Wil het wel afspreken Sikki, maar ben er bang voor! Miepje/Mar was ook overtijd en heeft negatief gestest. Utrogestan heeft de ongi tegen gehouden bij haar! Kl*ten he?! Ben nu bang dat het dat bij mij ook is. Alhoewel ik wel iets bruinverlies heb gehad maandag, dan had het ook door kunnen zetten...weet niet of zij eerder utrogestan heeft gebruikt of dat dit de 1ste keer was... HEEEEEEEEEEL veel plezier meid!!! Geniet van je weekend! Smak
@Sassebas alleen de echo op cd8 doen we hier in nl. de andere wel gewoon in DD, maar op de eerste valt toch nog niet zoveel te zien vandaar (en scheelt wel heeeeel veeeeel reistijd en geregel). @Sikki heel veel plezier in Eindhoven, geniet ervan. Groeten van Shanna
Hee Emma, ik heb wel een bloedonderzoek in DD gehad, maar eigenlijk alleen maar de AMH waarde gehoord, verder heeft dr. S. niets verteld, en eerlijk gezegd heb ik er ook niet naar gevraagd, ging ervan uit dat dat het enige was waarop getest is. Groeten van Shanna
MEIDEN!!! Na 2 jaar en 3x ICSI mag ik het eindelijk typen! IK BEN ZWANGER!!! Ik kon niet meer zolang wachten en vroeg vriendje of we dan nu zouden testen! Wij zenuwachtig naar boven en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 2 streepjes!!!! We hebben hier zolang op gewacht!!!! Ben helemaal verward en bibber als een gek!!! We gaan nu meteen naar ouders! Zijn zooooooooooooooooooooo blij!!!! Liefs een dolgelukkige mama to be!
Joontje breekt even in. Loesie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!! en Joontje breekt weer uit...
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!LOESIE is zwanger!!!!!!!!!! Oh, ik ben zooooooooooo blij voor jullie!!! Zit hier met kippevel en tranen in de ogen, waaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig!!! Oh, stiekum toch al eerder gestest . Goed voorgevoel! Blij blij blij voor jullie, gefeliciteerd. Ik wens jullie hele fijne dagen toe om dit nieuws te bevatten en ga lekker genieten van alles! Veel liefs en een dikke smakkert van mij! Sassebas
Wat denken jullie, kan ik na een punctie narcose, de volgende dag weer werken? Moet aardig rondtrippelen dus...Misschien maar dienst ruilen, ook dag na TP lekker relaxen??? Vorige keren in D'ter, met bilprik, was ik snel weer op de been. Maar hoe DD bevalt weet ik niet. Sassebas in euforie door LOESIE
@Sassebas: Zit je zusje ook in die klotemolen?dat is ook balen zeg. Als het prikken zo'n pijn doet bij haar moet ze het misschien ook eerst een beetje koelen.Dan voel je die botte naald niet meer..
Sorry, maar ik lees al de hele week mee en ik moet nu gewoon even inbreken Loesie, wat SUPER dat je zwanger bent Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!!! Gefeliciteerd!!! Andere dames, heel veel succes met alles, ik hoop dat de meiden die nog niet zwanger zijn Loesie snel volgen!
Ooooooooooooh, zit hier te janken!!!!! Jullie zijn schatten!!! Komen net van schoonouders vandaan, ze waren bij zwager en schoonzus, dus 2 vliegen in 1 klap. Had een rijstekorreltje ingepakt in een doosje en een gedichtje erbij gemaakt. Schoonmoeder maakt pakje open, kijkt heel raar. Vriendje geeft schoonvader gedichtje en bij de eerste zin (lieve opa en oma) begint hij al te huilen!!! Hakkelend verder lezen en toen snapte schoonmoeder hem ook! Ook helemaal huilen! Vriendje en ik huilen! Zooooooooooooo leuk! Zwager en schoonzus waren ook blij, maar die zijn altijd wat rustiger! Heb even foto van de test gemaakt! Bekijk bijlage 54552 Had een smsje naar mijn moeder gestuurd, omdat die een uur verderop wonen. Stond in: alles is nog steeds rustig hier, ga lekker met de beentjes hoog vanavond, jij dan?! (Subtiel he?) Belde ze dat ze verjaardag hadden en dat ze het zo spannend vonden enz... Dus daar gaan we morgenavond naartoe! Ga nu ff verder lezen! SMAK!!!
*ik breek ook even in* Loesie wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd. Dit is de tweede op rij. Ik hoop dat de rest heel heel snel mag gaan volgen.
Loesie!!! Gefeliciteerd!! Heb je de hele week al gevolgd hier en had al zo'n voorgevoel . Super zeg!! Geniet er lekker van, tis jullie gegund! @rest van de Dusselpuzzelbabes: heel veel succes allemaal!! Hoop dat er snel meer zwangere Dusselbabes bijkomen! Liefs Meis (die nu stiekem baalt dat ze toch in Zw. zijn gebleven voor de 3e poging ipv net als jullie over te stappen naar Dd )
*breekt toch ook even in, want leest hier al een tijdje mee* Loesie GEFELICITEERD, echt geweldig! En wat een leuke manier om het aan je schoonouders te vertellen en wat een ontroerende reactie van ze . Ben benieuwd naar je moeder haar reactie . Veel plezier met vertellen! *breekt weer uit*
loessie is swang!!!!!!!!!! hartelijk gefeliciteerd kijk dat is nog eens een kadootje voor mijn verjaardag!!!! geniet lekker van die mooie roze wolk laat je lekker meevoeren en deel je posi vibes met de restvan de meiden hier....
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Loesie en Loesieman!!!! GEFELICITEERD MET JULLIE POSITIEVE TEST!!!! Helemaal geweldig meid. Lekker gaan genieten en dan snel op ons wachtbankje komen kletsen Liefs