Thanks Silvia, ik hoop eigenlijk dat het er twee worden. Heb ik altijd van gedroomd! Lijkt me zo bijzonder...En dan ook boy/girl, geweldig toch? Hoe gaat het met jou? het lijkt me wel zwaar, zeker met een kleine boy in huis. Maar het blijft een wonder! Dus jij bent vorige week jarig geweest las ik? Ook 36 jr? Ik ben bijna 36, op 25 mei. Maar in DD was ik van '75, ha ha. Jaartje winst.
Sasssssssssss!!! Joepie!!! Ik had ook een 2- en 4-cellige!!! En kijk wat er van gekomen is!!! Zet hem op, broedse! all, heb net mijn toestemming van Menzis binnen gekregen...wel 3100,-! Niet eerlijk he?!? Ben dan nu wel zwanger, maar eigenlijk vin ik dat ik de niet-zwangeren hierin moet steunen! Maar hoor er eigenlijk weinig meer over...Maartje, ben je nog aan het strijden hierover?! De rest, knuffel! Vandaag een goeie dag, maar last van brandend maagzuur joh! Mag je rennies?!?! Smak!
Hee Sas goed nieuws zeg, twee, wie weet een tweeling Ik ga voor je duimen dat het goed gaat. @Me Vanochtend ben ik voor de eerste follikelmeting geweest. Vier op rechts 2 van 17 mm en 1 van 16 en 1 van 11 en op links zater er twee t.w. 1 van 9 en 1 van 12 mm, mijn BMS was 0,92 cm. Irma gebeld en ze zou dr. S. vragen of ik vanavond Cetrotide moet spuiten, ze zou meteen terugbellen omdat ik naar mij werk moest, mooi dat ze niet belde, toch maar gegaan. En uiteindelijk had ze mijn voicemail ingesproken, dat ik Cetrotide moet spuiten vanavond. Maar ja heb ik, ik weet niet hoe laat dat moet? Moet dat gelijk met de Menopur, of kan ik dat gewoon vanavond om 22.00 uur of zo doen. Help wie kan me helpen? Liefs van Shan
Hee Sas thnx voor je snelle reactie, dan hou ik dat ook aan spuit normaal om 18.00 uur (vandaag toevallig om half zeven was te laat door mijn werk). Las wel dat er in de bijsluiter staat dat er 24 uur tussen moet zitten. GrtjS
Heeeeeeel veel succes morgen Maartje, ik ga voor je duimen!!!! Zara: laat het asjeblieft heel rustig blijven in je belly tot de 14e, daarna kurken knallen!!!! Doe ik hetzelfde tot de 18e! Nette score voor jou Shanna. Hoe laat was jij er vanmorgen? Ik om 11.00...
Jaaah Maartje ook van mij veel succes gewenst voor morgen. Sas ik had vanochtend de fm hier in het ziekenhuis, verwachtte al dat het toch niet zover zou zijn - en het scheelt heel wat reistijd, de tweede (zaterdag) doen we wel weer bij dr. S. dat vind ik wel veel prettiger. Weet ook niet of we dan bloed moeten geven voor de HIV test en al een gesprek met de anesthesist krijgen voor de punctie volgende week. Hoe voelt het nu? na zo een terugplaatsing? Liefs van Shan
Sass, wat heerlijk 2 emmy's aan boord!!! Zet 'm op Maartje, heel veel succes morgen! Zara, gaat het? Kun je het een beetje loslaten? Shania, dat schiet bij jou ook lekker op! Ik heb zelf trouwens nog nooit doorgekregen dat ik de Cetrotide op een speciaal tijdstip moest spuiten. Ik ben een blij mens! Er is hier iemand op ZP die heel erg lief is en mij haar rest Cetrotide wil geven. Jippie! Volgende week ga ik ze bij haar ophalen. Als er nu nog iemand is die Menopur over heeft... Heb namelijk nogal wat nodig met m'n 5 potjes per dag......
@ Sikkie dat is zeker lief zeg. Als ik overhoud (denk het haast niet, kom eerder tekort ) maar dan zal ik zeker ook aan jou denken, volgens mij zijn er hier wel meer liefhebbers voor hormonen. Liefs van Shanna
He meiden!! Hier een berichtje van een Dusselchick, vanuit Dusseldorf in het Dusseltopic!! We yijn net uit eten geweest hier en gaan nog ff internetten totdat we yo naar bed gaan!! Ben best moe en yenuwpeyig voor de punctie!!! Whaaaaa straks yijn mn eieren gesprongen voordat de punctie is... Rara enge gedachte die ik maar niet uit mn hoofd krijg, maar het yal vast wel meevallen. Ohja, ik tzp dit op een duits toetsenbord dus als ik wat rare letters in de woorden heb gegooid: de toetsen yitten hier op andere plekken, heel weird!! Iedereen veel succes!!! Sikki, handig dat je al Cetrotide hebt!! Ik had het je ook aangeboden, maar heb nog maar 3 spuitjes liggen. Ik kreeg trouwens een hele allergische reactie van die yooi. Gelukkig heb ik het maar twee keer hoeven te spuiten. Iedereen broedse gewenst!!! SMAK vanuit Dusseldorf!!! PS iedereen MOET eens het Indiase restaurant hier uitproberen!! Mjammmmmieeeee
Ohja, ik moest Gonal-F en Luverius om 10.00 in de ochtend spuiten en de Cetrotide eigenlijk om 22.00 uur, alleen omdat mn eitjes yo super snel waren, moest ik het ineens al doen yodra ik thuis kwam uit DD. En de dag erna nog eerder: om 15.00 uur. Ik meende dat je het van DD niet tegelijk mag spuiten. Raar, want van mn NLse YH moest ik het tegelijk met de Puregon doen (ik bedoel met het dan de Lucrin en Decapeptzl.)
Meiden, Ik kom eventjes de sfeer verpesten maar er mag absoluut niet via het forum medicatie worden aangeboden etc. Denk hier alsjeblieft om, Jan kan hierdoor echt enorme problemen krijgen. Jaaaaa....ik weet hoe belangrijk meds zijn, ik weet wat de apotheek doet als ze het terugkrijgen...maar alsjeblieft, hou rekening met het feit dat het gewoon niet mag. Elmo
Oke, excuses Elmo. We gaan het verder wel via PB regelen of kletsen over misselijke koelkasten, owke oeps mn internet tijd yit er op, kan elk moment er uit gegooid worden!! doeidoei
Hee Maartje, je bent wsl al weer weg. Maar klinkt goed daar in DD, en ook nog eens uit eten ook heerlijk. Wij gaan wsl. ook met hotelovernachting doen - geen stress over in de file terechtkomen en lekker relaxen voor die tijd. Blijven jullie tot na de terugplaatsing? En waar zitten jullie, kan ik ook alvast kijken voor volgende week. Hee meis, heel veel succes gewenst met de punctie. Liefs van Shan
@Meds; ik wilde al een berichtje hierover plaatsen, dat er geen meds aangeboden mogen worden, maar Elmo was me al voor. Dan inderdaad maar over misselijke koelkasten gaan praten. @Shanna: dat gaat goed zeg, nog een paar daagjes en dan sta je op springen. @Pat:Thanks voor je lieve berichtje. @Sassebas: Overweldigend gevoel he als ze die emmies terugplaatsen. NU keihard duimen!! @Maartje:Spannend!!Hoop dat je dr Hopkins gaat krijgen, die is superliefff!! @Sikki: Spannend dat jij ook weer aan de slag gaat!Mijn koelkast is helaas niet misselijk. @Me:Grote MOK!!!:x Vandaag weer ff een flinke domper te verwerken gehad. Een collegaatje van mij (met het iq van een ontzettend domme garnaal) is 18. Ze heeft vandaag maar liefst 68 dagen een vriendje, waarmee ze na 21 dagen al is gaan samenwonen. dat vriendje is geen lekkertje (zacht uitgedrukt), drugs, rijden onder invloed, geen baan etc etc. En ze vertelde me vandaag dat ze zwanger is, zo'n 6 weken. Ik weet dat ik niemand een zwangerschap mag misgunnen, maar dit is toch wel heel moeilijk te verkroppen. De een na de ander op mijn werk raakt of bínnen 3 maanden zwanger óf door de pil heen, geen uitzondering. En allemaal labiel, hetzij geestelijk hetzij de manier waarop ze leven. ben het beu, wéér een dikke buik op het werk waar ik tegenaan mag gaan kijken.
Hee Zara maar jij hebt nu je visstickie toch! Wie weet ben je de volgende op het werk die kan roepen dat ze zwanger is
Excuus, Elmo! Ben blijkbaar toch nog een forumgroentje! Als het beter is alle tekst weg te halen dan moet je dat maar doen hoor! Zara, grrrrrr, oh wat ergelijk weer. Maar dit keer wordt het anders voor jou. Dit keer ga jij mee buiken en mogen ze tegen jou buik aankijken!!! Maartje, schrik! Ik heb de hele zooi altijd tegelijk gespoten! Mij is nooit verteld dat het niet tegelijk mocht Nou, 'gelukkig' kan ik in de herkansing. Ben zo benieuwd hoe het bij je gaat vandaag!
Jullie hebben het toch over cetrotide? Waarom zou je die niet tegelijkertijd met een stimulerend middel mogen gebruiken?Ik heb dat altijd gedaan samen met gonal f, zo moest het ook.Zou me er niet druk om maken hoor.
*inbraak* @Zara: succes met broeden. Ik hoop dat jij de volgende Dusselbeeb bent die op roze gaat. @Sikki: wat zijn er toch lieve mensen op zsp. Hoe gaat het verder met je? Ik zie dat je een 5e poging gaat doen ipv verder met je cryo's. Begint de tijd te dringen dat S dit wil doen? En hoe ervaar je dit? ((knuff)) *uitbraak*
Nynke, lief dat je even komt inbreken! S raadde dringend aan een nieuwe poging te doen en de cryo's even te laten waar ze zijn. De tijd begint gewoon heel erg te dringen. Aan de ene kant wel schrikken, aan de andere kant fijn dat iemand je probleem serieus neemt. Manlief benadert het helemaal positief. Hij ervaart dat er minder druk op deze poging staat doordat er met de 2 cryo's altijd nog een back-up scenario is. Dus hopelijk ook wat meer rust tijdens de poging. Toen ik aan S nog opperde dat mijn zussen eventueel wel eicellen willen doneren was ie eerst heel blij, maar toen hij hoorde dat ze 34 en 37 zijn moest alleen maar heel hard lachen. Alleen bij donoren rond de 25 worden goede resultaten geboekt. Dus aan mijn zussen wil hij helemaal niet beginnen. Dus Sikki gaat zich weer opmaken voor een nieuwe poging. Dit keer met IMSI een techniek die zaadcellen 6500x vergroot ipv 200x. Hopelijk dus met beter resultaat. Ik hoop gewoon heel erg dat dit ons iets gaat brengen. Het wordt een beetje erop of eronder.