Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee Maartje veel succes morgen met je eerste echo.

Vraagje: heb jij wel genoeg Menopur voorgeschreven gekregen? (Zie mijn vraag eerder hieronder).

Groeten van Shanna

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sorry dat ik steeds zo kort reageer maar mn laptop heeft serieus ruzie met ZP. Er verdwijnen dan allemaal letters van wat ik type en dat typt echt super irritant als ik alles nog door 20 keer 1 letter te moeten intypen, pas het woord foutloos verschijnt. Vandaar dus.

Geen ervaring met Menopur maa wel met andere hormonen waar luchtbelletjs in kunne zitten. Oplossin: naald omhoog houen n dan ff met je vinge tegen de spuit aan tikken, dan zullen e luchtbelletjs verdwijnen.

Snap j wat ik bedel?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    sassebas, grote kans dat wij elkaar gaan zien??
    als jij om half 10 je punctie hebt... dan ben je een uurtje later er toch nog wel? ;)
    hoe herkennen wij elkaar?

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wat eens spanning weer hier!

Sorry Zara, ik kon helaas niet bij je Emmy-uitreiking zijn maar zo te lezen heb je een mooie mee naar huis genomen!

Sassebas en Maartje, jullie veel succes vandaag!

Sikki, lieve schat, hoe gaat het met je? Je bent zo stilletjes! *stuurt positieve vibes jouw kant op*

Loesie en Klingel, lekker zwanger aan 't zijn schatten?

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    @Shanna: Da's typisch Dusseldorf.Je moet echt overal zelf bovenop zitten anders gaat het mis.
    Ik zou een recept bij je Nederlandse arst opvragen.Hebben ze in jouw ziekenhuis geen apotheek?Grote kans dat ze het daar dan gewoon op voorraad hebben.Veel suc6!
    @Maartje:Jij ook suc6 morgen met de 1e fm!
    @Sassebas:Zou toch bijzonder zijn als je samen met je zus mag zwangeren zeg!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @zara: ik duimmmmmmmm voor je visstickie, hilarische naam trouwens! :)
    wat wordt de testdatum?
    kan ik vast mijn roze glitter-zakdoekje klaarleggen om te gaan janken.
    hij is nog nat van loesie en van zora!!!

@allemaal: dikke kus, ik denk aan jullie!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zara, haha, visstickie...die hilarische namen helpen vaak wel, dus wie weet! Laat hem eerst maar lekker zwemmen en over een dagje of wat een lekker plekkie zoeken!

Shanna, ben je er al uit wat je met de meds gaat doen?! Even bij halen, of durf je het aan zo?!

Loutje, ik ben ook nog steeds heel hard voor jou aan het duimen!!! Morgen krijg je weer een telefoontje he?!

Maartje en Sas, ik ben benieuwd hoe het was vandaag! En hebben jullie elkaar nog gezien?!

Sikki, lieverd...hoe is het met je?! We hebben je al eventjes niet gezien, geef je snel even een teken van leven?!

Sil en pat en klingel, dikke knuffel voor jullie!

Liefs!

8. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Ik zeg: doet u mij maar 7 uit 7 en...voila: zo gezegd zo gedaan!
    ZEVEN mooie eicellen (net als mn zusje op haar FM heeft gezien gisteren, heel toevallig...Vrijdag heeft zij punctie...). Blijkbaar deed de linker stok nog mee aan de race en maakte een groeispurt! Morgen bellen naar Irma over de deling en donderdag TP, 11.00. Daarna paar dagen vrij. Morgen ga ik nog rustig aan wat werk verrichten, maar collega's springen bij. En ja, morgen wordt mn mannetje 35 jr. dus feestje!

Zag je berichtje te laat Maartje, maar ik voelde dat er eer DDbabesvibes in da house waren! Hoe was het met jou? Lekker weertje zo, om te rijden, hè? Word je automatisch opgewekter van. Laat de lente maar komen.

Ik herkende zoveel van jullie verhalen: de benen in de beugels, een lieve narcotiseur die mij zo goed begeleidde. Ik werd megadizzy en vond dat wegsoezen heeeeeerlijk, als in een draaimolen...
    Daarna lekker uitgeslapen en idd koekjes gegeten met theetje erbij.
    Dr. S. was wel hurry-hurry maar het nieuws was goed. Daarna in NL nog lekker gesnackt bij de Mac, jammie!

Wanneer gebruikten jullie de eerste 2 uteropillen. Hij zegt morgen, maar in D'ter moest het na de punctie al....

Liefs Sas

9. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel

Loutje, morgen krijg je een telefoontje? Hoe gaat het met je? Lastig om te vragen, maar hoor je dan of er toch nog iets in het weefsel gevonden is?
    Liefs Sassebas

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh is niet lastig hoor Sassebas! Kan ondertussen wel wat hebben, die huid wordt steeds dikker en dit is écht geen gekke vraag!

Morgen mogen we inderdaad weer bellen. We hadden vanmorgen ook nog even gebeld om te vragen hoe ver ze in het onderzoek zijn nu blijkt dat ze pas 1 (van de 6) stukjes onderzocht hebben. Ze gingen vandaag de 2e doen. Loutjeman heeft wel weer wat meer hoop gekregen volgens mij, ik durf niet meer te hopen.

We zien wel, op zich ben ik best wel weer positief: we worden ooit papa en mama en hoe, dat zien we wel!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sas, superscore!!!! En nu duimen! Maar daar moet vast een mooi aantal uitkomen! Ook mooi voor je zus, dat aantal! Wens haar succes met de punctie van mij!
    Over die utrogestan...ik moest al wel op de dag zelf beginnen...moest even kijken van Irma hoelaat ik thuis was en dan of 2x2 of 1x2 doen!

Loutje...jeetje...duurt dat echt zo lang?!? Ik had er geen idee van! Dan zijn ze ook wel heel snel met een: er is niks gevonden!
    Ik hoop echt dat de hoop van mannetje niet voor niks is!
    Denk aan jullie!

Liefs

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goede score Sassebas!!

Hoe laat ben jij uit DD vertrokken? Wij waren er pas laat: 11.20 ivm files. Hebben we elkaar nog gezien? Ik zwart vest aan, grijze spijkerbroek met roze sjaal...?

lalalalalaa egoooooo

Ahum... iedereen ff opletten en meeluisteren... Deze muts met een AMH van 0,68 heeft....

Links 2 follikels
    Rechts 8 follikels!!!!!!!!!!!!!!!

Ook had ik rechts nog wat kleintjes!!!
    Morgen hoor ik van Irma of ik nog 1 keer morgen Gonal-F mag spuiten en ik moet morgenavon 23.30 de Pregnyl zetten!!!

Vrijdag 10.30 is mn punctie!!!!

Whaaaaaaaa

(Letters vielen weer steeds weg. Ik probeer vanavond wel ff op de rest te gaan reageren door er een word documentje naast te pakken.)

13. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Maartje geweldig!!!! Volgens mij groeien jouw eieren dan ook in rap tempo of niet?? Heel veel succes vrijdag!!!! Op naar een beebje!!!!

14. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Die Maartje, superpaashaas! Wat gaat dat snel met jou. Echt heeeeeeeeeel fijn voor jullie!
    Ik was om uiteindelijk 11 u aan de beurt, zaten in de vleugel naast de normale wachtruimte en ben daar pas uit vertrokken rond 12.30. Heb je denk ik niet gezien, maar we hadden een hele goeide dag!
    YYYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAHHHHHHHOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEE.

(denk aan ons 'kroost', zijn ze al aan het stoeien in het glaasje? Let me in let me in let me in ;))
    Sassebas

15. Loe

Loe Niet meer actief

Maartje, ik wens je superrrrrrrrrrrrrrrrrrr veel succes!

16. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee Sas wat een mooi aantal zeg, super, de start is goed ;).

En Maartje jij ook al zo goed nieuws heerlijk om te lezen al dat positieve.

@Loesie, ik wacht donderdagochtend maar even af, als ik hier in het zks voor de echo moet, ze moeten dan toch naar Dusseldorf bellen om de stand van zaken door te geven, kunnen ze meteen vragen voor hoeveel dagen ik nog Menopur nodig heb, en dan kan de gyn het receptje uitschrijven, het is daar alleen niet op voorraad, vorige keer ook niet, dus nu maar hopen dat het er vrijdag dan al is, ze zijn wel tot half zeven open, ik kan ook nog ff checken of ze op zaterdag open zijn. Mijn vriend zegt dat het wel goed komt, die arts geeft toch niet te weinig mee tja :( Lief dat je er nog even naar vraagt.

Liefs van Shan

17. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    bij mij kreeg ik eerder teveel, maar als je het op recept maar kunt ophalen (dan kan je afh. van je apo telkens een nieuw herhaal recept krijgen (in porties).
    Sassebas

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    whaaaaaaaaaaaa maartje!!!
    Wat goed zeg geweldig!!!
    Op naar de punctie:D
    EN een mooie wondertje :D

19. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee Sas: Hoe bedoel je dat? Ik heb mijn recept al ingeleverd en alle 45 ampullen meegekregen :(

LiefS

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Maartje meis; wat superfijn!!!!!!!!!!!! Het tij is gekeerd voor jou...ik voel t!!! Wie weet ben je over een weekje of 3 gewoon harstikke zwanger.......Ben superblij voor je; heel veel succes vrijdag!
    Dikke knuffel,
    Hypo

Deel Deze Pagina