Ooooh Silvia, wat een geweldig nieuws!!!!!!! Wat heerlijk!!!! En niet alleen voor jouw ben ik blij, maar ook voor mij... Bij jou was er toch gependeld op 2 jongens en 1 meisje? En dat klopt nu! Mijn oom had gependeld voor mij en m'n zussen. Oudste zus, 3 jongens en die zijn nu 8, 7 en 4. Middelste zus, 2 jongens, de eerste is onderweg Sikki, 1 meisje en 1 jongen... De Sikki zussen komen de afspraak al goed na. Zou het dan toch nog kunnen??? Pat, jij MOET zelfs op het lijstje! Je hebt zoveel bijgedragen aan die Dusselkliniek en het wagenpark Maar dan moet je ons wel komen vertellen wat het wordt
hallo sikki. vandaag hebben we er weer achteraan gebeld naar menzis toe. en nu kregen we een andere aan de telefoon die dus wel vanalles over duitsland vertelde wat je dus allemaal nodig had enzo en hoe het in z'n werk gaat met hun. bedankt voor je reactie. opgeven doe ik zeker niet. jij ook succes met alles. groetjes Girl
Silvia, das mooi zeg, dat de pendel gelijk had! Toch wat je al verwacht had!!! Super! Toch leuk ook voor ons als die pendel gelijk heeft: 2 meiden in huis!! :-D (vriendlief pendelde dat trouwens ook dus hopelijk zijn ze dan ook van hem!! Dat betekent een geslaagde TESE) Hebben jullie mannen ook gependeld?
lieve schatten! even een gil van mijn logeeradres voor vannacht, het ronaldmacdonaldhuis in leeuwarden! ben op bezoek bij forumvriendin elke, van DE nadine in de banners overal, en tis zo gezelli dat ik blijf!! even snel: @silvia: WAT GEWELDIG! stiekem precies waarop we hoopten he?? smakkkkkkkkkkk!! @pat: ik gooi je als thuis weer op lijst! tenzij iemand anders al eerder doet! @maartje: knuffel voor jou. en geeft niet op, zie sikki? ik hoop zo op hulp van S en verwacht veel van hem voor jou! dan nu een stress-gil: even copieeren, hoop dat iemand me hulp en geruststelling kan geven.. meisjes ik heb even een dringende vraag. wie heeft er ervaring met cryo TP in eigen cyclus? vanmiddag om 1200 (dag 11) een bijna posi ovu test, en vanaaf issie minder posi. dus, ei geweest, zo voel ik dat ook en temp is vandaag ook ei-laag. maar morgen pas echo om TP te plannen! is dat niet te laat?? want moeten de cryoos er eigenlijk niet uit op dag van posi ovu test, die in mijn geval gisteren al (donderdag) is geweest? MOK! vandaag op echo niets te zien, maar linker eierstok kwam ook niet in beeld. als nu morgenvroeg (0900u) cryoos eruit, is dat nog okee? we wilden juist de awards 5 dagen laten stoven, maar als ze er 2 dagen na ei pas uit worden gehaald, is dat dan te laat voor mijn baarmoedertje??? ik zie veel info die zegt dat dat okee is. maar ja... stressss in de MMM! knuf voor wie raad weet.. ps als niet ideaal zeg ik liever deze ronde af... huil.. wie heeft raad? knuf
heee, aaargh pfiewww dit is echt moeilijk. Bizar dat ze dit nu pas ontdekken, lijkt me ook moeilijk te verteren. ik wens jou en je vriend veel kracht, heel veel liefs Melanthe! ps. en je moet wel blijven slapen hoor
Klingel~ich weis het nicht.Dat stomme gekloot ook met die ovutesten.Ik ga denk ik die hele dure aanschaffen, waar er een smiley verschijnt.Geen gezeur met streepjes etc. Ik zou zeggen wacht die echo morgen af en overleg dan wat het beste is. Sylvia, wat leeeeeuuuuukkkk!!!!Gefeliciteerd! Maartje, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. de tranen sprongen letterlijk in m´n ogen toen ik je hartverscheurende relaas las.Wat een oneerlijke kloterige toestand zeg. Ik ga een heel bos in de fik steken in de hoop dat het zwanger raken gaat lukken. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Wat lees ik btw allemaal over verbouwingen= Let niet op die tekens hoor, m´n computer doet weird. = is dus een vraagteken. Hoe lang gaat dat nog duren=
Zara, verbouwing is (als het goed is) klaar. Ze zijn begonnen in de kerstvakantie en waren vorige week alweer de boel aan het uitpakken. Ben benieuwd. Mag het overmorgen aanschouwen Girl, fijn dat je met Menzis er uitgekomen bent. De eerste hobbel is genomen. Zorg dat je alle toezegging goed bij de hand hebt als je de rekeningen gaat declareren. Loutje, wat is je banner mooi aan het worden Klingel, Klingel, wat een stress weer meid. Dat is niet goed he! Ik heb ook die peperdure smiley's aangeschaft just in case. Maar goed, waarschijnlijk heb je nu je echo gehad en heeft jouw dr. Antiek je vast goede raad gegeven. Heb je hem daarvoor wel geknuffeld Ben benieuwd wat de uitreikingsplanning is geworden. Je laat me toch niet alleen Hier beginnen de zenuwen alweer te komen. Baal er van. Wil niet gestrest zijn na de tp. Maar heb bij alle tp's dit gevoel gehad (alleen bij de eerste keer niet, tje toen waren we nog naief ). Kon het niet loslaten. Hoe kan ik mezelf nu ontspannen? Hoe kan ik er niet aan denken? Hoe kan ik er niet mee bezig zijn? HELP *Sikki staat nu al weer onder hoogspanning en er is nog niets gebeurd *
haai dusselmadel! wahrschuwung (prachtig duits he?!), hier eine schwer schaggie klingel. voor het wie und warum, kijk maar in babyrinth, want het kan altijd erger. bv @maartje: hoe is het nou met jou lieverd? zie je het nog zitten mbv dusseldorf en S toch ervoor te gaan? verdorie, het moet toch lukken? knuffel! @sil: hoe is t nieuws inmiddels geland van de jee en de em? @sikki: ik laat je niet in die stecke hoor, ik hoopbidverwacht op woens ook gala dan maar. @melanthe: haai, ben jij ook een (ex)dusselmeisje? @zara: die ovus met een zijn idd fijn. kep nu dezelfde van CB maar dan niet digi, die vertrouw ik ook wel een beetje.... (mok) @sikki: ja jij ook al helemaal onder hoogspanning? wat zegt sikkiman daarvan trouwens? snapt ie? en hoe voelt je lijf verder? brrrr wat eng eng eng he.. ooo het moet goed gaan deze keer! je moet een silvia doen!! @hier: nu maar '''''''rustig'''''''' afwachten, tis nog maar dag12.. gyn zei wel terecht: we willen perfecte omstandigheden, u hebt zoveel gedonder gehad om die 8 cryoos te krijgen, we gaan er zuinig mee om. was wel goed dat ie me even afremde... buhhhh! klingman is trouwens ook stom, gaat ie eerst aan mn slaaptekortkop zeuren dat ik ' teveel stapeltjes ' overal heb verzameld (klopt ) en moet opruimen, daarna dat ' ik mezelf niet zo gek moet maken over TP en EI ' welja! van je eigen vent moet je het hebben! zal ik er anders ' even niet mee bezig gaan ofso? ' buhhhh stamppppppp! sorry hoor, ben stomme mokklingel, niks aan deze dagen. *schakel*
*Nynke geeft Sikki een massage om te ontspannen* Klingel: ik zou een hond aanschaffen. Mok en stamp jij maar lekker.
ik ga wel even ' op vakantie ' anders, ook SOOO vruchtbaarverhogend! *boekt enkele reis voor 1 p naar paasEIland*
Zo'n cryo poging is volgens mij nog stressvoller dan een gewone ivf als ik je andere topic zo eens lees Klingelbabe. Maar hoe werkt het nu precies? Eerst wachten tot positieve ovutest en daarna een afspraak maken voor een controle echo?Of moet je van te voren al een echo inplannen? Ik snap er niet veel van. Ik heb de 1e 2 iui pogingen in eigen cyclus gehad.En als ik maar dácht dat er een positieve test aan zat te komen , hij moest dus licht positief zijn, moest ik meteen bellen en een afspraak maken voor het insemineren.Totaal geen controle verder.Ben er van overtuigd dat ik de 1e iui dus te laat was. dat vond ik zwaar klote zeg. daar ben ik nu ook een beetje bang voor als ik jouw berichten zo lees. Vandaar dat ik die dure testen wil gaan proberen, hoef je alleen maar te wachten op een smiley en klaar.(lijkt mij zo tenminste)
jeej!!! echt wel! @zara: hier is t: echooo op dag12, ondertussen ovu-en, en bij posi ovu (dus: ei binnen 24 a 48 u) gillen. dan pregnyl en evt nog een check of ei weg is. ondertussen (dag voor TP) de cryoooos entfrieren. ik heb te snel gepanikeerd; de ovutest was om 1200 knal! pff! ik geloof dat ik een gewone icsivf veel zwaarder vind, maar het vinden van je ei kan wel eens stressy zijn. zeker als je denkt dat een bijna-posi ovu een ' al posi geweeste en op zijn retourende ovu ' is. domme doos ben ik ook hoor. kom mezelf wel tegen. ongeduld vs verstand, gevoel vs flink zijn, controlefreak vs behoefte aan expert die het allemaal regelt. naja. komt goed.. denk dat jij hetzelfde moet gaan doen, als je klaar bent voor cryo TP. @sikki, jij morgen dag12 echo? doe je nog ovuutjes erbij? beh, ik heb wel even een anti-alles-dagje. zal er wel bijhoren, en ook dankzij het schlaffgebreck. mockschmack.
Gutentag madchen! Wie geht es! Alles schön?!?! Hier gaat het wel weer! Lekker even bijgekomen, gisteravond lekker met een dekentje op de bank! Heerlijk! Klingel, wat een gestress zeg! Kan me helemaal voorstellen hoe dat voelt!!! Ik krijg altijd fm's als ik een cryo in eigen cyclus terug laat plaatsen. Als mijn eitje rond de 17/18 mm is mag ik pregnyl spuiten, dus heb dat gedoe gelukkig niet! Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen gelukkig!!!! Sikkie en ik moeten allebei maandag weist du noch?!?! Sikkie na mij volgens ons, dus ik zal proberen niet uit te lopen, haha! 40 minuten voor intake?!?! Of 30 minuten en nog een fm tussen ons in! Als mij maar alles duidelijk is en ik zo snel mogelijk kan starten! Spannend voor je Sikkie, ik wil daarna meteen verslag! Zara...jij stelde een vraag...wilde ik op antwoorden en nu ben ik de vraag kwijt...hhhmmm...zo maar even terug lezen en dan beantwoorden, sorry! Ovutesten met smileys, ja die zou ik dan ook gebruiken, geen getuur naar streepjes, maar gewoon duidelijkheid! Zo zou ik dat ook doen bij zwangerschapstest. Wel een streepjestest, maar ook zeker een digitale! Wel lekker confronterend! *leest terug* SNOEPREISJES NAAR BETHLEHEM?!??!!? *haalt haar ezel uit de schuur en reist naar gezamelijke carpoolplaats!* Maartje, hoe gaat het met je?! Ben je een beetje van de ergste schrik bekomen?! Je hebt gelukkig al veel reacties gehad met tips en verhalen he?! Ik weet niet wat het allemaal precies inhoudt, dus kan je alleen maar knuffelen! Ik hoop dat je samen met je hubbie en dr S tot een goede oplossing komt! SILVIA!!!!!!! WAUW ZEG!!! een jongen EN meisje!!!! Van alles wat!! Wat zul jij je gezegend voelen zeg! Geniet ervan meis! Is iedereen weer een beetje opgeknapt bij jullie?!?! Euh...ben het nu even kwijt. Loutje...wat fijn dat je de TESE vergoedt gaat krijgen! Weer een zorg minder! Girl, welkom hier (helaas) Hopelijk brengt DD jullie ook een wondertje! Ik moet nog 2 DAGEN wachten! Wordt al zenuwachtig als eraan denk! Haha! Hoop zo dat het gaat zoals we hopen en dat we niet van de koude kermis thuis komen! Ik ga even poetsen hier! Fijne dag allemaal, Zara, als ik je vraag weer gevonden heb, kom ik erop terug! Liefs Loesie
Oja, weet het alweer! Jij had van die gekke tekens op toetsenbord, = op ?enz...volgens mij heeft dat te maken met de instellingen. Als jij rechtsonderin de taakbalk kijkt heb je daar of NL of EN staan. Dan moet je daar op klikken en dan veranderen in de ander. Dat heb ik namelijk weleens gehad. Misschien dat dat helpt?! Liefs
Op de laptop is het trouwens een toetsenbordje hier. Er staat ook wel NL, maar die doet niks. Maar als ik op toetsenbordje druk en dan nederlands aanklik krijg ik ook een = ipv een ?! Dus dat moet verenigde staten (international) zijn!
*Sikki doet ff IT-erig mee* Zara, je kunt ook crtl+shift tegelijkertijd intoetsen (of was het nu alt+shift?). Iedere keer als je dat doet schakelt ie tussen NL en EN toetsenbord. Hmm, ben dan toch altijd weer blij dat ik thuis achter m'n appeltje zit Klingel, hier geen eizoekstresspraktijken. Ik slik Progynova omdat mijn eigen lijf te onbetrouwbaar is (lees: mijn lijf een oud wijf is ). Deze doet het bms groeien en houdt (als het goed is) eigen eigroei tegen. Helaas moet ik dus aan de Uruzgan en bij positest t/m week 12 door schieten. Na ja, als dat alles is dan teken ik daar voor! Zara, mijn poging bij Backup Bartje deed ik hetzelfde al Klingel. Ik kreeg van dr. S op CD12 een echo + bloedprikken, daarna turen naar een smiley en dan gillen daar DD voor entfrieren. Eigenlijk niets om te stressen, mits je je niet van de wijs laat brengen door onduidelijke ovutesten (, toch Klingel ). Loesie, kort houden he maandag Ga vanaaf naar Komt een vrouw bij de dokter. Nog ff lekker de m'n ogen uit m'n kop janken! Alhoewel, dat heb ik enorm bij het boek gedaan en volgens mijn zuslief is het boek mooier dan de film. Ach, Sikki heeft momenteel die film niet nodig om te janken Gisteren naar Sherlock Holmes geweest. Leuke film! Haha, ben de afgelopen 2 jaar niet naar de bios geweest en nu ineens 2 avonden achter elkaar *Sikki doet net iets te hard haar best om te ontspannen* Hoezo cryo tp is niet stressend
Geloof me Siki, je komt brullend die zaal uit.Ik heb er een knallende koppijn aan over gehouden. Het boek is beter, maar de film is ook intens hoor. Ik heb btw een abonnement op de bios, dus ik kom er minimaal 2 keer per week. Dus als je een recensie wilt hebben roept u maar. Ik denk dat ik cd12 voor een echo beetje laat vind.Ik heb nl meestal op die dag m'n ei,dus... Ik ga voor cd10.8)