellige en wist al nie zo goed of dat nou goed was of nie! Maar dat geeft me weer moed!

Bedankt voor jullie lieve opbeurende woordjes!
    Dit weekend wordt echt spannend! Heb 3 drukke dagen achter de rug, dus dat viel mee, maar nu komen de zenuwen echt!
    Morgenmiddag visite en zondagmiddag op visite, dus wel wat afleiding gelukkig!

Was vanmiddag mijn lokaal aan het schoonmaken. Komt een collegaatje binnen (mijn leeftijd, 2 kids) begint helemaal te blozen, zegt out of the blue tegen mij:
    Het zit wel goed bij jou! Dus ik: huh?!
    Ja, zegt ze: ik weet bijna zeker dat het goed zit bij jou en ik weet ook al wat het wordt.
    Ik zeg: kan jij dat?! Dat jij dat ziet of weet?!
    Ja, ik weet niet hoe dat kan, zegt ze, maar ik heb het bijna altijd goed!

Was echt even in shock! Van de ene kant denk ik, wat fijn dat ze dat zegt en als ze het niet zeker wist, dan durfde ze het denk ik ook niet te zeggen...
    en van de andere kant geeft me dit ook wel een beetje hoop en ik weet nie of dat wel zo goed is!

Wilde ik ff met jullie delen...vaag he?!

Ga ff kijken in het andere topic hoe Sinja's echo was!

Doeidoei!

Liefs Loesie

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ZENNNNNNNNN

Om 16.00 uur S. gesproken. Ik mag de orgametril ophogen en dan zou de 'doorbraakbloeding' (volgens S. dus geen pre-ongi) wegbleiben bis mittwoche!!!
    (ik kon niet eerder posten ivm werk)

yoehoeeeeeeee!!!!!! Er gaat NIET wieder eine IVF gecancelled worden!!!!

ZENNNNNNNNNN

Loesie, ik duim kneiterhardvoor je!!! En hoop onwijs dat die collega gelijk krijgt/heeft!!!!!!

ZENNNNNNNNNN

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    maartje goesoooo :)
    hoe heb je m nu getackeld met zijn carnavalsneus?

super. beginnen en GOOOOOOOOOOOO

loesie, ik niet gegild over hcg? ach :) misschien gil ik dat liever in babyrinth, vind t hier niet altijd zo geplaatst en op die manier kan je het omzeilen als je het niet wilt/kan aanhoren :)
    *snif*

anyway, jij bent goed bezig. posipower ondanks UW en een zeer bijzondere collega-voorspelling.

als ze gelijk heeft... zou dat geweldig zijn en ENG!

na, ik ga verder, koken en banken.
    smak!

Deel Deze Pagina