Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Sas ik hoop toch zooooooooooooooooooooo dat je het verkeerd hebt en dat het dit keer goed gaat. Maar helaas kennen we ons lichaam vaak te goed, toch hoop ik met heel mijn hart dat het allemaal goed gaat en jij zo ook op het lijstje zwanger kunt staan, het is je zo ontzettend van harte gegund.

Een hele dikke vette mega knuffel vanaf hier.

Liefs van Shan

2. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Vannacht opeens een mega ongi pijn gehad, trok naar heupen en benen, alsof bm samentrok. Heb flink mn belly gemasseerd en durfde niet meer te bewegen, dadelijk floep, 1e bloedverlies...
    Werd daarna tig keer wakker en biij elke wcgang met knikkende knieen checken...het zou toch niet...
    Nu alles rustig, gek hoor, zo'n acute kramp, ken ik niet. Ga zo aan de wandel met zuslief die ook aan het broeden is. Even een frisse neus halen!
    Shanna, ik denk aan je. Dikke knuf terug! X

3. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    En heeft de frisse neus je goed gedaan? Wat een ervaring zeg, ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent zeg. Hopelijk blijft het rustig daar in die buik van jou. Hoe gaat het met je zussen dan?

Ik voel ook wel kleine krampjes in mijn buik, maar ik moet gewoon eens goed naar de wc hahahaha dat lukt me niet zo goed (herkenbaar hè Maartje). Sas niet dat ik daar mee wil zeggen dat je naar de wc moet hoor, maar ik dacht daar ineens aan.

Liefs van Shan

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Whaaa wat een spanning hiero!!
    Hoop dat het een vette innestelingskramp was!!!

Over naar de wc gaan: gisteren expres Mexicaans gegeten zodat wc makkelijker gaat haha!!! Vanavond hutspot!! Ghighi!!!
    Ik zit nu op dag 6 na punctie, dag 3 na tp en ik voel zo nu en dan steekjes in m'n lies. Ow wat hoop ik toch dat dit DE steekjes zijn...
    Ehh ja jullie lezen het goed, ben zo gek als een deur!! ;)
    net de formulieren voor Menzis op de bus gedaan, inclusief de facturen. Hoelang duurde het bij jullie dat jullie er iets van hoorden??
    Groetjessss

5. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Maartje, heb je nog iets van Menzis gehoord wat betreft de vergoedingen?? Weet niet of het overeenkomt maar heb 2 weken geleden de acupunctuur gedeclareerd en het geld staat nu al op de rekening.. Broedse:)

6. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hahaha herkenbaar Maartje alleen bij mij werkt het niet, ik heb een lichte lactose intolerantie, kom aan de dunne van melk, kaas etc. heb nu al een glas optimel op, en een flink stuk kaas, maar denk je dat het komt, no way pfffff aan de andere kant ik kan nu alle pijntjes, steekjes die ik in mijn buik voel daar op schuiven hihihihi :D.

Spannnnnnnnnnnnend

7. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Paniek hier, ik denk dat ik het eitje al verloren ben, zou dat kunnen? Ik ging straks naar het toilet en zit er niets in mijn inlegkruisje behalve een heel klein slijmerig bolletje met wat bloed erom heen (de helft van zo een smillie) :$.

Had ik het nu maar niet gezien, heb er niet veel vertrouwen meer in. Mijn vriend denkt dat het niet kan, dat ik het nu al kwijt ben, en is het al wel met het blote oog te zien? Misschien een restje van de punctie? Heeft iemand wel eens zo iets gezien of gehoord?

Liefs van Shanna

8. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    lekker bijgekletst met zuslief, zij voelt ook vanalles, maar kunnen ook de endometriosekrampen zijn, blijft nog actief. We fantaseren ons suf, hoe mooi het kan zijn, beide zwanger. Jongste zusje is zo betrokken, ze droomde zelfs dat zij zwanger was en wij niet, heftigggggg. Ik heb leuke kleren gekocht waarvan ik stiekum hoop dat ze me snel te strak gaan zitten, hi hi. Van mn ouders een hartverwarmende hart onder de riem kaart gehad, snif snif. Ze hebben t moeilijk...
    Hier nog alles rustig, maar in mn hoofd een crazy tornado! Straks weer lekker rocken op mn gitaartje, afleidingggggg.
    Shanna, wat naar wat je zag, nee ik ken dit niet, een cel kan je volgens mij niet zien hoor. Misschien restje van punctie. Niet piekeren hoor, emmy is still on board and travelling inside!!!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nee, komt omdat ik steeds nog aan het wachten was op de brief van dokter S. waarmee ik mijn behandeling kom aanvragen en tot die tijd weigerde Menzis mij officieel te vertellen wat nu het NL'se tarief is :(:$:(

Die brief heb ik afgelopen dinsdag gekregen. Ik twijfel nog wat ik nu er nog aan moet gaan doen... De IVF kost 1300 euro, de intake plus bloedonderzoeken 400 euro, 210 voor de narcose, verder heb ik nog wat kleinere bedragen aan het endocrinologie gebeuren uitgegeven. Ik kom dus niet boven de 2000 euro uit. En ik krijg 3100 euro vergoed...
    Eventuele TP's (ik krijg voor deze IVF hooguit 2 TP's want ik heb 3 emmy's) kosten niet meer dan 500 euro per keer... Dus ik heb het maximale bedrag niet nodig...
    Het voelt niet eerlijk naar de andere meiden toe die wel echt het hogeren bedrag nodig hebben, dus wat dat betreft twijfel ik nog om toch echt stennis te gaan schoppen... Maar het kost allemaal zoveel energie en ik moet zeggen dat ik niet echt bepaald veel medesteuners heb gevonden die samen met mij wilden gaan strijden... Althans, niet echt actief dus dat brengt ook een twijfel... Ik weet het dus nog niet...
    Mochten meer mensen wel behoefte hebben aan actie tegen Menzis dan doe ik echt mee, maar weet ff niet waar ik de energie vandaan moet halen om voorop op de baricade te gaan staan...

Loe, thnx voor de inbraak!! SMAKKKK

Shanna!! Ik snap je angst!! Ik had vrij vlot na de TP een slijmachtig draadje tussen mn Uruzganafscheiding in mn inlegkruisje!! Ik schrok me te pletter maar besloot dat het vast een ranzigheidje van de TP was. Ik denk dat jij ook gewoon een ranzigheidje van de TP hebt gevonden. Bij mij was het een draderig slijmpje, bij jou vast een opgerolt slijmpje. Ik geloof dus echt niet dat een emmy er zo makkelijk uitzwemt!!! Toch een dikke knuffel voor jou omdat je je zo zorgen maakt.

Sassebas prettig dat jij en je zus beiden hetzelfde meemaken dus elkaar lekker gek kunnen maken en tegelijkertijd zo elkaar kunnen steunen. Moet wel een fijn gevoel geven, ondanks dat het tegelijkertijd zo kut is dat jullie hetzelfde kutzooigebeuren moeten doormaken... Knuffel!!!

Vanavond weer redelijk normaal durven te poepen!! Yeah!!!

Diverse steekjes in mn lies weer gevoeld (voel ik het echt of beeld ik het me in omdat ik zo graag wil dat het nesteld??? Aaaaaaghhhhh!!!! Hoe dan ook!! HET MOETTTTT INNESTELEN!!!!) :D
    Haha klinkt alsof ik er van overtuigd ben dat het gaat lukken maar aan de ene kant denk ik idd het kan niet anders dan blijven zitten (ben zo trots op mn emmy's en ze zijn soooo mooi!! Jaja, erg leuk dat je ze op foto meekrijgt in DD) maar anderzijds denk ik 50 procent bij kindloos achter en wie zegt dat ik niet aan de verkeerde kant sta en anders dat het vast en zeker niet de eerste keer al lukt... Pfff was het maar alvast maandag 22/3... ;)

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Shanna lieverd, dat wat je hebt gezien was vast een rest bolletje Uruzgan.
    Heb ik ook vaak genoeg gehad. Dan heeft het lichaam net niet alles opgenomen.
    En dan er een beetje rood omheen zat is vast nog van de punctie.
    Het zit er echt nog. EN blijft ook nog heeeeel lang zitten :)

Maartje & Sass, lekker verder broeden!!!

11. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Dank je ik hoop het ook maar heb er toch niet zo veel vertrouwen meer in. Van de bolletjes heb ik nog helemaal geen afscheiding gehad, en het zag er glazig uit met rood erom heen. Aan de andere kant dr. S. had gezegd die valt er niet zomaar uit gezien de moeite hij moest doen om het eitje op de plek te krijgen. Ik probeer positief te blijven.

Liefs van Shan

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi schatzchen!!!!!!!!!!!

@zara: waar ben jij? jij bent de 1e spannende tester! hoe voel je je? vertel, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmm!
    @shan: ieks wat een schrik!
    maar- ik denk dat een cel NIET te zien is. echt niet! zelfs in je 1e week zwanger is t nog maar 1mm, ik denk dus idd dat je een stukje uruzgan hebt gezien.
    hoewel ik dat rode dan niet kan verklaren.. als je meer info hebt zou ik gewoon dussel stalken hoor! :)
    krampen, eng. snap helemaal dat je schrikt. kan ook darmen zijn he, en ook weer die (*@^#(@*^uruzgan?
    @maartje: nog een broedkippetje. hoest meisje? ik voel de UW hier.
    brr! ik duimmmmmm mee!
    dat je tegen ze durft te praten, wauw, vind het goed dat je dat durft. ik heb dat nooit gedurfd, zelfbescherming denk ik.
    ik keek steeds zo half-wantrouwend naar buik van 'zitten ze er nog? gebeurt er wat? of zit ik voor de katze sein kutchen te hopen en zijn ze al weg? '
    denk dat het goed is je eraan over te geven. als je maar onthoudt wat de kansen zijn enzo, voor zelfbescherming?
    ik heb me deze TP HEUL rustig gehouden. niet gewerkt, en gedaan of ik zwanger was wat betreft eten/drinken.
    dat gaf veel rust op een of andere manier!
    over Menzis, ik herken je geen puf voor vechten.
    ik stel zelfs het declareren van de laatste dingen uit :$ omdat ik geen zin heb in negatieve berichten en frustratie!
    net als jij sta ik standby om te vechten, en tegelijkertijd denk ik dat we allemaal gewoon moeten declareren en moeilijk doen als ze moeiliuk doen.
    beloofd is beloofd, en het staat nog steeds op de site; de tarieven zijn tov 2009 NIET veranderd.
    en idd, ik denk dat het onwettelijk en in elk geval onmenselijk is dat ze de narcoses enzo eraf halen.
    ik heb ze wel betaald (nou ja, zelf dus ;)) maar achteraf is het achterlijk.
    KUTMENZIS!
    so.
    jij hebt je verzekering toch ook gepimpt tot verzorgd 4?
    ik ga ze op andere gebieden gewoon helemaal kaalplukken.. steunzolen bestellen :$, naar de psych en dan niets bespreken :p, moeilijke fysio-dates, weet ik wat allemaal! :D
    dat zal ze leren.
    @sikki: hoest met jou, chickie? al wintersportklaar? en daarna pogingklaar? :)
    @pat en sil: lekker broeden? vertel eens, hoe staat/lugt het ervoor???
    @loesie: lekkere broedkip van me, hoe voel je je? bijna echo he, jeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :)
    @sasse: de tornado uit je hoofd gerockt?
    nieuwe kleertjes, die snel niet meer passen: HA! :)
    hoest met sassezus?

@allemaal en wie ik nog vergesse: ik denk aan jullie! zet m op madel!!!!
    we gaan allemaal roze, 1 voor 1 en wel in 2010!

*ik geef af en ik geef jullie een roze HCGknuffel!*

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Madchen, ik ga sneeuwhappen!!!

Loutje, ik denk aan joetje!
    En alle broedende dames. Toi toi toi!

Vind het alleen wel heel erg shit dat ik de Zara test nu niet mee krijg.
    Grrrmbl, moet ik nog een week extra in spanning zitten!
    Maar als ik terug ben dan kan het dus zo maar 4x roze zijn hier!!!!!!!

Toedels!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sikki!!!!
    veel plezier lieverd, je hebt het zo verdiend! :)
    misschien is het wel goed om even helemaal niet te dusselen in de sneeuwtijd?
    maar als je te nieuwsgierig bent dan wil ik je best smsen bij roze of ander belangrijk nieuws hoor?

geniet van de sneeuw, de schnapssssssssss, en haal op die berg maar een berg good vibes op voor de volgende poging!
    dikke warme knuffel en sneeuwpopliefs!!!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nou, niet dusselen is misschien idd wel fijn, maar ik kan jullie allemaal helemaal niet missen.
    Ik pb je!

16. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee Sikki ontzettend veel plezier gewenst daar in de sneeuw, geniet ervan.

Tot later.

Liefs van Shan

17. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Wanneer mag je bloedtest doen? Ik word gek! Kan ik dit maandag via huisarts regelen? Wat denken jullie. Voel telkens mn buik. Schoonzus vertelde dat ze bij beide kindjes premenstrule klachten had en toch zwanger was...Geeft weer wat hoop...maar is voor iedereen verschillend. Zou het dan toch innestelingskramp zijn geweest woe.nacht? Had t daarna niet meer...Zusje vindt het ook erg spannend, had maandag de TP, dus nog in een neutrale fase. Had wel een 8 en bijna 16 cellige, wauw!

18. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    He Sikki prettige vakantie en ski alles even lekker van je af.

Dames even een intieme vraag, hebben jullie seks tijdens de ww?
    Want daar hoor je het mag niet en daar hoor je het mag wel.
    Wij hebben nooit seks tijdens ww maar als het helpt doe ik graag alles om het te bevorderen.Als het te intiem wordt moeten jullie het zeggen maar wie moet ik anders vragen.

19. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Wat een ellende hè dat wachten en alles wat je voelt of juist niet voelt.

Ik mag 14 dagen later testen, dr. S. gevraagd of dat ook een bloedtest is weet ik niet. Maandag ben je dan pas een week verder? volgens mij moet je dan nog minstens een week wachten.

Ik heb ook nog overwogen om te vragen of ze hier in het zkhs geen echo willen maken om te kijken of ik nu wel of niet het eitje al verloren ben, maar doe het toch maar niet, ga er vanuit dat ze dat niet doen, dat wil iedereen wel om zekerheid te krijgen. Pfffff wachten wachten en nog eens wachten ... Succes ermee

20. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee draga ik weet dat het de eerste dagen in ieder geval niet goed is omdat je door een evt. hoogtepunt samentrekkingen krijgt, ik dacht een dag of 5 (dr. S. heeft er echter niets over gezegd) maar wij wachten wel zeker tot na 14 dagen.

GrtjS

Deel Deze Pagina