@Sassebas:Mooie score hoor!! @Maartje:JIj ook al, goehoed!!!! @Klingel: Als ik volgende week zaterdag (13 maart) niet ongesteld ben wordt het spannend.
Thnx meiden!! Werd om 08.25 al door Irma gebeld. Maar mn telefoon stond zo zacht dat ik pas wakker werd toen ze al weer opgehangen had. Ik had mn wekker op 08.30 staan zodat ik wakker zou zijn als ze zou bellen Ikdacht ze belt zo nog wel een keer en idd. Maar toen ik haar aan de lijn had belde vriendlief mij en ging de wekker op mn telefoon... :S Bleek dus dat ze vriendlief al gebeld had toen ik niet opnam en hij had gezegd dat ze beter mij nog een keer kon gaan proberen te gaan bellen omdat hij alles met de spuiten door elkaar heen haald. Maar goed, ff to the point: ik moest nog 1 keer gonal 225 en luverius spuiten om 10.00 uur, dan om 15.00 uur (en echt niet later zei ze) de Cetrotide en dan vanavond om 23.30 de Pregnyl. Zou dat ''echt niet later'' zijn ivm de pregnyl of zouden met eieren anders alvast gaan jumpen?
Die Irma toch, wel goed van haar dat ze zo volhoudend is. Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Het feest kan beginnen. Succes met de laatste loodjes. @Me: ik had vanochtend Irma ooknog aan de phone om te vragen hoe het nu met de ampullen zit, maar ze kunnen zaterdagochtend pas bepalen of ik nog meer moet spuiten, heel misschien is de punctie maandag al ipv dindsdag en dan heb ik niets meer nodig. Maar (ik ben heel erg opgelucht) we kunnen daar bij de apotheek de drie ampullen die ik dan misschien te kort kom bij kopen (wordt dan wel niet vergoedt maar ja alles wsl. niet dus wat maakt het uit, als het allemaal maar goed komt). Nu op naar morgenvroeg mijn eerste echo fm, ben benieuwd hoeveel er zitten en hoe groot ze al zijn, ben er helemaal klaar voor hahahahaha Groeten van Shan
Ook Irma gebeld vanmorgen over de bevruchting: van de 7 zijn er 3 bevrucht. Twee TP morgen en 1 in de vriezer. Ik ben opgelucht en mijn jarige mannetje ook. Da's nog eens goed verjaardagsnieuws. Nu aan de utero. Verder voel ik me wel goed na de punctie. Liefs Sassebas
Hee Sas dubbel gefeliciteerd, met je twee bevruchte eitjes (en nog één over) en met je man zijn verjaardag. Fijn dat je je verder goed voelt, mooie afleiding vandaag met die verjaardag. Verwachten jullie veel bezoek? Groeten van Shan
gewoon gezellig, de eigen familie. Vrienden dit keer niet. even te druk geweest de laatste tijd. Misschien samen lekker uit eten zaterdag, potje poolen of naar de bios. Nu maar hopen dat het er 2 blijven morgen, want tja, in NL bellen ze latijd wat later, na een paar dagen en dan valt er vaak al wat af, zoals bij mij de laatste keren. Dat de celdeling niet doorzet... Gisteren nog mooie docu (bijna af) gekeken van RTL8 vorige week. ik had het opgenomen. Over wonderbaarlijke zwangerschappen, 2/3/4 lingen. Beide zaten we met tranen in de ogen, zo delen de onzen zich ook op het moment... Hoe laat ben jij morgen aan de beurt Shanna?
sas joehoe morgen TP! ik ga vast duimen en glitteren! maartje, wat RAP ben jij zeg met je eieren! vrijdag al? duimmmmmmmmmmmmmmm! sikki waar is joe en hoe is joe? loutje al nieuws? druk met shows? vertel? loesie hoesie? @rest: dikke SMAK!!!! en kus ook!
Gefeliciteerd Sassebas!!! Hoe laat krijg jij je TP? Jups Klingel, ik ben enorm rap!! Hopelijk ben ik dan straks ook heel rap zwanger!!! ben ook wel nieuwsgierig hoe het met Sikki, Loutje, Loesje en de rst gaat!! Joehoeeeeee!!! Wo sind Sie??
Ook hier Irma weer aan de lijn gehad vanmorgen, nog altijd niets gevonden en ze zijn op de helft van het onderzoeken (3 out of 6). Klingel, de shows zijn afgelopen zondag geweest. Een heel groot succes is het geweest maar wel heel pittig. Zeker in combinatie met de uitslagen die we vorige week kregen... We zijn er allebei best wel rustig onder. Ik ga er vanuit dat het toch KID moet gaan worden, maar (ondanks dat m'n mannetje ook aangeeft KID te willen) wil het toch wel even rustig aan doen en niet pushen bij mijn mannetje, voor hem blijft het toch het zwaarst. Sas, dubbel gefeli met je eitjes en je mannetje!! Ik duim voor je TP! Maartje, strakke instructies van Irma gekregen! Liefs, Lou
Hai lieverds!!! Ben een beetje druk geweest en had naast geen tijd ook helemaaaaal geen zin om op ZP te neuzen. Is trouwens ook voor het eerst in m'n ZP carriere. Wat betekent dat ik me eigenlijk heel erg goed voel. Hoe raar het ook klinkt, het leven gaat gewoon verder en zwanger worden schuift langzaam wat meer richting achtergrond. Lekker weekendje naar vrienden geweest, enorm druk op m'n werk (en dus geen tijd voor ZP 8)) en zussie die gisteren getrouwd is. Maar de rust is niet voor lang, want ICSI poging 5 gaat zich aandienen. Vanochtend bij Uber S geweest en hij raadt toch dringend aan om een nieuwe poging te doen wegens hoog FSH en laag AMH en de laatste 2 cryo's te laten voor wat het is. Daarnaast wordt het een ICSI met IMSI ivm met de wisselende zaadkwaliteit. En hij opperde zelfs om, in geval van genoeg eieren, er een paar met KID te bevruchten. De wisselende zaadkwaliteit kan mogelijk duiden op iets in het DNA. Zelf vind ik dat nog te vroeg. We hebben in NL destijds een DNA onderzoek gehad en daar was niets uitgekomen. Ik moet bij aanvang van de volgende menstruatie starten met de pil om er voor te zorgen dat mijn FSH onderdrukt wordt. Na 3 weken pil een echo en bij ok starten met 375 Menopur en later Cetrotide. Hetzelfde als de laatste 2 pogingen. Dus... het antwoord op de vraag van een aantal meiden of mijn koelkast nog honger heeft is volmondig JA! Over een maandje starten we weer. Ik verwacht eind volgende week mijn menstruatie en dan 3 weken erna dus echo en hopelijk starten. We hebben er allebei wel weer een goed gevoel bij. De gedacht dat er als back-up nog 2 Yeti's zijn geeft denk ik wel wat rust in deze poging. Maar dus geen baby voor ons in 2010. Zover de Sikki update! Klingel, wat lees ik nou, ten huwelijk gevraagd?!?! Gefeliciteerd! Wat heerlijk! En in het buitenland! Had ik ook altijd gewild (maar mijn vent helaas niet). Wat een TOPJAAR gaat het voor jullie worden. Zara, jullie visstickie is lekker aan het dobberen? Wat fijn! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat dit 'm gaat worden! Loesie, de echo lekker in Deventer. Spannend!!! Hoe voel je je nu? Loutje, nog steeds in onzekerheid. Wat vreselijk is dat wachten toch! Je klinkt wel heel sterk. Maar het lijkt me toch ook wel heel eng allemaal. Rationeel kun je het allemaal wel bijhouden, maar emotioneel lijkt met toch wel heel erg moeilijk. Maartje, wat een boel follies! Geweldig! Daar moet wat moois uit voortkomen. Ik duim! Sass, morgen de tp. Wat goed! En ook nog een reservespeler in de vriezer. Succes morgen! Shanna, jij nog lekker aan het junken? Ik heb ook altijd wel bubbeltjes van de Menopur. Ik tikt er dan ook altijd flink ritmisch op los! Silvia, Pat, alles goed met de beebs? Volgens mij ben ik nu niemand vergeten. Maar anders, sorry!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar is ze weer!!!! Goed om weer van je te horen, maar ook weer goed voor jou dat je eigenlijk niet zo'n zin en behoefte had om op zp te komen. Is alleen maar positief!!!! En wat goed dat jullie weer met een nieuwe behandeling gaan beginnen en nog 2 eskimos in de vriezer hebben, is toch wel lekker om wat backup achter de hand te hebben!! Knuf
Heee schatje!! Daar was je weer!!! Ik heb nog 3 cetrotide 'over'. Ik wilde het eigenlijk opsparen voor een eventuele volgende poging. Maar mn koelkast zei net tegen me dat ie misselijk is... Sikki, schatje!! Deze 3 spuiten zijn voor JOE!!!!
Wie heeft er wel assisted hatching gehad, weet er meer over of daardoor de poging beter geslaagd is? Bij ons was het een beejte vaag, horen we morgen. Ik dacht ivm korte luteale fase maar zekers AH te doen, dan maken we meer kans dan in NL. Als je er niet specifiek over begint lijkt het aan je voorbij te gaan... Fijn weer wat van je horen Sikki. Fijn dat je nu weer voorzichtig aan een nieuwe poging kan denken en ook je eigen koers blijft varen (dicht bij je eigen gevoel staan). Heb je een heerlijk feest gehad van je zus? Die baby zal er binnenkort toch ook uitfloepen? Liefs Sas
Ha meiden, Maartje, punctie vrijdag!! JOEHOE!!! zet hem op meid! Mooie score had je, las ik al! Spannend weer! Volgens mij ben je nog nooit zover geweest of nie?!?! Sas, 3 eitjes, WOW, die potientele kindjes! Succes morgen! Die documentaire hebben mijn ouders ook gezien. De avond dat wij het nieuws vertelden. Ze belden nog dat het erop was, maar we waren nog onderweg! Sikki, toch wel een goed teken he, dat je het een beetje van je af kunt zetten! Gefeliciteerd trouwens met het huwelijk van je zussie!! Heb je een mooie dag gehad?! Ik vind echt dat dr S wel heel doortastend is hoor! In NL hadden ze misschien allang opgegeven...Goed dat je IMSI erbij doet, maar 900 extra of nie?! En die baby komt er wel in 2010, maar dan in je buikje!!! Loutje...jeetje, op de helft dus al...kan me voorstellen dat de hoop steeds minder wordt...En mannetje is wel positief over KID?! Op zich wel een geruststelling, maar lief dat je niet teveel druk wil leggen! Knuffel meis! Zara, hoe is het met het visstickie?! En hoe voel jij je?! Gaat hier goed hoor meiden, collega's waren ook helemaal hieperdepiep!!! Echt lief! Nog 1,5 week en dan mogen we eindelijk ons/onze beebje/s zien! Mvm is langs geweest gister en ik mag dit weekend al beginnen, omdat ik al voldoende HCG aanmaakte! Geeft me een goed gevoel! Ik ga nu lekker op de bank liggen, ben kapot! SMAK voor jullie allemaal!
Sikki daar ben je weer...meid wat fijn dat je lekker met andere dingetjes bezig bent..heel goed!! Op naar imsi dus..spannend. Loesie hoe gaat ie?? Al helemaal gewend aan het idee dat je zwanger bent? Maartje vrijdag de punctie dus...Heel veel succes!! Sassebas jij 3 eitjes bevrucht van de 8 heel mooi...op naar de tp morgen!! Loutje jij nog geen goed nieuws?? Nog een poosje in spanning en maar hopen dat ze toch nog wat gaan vinden..ik duim voor jullie! Klingel hoe ist met jou? Lindhina en Zara...lekker gaan broeden en ik duim voor een mooie posi-test voor jullie..het zal wel eens een keertje mogen nu hoor!! Jullie zijn beide al lang genoeg bezig in die malle-medische-wereld, er moet nu een einde aan komen wel met heel erg mooi roze pos-itest!! Zo pat heeft gesproken!! Meiden dikke knuffel
Shanna vergeet ik jou gewoon... excuus...heel erg veel succes morgen! Ik hoop dat er al wat mooie eitjes te zien zijn.
Ha dat was weer heerlijke even bijlezen. @Sassebas veel succes morgen met de tp. @Lou wat lief dat je zo met de gevoelens van je man rekening houdt, da's nou echte liefde. Het blijft dus nog even spannend voor jullie. Hopelijk heeft Irma binnenkort goed nieuws. @Sikki Wat goed dat je je zo goed voelt, soms is het lekker om het zwanger worden eventjes naar de achtergrond te plaatsen. Wat leuk een bruiloft van je zus, was het leuk? Blijft bijzonder hè als het "eigen" is. Dr. S. heeft zeker plannen met jullie zeg, hij heeft er in ieder geval goed over nagedacht. Geen baby in 2010 maar wel een baby in de buik, heerlijk toch zo in het nieuwe jaar bevallen?! @Lindinha Heb jij vandaag je terugplaatsing gehad? @Sassebas Dat gevoel heb ik ook wel bij DD dat je wel zelf met een voorstel moet komen, bij ons was hij dus ook niet over het poollichaamonderzoek begonnen (daar zit ass.hatching bij in) en ook niet over Picsi. Maar ik heb nog geen ervaring ermee. @Loesie goed hee dat je MvM gaat doen, voelt in ons gevoel dubbel zo goed toch! @Maartje je punctie komt steeds dichterbij hè nog twee nachies slapen, spannend hoor. @Pat thnx lief dat je aan me denkt. Ik ben ook erg benieuwd naar de hoeveelheid en grootte van de eitjes. Hoe gaat het met jou? Liefs van Shan
ich bin dar weder ein keer.. (haha mijn duits is belabberd) lees nog steeds mee.. maar klets niet ! vraag jullie wel om een gunst even stemmen op elena Zwangerschapspagina - Baby van de Maand foto heet elena 7 weekjes oud.. thanks..
Twee emmy's in mn bm! Kom maar bij momma! Een twecellige en viercellige en volgens dr. S. zagen ze er prima uit! We zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij. Liefs Sas
wauw Sassebas...wat gaaf nu maar lekker broeden op die eskimootjes van je. nu een dikke roze test over 14 dagen eerst klingel loessie zora en dan nu sassebas???????? hoop dat de posivibes goed door het dusseltopic waaien en alle mmmmeisjes hier aansteekt want jullie verdienen het allemaal zo ontzettend erg