Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    assisted hatching

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goh shanna, wat een verhaal zeg...
    Toch een beetje vaag he?! Dat heeft hij gelukkig hier niet gedaan. Kan me voorstellen dat je een beetje overdonderd was!

6 eicellen is toch een mooie score!! Er komen vast hele mooie potientele babys van!!!
    En bij ons was het wel zo dat we 2 dagen na de punctie de tp hadden! erg fijn hoor!!!

Punctie gaat als volgt:
    Eerst ga je even naar Irma, die legt nog wat dingen uit. Dan mag je in de wachtkamer wachten en wordt vriendje opgehaald om zaad te produceren. Dan komt hij terug en word jij opgehaald. (tenminste, zo was het bij ons) dan mag je je van onder uitkleden en dan mag je op een soort behandeltafel gaan liggen. Dan word je met riemen vast gemaakt, bloeddrukmeter omgedaan en infuus aangelegd...
    Dan bellen ze dr S dat je klaar ligt en op het moment dat hij binnen komt, gaan ze je de narcose toedienen.

Je word wakker en dan ondersteunen ze je om naar de uitslaapkamer te gaan. Daar vragen ze de naam van vriendje en voor je het weet zit hij naast je.
    Dan krijg je wat water en ik kreeg ook nog wat koekjes, haha!
    Bij ons kwam de assistente (duitse) al vertellen hoeveel eicellen er weg waren gehaald enz. Daarna komt narcosearts vertellen wat je moet doen als je je niet lekker voelt enz...en dan komt dr S nog, om uitslag te geven.

Een beetje in het kort hoe het gaat!

Maartje, wow, 5 bevrucht! Super!!! Maandag gala!!!!

Sikki, veel plezier vanavond!!!! Eet smakelijk!
    En wat ontzettend kl*ten dat er bij hem ook geen zaad gevonden is!

Smak!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @maartje: WHOEI ik duimmmmmmmmmmm voor je!!! :) en vertel je verhaal he?
    maandag TP, galajurk ligt klaar!!! :)
    ik hoop echt op 2 terug en ook nog een paar back-up in de frier!
    @zara: hoe voel je je nu? alles ZEN?
    de eerste dagen na TP zijn altijd wel relatief ZEN he? (vind ik)
    maar ohwee... als week 2 er is.. brrrr... duimmmmmmmmmmmm!
    @gaby: als je op 'assisted hatching' googlet krijg je een duidelijke uitleg! :)
    @shanna: hm, 6 ei dus aan 1 kant! ik duimmm voor mooie bevruchtingen!
    TP is meestal 2 dagen later, maar kan ook langer tussenzitten. dit is trouwens allemaal ook te bespreken met de uber-aardige embryloog, herr U. die is zelf voorstander van langer laten 'stoven'.
    ik had, terwijl ik onbewust zwanger zat te zijn, al een hele mail-vergadering met hem over '3 terug P-en' en dan 5 dagen uit de vriezer voor TP.
    zo zijn er zoveel mogelijkheden, best wel confusing eigenlijk.
    uiteindelijk zwanger geworden van 1 cryo uit een TP van 2, zat dik 2 dagen tussen (11:00 dooi op maandag, woensdag 16:00 TP)
    @sikki: wat GUT dat je ZEN bent!
    eerst lekker boarden en mooi borrelen en sneeuwschuiven.
    daarna gaan we ervoor!!
    nou ja jij; maar wij allemaal als digi-geestelijke meelevers en steuners.
    waar ik vannacht aan lag te denken (welja) die IMSI, die is sowieso een plus nu, wegens nog meer kans op de beste zaadjes dus meer bevruchtingen?
    en hoe gaat t met jouw meds en stimulatie??
    @lou: oh lief meisje ik word zo sad van je verhaal.
    ze zoeken verder, maar jullie hebben de hoop opgegeven :(
    hoe is t met jou en louman samen? en met louman, kan hij het aan?
    jullie denken dus aan KID nu.
    ook dat is weer een grensverleggende stap..
    ik wil je echt een dikke knuffel geven!!!
    je zegt het supermooi trouwens: een kindje door jullie liefde gemaakt! en dat is het ook helemaal!

KID, maar dat zal in de vorm van IUI gaan (om te beginnen) ; niet IVF?
    dat had ik niet verwacht op de 1 of andere manier. uiteraard kan je met IUI ook zwanger worden, alleen omdat de kansen van IVF weer hoger liggen, en dat in combi met lang bezig/geen geduld.. denk je niet aan IVF dan? sorry als ik domme vraag stel hoor :)
    @sil: doe je nu echt rustig an meiske? take care he, met/voor jezelf en het dusselduo!!!!!
    @loesie: hoe gaat ie met joe? voel je je goed? last ergens van? niet bang? ik bewonder je totale overgave, en terecht! geniet ervan nu het eindelijk kan!! :)
    hoe bevalt MvMpiesen?
    @sass: hoe gaat ie met joe??
    @koelkast: ik heb een duizelige koelkast, maar er zit alleen van dat spul in waar ik nu voor in emmertjes PIES.
    en ook wat nogerup..
    wie zin heeft in een borrel, PB maar.
    @
    @
    @ik weet t even niet meer!! kussss op de rest dus even! :)

hier alles goed, heel duizelig wegens laaaaaaaaaage bloeddruk maar helemaal happy.
    bruidelreis NA trouwen aan t uitzoeken, moet ultra comfy worden dus we googlen alleen op veel sterren :D

idee komt nu toch op, te gaan vliegen ipv rijden.
    ondanks mijn vliegangst :$
    of zou dat met 30-weken-buik ook niet kunnen :(

naja tijd genoeg nog om over te denken.

dikke schmack allemaal und viel liebs drau!

4. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Thnx voor het antwoord fijn om even te lezen, bedankt voor je reactie. Dat voelt goed, dan weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten. Het was echt zo chaotisch, kreeg niet eens de kans om dingen te vragen. Maar gelukkig zijn jullie er Dusselbeebs om te helpen.

Liefs van Shan

5. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    zijn ze niet schattig?

6. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Oh wat mooi om te zien. Heb je er ook uitleg bij gekregen ze zien er allebei wel anders uit. Mooi dat je die meekrijgt zeg!

Liefs van Shan

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Die van mij staan in mijn album, die zien er toch weer heel anders uit!!! Gek is dat!
    Allemaal unieke baby's!

Ben benieuwd!!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loesie hoeveel cellig waren jullie emmy's toen bij de tp:)?

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    eentje 2-cellig en eentje 4-cellig, net zoals Sas.
    Maar die foto's zijn al eerder genomen, waar er eentje bevrucht was en de ander 2-cellig!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    aaaaaaaaaah:D ongelooflijk heh

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Leuk om dat punctieverhaal te lezen. Mijn punctie ging er anders aan toe.

Toen we aankwamen in de kliniek had ik eerst om een echo gevraagd. De druk in mn buik was weg en ik was als de dood dat mn eicellen al gesprongen waren. Ik moest ff op dokter S. wachten maar toen kreeg ik eindeijk de echo: mn eitjes zate er nog!! Whoeehoeee!!

Toen ff terug de wachtkamer in en toen werd ik al opgehaald. Ik vond het doodeng en vond de OK ook best eng eruit zien, ijn ZENN-gevoel smolt echt als sneeuw in de zon weg.
    Gelukkig was de narcotiseur echt geweldig. Heb al namen zien voorbij komen, maar ik had een ander. Een vriendelijke oudere meneer, zijn naam begint met Marsh en eindigt op all ;)
    Ik was zo bang, had nog nooit een narcose gehad en begon te *huilen*, muts dat ik ben. Ik mocht zijn hand vasthouden en zn andere hand legde hij tegen mn wang aan.
    Het volgende moment werd ik huilend wakker... *bloos*
    het schijnt dat hoe je je voelt als je in slaap valt, je je ook voelt als je weer wakker wordt.. Echt raar!!
    Vriendlief zat al naast mij in de uitslaapkamer en zei dat ik wel mocht stoppen met huilen haha
    Later kwam de narcotiseur vertellen dat ik was gaan zitten toen ik van de OK naar de uitslaapkamer moest lopen.. Ze schijnen mij tussen de narcotiseur en de verpleegster hebben laten lopen alleen toen ben ik out gegaan en zakte ik door mn benen en toen zat ik op de grond. Gek is dat die herinnering toen ook weer terug kwam.
    Vriendlief werd trouwens opgeroepen zijn taak te gaan doen even nadat ik werd opgehaald voor de narcose.
    Ik vond het wel een beetje lopende band werK: ineens was de uitslaapkamer vol. Het duurde wel een hele poos voordat de dokter kwam vertellen hoeveel eieren er gevonden waren. Dit bleken er dus 9 te zijn. IK vroeg nog hoeveel follikels hij had aangeprikt maar hij zei dat niet te hebben geteld. 9 eieren was dus gewoon wat ik moest weten zei hij en verder was vriendlief zijn zaad helemaal keurig in orde.
    Dit is een beetje een kort verhaal van mijn punctie, op de site waar ik ook schrijf heb ik het gisteren al uitgebreider geschreven. Wie het wil lezen moet maar ff mij een pb sturen voor de link. Alhoewel, de meesten van jullie hebben die link misschien nog wel??
    Schoonouders kwamen vanmiddag ff langs. We hebben de oude bijtring met zilveren beetje er aan gekregen waar vriendlief vroeger op gebeten heeft. Schoonmoeder zei het eigenlijk te willen geven als ik zwanger was, maar ze hoopte dat we er steun uit zouden halen en hem als talisman ehh talisbeer konden gebruiken en hij ons geluk zou brengen.
    Ik moest er van huilen, maar kon het wel heel erg waarderen. Heel erg lief bedoeld en ik zei nog: hopelijk gaan Tristan en zijn zusje (jongens naam ligt vast haha meidennaam nog niet) er later niet te veel om vechten wie er in mag bijten.
    Maandag om 13.30 de TP!! Heb er zin in!!
    Iedereen die nog een mening over AH heeft, graag!!
    verder nog ff een vraagje:
    Ik heb altijd nog al snel last van schimmeltjes. Nu voelt het van beneden echt alsof ik enorm uitgewoond ben ;)
    Is dat normaal na een punctie of denken jullie dat ik weer een schimmeltje krijg? In het kader van dat we hier trouwens toch anoniem schrijven... Het hele gebied is nu supergevoelig, ook mn clitoris. Sorry voor details *bloos* maar ik wil graag weten of dit normaal is.

Excuses dat ik bepaalde onderdelen zo bespreek, zal het niet weer doen ;)

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hihi, die Maartje...ik heb nergens last van, maar misschien heeft de rest dat wel gehad...en anders ff laten checken! We hebben nu al zovaak de benen wijd gehad, dat deze keer dan ook niet meer uitmaakt! haha!

En ben je out gegaan joh?! Sodeju! Ik had dat trouwens ook hoor, dat ze mij wat vertelde en dat ik me dat idd weer kon herinneren...bij ons duurde het ook vrij lang voordat dr S kwam!

Raar dat het dan weer anders gaat. Want bij ons waren er meer die voor de punctie kwamen en telkens werd eerst de man opgehaald, daarna kwam hij terug en dan werd de vrouw opgehaald...misschien komt dat omdat jouw vriendjes zaad wel goed is, dat ze niet bang zijn of ze wat kunnen vinden en dat ze bij mijn vriendje nog moeten zoeken ofzo?!
    Goeie verklaring?!

Wat ontzettend lief van je schoonmoeder...ik hoop echt dat het werkt!
    Als het een jongetje wordt, word het dus Tristan?! En dan op z'n Nederlands of engels?! Ik kan niet goed de r uitspreken, heb geen mooie rollende r, dus die namen probeer ik een beetje te omzeilen!

Ik ga zo lekker plat...ik begin mijn buik te voelen, dus de rok moet weer uit!

Fijne avond!
    Liefs

13. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Shanna: ik kreeg geen uitleg bij de pictures, wel dat de gruis ernaast granulose heet en zal verdwijnen. De foto was van 2 2-celligen waarvan er 1 later nog gedeeld is. Het is niet echt romantisch, zo'n tp, dr. S. is razenddruk. Je moet je mannetje maar diep in de ogen kijken en dat bijzondere moment koesteren ;). Ik vond de oudere narcotiseur trouwens, net als Maartje, heeeel prettig. Hij was lief, geduldig en zorgzaam en leidde me goed af. Ik kon mn tranen ook nauwelijks bedwingen toen ik op die 'tafel' kroop en met de benen in de beugels moest. Heftig moment, maar drie keer zuchten en ik was vertrokken. Ik was ook fragmenten kwijt en vroeg me af hoe ik van de ene naar de andere kamer was gekomen: selluf dus! Huh???? Gek spul hoor, die narcose. Dr. S. was bij mij ook wat later, had het opeens over 7 eicellen (ik had eerst 5 follikels), dus op de uitleg kreeg ik: gewoon 7 eicellen! Tja, dan ga ik maar uit van 7 follikels en 7 eicellen...Wel vreemd, want de 2e IVF was: 13 follikels en 3 eicellen. Dan sta je wel op scherp hoor!!!
    Maartje: tja, ik heb ook dagen voor de TP een zeer gevoelige cl-oris gehad :), hi hi. Misschien toch door de hormoontjes. Ben hier open en eerlijk in, was niet prettig met de strakke jeans (hè bah). Maandag de TP, ook, ik ben zo benieuwd!
    Shanna: Super dat je maandag de punctie hebt! Komt helemaal goed meid, denk maar aan die heerlijke koekjes die je gratis mag verorberen ;). En de MaC is een must, ik had ook beretrek daarna!

Nu krijg ik van Menzis 2689 o.i.d. vergoed maar heb wel 4400 aan kostan gemaakt. Dat wordt dokken! Ga nu maar vast betalen anders zou het zuur zijn als het niet gelukt zou zijn...
    Hoe doen anderen dit? Ik heb het college van Zorgverz. wel gemaild maar hoor niks terug. Dit tav narcose en lab onderzoeken de ook van de IVF zouden moeten. Na jah!
    Heeft iemand Advies?????

Loesie: Ik heb je album gezien, prachtig, allemaal testen, to be sure, hi hi! Waar zie ik je trouwjurk dan? Ik heb ook een droomjurk gezien. Ga m in mn album doen. Als alles goed gaat gaan we ook een datum prikken, voordat ik ga groeien...Manlief ziet het helemaal zitten met ons: dit wordt ons jaar! Ga nu eten: Sasman heeft heerlijke ovenschotel gemaakt, smullen!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    ff snel, want ben een beetje mude.
    @Maartje: I love Tristan, mooie naam hoor!
    Ik kan me btw helemaal niks meer herinneren van de punctie, voor de snapshots ervan moet je bij Klingel zijn.:D Het is toch te bizar voor woorden dat je misschien wel genante dingen hebt uitgekraamd en dat je je er niks van kunt herinneren???!
    @Sassebas; Wat een mooie foto's van je kids.;)En nu maar weer doorduimen!
    @Shanna: Bijna de punctie.Horror dat je tot 2u vannacht op moet zitten voor die pregnyl.Weet ff niet meer of dit je 1e poging was, maar ff die buik koelen voor je de pregnyl zet,scheelt een hoop!
    @Sikki: Ff lekker opladen op vakantie en dan kun je er weer met frisse moed tegenaan!

@De rest: ik ben er een paar vergeten, maar kon het ff niet onthouden..
    @Me: Ik merk dat ik het ontzettend moeilijk vind positief te blijven denken.Ik wil gewoon zo graag dat ik me opeens totaal anders dan anders voel en dan weet dat ik zwanger ben.
    maar voel me natuurlijk niet anders dan anders, ZERO kwaaltjes.
    Ik heb een lange luteale fase en moet pas over een week (NIET) ongesteld worden en het is dus veel te vroeg voor kwaaltjes.Maar ik blijf het mezelf aanpraten.Durf gewoon niet te hopen dat het nu opeens wel raak zou zijn.
    En het feit dat het 18jarige huppelkutje op m'n werk patsboem zwanger raakt, notabene dwars door de pil heen zoals allemaal op m'n werk ;),
    maakt het er ook niet beter op.
    Voel me een onvruchtbare ouwe pruim geloof ik.
    Hoop zo dat dat hele the Secret denken een grote bullshit is anders verpest ik het weer aardig...

15. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Hier ook twee huilbuien achterelkaar gehad. Even alles eruit van afgelopen weken en net als Zara: ik vind het zo moeilijk om posi te blijven. Al zo vaak door een diep dal gegaan. Ben ik stiekum zwanger of ben ik over een week ongi en zit er niets meer in mn baarmoeder?
    Om me heen hoor ik weer van spontane zwangerschappen en dat raakt me...hoe gaat dit allemaal aflopen, voor mij en voor iedereen die in dit schuitje van ongewenst kinderloos zijn.
    Ik ben erg verdrietig en moe nu, ga lekker naar bed. Heb ondertussen en komische film gezien waar ik evengoed om moest huilen, the Proposal. Sasseman zegt dat het goed komt en dat ik vertrouwen moet hebben, ZEN dus?
    Liefs Sas en een dikke knuf voor al mn babes. xxxxxxxxxxxxxxxx

16. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hey meiden wel positief blijven hoor het gaat allemaal goed komen, én niet iedereen heeft klachten bij een zwangerschap hoor. En er zijn zoveel verschillende klachten, hoorde van de week iemand die flauw was gevallen en nu zwanger, vreetbuien (hahahaha die heb ik altijd) niets van te zeggen gewoon moed houden hoe moeilijk het ook is, hopelijk ziet de dag er voor jullie morgen weer wat zonniger uit.

@Me voor de IUI heb ik 6x Pregnyl gespoten nooit last van gehad. En ik ga gewoon zo naar bed en zet de wekker en dan erna weer lekker slapen. Zomaar tot twee uur opblijven dat red ik niet. Alhoewel het nu al weer half twaalf is zie ik, maar gauw mijn bedje in. Truste.

Liefs van Shan

17. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    #857 loutjelou, 7 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
    @ Sikki, wij hebben ons intake gesprek in DD op 3 december gehad, op 7 januari TESE. Ik denk dat, als je vriendin vraagt om een gecombineerde afspraak met Dr S en dr Fussball dat ze dan behoorlijk vlot geholpen kan worden. Wij hebben tussendoor ook nog gebeld of we eerder terecht konden en dat kon (we waren eerst voor 5 maart ingepland).

En wat betreft de KID, we willen na de definitieve uitslag wel een gesprek over de KID met dr. S. dan gaan we eerst lekker op vakantie en dan daarna willen we zo'n beetje gaan beginnen. We gaan het rustig aan doen.

@ Klingel, ze gaan het volgens mij eerst met KI proberen, dan IUI en als laatste IVF.

@ Zara en Sassebas: oh schatten, ik heb dit allemaal niet meegemaakt dus ik weet niet precies wat jullie voelen, maar ik zou jullie graag een dikke knuffel willen geven! Het is jullie zo gegund!

@ Maartje, wat een lief gebaar van je schoonmoeder! Dat móet wel geluk brengen!!! En maandag dus de Emmy-uitreikingen! Ik moet vandaag maar even de stad nog in want ik heb m'n galajurk net naar de stomerij gebracht! :D

@ Sassebas, ik weet niet wat er allemaal in die € 4400,- zit? Medicijnen krijg je gewoon buiten je IVF vergoeding om vergoed. En AH krijg je volgens mij niet vergoed. Volgens mij moet je deze ook echt niet opsturen naar Menzis want dan kúnnen ze volgens mij vertikken om de rest te vergoeden. (correct me if i'm wrong)

@ hier gaat het wel prima op zich. Wat mij betreft mag er wel weer wat schot in de zaak komen maar ik laat het allemaal van m'n mannetje afhangen.

Hebben trouwens nog erg gelachen, wij worden al helemaal melig van het "wachtliedje" aan de telefoon bij Irma "Bitte warten Sie....♪♫♪♫♫....Please hold the line....♫♪♪♫♫" toen we later opgehangen hadden na opnieuw slecht nieuws, zegt mijn mannetje: "áls ze nu nog wat zouden vinden dan is dat wel het "Kanaleneiland" onder de zaadjes". (even ter verduidelijking Kanaleneiland is een achterstandswijk in Utrecht) Ik heb zo gelachen!

We zijn door dit alles wel weer veel dichter tot elkaar gekomen en dat is wel heel fijn! Woensdag bellen we overigens weer en dan krijgen we als het goed is de definitieve uitslag. Dan kan het boek écht dicht.

Dikke kus

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Shanna, jijhebt nu ook kennis mogen maken met de chaotische wereld van Uber S.
    Tijdens FM is er echt niets fatsoenlijks te overleggen met die man.
    Staand met je onderbroek op je knieën heb je 'tijd' om er nog een vraag uit te persen en dan is het alweer gebeurd.
    Daarom denk ik dat het voor meiden die voor het eerst het hele riedeltje doormaken DD niet de fijnste optie is.
    Maar voor ons alleswillenwetenenalleszullenweten-dames vind ik het ideaal. Lang leve google en forums!
    Maar bij ons ging het ook zoals bij Loesie.
    Wellicht het verschil in protocol bij ICSI (eerst kijken of er zaad is) en bij IVF.

Maartje, die narcotiseur is dr Hopkins!!!
    Dat is echt de allerliefste!
    Ik heb die man nu 3 van de 4 keer gehad en hij is geweldig!
    Helaas herkent ie me nu al op straat.
    Tja, m'n eigen schuld. Het eerste wat ik vroeg toen ik wakker werd is of ik wel weer wein mocht trinken :D
    Dus waar je mee slaap wordt je mee wakker?
    Ben ik heel benieuwd waar ze mij mee in coma hebben gekregen...
    Wein :(

Sass, geweldige kinderen!
    Maar wat moet jij achterlijk veel betalen?
    Je hebt toch niet alle medicijnen ook in Duitsland opgehaald?!?!

Zara, o meis, jij oude pruim :D
    Jij gaat het mooiste kindje ooit krijgen.
    Het moet het moet het moet!
    Dat uit zo'n 18 jarige doos kan nooit wat worden!

Lieve Loutje, boek dicht... *ril*
    Ik kan het niet geloven.
    Pas woensdag doe ik mee.
    En gaan jullie dan maar eerst eens praten en dan op vakanite.
    Alles een plekje geven en samen zijn.
    *KNUFFEL*

Klingel, bridalreis!!! Oh lekker!
    Wij zijn destijds naar Hawaii geweest. Maar dan kan ik je niet aanraden met vliegangst en een dikke buik. Is echt letterlijk aan de andere kant van de wereld!
    Hmmm, ik sla jouw rondje koelkast maar over denk ik ;)
    Alhoewel, zou ik jouw flesjes zelf door de centrifuge kunnen slaan en er m'n eigen HCG prutje van maken :D

Ga effe douchen en brunchen in de stad!!!
    Fijne zondag meiden!

19. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Medicatie totaal 2091:
    meno 1774, cetro 213, pregnyl 21, suprefact 48, kinderaspi 13,65, utero 22 (10 eigen bijdrage).
    Rest:
    1e lab kosten 396, consult 65, verslag/adm 17, narcose 230, HIV/hepa 2x75=150, AH 160

De IVF kost in DD 1300 euri, excl medicatie. Menzis vergoed 2689 dus houd ik ruim 1300 over voor de medicatie en rest en daar ga ik vet overheen. AH moet ik sowieso zelf betalen, geen probleem. Maar het lab onderzoek, narcose en dure maximale menopur schroeven de prijs op...In NL doen ze nooit max menopur, tja, want dat wil NL niet aan een wanhopige mama-to-be spenderen...knieperts!!!!
    Maar goed, enkele kostenkosten zou ik moeten aanvechten bij college van zorgverzekeraars, als ik daar volgende week puf voor heb.

* alle medicatie gewoon bij mn apo om de hoek gehaald.

Nu lekker wandelen, het weer is goed. Heerlijk.
    Liefs Sassebas

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :)

@sassebas: ik PB u even!
    @maartje: whoei, is dat zo, dat je uit coma komt zoals je erin ging?
    kan me niet herinneren, hoewel, de 1e x was ik super-emo (lag echt een bedank-speech te geven aan alle medikers dat ze zulk goed werk deden toen ik high werd :D)
    enne, die narcoseman die M heet, dat IS onze HOPKINS!
    wij zijn hem zo gaan noemen omdat we hem op antony vonden lijken. maar dat zal jij gemist hebben denk ik, was in september.
    lieverd is dat he!
    hoe hij over je wang aait, de schat! :)
    ik heb mijn galajurk klaarhangen hoor; duimmmmmmmmmmm! :)
    @loesie: rustig an jij!
    en voel je je buik al, wegens rok uit? bedoel je dat ie al groeit? of gewoon gevoelug?
    @huilbuien: lieve schatzchen.. ik snap jullie zo goed.. zeker als er dan van die sletjes door de pil heen zwanger worden terwijl ze dat eigenlijk niet wilden.. moorddadig word je ervan! :x
    @loutje: PROEST over kanaleneiland! :D
    HZOR he.. hoewel het nu wel heel erg vreselijk moeilijk is voor jullie.
    eerst KI dus, indien er niets gevonden wordt.
    ik blijf duimen!
    @allemaal: dikke lieve knuffel!!!!

Deel Deze Pagina