Sikki, vergeet ik jou gewoon bijna. Hoe verder je in die molen komt hoe zwaarder het wordt.Weet eigenlijk verder niks te zeggen, alleen dat ik een beetje weet hoe het voelt en dat ik aan je denk en met je meeleef!
Ha meiden... Loutje, je leest het vast nie meer, maar supppppppppppppperveel succes! Ik ga echt aan je denken!!!! Ik hoop dat je morgen snel met goed nieuws komt! Maartje, ik herken die gevoelens zo goed! Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft! Lekker CATC gekeken! Moet zeggen dat ik dat nooit gevolgd heb! Maar daar komt dus ook IVF in voor...goh...dan is het helemaal confronterend he! Klingel, WHOEI! Vrijdag terug voor het hartje! Fijn zeg! Het klopt vast hartstikke mooi!!! En toch maar een beebje...ik heb je bijna ontzichtbare regel wel gelezen in het labyrinth. En ik kan je gevoel wel begrijpen. Maar zou zelf een tweeling prachtig vinden! (weet dat jij dat ook wel zou vinden hoor!) Sikki, jij dus ook nog steeds heen en weer met gevoelens...het is echt zo kl*ten allemaal...kan er gewoon niet over uit. Dit zou gewoon niet moeten mogen... volgende week woensdag dus weer naar DD om te overleggen hoe nu verder?! Die cryootjes moeten het gewoon GOED gaan doen hoor! Hier nog steeds in afwachting...na vanmorgen niks meer gehad, maar ben zo bang dat het elk moment kan komen. Er zijn nu 7 uur voorbij zonder verkleuring aan het toiletpapiertje. De vorige keer ging het 12 dagen na punctie rond 21.00 mis, dus moet eerst nog de avond/nacht doorkomen. Temp was nog steeds mooi hoog... Heb al zoveel huibuien gehad, ben de ergste schok al te boven...ga de testen ook nog niet gebruiken hoor...wacht sowieso nog tot woensdag (mocht dat nodig zijn..., waar ik niet vanuit ga!) Ik heb gewoon sterk het gevoel dat het mis is...het is alleen nog wachten op het moment dat het eruit komt! Fijne avond allemaal, ga grey's anatomy kijken! Liefssssssssss
*breekt in* Loesie, kom je even een hele dikke knuffel brengen!! Wat een nare toestand die onzekerheid. Zou toch zo mooi zijn als je navel gewoon paars zou verkleuren bij zwangerschap in plaats van die vervelende testen moeten doen en wachten op wel of niet ongi Ik duim voor je meid. *breekt uit*
Zo wat is hier ontzettend veel geschreven, sorry maar ik kan het nog niet allemaal volgen, er schrijven er zoveel, Loesie kan ik wel volgen, ik hoop zo voor jou dat het een innestelingsbloedinkje is geweest, en dat je toch echt zwanger bent (kan je nog geen test doen?) Wij zijn vandaag voor de uitgangsecho geweest, opluchting want de cyste is weg. Vanavond de laatste pil slikken en dan zaterdag starten met 450 i.e. Menopur per dag en dan verdeeld over de ochtend en avond. Donderdag 4 mrt heb ik dan hier in nl. een echo en als het nodig is zaterdag 6 mrt in DD. De verwachte datum voor punctie is dan 9 maart met op 11 maart de terugplaatsing. We gaan voor PICSI en we gaan ook het poollichaamonderzoek laten doen. Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte. Voor iedereen die aan het wachten is, een knuffel en sterkte gewenst. Groeten van Shanna
Loesie, ik ben aan het duimen voor een innestelingsbloeding hoor!!!!! Shania, jij dus ook beginnen! En ook 450 EH Menopur. Heb ik ook gehad. Prima te doen hoor! Hier weer iets nieuws vreemd. Zit nu op CD 9 na de cryocyclus met Progynova. En ik heb allemaal rode afscheiding. Wat is dit nu weer?!?!?! Echt, ik heb zo'n beetje alle randverschijnselen wel gezien, maar deze is weer nieuw.
@sikki: hee wat is dat nou inderdaad misschien even bellen morgen naar S? wat kan je lijf vreemd doen zonder het uit te leggen he, hmpf... @loesie: ik denk aan joe, hoest met de spanning en de bruin? over 2ling: ik had het fantastisch gevonden, klingman al helemaal. maar ik weet niet, ook bang dat het enger/gevaarlijker zou zijn ofzo, onzin ws (zie sil) maar bang te verliezen??? ach ja. en zo is en blijft alles eng.. @loutje: een speciale knuffel ookal lees je m niet meer voor morgen (denk ik), zet m op samen!! @allemaal: UBERKNUFFEL!
Wat een lieve reacties op mijn emo/ego gebeuren. Thnx dames. Loutje!!! Wat is je banner toch ontzettend mooi!! Ik hoop echt zo ontzettend hard dat er prachtige zwemmers gevonden gaan worden!! En het hoeven er niet idioot veel te zijn, als er maar genoeg zijn om een paar mooie ICSI-wonders mee te puzzelen.. Ik denk aan je en wil jou en je manlief heel veel succes en sterkte en geluk toewensen op deze idioot spannende dag die het morgen zal zijn!! Toi toi toi!! Lieve lieve lieve Sikki Ik weet door wat voor dalen wij MMMmeisjes kunnen gaan Maar hoe je je precies zult voelen na zoveel ellende dat jullie hebben gehad Brr meid Wat gun ik je toch ontzettend hard al het geluk van de wereld!! Ik wil je een ontzettend dikke digi-knuffel geven. Ik hoop keihard dat je je straks op een gegeven moment weer een beetje bij elkaar weet te rapen (hoeft nog niet nu, neem de tijd om dit allemaal te verwerken (((knufff))) en om dan daarna goed je 2 Yetis te gaan ontvangen. Weet niets beters te zeggen om je op te vrolijken en weet ook dat ik je niet hoef op te vrolijken want er is nu ff weinig om vrolijk over te doen. Maar ik denk dat je mn berichtje wel begrijpt. Nogmaals: (((((((((((((((((knufffffff)))))))))))))))) -- Lees nu net over je bloeding, raar hoor. Hoop dat het niets slechts betekend. Klingel!!! Van harte gefeliciteerd met je prachtige KEN!! Ja, ik geloof dat je een glitterken bij je draagt!! Super dat je een mooie echo hebt gehad. Ik duim voor je dat je vrijdag een mooi knipperlichtje zult gaan aanschouwen!! Zara, nee gebruik nooit ijs oid om de boel te verdoven. Durf dat niet zo goed *bloos*. Heb het zonder ijs aangeleerd gekregen, dus dat voelt het meest veilig. Ik weet het, ben een rare muts nogmaals: *bloos* Ik hoop dat je gelijk hebt over het prikken. Heb jij wel eens Puregon gespoten? Prikte dat ook niet bij jou? Of Pregnyl, prikt dat bij jou?? Want ik geloof wel dat bij sommige dames het ene wel prikt, en het andere niet. Dus als bij jou Pregnyl en Puregon wel prikte, dan kan ik er denk ik wel redelijk op aan dat Gonal niet prikt.. Dank je wel voor je peptalk!! Loesie, onze ZENuwachtige TP-babe!! Ik hoop zo hard dat het nog steeds goed gaat in je buikkie!! Heb nog geen hele enge dingen van je gelezen, dus blijf nog in de hoop-modus voor jou!! In SATC komt idd IVF aan de orde, maar niet diep ofzo hoor. Charlotte en haar man willen een kindje, maar bij Charlotte werkt niet alles even goed. Gaat naar een super-acupuncturist, en wordt uiteindelijk zwanger à miskraam en dan zit ze er wel erg doorheen maar van het ene op het andere moment is ze ineens weer er redelijk bovenop. En dan komt er een momentje dat ze een ei aan het bakken is en dan krijgt ze een telefoontje dat er weer geen bevruchting is geweest en zegt zij tegen haar man: dan proberen we het toch nog een derde keer. Maar dan reageert hij dat het wel genoeg is en dat het niet meer hoeft En dat besluiten ze te gaan adopteren. Eerst in the USA, maar dat kindje wordt uiteindelijk niet afgestaan en dan, dan besluiten ze voor een China te gaan en dan, dan krijgen ze uiteindelijk een voorstel: een prachtig Chinees meisje. In de film wordt ze trouwens nog spontaan zwanger. Beetje nep omdat als je 2 keer geen enkele bevruchting hebt gehad, lijkt me dat uitgesloten, maar dan zegt Charlotte tegen haar vriendinnen dat haar dokter zei dat dat wel vaker voorkomt bij mensen die geadopteerd hebben (dus er niet meer aan denken AAAAGGGHHHHHHHH!!!) Vind het wel jammer hoor, dat in films en series het nog vrij luchtig wordt laten zien. Nooit vreselijk janken en showen hoe KUT het leven in de mmm kan zijn. Uitgezonderd dat Babyboom uiteraard. Wat mij betreft maken ze nog 5 seizoenen van dat programma. Kan een hele hoop uit de taboe-hoek en domheid/onwetendheid weghalen. Kennen jullie trouwens ook dat programma Private Practise? Speelt zich in een prive-kliniek af waar ook fertiliteit zit, en dan zou je denken dat er daar wat in wordt gedaan voor een objectief beeld, maar nee hoor: mevrouw en meneer probeerden een paar maanden, nog niet zwanger, dus naar die kliniek. Ff een zaadonderzoekje, en ja: meneer heeft geen zaad. Dus TESE. Ze voeren die spontaan uit, zonder een IVF-stimulatie te laten zien, maar halen wel heeeeel toevallig 1 eitje uit haar eierstok en bevruchten hem en JAAAAAAAAAA ze is zwanger (ze liggen dan ook samen in de kamer en houden elkaars hand vast terwijl er tegelijkertijd bij hem het zaad en bij haar het ei uit het lijf gehaald word...) Heel erg stom vind ik omdat dat zou tonen dat het allemaal heel makkelijk is. Helemaal niet dat ze het verdriet en de angst laten zien en dat het soms niet lukt. Heel frusti als ervaren mmmer dat aan te zien. Maar goed, nu weer ZENNNNN en loslaten Hoe was Greys?? Ik heb niet kunnen kijken (werk) en vandaar dus ook dat ik weer normaal een heel stuk kan schrijven nu, zonder dat mn letters wegvallen, best wel eens handig. (jups, laptop in combi met ZP is nog steeeeeeds niet opgelost ) Shanna, wat super dat je cyste weg is!! Yoehoeeee!! We lopen bijna gelijk op: Ik heb gisteren mn laatste Orgametril gehad, vrijdag de eerste spuit en 2 maart mn eerste FM. Ik gok dat wij elkaar nog wel een keer gaan zien in DD EGO: Heeft iemand van jullie wel eens Orgametril geslikt? Wanneer werden jullie ongi??
Jaah, ikke!!! (hmm, wat heb ik niet gehad ) Ik weet het niet meer precies. Wel staat me bij dat ik na een paar dagen Menopur spuiten alsnog weer ongi werd. En dus bij mijn eerste FM was het bms nog niet echt dik. Later wel goed gekomen (nou ja, niet goed genoeg blijkbaar ) Ruf Uber S nicht an voor bloeding. Zie 'm volgende week wel. Maakt nu toch niets uit dat m'n lichaam raar doet, want het hoeft ook ff nergens rekening mee te houden.
Goedemorgen meiden, Maartje...die film heb ik idd gezien van CATC, maar wist niet wat er dus aan vooraf ging...sjonge jonge, alles kan ook zomaar he! Ik ken private practise ook! Is nie helemaal zoals 't moet he! Volgens mij verdiepen die lui van het script zich er ook helemaal niet in! Ze zouden eens een stel moeten volgen, dan piepen ze wel anders! Nog een paar daagjes meid! Klingel, goed uitgelegd van je angsten. Ik snap het helemaal. En dat zou ik idd ook wel kunnen hebben. Het moederschap is ook nog helemaal nieuw en dan mag je het meteen dubbel gaan doen, haha! En wat je zegt, over dat verliezen...bbrrr... Maar we hebben een goed voorbeeld rondhuppelen (naja, waggelen!) hier! He Sil!? Sikki, ga je nie bellen nee?! Snap het ook wel. Het zal er wel bijhoren...En je kunt er toch niks aan doen. En dr S ook nie! Hier nog steeds niks. (ben bang dat jullie het straks lezen en dat het wel over is) Temp vanmorgen 37.1... Ik weet het ook nie meer. Kan niks anders doen dan dom afwachten, want wil toch nog niet testen. Kan dat nog nie aan, haha! Dek mezelf ontzettend in en bedenk me allerlei redenen waarom het nou gestopt is en dat het straks wel weer doorzet. Maar het is bij dat dubbeltje oud bloed gebleven...gister rond 11.30... Zucht...heb zo'n gevoel dat mijn lichaam me compleet voor de gek houdt en dat ik straks toch (mocht het tot testen komen) een negatieve test in handen heb. Ga zo naar mijn zus, gaan we even lekker naar Ikea en naar speelgoedwinkel om cadeautjes te kopen voor mijn 2 nichtjes die allebei in maart jarig zijn! Fijne dagggggggg!!! Liefs
oooooooooooh loutje!!!! door mijn egogevoelens was ik jou bijna vergeten!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en ik denk aan je!!!!!! smak!
Loessie wij denken allemaal aan je. je testdatum is morgen toch????? Oud bloed wil niks zeggen he, bij mathijs heb ik vanaf week 8 tot en met week 23 gebloed en gevloeid en toch loopt meneer hier mn huis en zijn mama te terroriseren hoor en natuurlijk zit het wel goed met je emmy's we zijn tenslotte niet allemaal voor jan ****** in onze galajurken in de kou gaan staan om te kijken hoe jij je award in ontvangst nam he @waggelen is het beste woord inderdaad pffffff Sikki... raar die tussentijdse bloeding hoor... maar ik denk ook niet dat ik zou bellen omdat je er toch volgende week heen gaat.er is toch geen magisch drankje dat de bloeding doet stoppen. zou het wel allemaal navragen als je dr S dan daadwerkelijk ziet volgende week. Nynke weer op de weg naar huis toe??? Zal best zwaar zijn denk ik zo en vooral voor de kinderen die hun vriendjes weer achter laten. Zijn jullie van plan permanent daar te blijven of is het vanwege werk en maar tijdelijk? Loutje vandaag de dag heel veel sterkte en ontzettend veel succes!!!!!!! @all sorry heb alles gelezen echt waar maar weet het zo allemaal niet meer. blame the dusselbeebs @ego goede nacht gehad de 1e weer sinds vrijdag heb er maar 1x uit gehoeven voor het toilet. wel veel last van mn bekken en heupen met slapen dus vanaaf een paracetamol erin voor ik ga slapen . Morgen weer echo kijken of ze goed groeien.. ikzelf snap er niks van ik heb er een trommel aanhangen waar je u tegen zegt maar qua gewicht valt het me tegen... maar net 10 kilo aangekomen in totaal tot nu toe... dus hoop dat de beebs wel goed groeien en dat ik dadelijk niet verplicht bedrust krijg pfffff dan word ik gek !!!!!!!!!! @all iedereen een dikke knuffelllllllllllllll
@Loesie, ik heb er een goed gevoel over!!De duimen draaien op volle toeren hoor, ieks wat spannend zeg!Maar dat tempen heeft geen zin denk ik, want je gebruikt toch nog steeds die hormonsters? @Private Practice is inderdaad erg leuk, alleen zou het niet over ivf etc moeten gaan want dat slaat helemaal nergens op.'s Morgens krijgen ze te horen dat ze ivf moeten gaan doen en 's middags krijgen ze al een embryo teruggeplaatst... @Sikki: Denk dat het echt van de hormonsters komt.Misschien was nog niet alles weg van je menstruatie.Zou ook niet ervoor aan de tel hangen. @Sylvia: Suc6 morgen met de echo!
@Maartje;Ik heb puregon moeten spuiten, geen pijn. Decapeptyl, was een rotspuit, Pregnyl brandt als de ziekte, gonal f doet ook geen pijn met inspuiten en heb ook cetrotide gespoten, voel je ook niks van. Dus ik vind alleen decapeptyl en pregnyl rotspuiten.
Hier is miss blue belly, rotspuiten geven meer dan ooit een blauw tintje af, nie fijn. Menzis laat consult, bloedprikken en adm.kosten voor opstellen brief voor Menzis (!!!) (= 60+390+17 euri) ook onder IVF vallen. Valt onder de 4 stappen van IVF. Wie schreef nou dat dr. S dat niet zo vindt en wat draagt hij voor een oplossing aan? Ben t ff kwijt. Straks al het geld al op voor er een TP is. Nederland sucks qua verzekering ! Sas gaat ten strijde!!! Lieve meiden, heb weer veel respect voor jullie, dapper en strijdvaardig en gelukkig/vol verwachting! Dikke hug van mij! (ga nu pitten na een slapeloze slaapdienst, pffft) Sassebas
Hoiiiii.... Sil, nee, jij mag geen bedrust gaan houden hoor! Beebjes zijn vast goed gegroeid! En bij Mathijs dus ook oud bloed verloren! Best lang ook nog wel, dat lijkt me eng! Ik ga aan je denken morgen, ze doen het vast prima! Zara, al druk aan het ovutesten?! En moet je dan meteen bellen als het positief is en dan pregnyl zetten!? Mijn temp zakt wel hoor, als ik ongesteld ben, inclusief hormonen. Klingel had dat volgens mij ook. Die tempte ook vrolijk door! Sas, dus mooi blauw aan het worden!?! Ik had het vaak bij de 1ste spuit, maar daarna niet meer! Het was vanmorgen erg gezellig, op stap met zussen, maar wel irritant dat ik niet zo vaak naar de wc kon, haha! Had in de speelgoedwinkel al de hele tijd het gevoel dat ik wat voelde lopen, toen kon ik gelukkig bij ikea naar de wc, maar steeds niks aan de hand. Nu ook nog niet. Voel allemaal steekjes/krampjes onderin mijn buik en ben bang dat het zo ineens los kan barsten! Hoe lang duurde het bij jullie trouwens voordat je toestemming van Menzis kreeg?! Heb begin februari een brief gehad dat ze het in behandeling namen en nog niks weer gehoord! Ik ga even verder lezen! Loutje! Denk aan je! Liefs Loesie
*zwaai*zwaai* Operatie is achter de rug, morgen of overmorgen moeten we Dr. S. bellen voor de uitslag. Dus we moeten nóg even geduld opbrengen. Verder ben ik helemaal stuk... ik ga nu lekker op de bank liggen. Kom morgen hopelijk goed nieuws brengen. Liefs
Loutje, ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen!!!! Hopelijk is morgen het nieuws al binnen! TOI TOI TOI en doe het lekker rustig aan meis! Knuffel!!!!
Loesie, je houdt het spannend zeg!Over het testen gesproken.Ik ben er zo een die juist heel laat ongesteld wordt. Je mag in D pas erg laat testen.(2 weken en 2 dagen na de punctie) Ik word dus meestal pas na 2 weken en 2 dagen ongesteld.(Na de eisprong) Nu met die hormonen is het altijd weer afwachten natuurlijk, maar bij mij hebben die ururzganbollen niks tegen gehouden.Ik werd dus netjes precies op testdag ongesteld. en dus ook op de dag waarop ik in een normale cyclus dus ook ongesteld zou worden.'t Enige wat anders was is dat het pas op de testdag kwam, terwijl ik normaliter al een dag of 2 van te voren bruine troep verlies als aankondiging. Heel verhaal, maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ik echt goede hoop koester voor jou als je normaliter al lang ongesteld was geworden.Heb je al eerder die uruzganbolletjes gebruikt, want dan weet je of die krengen je ongi tegenhouden... ik blijf vlammen voor je hoor, iiiiieeeekkksss spannend! @Loutjelou; Domme vraag misschien, maar wat hebben ze nu precies gedaan? Hebben ze zaad weggenomen om te kijken of er leven te vinden is of zit ik er nu helemaal naast. Sorry, maar ik weet niks van TESE af... Ik duim natuurlijk dat je mooi nieuws gaat krijgen! @Me;vandaag nog geen positieve test, dus nog ff afwachten.Maar goed ik zit pas op cd9 met een follikel die nu denk ik zo'n 18mm is dus heb nog ff.. Geen idee of ik pregnyl moet gaan spuiten, ik heb het niet in huis en er is me ook niks over verteld. Hoop het niet anders heb ik een probleem, tenzij de apotheek van het ziekenhuis hier in Nl het op voorraad heeft...(ik moet bij de normale apotheek altijd een dag wachten) Maar ik denk niet dat ik dat spul nodig heb, heb nog nooit problemen gehad met eieren die niet willen springen, eerder het tegenovergestelde.