Lieve Sikki, lijstjes zijn geweldig. Zeker de eerste maanden. Na een jaar wordt het minder. Maar soms kunnen lijstjes ook hoop geven. Ik blijf namelijk hopen. Hopen op een Sikkibeeb. Waarom: omdat het gewoon moet. Sikki en Sikkiman MOETEN mama en papa worden. Jullie hebben enorm heftige jaren achter de rug. Dat gun je niemand. Ik hoop met heel mijn hart dat deze poging jullie poging wordt. Gil, jank en krijs hier maar een eind weg. ZEN hoeft nog even niet. Je gaat eerst genieten op de piste. Flink aan de zuip en daarna vol moed op naar deze poging. Ik geef je alle posipower die ik heb. En deze is ook voor jou. SMAK
Lieve woorden Nynke, sluit me er helemaal bij aan...(of kan dat niet, aansluiten, net zoals aan iets irriteren, hihi!) Loutje...jeetje...je was er al bang voor, maar wat zal het toch een klap geweest zijn. Gaan jullie meteen voor KID, of laten jullie het nog even rusten? Ik vind je een sterke meid hoor! Klets maar lekker van je af hier, daar zijn we voor! Een hele dikke knuffel, ook voor je mannetje! Ik ga heel hard voor jullie allemaal duimen!!! Jullie hebben het allemaal zo verdiend! Knuffel!!!
Loutje een hele dikke digiknuffffffffff voor jou en louman. u op naar een posi gesprek met uber dr S en dat er dan toch snel een kindje mag komen geboren uit pure liefde die jij en louman voor elkaar hebben
Even heel snel want we moeten weg, jaaaah naar Dusseldorf we krijgen de terugplaatsing. Liefs van Shan
Lieve lieve Loutje en Louman, een hele dikke knuffel voor jullie!!! Dus nu toch de bevestiging... Vind steun bij elkaar om dit een plaatsje te geven. En blijf positief, aan het eind van deze dol dwaze molen zal een fantastische mooie lieve beeb in jullie armen liggen. Jullie beeb! *KNUFFEL* Lieve Nynke, hoe weet jij toch altijd de juiste dingen te zeggen? *HUIL* Dank je. Shanna, jaaaah, wat goed nieuws! Succes! Zara, zaterdag?!?!?! Slik! Spannend!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmmmm!
Pfhoe, shanna, een pak van m'n hart!! Heel veel succes en andere dames: tot in de limo! @ iedereen: bedankt voor de lieve knuffels! Na de 1e keer slecht nieuws had ik de hoop eigenlijk al opgegeven. Ik ben vooral opgelucht dat we nu niet meer in onzekerheid zitten, we hebben er echt alles aan gedaan en kunnen onszelf niets verwijten. Op dit moment voel ik me eigenlijk hartstikke goed, hoe gek dat misschien ook mag klinken.
@Loutje Dat kan ik me eigenlijk best goed voorstellen. Wij weten niet waarom het niet lukt en toen ik bij de tp van de verse ivf te horen kreeg dat we beter icsi hadden moeten doen omdat het zaad erg traag was was ik niet eens zo in shock. maar het was meer een verklaring van waarom het maar niet wil lukken. Het was een opluchting! Het enige vreemde is dat er nooit iets mis geweest is met het zaad.Ga de volgende keer dus wel vragen of ze dat pas op dag 2 gezien hebben.Misschien dat het uithoudingsvermogen van het zaad niet goed is, dus dat het na een dag 'dobberen' moe is? @Shanna:Yesssssssssssssss!!!You go girl, broeden!!! @Hier Denk serieus dat het niet gelukt is.Alle tekenen wijzen er weer op. Bv een afscheiding die zo goed als weg is, totaal geen kwaaltjes.Net als altijd dus. Alleen die temp is nog hoog, maar goed ik moet pas zaterdag ongesteld worden, dus nog tijd zat om te gaan kelderen. Word er een beetje moe van... Had vanmorgen een test kunnen doen, maar dat voelt zo tegenstrijdig.Waarom een test verspillen als ik toch al weet dat het niet zo is..Ben niet zo'n tester, heb het nu in ruim 4 jaar tijd 3 keer gedaan.
zara! wil geen clichees gaan roepen want je gevoel zegt vaak veel, maar: weet je nog hoe ik riep dat het ZEKER niet gelukt was omdat ik NIETS voelde? en dat ik 3 dagen overtijd nog zat te mopperen op de uruzgan die mijn ongi zou tegenhouden? je zit nu 9 dagen na TP, 11 dagen na ei? wat ontzettend eng en spannend. ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lieverd! ook voor de rest! @shan: succes meis!!!!!!
We zijn weer thuis met een bevruchte embryo in de buik. Lig nu lekker op de bank met de laptop op de schoot. Het was vanochtend wel erg spannend zeg, gewoon killing, was blij dat het kwart voor negen was en ik kon bellen. Verstond ik hem eerst nog niet. Toen snel op weg, daar weer een tijdje wachten natuurlijk, maar de moeite waard. We kregen eerst te horen dat het inmiddels een viercellige was geworden (zegt me eerlijk gezegd niet zoveel, ga zo eens googlen). Toen het inbrengen van het eitje. Heel apart om zo je eitje binnen te zien komen hahaha in een grote spuit, bij het inbrengen ging het niet goed omdat er een knik zat en daar kon dr.S niet bij, hup weer eruit, catheter wat dieper, nog een keer. En weer niet goed, toen ging het eitje weer weg naar het lab. en werd er een grotere catheter gehaald, eitje weer opgeroepen en ja toen ging het goed. De dr. zei nog nou het kostte zoveel moeite om er te komen, die valt er echt niet meer uit. Dat hoor je natuurlijk graag. En nu er maar op vertrouwen dat het gaat innestellen en de komende negen maanden blijft zitten. Voorlopig eerst twee spannende wachtweken. Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Liefs van Shan
Shanna, 4-cellig is harstikke goed hoor!!! Gefeliciteerd met je mooie emmy! En nu genieten van deze kleine overwinning en op naar de volgende mijlpaal! Er zijn deze maand zoveel positieve zwangerschapsverhalen hier op dit forum! Daar moet jij in mee gaan. Ik baal er zelfs van dat ik deze maand niet mee kan liften op de roze vibe.
@Sikki: jij gaat gewoon lekker achter de roze golf aan. Hebben we volgende maand ook nog een gala. Heb ik een goede reden om weer nieuwe kleren te kopen. Ben je al druk met inpakken en je klaar maken voor je welverdiende vakantie? Ik hoop echt dat de vakantie je weer de nodige energie kan geven om de volgende poging door te komen. En je weet het, gewoon gillen als je dat nodig vindt. Dames ik duim voor jullie allemaal.
Hee Sikki ik sluit me bij Nynke aan jij start gewoon volgende maand de roze golf of je deint nog op die van deze maand mee. Vertrouwen houden hoor! @Loutje ik wil even zeggen dat ik bewondering heb voor hoe jij met de situatie omgaat petje af hoor. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om nu eindelijk te weten waar je aan toe bent. Nu kun je weer een stapje verder, dikke knuf van Shanna
Allereerst: een hele dikke knuffel voor Loutje!! Vreselijk nieuws dat jullie te verwerken hebben gekregen, maar zo dapper als dat je nu klinkt!! Petje af!! Maar lieverd, weet ook dat je niet altijd dapper hoeft te zijn. Ik hoop dat je er goed over kunt praten met de mensen in je omgeving. En weet dat wij er ook voor je willen zijn!! Zara, neeeeee ik hooooop zo ontzettend dat deze prachtige emmy van jou wel goed zal gaan nestelen en 9 maandjes bij je zal blijven!! Heel veel succes met broeden!! Sikki, komende maand ga jij supergoed broeden op je follikels zodat je mooi wat emmy's gaat krijgen!! En die gaan blijven!! Die gaan zo flink innestelen dat je er bijna naar van wordt!! So!!! Dat moet gebeuren!! Ik blijf hopen en duimen voor je!! Shanna!!! Yeah!!!! Jij ook een 4cellig wondertje in je buik!!! Whoehoeeee!!! Fijn zeg!!! Ik duim voor je!! Ik heb vandaag mn administratie in orde gebracht. Kosten die ik bij Menzis wil declareren: 1918 euro!!! En daarnaast nog eens zo'n 150 euro voor tandartskosten en lidmaatschap Freya etc etc!! Whaha kan ik straks een mooie babykamer van kopen!! (ehh moet ik eerst wel ff zwanger blijken, maar goed... Ik probeer positief te denken ) Vandaag ineens durf ik weer te lopen!! Jaja... Deze muts was bang dat de emmy's er onder zouden lijden als ik in beweging zou zijn... JAAAAAAA ik weet het, het is onzin, en het kan allemaal geen kwaad, maar goed... Krijg dat maar eens uit het koppie.. Vandaag ook naar de wc kunnen gaan zonder de angst dat ik ze er uit zou smijten.... Scheelt wel qua mij rustig voelen dat ik dit nu weer gewoon kan. Hoe voelen jullie je na een TP? Hadden jullie ook deze krankzinnige angstgevoelens? Ik zat trouwens een beetje in dubio hoe ik mij moest voelen. ''Mag ik genieten van de twee in mn buikje, deze tijd koesteren of moet ik mn best doen om er geen band mee te gaan hebben omdat ik mij anders straks zo verdrietig zou voelen?'' Ik heb besloten dat ik gewoon elke seconde mag koesteren. Blij mag zijn met hoe ver we nu eindelijk zijn gekomen. Mocht het straks de twee niet zijn gelukt om in te gaan nestelen, dan ben ik echt niet minder verdrietig, dacht ik zo, als ik nu probeer 'een slag om de arm te houden'. Vandaar dat ik dus geniet van die twee. Ik leg lekker vaak mijn hand op mijn buik en spreek ze lief doch streng toe goed in te gaan graven en lang bij mij te gaan blijven en vertel ze dat ze beiden zo ontzettend welkom zijn... Ben ik gestoord???
Hallo dames. Ten eerste shanna van harte met je emmy ceel gul en hoop dat je zwanger bent en blijft. Maartje je gevoelens zijn zeer herkenbaar.En heb ze allemaal gehad en nog steeds.Heb in de ww alles geprobeerd van niks doen echt niks doen, mijn moeder deed het huishouden en kookte ja je weet je probeert van alles. Nu de 9e keer heb ik tegen m'n mannetje gezegd ik doe alles maar met mate mischien werkt die techniek! En de dagen gaan sneller.Ik moet wel zeggen ben nog steeds positief en praat net als jij tegen mijn buik dus je bent niet gek! Mijn zusje zei dat je hersens ook een soort seintje moeten geven naar je lichaam om zwanger te raken. En aangezien alles goed gaat tot de innesteling zei ik voor de grap dus het ligt niet aan mijn baarmoeder maar aan mij hersen,haha. Dus je gevoelens zijn niet gek het komt gewoon door het feit dat je het zo graag wilt dat je alles uit probeert. De rustig aan en hopelijk krijgen we over 9 maanden op precies de zelfde dag hopelijk een tweeling. Trouwens hoeveelste keer is dit voor jou?
Guten abend Madchen, whhhahhh, of ie zo gut is, bij mij eigenlijk nicht. Ik denkt dat t mis gaat, vorige keer ook op dag 8 na tp ongi en al die andere keren IVF en IUI. Dat is dan vrijdag...vandaag zo down en hartloppingen gevoeld, krijg ik altijd 1 a 2 dg voor ongi, gek voorteken, klopt als een bus :x:x:x. Maar ik word ook crazy, nuts, verruckt van dit alles! Kan niets anders doen dan doorademen en met de dag leven , dit wens je toch niemand toe!? Ik heb weer veel bijgelezen, elke dag wel, maar soms zit ik jankend achter de lap van de nare en ook mooie verhalen. Het grijpt me zo aan. Ik denk aan Loutje: wat ben je sterk en je bent zo helder in je gevoel. Ongelooflijk. Ik weet niet wat ik zeggen moet...Maar eerst op holiday en een time-out! Ik denk aan Maartje: ook 2 emmy's, niets meer durven doen, geen scheet durven laten, ik herken dit zo. Maar ben bij de IVF 2 veel thuis geweest, veel rust, maar heeft niks uitgehaald. Ik geloof dat een verhuizing goed schijnt de werken hè Loesie? Tristan is . Voor een meisje: Isolde? . Met drie visstickies in de vriezer, wauw! Zara: It aint over till its over hè? Maar ik zit qua gevoel op één lijn met je, maar geef me je hand: we houden de rug recht! We laten ons de kop nie gek maken! Draga: leuk dat je op het forum bent, ook erg heftig om jouw 'historie' te lezen en je weet hoe het is om schwang te zijn...Maar met een 3+4 heb je een geweldige start gemaakt! Met Maartje als side-kick . De laatsten zijn helemaal de moeite waard, is het niet? Sikki: een hele fijne vakantie en ik hoop zo dat je vol energie weer terugkomt en er weer voor kunt gaan. Ik ben trots op je! Smak! Shanna: een hele andere punctie-ervaring dan de meesten, maar uiteindelijk wel een mooie 4cellige in je belly. Confronterend dat pooll.onderzoek maar geeft wel gelijk duidelijkheid. Dat dit al in zo'n vroeg stadium kan...jee. Duim duim duim. Loesie: maak je kennis met de binnenkant van de wc? braak braak. Maar stiekum hoopte je vast dat dit ooit ging gebeuren, want dan zou je....of een kater hebben of SCHWANG!!!! Joehoe! Aftellen naar boom-boom-boom of tikke-tikke-tikke. Pat: je bent de magische grens voorbij, yeahhhhhhhhhh, ik kan me voorstellen dat ook dit weer heeeeel spannend is, het is pas echt als je die kleine beeb in je armen hebt en kan kussen kussen kussen, maar je kan al gaan aftellen . How do u do Klingel en Sil? Lekker aan genieten? Gestuiter in je buik Sil? Gekriebel onderin Klingel? Of ook de wc nader aan het bekijken . Ben ik niemand vergeten, oh, het is al laat, maar duim asjeblieft dat ik het zooooooooooooo fout heb madels, it is killing... Sas
Sass, ik weet het, ik ken het en ik kan ook niets zeggen om het beter te maken. Je kent de positieve wendingen (maar hebt ook je eigen geschiedenis...) Nog ff volhouden meid! En dan weet je het zeker! Draga, think schwang = schwang? Hmmm, volgende keer ook maar eens proberen dan. Maar genieten is altijd goed. Gewoon doen! Maartje, jij ook! Ik gaf m'n emmy's altijd een naam. Vindt een ander misschien ook gestoord... Nynke, las dat je een tijdje uit de lucht bent. PANIEK! Wie moet mij de komende tijd opbeuren en door de volgende poging heen slepen??? *sorry madchen, no offence to you all...* Nog 1 dagje werken en dan....ANTON ANTON ANTON!!!
Maartje, wil je even een hart onder de riem steken, ook al beweeg je niet hahaha, dan kom ik wel helemaal naar jou. Kan het me voorstellen hoor dat je zo voorzichtig bent, niks raars aan. Ik duimde al voor je en ga nog stug door met duimen!