@Sikki máár het is ook heel moedig om nog een poging te doen hoor vooral na zoveel teleurstellingen dus ik vind je heeeel moedig. Wie weet nu ga je IMSI doen dat is toch weer anders als wat je gehad hebt (en misschien ook met 3 tp proberen in plaats van invriezen?) moed houden hoor, het is je van harte gegund. En ja ik begrijp goed dat zo een lijstje voor jou dan wat minder is, maar straks sta je zelf ook bij de zwangeren en dan is het lijstje extra mooi. Maartje, wat je zegt als je ligt kan het ook niet teruglopen maar ik heb begrepen dat het niets uitmaakt als er wat terugloopt omdat het snel genoeg opgenomen wordt door je lichaam maar ja nu ik toch de tijd heb waarom niet lekker op bed liggen met de laptop erbij. Ik prop om 6.00 - 14.00 en 22.00 uur dat leek mij het handigst. En positief blijven hoor dat is ook belangrijk maar snap wel wat je bedoelt dat heb ik ook hoor! Gister geloofde ik er ook niet meer in, en zie nu, drie. En nu wil ik niet te blij zijn want ja het kan toch mis zijn en dat ze alledrie een afwijking hebben. En dan nog er zijn nog zoveel van die momenten dat het mis kan gaan, maar ja aan de andere kant gewoon proberen blij te zijn nu, ZEN, het zonnetje schijnt. Wel grappig trouwens toen we gister in DD het recept gingen ophalen bij de apotheek kreeg mijn vriend 1 cent terug en op het moment dat hij zei die hoef ik niet, zei zij een gelukscent voor jullie, dus ik heb hem meteen aangenomen en hij ligt nu op mijn nachtkastje. Ook daar ben ik wel gevoelig voor voor dat soort dingen. Maar ja het is gewoon een kwestie van geluk, en hopelijk vinden we dat geluk allemaal hier (en in DD). Liefs van Shan
Sorry schatje... Ik had op een gegeven moment ook dat ik lijstje kotsbeu was (wil je dat ik hem weg haal? Doe ik als je dat liever hebt zo hoor!!) Elke keer ging ''iedereen'' naar zwanger en ik ging weer door naar de volgende maand. Of iedereen ging door met een poging en deze muts zag de zoveelste poging weer gecancelled worden. Had eerst ook getwijfeld of ik me wel ging aanmelden bij het februari/maart topic, want ik zag het alweer gebeuren dat ik weeeeeeeeer van de lijst af moest ivm een gecancelde behandeling... Dus, idd lijstjes zijn kut!! Maar anderzijds... het voelt wel heel geweldig dat ik nu e.i.n.d.e.l.i.j.k op testen mag staan... Maar goed, ik wil je niet verdrietig maken, dus als je liever hebt dat ik hem weggooi, dan doe ik dat!! :kussie: Wat bedoel je met 2 weken op slot? ZENNNNNNN @t rare korte ongi's: Ik was eerst zoooooooooo blij met mn korte cyclus want dan had ik vaker een kans :S Tot dat ik er achter kwam dat mijn cyclussen TE kort waren om zwanger te worden... :S
Net gebeld met DD, we hebben te vroeg gejuicht. Er is maar één eitje goed, ééncellig, nu moet ik morgenvroeg om kwart voor negen bellen om te horen of het verder gedeeld is, zoja dan om elf uur de tp zo nee tja Liefs van Shanna
Wat rot/kut/meer dan klote zeg!! Wanneer is jouw punctie ook alweer geweest? Ik hoop zo dat deze kanjer zich nog flink gaat doordelen en dan een mooi plekje gaat vinden!!! (((knuffel)))
Gister heb ik de punctie gehad. Baal ontzettend was ik nu maar niet zo blij geweest. Aan de andere kant wel blij dat we het onderzoek hebben gedaan anders was het later misgegaan, beter nu dan achteraf.
Oh Shanna, wat K*T!!! Ik blijf duimen! Het moet het moet het moet! *KNUFFEL* Maartje, ik kon 2 weken niet poepen. En vervolgens 2 weken na de testdatum ook niet meer Is dus ook niet de manier... Lijstje is prima hoor. Vind het ook wel lekker overzichtelijk! Het positieve is dat ik gelukkig nog op lijstjes voor kom...
Ik vind het zo ontzettend kut voor je Shanna!! :'( Is 1 cellig een dag na de punctie wel 'perfect'? Ik hooooop sooooo ontzettend voor je dat dit emmy'tje je een prachtige zoon of dochter gaat opleveren!! Ik ga nog ff door met duimen en kaarjes branden!! Kan iemand mij trouwens vertellen wat die neusspray precies doet? Ik gebruik Suprefact sinds 1 dag na de punctie en moet het blijven doen tot aan?? Maar behalve mannetjes met prostaatkanker helpen, wat doet het met onze lichamen??? Ik ben wel benieuwd!!! Wie ow wie kan het vertellen??
Loesie! Die is er schwang mee geworden! Maar hoe zo krijgen jullie dat? Ik wil ook!!! Ik heb trouwens besloten dat ik, mocht er deze keer weer een tp zijn, ik weer pregnyl wil ipv Uruzgan. Dat had ik nl de eerste keer ook en toen werd ik pas na/op de testdatum ongi. Met de Uruzgan werd ik altijd voor de testdatum ongi.
Omdat ik Loesie er over hoorde dacht ik: Ik heb ook een stomme rot 2e fase dus ik EIs dat ook. Dus ik tegen Uber herr S gezegd dat ik dat ook wilde. Owke zei hij. Ik kreeg direct een recept mee. Dure shit trouwens, voor een simpele neusspray: bijna 50 euro. Maar ja, lekker belangrijk. Die achterlijke Menzis zal ik uitkleden!! So!!! Misschien dat je aan iemand die er ook loopt kunt vragen of S. twee potjes wil voorschrijven, kun je het misschien dan gratis via een ander krijgen?
@t Pregnyl/prog: Ik heb al vaaahaaaak prog. gebruikt en ik wordt altijd pas op de 3e dag na het stoppen ongi. Zo raar hoe dat kan lopen. Ben wel benieuwd hoe dat nu zal gaan. Hopelijk niet ongi.
Ha lieverds, Shanna, wat een k*tnieuws!!! Dit had ik echt niet verwacht (jij natuurlijk ook niet) 1-cellig is volgens mij wel goed dag na punctie. Ik had 2 cellig en 4 cellig 2 dagen na punctie, dus het kan nog lekker doordelen. Ik duim voor je! Sikki, misschien is pregnyl dan idd een goed idee voor je... Ik kreeg suprefact omdat ik vrij snel na tp ongesteld werd. Had iets met doorbloeding van bm te maken...Suprefact legt cyclus plat, zodat eitje kans heeft om in te nestelen...als ik het goed begrepen heb...daarom was ik ook zo bang dat ik daarom niet ongesteld zou worden. Ik moet het nog tot as donderdag gebruiken. 2 weken na positieve test! En na de 1ste echo kan ik stoppen met utrogestan... Schiet mooi op dus... Ik duim echt voor positieve verhalen! SMAK!
Reageer even soms op individuele stukjes. Ben aan het bijlezen, maar dit vond ik wel erg heftig om te horen Shanna! Kippevel, geschrokken. Moet het geljk ombuigen naar: het wordt the one!!!! Succes morgen en mn hart is bij je lieverd! Niks boeksluiten, gelukspenny krijg je niet voor niks! Hug Hug Hug Sassebas
Jeetje Shanna, dat is niet het nieuws wat je wilt krijgen!! Ik duim voor je dat deze kanjer flink deelt vannacht. @ Maartje, weer een lijstje zie ik en wat fijn dat de lijst met zwangeren steeds langer wordt! @ Loesie, al aan 't aftellen voor de 1e echo? @ Sikki, een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou! De volgende keer moet het gewoon gaan lukken anders gaan we eens even met z'n alleen naar DD om een hartig woordje met Dr. S. te spreken! @ Hier: we hebben vanmiddag gebeld en de kogel is door de kerk: niets gevonden. We gaan donderdag bellen voor een afspraak met Dr. S. om de KIDprocedure te bespreken. Ben benieuwd. Liefs
Jeetje Loutje toch heftig hoor...nu dus KID...zo te horen gaan jullie daar helemaal voor en kijken jullie daar positief tegenaan?? Shanna wat jammer dat het er toch maar 1 is die het gehaald heeft. Maar 1 kan genoeg zijn hoor, daar gaan we gewoon voor!! En volgens mij is 1-cellig goed 1 dag na punctie. Sikki ik heb een misselijke la waar nog wat in ligt mocht je het niet vergoedt krijgen 8) Verder weet ik even niet meer te reageren op iedereen...het gaat hioer zo snel!!
heh loutje wat erg om te horen dat het toch helemaal negatief is. Ga idd lekker op vakantie en daarna met de kid beginnen. Doe het rustig aan xxx
Shanna: Ik ga voor je vlammen dat die ene zich netjes gaat doordelen. Wat een domper joh, dikke knuffel!!! Hoop dat je vannacht nog een beetje kunt slapen. Loutjelou, dus de kogel is nu echt door de kerk.Zwaar klote zeg. Hoe gaat het nu met je?(Stomme vraag ) @maartje: ik moet zaterdag ongi worden.Dan zit ik nl 16 dagen na de eisprong.(word altijd laat ongi) Dus dat is de 13e,ipv de 15e.. @Sikki: Dikke knuffel!!!!!!!!!!! @Klingel: Hoest daar op die roze wolk?? @Sylvia:Idem dito, trek je het nog??? @Loesie: Dikke knuffel, diarree sucks zeg..