Na de ZP doorgespit te hebben wil ik onder de streep ook wat info zetten. Hoe moet dat (banners/tickers/tekst)? Supermuts aan het woord.... Loesie natuurlijk is het zaterdag, kan je zien hoe nervo ik ben voor je!!! Rustig an doar hè?! SaSSebaS
Ow, ik dacht dat je bedoelde dat je dat nu nog had. Had nie begrepen dat dat in die tijd was dat je zwanger was... Lieverd, ook jij gaat weer zwanger raken hoor! Dat zegt mijn gevoel! Een hele dikke knuffel!
Sas, je gaat naar gebruikersinstellingen (grijs balkje) En dan naar handtekening wijzigen. Daar kun je dan tekst invullen. Banners krijg je door bv op die van mij te klikken en of emailadres overnemen en dan die stappen volgen. Als die klaar is, rechtermuisknop, kopieren en dan bij die tekst in plakken! Als ik jou was zou ik 2 paginas openen dan kun je het meteen plakken! Haha, ben zenUW voor mij!? Lief!!!
euhw, 2 pagina's openen? te veel asfalt gezien vandaag denk ik, maar hoe goed ik ook mn bes doe, ksnapnie... UW UW UW, wassistdas? hab ich ofter geseeen, doe zo mn bes om Klingel e.a. ZPtaal te snappien JIJ BENT ZWANGER, DEVENTER RULES! (no offence voor other babes ). Man en ik luiden de lente in met roze/ op 21-3. SO * zucht puf, bowlen pas om 17.00-20.00, Sassebas nu al brak, dus helaas geen ballen meer voor mij. Communik foutje op het werk...Bankkleven en straks frietekes voor de goede moed*
Gewoon 2x internet openen. Dan kun je op de ene zp openen en op de ander de bannersite. hoezo Deventer rules?! Ik kom uit plaatsje in de buurt he! haha! Heb er wel een half jaartje gewoond, met vriendje samen...op borgele...maar ben blij dat ik nu in een dorp woon! Ik vind het een goed plan om 21-3 roze de lente in te luiden! Dat moet!!! Lekker FRIET!!!! Ben dol op friet! Met zaanse mayonaise! (mijn nieuwe verslaving!!!) Jam jam... Liefs
Loesie, Je houdt het wel spannend. Ga je zaterdag testen???? Ik had getest op 14 dagen na de TP. Was 17 dagen na de punctie meen ik. Mijn duimen draaien echt overuren.
Nou ga ik me helemaal schuldig voelen!!! Dit mag je niet meer zeggen hoor! Jij en iedereen hier verdient het even veel!!!
liebchen! @loesie: ik was inderdaad dement, 14 was t! HOE VOEL JOE JOE? wat doet je temp trouwens, je tempt toch ook? wat betreft bollen: lekker doen zoals je het zelf wilt. maareh, even 2 naar binnen schieten op de schoolplee, das toch wel te doen? ja tenzij je vergeet, dan maar beter zo! @sas: ze vinden wel dat narcose eronder valt omdat ze zich baseren op NL en daar doen ze dus geen narcose :x KUT M KUT NL KUT alles! SO! *pardon!* @sas: banner is HEUL makkelijk. als je nu naar boven kijkt zie je een balkje met allemaal woorden, de 8e is banner! die kan je zo in handtekening plakken! @loesie: gekke doos, iedereen moet eigenlijk gisteren.. er is helaas geen volgorde bepaald.. hoewel ik je snap en herken, ik heb het ook naar bepaalde mensen toe.. @sikki: jij assertief aan t mokken? nou, dan zal het er wel uitmoeten. frustratie en kort lontje krijg je dan wel weer heel gul in de MMM op een gegeven moment.. lekker afreageren op de sneeuw straks? @lou: ik denk aan joe en ik maak me zorgen want je bent nog helemaal niet geweest @maartje: MELDEN wo bist du? morgen gaat t beginnen he! @silvia: hoest daar? en met de harde buiken? @gesprekken over televisieseries: irri he dat ze altijd 1% van de realiteit laten zien. :x @zara: al een gezien? vandaag donder, als morgen dan meteen gillen en evt za TP? @maartje: vertel nu eens wat meer over die CONTAINERgame van je?! @.. wek, ik weet t niet meer!! ben dement en vandaag voor t eerst echt raar, duizelig als een dolle. ga dutje doen, morgen om 1100 echo, ik hoop ZO op hartje huil trouwens, ik had dussel (S) nog gebeld omdat ik wou weten wat hij ervan vindt dat mijn progesteron is gedaald terwijl ik van 0 (toen ik nog niet wist dat zwanger) naar 2 naar 3 bollen ben gegaan. hij zegt ; wij doen altijd 3x2 maar je mag je ook aan advies NL gyn houden. wat is dat nu weer voor tactisch antwoord snap ik opzich wel, maar toen wilde ik even weten of verhogen kwaad kon. het kon geen kwaad zei hij omdat t een lichaamseigen stof is waar je geen teveel aan kan krijgen. is dat echt zo? zou ik niet anti die bollen zijn, dat ik daarom MET bollen van 87 nar 62 naar 56 progersteron ga? of ben ik nu een onzekere doos? iemand een mening/advies? ik doe nu middenweg: 2x2 SCHMACKKKKK!!!!!!!!
Dagdag! pppfff...Klingel, da's idd tactisch van uber S! Je moet echt doen waar je je goed bij voelt hoor! Gaan ze prog nog een keer meten binnenkort?!?! Morgen 11.00 dus!! Ik ga zooooooooooooo aan je denken!!! HET MOET HET MOET HET MOET ECHT GOED ZIJN! Er is vast een mooi hartje te zien! klop klop klop klop klop klop klop klop! Wel melden hoor, hoe het was! Haha, zie nu die werpdatum! Gek kind! Oh, zie nu ook je twitter, kunnen we meteen checken! Sikki, JIJ MOET JE NIE SCHULDIG VOELEN!!!!! Dat is nie de bedoeling! Want het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel normaal dat je je zo voelt! Want ik herken het gevoel zooooooooooooooooooo goed! En daarom voel ik me daar ook zo rot over! Maar da's nie jouw schuld! Ik weet ook dat je het me gunt (en ieder ander), zo'n lieverd ben je echt! Maar die steek, die jaloezie, is zo normaal! Ik wil gewoon lekker samen zwangeren! En allemaal over naar een topic in de zwangerschapsclub, dusselbabes met een dusselbeeb! Kleintje, ja we gaan zaterdag testen. Ik zit dan (met de pu-dag en tp-dag meegeteld) op dag 17 dagen na punctie en 15 dagen na tp! Dus als hij dan nie positief is, dan wordt ie dat ook nie meer! Temp was vanmorgen 37.1, Klingel! En wat ik voel?! Heb je even! - krampjes/steekjes onderin mijn buik - opgezette buik, ben echt blij als ik 's avonds pyjamabroek aanheb! - oprispingen - maagzuur - s avonds gespannen borsten - zere tepels - slecht slapen - ik jank om alles - de hele dag trek/rommelende maag - moe-moe-moe! Maarrr...het kan allemaal nog van de bollen komen en dat maakt me ook wel heel sceptisch! Ik weet dat het goed klinkt, maar ik kan gewoon NIET geloven dat ik een positieve test voor mijn neus krijg! Ik ga weer met mijn kop in het zand zitten! i luf joe all! SMAK!
Uh er ging even iets mis met het berichtje. Wat een nieuws weer zeg ff snel ... @ Sassebas, ik vind het toch wel aardig wat hoor 8! Laten jullie er drie terugplaatsen? Grappig je loopt precies een week voor op mij. Ik moet volgende week donderdag FM1 en zaterdag FM 2 en dan wsl dinsdag de punctie. @ Loesie pfff als ik dat bij jou zo lees zou ik ook mijn kop in het zand steken hahahah op mij kom je over als hartstikke zwanger, hoezo honger, je eet al voor twee volgens mij, ik hoop het echt voor je dat die test zaterdag mooi positief is. Groeten van Shanna
denk ook dat loessie swang is bollen maken je niet duizelig en hongerig en moe.... stress doet dat en swang zijn doet dat wij kiezen voor swang!!!!!
Wel potverDRIE, daar heb ik niets over gehört, maar denkut nie. Maar hé, wat is er mis met twéé? Drie beebs, oei, da's nie niks . Heb bij 1e ivf 2 mooie emmy's TP gehad, maar jah...nie glück nie... Ik heb donderdag ws. TP, dus keep in tuts, ga je zien . Was jij ook niet huiverig voor hoge meno doses? Vanavond Cetrotide erbij, moest ff huilen net. Wéér n spuit. En moest al bloedprikken en heb spuitangst, dus dit is killing!!! Maar voor het goede doel zet ik de knop om en gelukkig spuit manlief zacht en teder xxxxxxxxxxxx Wat is PISCI en plo?
@Sassebas: ik ben al oud hè dus als we kans willen maken dan geeft dr. S de voorkeur aan drie, de kans is zooooo klein dat ze alledrie blijven zitten dat we de gok wagen. Tja die hoge dosis daar wordt ik niet echt blij van, maar ja als het de kans vergroot, dan doe je alles hè, ik hoop op niet te veel bijverschijnselen (heb jij daar last van?). Het spuiten zelf vind ik niet erg (doe ik ook liever zelf) maar ja dit is wel weer heel anders als spuiten voor de IUI, en dan dat mengen van het spul. Ik kan me wel voorstellen dat je moest huilen, het is ook heel wat wat we moeten doorstaan. Ik heb trouwens donderdag de echo hier in holland die van zaterdag wel weer in DD dus we zien elkaar niet, ik ieder geval niet op donderdag dan. Liefs van Shanna
ff snel want kom net van m'n werk vandaan. Heb een gescoord!Maandagmorgen is de tp om 11.20u.Moet er om 11u zijn en moet om half 9 bellen om te vragen of er een embryo is. Of Irma zou mij bellen als het slecht nieuws is ofzo, kweetutnietmeer. Ik baal dat er maar 1 cryo is, hoop zo dat alles goed gaat met ontdooien enzo. Nou, ga vriendjelief maar ff grijpen voor de zekerheid. Loesie: Als jij niet zwanger bent weet ik het niet meer hoor! Ik werd de vorige ivf pas 2 weken+2dagen na de punctie ongesteld, maar had totaal geen kwaaltjes, helemaal niks..(en ik word altijd pas laat ongesteld) Klingel:Ik duim voor een kloppend hartje!!!!! @Shanna: Ik zou ook zeggen : ga ervoor met 3! Ik heb bij de 1e ivf 1 embryo gehad, de 2e ivf 2 en mocht er een 3e nodig zijn wil ik er absoluut 3 laten terugplaatsen.
Cetrotide zit erin, na een jankbui nu maar naar bed, ben het even allemaal zat, wat een gedoe toch... Ben gewoon moe van alles en zo bang dat t weer voor niks is... Maak afspraken voor na 21 maart maar hoe sta ik er dan voor...of de drukke werkweek rond de tijd dat het na de TP vaak mislukt (na een week al). Hoe sla ik me er door???? Kriebel kriebel, da's de cetro, jeukt inderdaad. Gauw naar bed en dromen over een goede afloop, of toch nog even Coyote Ugly afkijken, wat 'n lekker ding die vent . Kom je ook op mijn bar dansen . Oh, mannetje roept: kom je nog achter die laptop vandaan???? Ben MOE! (klopt, heeft vele km gereden vandaag en daarna weer stug doorrijden naar zn werk hè?). Zzzzzzzzzzzzzzzzzazzebas
effe kort (heb net weer een sloot wein achter de kiezen, dus niet heel helder meer ) Ik kies absoluut voor Loesie swang! Klingel, heel veel succes morgen meid. Boem boem...boem boem...boem boem... Saartje, Nu het weekend doorkomen. Spannend!!! En dan maandagochtend bellen. Moet goed komen. Het moet het moet het moet!!! Sas, Cetro jeukt bij mij ook altijd. Ik doe altijd effe masseren direct na het spuiten. Scheelt heel veel!!! Drie, ik ga ook voor 3!!! heb er nog maar twee... Nou ja, bij de volgende verse poging dan.