Haai, ik was jullie kwijt, maar weer gevonden Krijg ook geen berichtje als er iets gepost is, nog maar eens even goed nakijken of ik alles goed ingesteld heb staan. @Sassebas spannend horen spuiten in de trein, moet je die spuit niet in de koelkast bewaren? Dat had ik bij de IUI nl. wel. Dat was juist altijd zo lastig met als je eens een dagje uit bent. Erg hè al die dikke buiken bij elkaar. Volgend jaar lopen wij daar of met dikke buik of met maxi cosi Groetjes van Shanna
Daar gaan we voor meiden! Sas, kom je er een beetje uit met al dat lezen! En wat een gedoe idd in de trein! Maar wel lief dat mams die taak op zich nam! En hoe! Beetje jou blauw knijpen, haha! Shanna, je hebt ons weer gevonden!!! En spuiten mogen wel uit de koelkast hoor. Volgens mij best wel lang. Ik had ze ook weleens mee, da's helemaal nie erg! Ik heb vanmiddag verjaardag gehad van mijn neefje. Is 1 geworden! Komt een nichtje van mijn schoonzus naast me zitten (is 19 ofzo); En hoe is het met innieminnie?! Dus ik kijk haar aan: Innieminnie, wie is dat?! Wordt ze helemaal rood: oh, ik dacht dat je zwanger was! Ik: haha, nee hoor, ik ben niet zwanger! (tenminste, niet dat ik weet!) Wat een blunder van haar! Ze voelde zich wel lullig, begon meteen een gesprek met haar neefje naast haar. haha! Vriendje zei later toen we in de auto zaten, misschien voelt zij het ook wel, heeft ze ook zo'n zintuig! Tja, wishfull thinking noem ik dat! Ik ga lekker met een boek op de bank! Heb gister/vanmorgen shopaholic & baby van Sophie Kinsella uitgelezen in 1,5 dag! HEERLIJK BOEK! Ga nu Leve de liefde van Anita Verkerk lezen... I love romans! Ze zijn alleen wel voorspelbaar! Fijne avond! Liefs Loesie
breekt ff in loesie: hopen dat je nichtje gelijk heeft!!!!!!!!!! we gaan duimen.. nog ff en dan mag je testen... breekt weer uit.
Menopur hoeft niet in de koelkast, hoeraaaaaaaaaaaa! Loesie, goed dat je je een beetje kan ontspannen, klinkt wel zo iig. Ik heb ook een goed voorgevoel bij jou, echt waar! Zou te gek zijn, met de trouwerij in aantocht. Wat is je trouwdatum? Sass Sas
Klingel, Enschede is zeker leuker geworden om te shoppen. Alleen heb ik dit keer de lokale middenstand van Arnhem gesponserd Heb 4 gave jurkjes gekocht met bijpassende leggingtjes, bolerootjes, vestjes en onderjurkjes. Voor de bruiloft van m'n zus een gave van Clementina's Closet en verder voor de heb van Odd Molly, Avoca en by Ti Mo van die bohemian jurkjes. Ben ik helemaal weg van! Laat de zomer maar komen!!! Enne, mannetje moest gelukkig alleen maar lachen om m'n minimodeshow thuis. Ach ja, ik heb geen gat in m'n hand, maar ik heb helemaal geen hand! En hij kent me al langer dan vandaag, 13 jaar om precies te zijn Klingel, dus morgen de eerste echooooooooooooo! Spannend. Wel weer komen gillen hier he! Ik wil wel weten of die Ken en Barbie flink rond dobberen im deine gebahrmutti! Loesie, ik begrijp nu trouwens dat jij iedere keer op dag 12 na punctie ongi werd. Ik ook, maar vreemd genoeg heb ik dus nooit suprefact van Uber S gehad. Als het bij jou goed uitpakt moet ik er misschien ook maar eens om vragen!!! En je voelt dus vanalles?!?! Vertel vertel! Enne Shopaholic, heerlijk is die reeks he! Heb ze ook allemaal verslonden. Verstand op 0 en lachen maar. Gelukkig ben ik niet helemaal zoals haar Maartje, goed gevulde koelkast is dus voorhanden. Goed so! Nog 5 dagen!!! Loutje, Ich denke an dich! O so spannend!!! Wat je zegt, het wordt er op of eronder. Ik ga giga duimen dat er iets gevonden wordt. Het moet het moet het moet! O enne, lekkere lekkere dag gehad Sassebas, lekker aan het junken! In de trein nog wel! Hahaha, niet onder de paarse lampen in de stations wc? Shania, daar was je weer. Bij jou is de start ook in zicht! Spannend wordt het hier hoor de komende tijd! Zara, al enig idee hoe en wat je gaat/moet doen? Silvia, nog lekker aan het uitdijen? Pat, bij jou ook alles wel? Ik heb me gisteravond nog misselijk gegeten in de sushi (of kwam het nu door de wein? Lagen pas om 4 uur vannacht in bed, dus vandaag een erg loom dagje gehad. Moet deze week nog ff de speech schrijven voor de bruiloft. Maar had vandaag echt nergens zin in. Slaap de laatste tijd erg veel. Heb gistermiddag de hele middag op de bank de geslapen en vandaag alweer Zal wel vermoeidheid zijn van alles wat er de laatste tijd is gebeurd.
@9maandenbeursaar zou iki me écht diepongelukkig voelen tenzij er alleen maar jankende kinderen te vinden zijn. @Loesie:Ben benieuwd!!!!!geenbloedgeenbloedgeenbloed!!! @Sikki: Zo, je bent aardig losgegaan als je er ff een meds.bedrag doorheen gejaagd hebt haha! @Sassebas: Haha, jij durft.Hormonsters spuiten in een trein. @Klingel: Ben beniuwd naar jouw echo, maar aan de hoeveelheid hcg te zien zal die wel goed zijn!!! @Shanna: Jij vandaag je uitgangsecho in D, spannend hoor! @Me: Heb vandaag ook een echo, gelukkig hier om de hoek.. En dan deze week beginnen met ovutestjes.Zal vandaag nog niet veel te zien zijn denk ik, zit pas op cd8..
gutenmorgen!!!!!! @zara en shanna: echosucces! @sikki: heerlijk meisje, minimodeshow van de hele vangst! je klinkt trouwens weer ietsss ' lichter ' , klopt dat? als het een houding of een momentopname is dan zou ik dat ook helemaal snappen (en hebben herkend) trouwens. wat gaat het op&neer he.. @loutje: ik ben helemaal UW voor joe! de dagen kruipen voor jou, maarrrrr geen ongi gezien! hoest ermee, en doe je niet al te druk in jouw toestand???? sigtig an! @maartjemeisje: hoest met jou en waar is joe? ik mis joe? @jeder: dicke knufff drauf und eine geile kussssssssssssssssss
Goedemorgen! Klingel, succccccesssssssssssssssssssss!!!! Wat spannend zeg, zijn het er één of twee!!! Sikki, ja, 12 dagen na punctie. Maar misschien had dr S in zijn hoofd dat ze overal 2 dagen later terugplaatsen..., want zei 8 dagen na tp, dus misschien dacht hij 10 dagen na punctie. En dus die cryo-poging die na 4 dagen al mis ging. Zo, jij hebt je lekker uitgeleefd! Goed man! En misschien maar goed ook dat sikkiman je zo langzamerhand kent! haha! Jij dus ook al zo moe??! Hier nog één! Zara, succes met de echo! Hopelijk is alles mooi schoon, zitten er misschien al een paar kleine eitjes en kun je gaan ovutesten! Shanna, jij vandaag naar DD! Doe ze de groetjes! haha! En hopelijk ziet je echo er goed uit! Sas, ik ga op 4 juni trouwen! Wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij me, ikzelf heb het wat minder op dit moment. Had tegen een uur of 10.00 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets verkleuring op het papier. Het stelde niks voor, maar ik analyseer dat hele toiletpapiertje de laatste paar dagen. Het was maar heel klein en maar iets donkerder dan normaal. Als je afveegt heb ik vaak nog iets van de utrogestan aan het papiertje zitten...dat was het en dan heel iets verkleurd. Gelijk huilbui gehad, vriendje gesmst en temp op gemeten, maar die was gestegen. Vanmorgen 7.15 37.0 en daarna 37.2... Ben zooooooooooooooooooo bang dat dit het begin van het einde is. Heb daarna alweer 4x weer op het toilet gezeten, maar nog niks...bah, wat een k*tzooi! Dus van dat relaxe is niks meer over! Loutje, het komt nu ECHT dichtbij! Heel spannend voor je! En voor mannetje natuurlijk! Ik ga heel erg aan je denken morgen! Maaaaaaaaaaaaaaaartje, zoals Klingel zei, waar is jij!!?? Nou...ik ga op de wc zitten vandaag...fijne dag! Liefs Loesie
Kan alleen maar huilen, volgens mij gaat het echt mis... Had net een beetje bruin/rood aan het papier. Daarna tampon ingedaan, maar die was schoon. Van de ene kant wil ik niks liever dan testen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Aan de anderen kant wil ik niet weer een negatieve test... Het zou ook te mooi zijn om waar te zijn...de 1ste keer DD en dan raak. Het is een goede kliniek, maar geen wonderkliniek... ik weet niet goed wat ik nu met mezelf aan moet...
Loesie, Nee je mag niet ongi worden.... Je doet het zo goed tot nu toe! Een hele dikke knuffel van mij en ik hoop echt dat je het mis hebt en het geen ongi is...... Knuffel!
Nee Loesie!!!!! O meid, ik wou dat ik iets kon zeggen om je angst weg te nemen. Maar ik weet het ook niet. Er zijn heel veel verhalen van meiden die ook bruin verlies hadden en toch zwanger bleken. Dat weet jij ook. Maar je weet ook dat het 3x over bij jou zo begonnen is. Ik kan dus alleen maar zeggen, hou hoop!!! Het kan nog alle kanten op gaan!!! Het moet goed gaan! Het moet het moet het moet! Ik duim voor je en denk aan je! *KNUFFEL*
Goffer loesie, dat mag niet hoor!!!! Ik steek een dikke vette kaars voor je op.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.v't is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje.'t is innestlingsbloedinkje. Ik hoop het zo voor je!!!!Heb meteen een baksteen op m'n maag van de spanning, hoop zo dat het toch goed zit. @Me: Ik heb een folikel van 16 mm en dat op cd 8. Heb meteen Irma gebeld en ovu testen gekocht.'t Is wel een bouwpakket zeg, met batterijen???? Maar eens goed doorlezen, heb die digitale nog nooit gebruikt. Moet er vandaag al mee beginnen, dus ik ga wieder wie ein schpeer.8)
@Sikki: over dat veel slapen gesproken.Dat heb ik ook. Zet me rechtop neer en ik kan zo in slaap vallen. Ook heel moe.Misschien toch van alle spanningen of we komen gewoon veel zonlicht te kort.. Hoe gaat het verder met je?Up en downs of valt het gelukkig wel mee?
Hoihoi schatjes... Wat zijn jullie lief...krijg er traantjes van in mijn ogen! Huilbui nr. zoveel! Ik haal me ook nog van alles in de kop hoor, maar het is dan, zoals Sikki zei, wel zoooooooooooooo megatoevallig dat het vandaag gebeurd, op dag 12 na punctie! Dus mijn moed is ver te zoeken... Omdat ik er toch even uit moest, ben ik, hoe gek, naar de stad gereden, 8 km verderop, om bij de fruitkrat wat testen te halen...ik wil niet testen, maar zolang in onzekerheid vind ik helemaal niks! Zara, wow, mooie folikel al! En jij maar denken dat er niks zat! Digitale zijn idd bouwpakketten! Heb je die van cb?! Word altijd helemaal gek van die reclame! Komt altijd op een moment dat het voor mij pijn doet!!!! Reed ik net terug naar huis, zaten de ooievaars er weer...alweer 1,5 week geleden dat ik die voor het laatst heb gezien! Mooi op tijd!!!! (NOT!) Ga nu maar eens wat eten...nog niet gedaan. Om 14.00 naar vriendin/buurvrouw thee drinken...ze weten niet dat we een tp hebben gehad, dus moet me nog van de domme houden ook nog. BAH! Ben benieuwd naar Klingel! Liefs
Ik blijf duimen hoor.Dit soort berichten zijn altijd pijnlijk om te lezen.Het is allemaal zo herkenbaar.Dus ik hoop zo dat jij het tegendeel gaat bewijzen.duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim!!!
Loesie!!! Potverdikke!! Of eigenlijk: GOFFER!!! Ik hoop, duim en brand kaarsjes voor je emmy's!! Laat het idd een stomme innestelingsgebeuren zijn!!! (((knuffel|))) Klingel, tis nu wel tijd voor en update!! Hoe was je echoooooo??? Jullie missen mij?? Waaaaat lief Maar ik ben de laatste tijd niet zo lief hoor!! Ik voel me ego en k*t. Enerzijds ben ik sooooo happy dat de datum dichterbij komt, aan de andere kant, ben ik doodbang voor wat weer komen gaat en zou ik het liefst de hele boel willen cancelen. Ben bang voor te weinig eieren, te veel eieren, de hormonen etc. Heb gisteren de laatste Orgametril ingenomen (gisteren weer gewoon 1 gedaan ipv zoals vrijdag en zaterdag 2 omdat nu mn ongi straks wel mag komen.) En nu... Nu maak ik me al gek van wat straks? Vrijdagochtend 10.00 uur is mn eerste spuitmoment. Moet van DD in de ochtend spuiten dat terwijl ik het altijd rond etenstijd 's avonds deed. En ik ben best een ervaren junkie, maar ben doodsbenauwd voor vrijdagochtend. Ik heb voorheen met de vorige pogingen alleen 25 eenheden en 43 eenheden Puregon gespoten. En die k*tzooi brandde al zo in mn buikkie, wat zal de 225 eenheden Gonal-F dan wel niet doen... Durf ik straks nog wel te spuiten? Wat als ik die naald niet in mn buikkie weet te zetten?? Vriendlief vragen vrij te nemen is geen optie, daar hij al megaveel vrij moet nemen voor alle behandelingenellende enzo. Vanmorgen SATC seizoen 6 afgekeken. JANKEN JANKEN JANKEN om Charlotte wie bij IVF2 te horen kreeg dat er geen bevruchtingen waren en helemaal toen de adoptie-ellende begon. Maar gehuild van blijdschap toen ze eindelijk haar Daisy kreeg toegewezen... Zucht, wist allang hoe de boel afloopt, heb de box echt al een keer 8734652723782536289123 gekeken, maar het blijft emo. Ik heb er helemaal geen zin in en zou het liefst in een grot willen wegkruipen.
Schatten, Ik wil even zeggen dat ik heel hard voor Loesie duim! Het moet gewoon goed gaan!!! Klingel, van harte gefeliciteerd met je goede echo. Sikki, wat heerlijk dat je zo geshopt hebt! Maartje, dikke knuffel voor jouw onzekerheden! @ All, ik ga de tas pakken en dan gaan we. Jullie horen van mij! Dikke Mulheim-schmack!
Loutje, heel veel succes!!!! Zara, nu al zo'n groot ei Denk dat je morgen dan wel een smiley te pakken hebt! Spannend! Maartje, voor jou ook spannend. Blijf maar even lekker in die grot zitten tot vrijdag. Loesie, duimduim duimduim duimduim duimduim duimduim duimduim Hier zeker met ups en downs. Vind het vreselijk. Voel me er onberekenbaar door. Heb het nog niet eerder zo gehad, maar het hoort erbij denk ik maar.
haai schatzchen von mir! @loesie: aiiii wat een angsten, en niets dat we kunnen doen! alleen die stomme moeder natuur weet wat er nu gaande is! je temp klinkt goed! maar bruin (rood?) klinkt niet goed.. ik duim me helemaal gek nu voor jou!!!!!!!!!!!!!! @zara: zo! wat lekker rap van lijfje! heb je digi CB ovu ofzo? je weet wel dat je beste rond 1300 en bv nog rond 2000 test he? (sorry als je dat uiteraard weet, ik wil zo graag meedenken en meewerken aan een zarabeebje, huil!) bij een posi moet je gillen dus naar dussel? 16 op dag 8.. 18 op dag 9.. 20 op dag 10.. je zou al bijna een posi verwachten, wat onzettend snel en spannend! @maartje: nog een lief bang muisje. vreselijk eng eng eng. teveel, te weinig, te vroeg, te laat, allemaal angsten. lijdzaam meedraaien en meebuigen (niet breken!) met de molen, en weten dat wij allemaal aan joe denken... @loutje: hoest daar met de UW???? en met die van loetjeman???? vertel! @sikki: up en down ook daar, logisch. je wordt er toch ook helemaal gek van gewoon, dit hele (@*&^#)&@^# proces... ik kan alleen maar bidden dat, wanneer (niet als!) het allemaal beloond wordt, je het kan vergeten. een beetje. @hier: er is 1 beebje te zien, nou ja, zegmaar gewoon een kleine bosbes. spannend! nog geen hartje zoals verwacht; vrijdag weer kijken. kusssssssssssssss
@Maartje: dikke knuffel voor jou.Heb je die prikken wel eens gezet nadat je eerst je buik met ijs verdoofd hebt?Dan voel je er echt niks van.Die gonal f prikt ook totaal niet hoor. Klote he dat je niet alleen lichamelijke ongemakken hebt maar vooral ook psychisch.Het is een achtbaan waar je inzit. En er zit niks anders op dan doorbijten en natuurlijk hier komen, we slepen je er wel doorheen. @Klingel: Denk maar mee hoor!Alleen dat testen 's avonds zie ik niet zo zitten, dan is er toch niemand in D aanwezig?Ik test normaal gesproken altijd rond het middaguur en heb altijd wel een positieve test, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.. Joepiedepoepie voor die bes van jou!!gaat goehoed hoor!!Nu nog een hartie en het dak gaat er helemaal af! Loutjelou:toitoitoi meis, ik denk an dich!!