Haha Zara, jij hebt springgrage eitjes!!! Die positieve test zit eraan te komen, let maar op! Volgens mij hebben ze pregnyl daar wel op voorraad. Puregon vaak niet, maar de rest wel! Ik heb eerder die bolletjes gebruikt ja, houdt mijn ongi niet tegen! Bedankt voor je positieve gevoel! Doet me goed! Ga ff eten koken!
Ben ik nog ff. Irma belde net. Maar stond onder de douche. Stond namelijk in de bijsluiter van suprefact dat het schadelijk kon zijn voor ongeboren kind enz enz. Dus daar had ik mail over gestuurd en over het uitblijven van menstruatie. Of dat kon. Had een voicemail, dat dr S mijn mail had gelezen en dat de dosis die ik gebruikte absoluut niet schadelijk was... Maar ze vertelde niks over uitstellen van menstruatie. Ze zei, mocht u vragen hebben, dan belt u maar rustig. Dus ik net meteen terug gebeld en vraag voorgelegd van suprefact. Ze dacht niet dat suprefact menstruatie tegen hield. Ze had het in ieder geval nog nooit gehoord. Ik vertelde ook dat vrouwelijke arts die tp had gedaan ook zei: als u over 2 weken niet ongesteld ben, mag u een test doen, dus dat ik er vanuit ging dat als suprefact ongi tegen zou houden, ze dat verteld zou hebben. Zei Irma: Nou, dat denk ik ook hoor mevrouw, ik denk echt niet dat het de menstruatie tegen houdt! Ze zou dr S voor de zekerheid vragen en als ik niks hoorde, dan was alles oke! ppppffff...ben wel weer opgelucht! Fijn dat even belde! Ik ga weer grey's kijken! Liefs
Hey meiden even snel het meeste bijgelezen, want ik ben zo moe dat ik maar heel erg weinig hier lees. Klingel jij een goeie echo en vrijdag terugkomen voor het hartje...wat mooi!! Supergefeliciteerd!! Loessie ik denk aan je en dat je ongi er nog niet is nadat kleine beetje rood is wel een heel goed teken denk ik toch?? Ik duim heel hard voor je!! Morgen testdag? loutjelou...een geslaagde operatie...supermooi...ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Zara morgen een positieve ovutest voor jou, let maar op en dan bellen en ontdooien...spannend. Maartje koelkast vol dure spulletjes...heel goed! Sikki...lievie toch, altijd rare dingen jij. Ik denk ook dat je cyclus een beetje in de war is door al die hormonsters, maar gewoon bellen als je het niet vertrouwd!! Waggelende Silviaatje...verloopt alles nog goed? Hier gaat alles goed, alleen erg moe!! Nog geen roze spulletjes gekocht...wel paarse voor de babykamer. Behang en aankleding. Ik ben een paar van juliie vergeten...ik weet het...sorry! Dikke knuffel to you all. Dikke knuffel
Loessie vandaag testdag?????????? onze duimen draaien overuren hier hoor.... moeten voorzichtig zijn dat door het harde duimen KLINGELS topje niet weer loslaat door de g krachten zet hem op loessie vandaag Loutje vandaag uitslag?? spannend blij dat de operatie goed gegaan is Sikki gaat het nu al beter met de bloeding???? dikke knufffffff voor iedereen
Meiden, de wereld is voor ons even vergaan: ze hebben (tot nu toe) niets gevonden.... Ze gaan nu nog verder zoeken en vrijdag mogen we nog een keer bellen. *Duikt nu huilend onder de douche*
Loutje nee dat mag niet waar zijn!!!!!!!!:x:x:x:x Heb er geen woorden voor ik kan je alleen een welgemeende digi knuffel geven en je laten weten dat we er allemaal zijn voor je/jullie Weet wel dat het niet helpt maar mischien wel fijn om te weten dat we aan je denken dikke knuffelllll
Aaaaaaaaaah, lieverds! Ik ga nog nie testen hoor! Zit vandaag op 14 dagen na punctie (heb punctiedag meegeteld) en 12 dagen na tp! Ik weet dat het ZOU kunnen, maar ik durf echt nog niet! Pat, PAARS voor kamertje! Helemaal super! Bij ons in de woonkamer is de hoofdkleur ook paars. De wand achter de televisie zit donkerpaars behang (effen) op, baan voor baan, afgewisseld met een baan die gewerkt is! Ben er nog elke dag blij mij! PAARS IS THE BEST! En het was nog niet eens rood bloed hier, meer een beetje bruinachtig... Loutje, denk aan je! Hopelijk heb je de uitslag al binnen! Sil, nog lekker aan het waggelen?! Alweer 25 weken! Nu ga je volgens mij echt aftellen he, bij tweelingen! Zou ik doen tenminste... Sikki, bloeding alweer gestopt?! Nog een weekje en dan mag je weer richting DD, ik hoop dat ze een superplan gaan opstellen! Klingel, vandaag toch belletje over hcg of nie?! Nog 2 daagjes meid en dan ga je een hartje zien!! WHOEI! Zara, ik ga echt wachten op die positieve ovutest van je! Sas, hoe is het met jou, wanneer heb je ook alweer 1ste fm?! Maartje, nog 2 daagjes en dan mag jij ook beginnen! Leef je er nog een beetje naartoe of gaat het dubbelop! Meiden, ik slaap zo slecht de laatste tijd. Allemaal spanning volgens mij! Moet om 23.15 mijn bolletjes innemen, dus dan moet ik wakker worden, dan standaard rond 3.00 nog een keer wakker. Een uur later val ik in slaap en dan ruim een uur later, rond 5.15 gaat de wekker van vriendlief. Dan val ik daarna weer in slaap en gaat om 7.15 mijn wekker weer voor die bolletjes! pppffff...en toen sliep ik vanmorgen weer en toen belde mijn moeder tegen 7.45 hoe het was...haha! Ik kom gewoon nie aan slapen toe! En als ik dan overdag in slaap val, of 's avonds op de bank, slaap ik 's nachts nog erger! Vandaag komen zussen met kids van oudste zus + mams! Ben dus nie veel online! Ik spreek jullie vanavond weer! Liefs Loesie
Goffer loutje, wat een ongelovelijke k*tzooi zeg. Ik denk aan je en steek in gedachten een heel bos in de fik in de hoop dat er toch nog iets gevonden wordt.Dikke knuffel.
Aaaaaaaaah...Loutje....NEE!! Dit mag echt niet...tranen biggelen hier ook over mijn wangen!!! Vind het zoooooooooooooooo erg voor jullie!!! We kunnen niks doen behalve je een stevige knuffel geven! Maar het helpt allemaal niks! Hier brand een kaarsje voor jullie! Ik hoop echt dat ze vrijdag ietsje beter nieuws kunnen brengen! Heel veel sterkte meid...ik denk aan je!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou!
Loesie, iiieeeekks nog steeds niks dus?!!!!Over 2 dagen is het al d-day, als er dan nog niks te zien is ga ik echt gillen!!! En slapen kun je doen na het goede nieuws!(nog ff 2 dagen volhouden dus)
Loessie ga je de 26e testen dan?????? mijn verjaardag is gewoon een gegarandeerd succes dan weet ik zeker hahahahahaha... veel plezier vandaag Ik waggel aardig rond..veel slapeloze nachten ook door allerlei beeb gerelateerde problemen om 11.15 groei echo en bloedprikken en dan vrijdag op mijn verjaardag op controle naar de gyn... ik schrijf wat minder hier dan normaal maar dat komt omdat ik jullie niet voor de kop wil stoten ik weet hoe moeilijk het is om altijd geconfronteerd te worden met die zwangerschapsbabbels. Maar ik lees elke berichtje en ik leef ontzettend met jullie mee. want de achtergrond ken ik ook maar al te goed... Dus ik ben jullie niet vergeten hoor !!!!!!!!! succes allemaal dikke kusssssssssssssssssssssssssssss
Neeeeeeeeeee!!!!!!! Lieve Loutje, wat vreselijk ONTZETTEND klotekutverdrietigekutzooi... Ik wou dat ik iets voor je kon doen, net als dAt de andere meiden zouden willen, maar niets dan lieve woorden en je digitaal knuffelen is wat we voor je kunnen. Lieverd, heel veel sterkte en ik blijf voor je hopen op goed nieuws voor vrijdag... Het MOET!!! (((knuffel)))
KLOTEEEEEEEEEKUTTTTTTTTTTTT!!!!! zit ik net blij te duimen in loutjes eigen topic, lees ik hier dit al!! :x neeee toch.................... ik ben er helemaal koud van.. en wat ik voor de rest nog wou gillen tegen iedereen (bv @loesie: gekke doos, je mag die bollen ook heus wel om 2200 nemen hoor!) laat ik maar even... KLOTE! ik ga maar even met je mee janken onder de douche. dan valtten de tranen niet zo op.. knuffel knuffel knuffel ..
Lieve lieve Loutje, ik kan het niet geloven. Wat een verschrikkelijk nieuws!!! Dit hadden we niet verwacht. Dr. S was zo positief! Ik kan alleen maar indenken wat het met jullie moet doen. Hou elkaar vast. Huil, schreeuw, wees boos. Het is gewoon oneerlijk! Ik hoop heel erg dat er vrijdag toch nog IETS is gevonden. Heel veel sterkte lieverd! *KNUFFEL*
Zara, nee nog niks hier... Sil, dat doe je echt niet hoor. Juist omdat jij weet hoe het is, hebben we veel steun aan jou. Jij bent ons voorbeeld. Als iedereen vertrekt hier die zwanger is, dan blijft het altijd een topic over zwanger worden in DD en lijkt het alsof het niemand gelukt is! Dus jullie verhaaltjes moeten ook zeker gehoord (of ik dit geval, gelezen) worden! Misschien wachten we nog tot de 28e. De 27e (zaterdag) is 2 weken na tp, maar 's morgens moet vriendje werken en 's middags hebben we feest van oom en tante van vriendje. Ik wil dan meteen naar mijn ouders en zussen enz, om het te vertellen (MOCHT het zo zijn) en dat kan dan die dag nie. Zondag de 28e hebben we alle tijd, kunnen we de hele dag weg. Maar ik wil nie op de zaken vooruit lopen en ben nu zo vol van het kl*tennieuws van loutje, dat ik hier nie blij wil gaan doen, omdat ik nog niet ongesteld ben... Liefssss
Loesie, we wachten stoer af, ook al zijn de eerste tekenen positief!!! Maar het nieuws van Loutje hakt hier toch wel even in in ons topic...
Zit te denken hoe ik me zou voelen als ik in Loutje en Loutjemansschoenen zou staan... :'( Onvoorstelbaar... Wat een pijn. Ik neem aan dat jullie vandaag niet gaan werken?
==Breekt even in== Ik zit met tranen in mijn ogen het bericht van Loutje te lezen. Ik wil jou en Loutjeman heel veel sterkte wensen en ik duim met iedereen mee dat jullie vrijdag toch een positief bericht krijgen. Het moet gewoon. ==breekt weer uit==
Lieve Loutje, ik heb zo geduimd voor je dat het gewoon goed zou aflopen voor jullie! Nu lees ik je bericht en zit ik hier met koude rillingen op de stoel...Jullie zijn gemokerd door dit bericht, kapot, intens verdrietig. Vanaf hier rek ik mn armen uit om een dikke knuffel uit te delen. Nu maar hoooooooooooooooopen dat er toch nog goed nieuws komt, lieve meid! Sterkte en ook hier brand een kaarsje op het dressoir. heb er een mooi beeldje bij staan, voor iedereen. Oh Loesie, ik denk ook aan jou, over 2 weken zit ik in het zelfde schuitje, killinggggggg. Liefs Sas