Haddelie haddelo, Draga, als het goed is kunnen we het hartje/de hartjes zien...ze omschrijven het als een knipperlichtje. Mochten we niks zien, dan mogen we over een paar dagen weer komen. Spannend bij je, wanneer is het d-day voor je?! (dat je ongesteld moet worden?) Ik duim! Elif, dankjewel schat!!!! Ik duim ook voor jou! Liefs
Loes ik duim voor je morgen, heel veel plezier bij je echo, hopelijk kun je het hartje al zien kloppen, lijkt me heel bijzonder en toch ook wel heel spannend. Ik ga morgen wachten op je berichtje hier. Hier alles goed, ik kan het idee van dat ik het al verloren ben nu wel goed opzij zetten na al jullie lieve reacties, ik blijf positief en hoopvol. Ben er gelukkig niet zoveel mee bezig als ik verwacht had, dat zal in de tweede wachtweek wel erger worden. Vanochtend wel een paar grote pijnlijke borsten, bh paste niet eens meer, maar dat is nu weer wat afgezwakt, af en toe last van zweetaanvallen maar verder voel ik me toppie. En ik heb zo een honger, Loesie dat had jij ook hè, maar ook al zo vroeg of pas later na de terugplaatsing? Liefs van Shan
Hey shanna, Ik had volgens mij al snel last van honger. In het begin heb ik dat niet zo gerelateerd aan zwangerschap, maar bleek later een fijne kwaal te kunnen zijn! En dat eitje zit er echt nog in hoor!!!! Geloof ons maar! SMAK SMAK
loesie! even demente vraag maar ga je voor echooo helemaal naar dussel?? 6.4 lijkt me precies een twijfelgeval voor nog geen/wel hartje.. indien je naar dussel gaat zou ik je haast adviseren (hoe erg ook qua ongeduld) ietsje later, bv donder/vrij te gaan! voorbeeld: ik had met 6.1 geen hartje en met 6.5 wel maar neem fototoestel en (nog leuker) filmcamera mee he, het is prachtig! wou je nog meer vragen maar ik je wel even elders op, wil hier niet teveel zwangerpraat houden KNUF voor alle dusseliefjes.
`Maartje alles nog goed? Je bent zo stil hoop dat alles goed gaat. En loessie mijn testdatum is 22 mrt maar mag dinsdag al bloedprikken dus weet het donderdag als ik niet ongi wordt!
Hai Draga dan wordt het spannend voor jou zeg, dat schiet op. Mag ik vragen waarom je al veel eerder de bloedtest mag doen? Is 22 maart dan 14 dagen na terugplaatsing? Liefs van Shan
ja Shanna 22 mrt is 14 dgn na tp. Maar de meisjes van het Barrahus mogen na 8 dgn een bloedtest doen want dan kun je het zwangerschaps hormoon wel in het bloed zien maar niet in de urine, meestal klopt dat wel behalve als je KLINGEL heet,haha. Het scheelt wel weer in ww want dan hoef je niet zo lang te wachten. Want nu weet je het al na zegmaar 10 dgn i.p.v 14. Maar geloof me duurt nog lang genoeg.
Dat scheelt toch mooi 4 dagen in spanning zitten, maar wat je zegt het blijft natuurlijk spannend. Ik mag de 24e (zelf) testen, dus ben eigenlijk best wel jaloers op je ...... moet nog wel ff. Heb je er zelf al een gevoel over? Groeten van Shan
6.1 betekent weken en dagen, dus 6 weken en 1 dag. Klingel, ga morgen gewoon in Deventer hoor, dichtbij dus. Irma zei juist dat ik in DD al na 6 weken moest. En als ze in Deventer langer wilden wachten, ik toch daar even moest komen...vreemd... Maar ook in Deventer zeiden ze dat ik nog niet moest schrikken hoor, als we geen hartje/hartjes zagen. Dan mochten we gewoon terug komen. Waar heb je me de andere vragen gesteld?!? Rest v/d meiden, vind het zoooooooooooo spannend voor jullie! SMAK
Hier nog alles rustig, heerlijk. Maar wat vreet dat energie zeg. Ben weer een dag verder, verder dan ooit! Ben de kritieke vrijdag voorbij (8 dg na tp ongi). Ik heb een goed gevoel. Heb me maar op het werk gestort vandaag van 10.00-20.00 en nu kapot op de bank. Tillen, sjouwen, bukken, rennen en vliegen. Zou dat het recept zijn voor een posi-test donderdag? Zusje ook nog rustig aan het voortkabbelen...Krijgt volgens mij een dezer dagen bloedtest. Ik ga morgen ook informeren bij huisarts/gyn... Ik heb verder geen klachten, ben vrij nuchter hierin. Vreet wel vaker vanalles doormekaar en borsten zijn altijd best gevoelig, en moe ben ik ook regelmatig. Niet anders dan anders laat ik het zo zeggen...Ik heb de hoop dat kramp woensdagnacht de innesteling was, het MOET ZO ZIJN GEWEEEST. Zusje had hetzelfde donderdagnacht, apart???? Loesie: heeeeeeel veel goeds voor morgen! En voor alle anderen een dikke hug van Sassebas
Sas, ik heb mijn klas over verhuisd, en zie het resultaat! haha! Dus kan het iedereen aanraden, hihi! Ik hoop het zo voor je meid, het klinkt iig goed!!! SMAK
Thanks meiden voor jullie lieve berichten.Ik voel me wel okay hoor.Wist het al een paar dagen van te voren, ik voelde gewoon dat het niet gelukt was.Dus de (grote) dip is al passé. Kreeg alleen vandaag te horen dat een nichtje van me weer zwanger is. Zij is destijds een maand later dan ik begonnen en was na 5 maanden zwanger. Wilden toen heel snel weer zwanger raken, maar ivm financiele rompslomp kon dit niet. Maar nu blijkbaar weer wel. Ik kan eerlijk gezegd ook niet blij voor haar zijn.Het is gewoon wéér een zwangere.En zwanger van nr2 terwijl wij zo moeten ploeteren. En het is familie van me, dus dat komt weer zo dichtbij. Zit je straks weer op een verjaardag en moet je die verhalen aanhoren. 't is nu gewoon ff te veel allemaal.. @de wachtbankchickies:Gogogogogo, make me happy!!!
lieve Zara, Wat een kl*tenzooi he!? Je zit gewoon in zo'n leeftijd dat iedereen om je heen zwanger is. Ik heb nu ook 3 nichtjes die zwanger zijn en 1-tje die gister bevallen is. Eentje daarvan (niet echt een nichtje, vrouw van neef) is gescheiden, heeft al 3 kids, woont nu met neef en 2 kids daarvan op een flatje. Hebben vorig jaar zelf een baby gekregen en hoorde vanmiddag dat ze dus weer zwanger is! Ze hebben schulden enz....snap er niks van! Dan raak je toch NIET zwanger! Zorg eerst dat je je leven op rails hebt en dat je die andere kindjes een fijn leven kunt bieden...sjonge jonge! Een dikke knuffel voor jou!
Shanna mijn hart zegt ja maar mijn hersens zeggen loop niet zo hard van stapel want dan is die klap weer zo hard. Dus is een beetje dubbel. Maar van de 100 procent is 80 procent positief. Komt mischien ook omdat je het zo graag wilt. Ik hoop dat onze en jullie droom uitkomt. Voor iedereen hier trouwens. En voor de andere dames tuurlijk is het kut dat andere vrouwen wel zwanger worden. Maar beleef in mijn eigen omgeving vooral van familie dat ze er erg tegen op zien om mij te vertellen wanneer ze zwanger zijn en omdat ik meestal niet met droevige ogen aangekeken wil worden doe ik dan extra blij. Maar ja dat is natuurlijk persoonlijk maar als ik dan thuis kom laat ik een traantje(s).Ik heb wel een beetje geaccepteerd dat als mijn kinderwens niet vervuld wordt de rest wel zwanger raakt dat hou je gewoon hoe hard en moeilijk dat is. Had ik maar een wondermiddel dan kregen jullie dat allemaal maar voorlopog moeten w het met de mmm doen
Mijn duimen draaien voor Loesie dat ze (een) mooi(e) hartje(s) te horen krijgen!!!! Spannend!!! Hoe gaat het met de andere meiden? Zara, nogmaals een knuffel voor jou. Gaan jullie weer meteen door met een volgende poging? Hoe gaat het op het wachtbankje dames? Liefs
MEIDEN!!!!! We hebben een PRACHTIG BEEBJE (voor zover je wat kunt onderscheiden op dit termijn) met een PRACHTIG KLOPPEND HARTJE gezien!!!! Gyn was uitermate tevreden met zo'n krachtig hartje op dit termijn! Alles zag eruit zoals het eruit moest zien! (zijn woorden!) We zijn zoooooooooooooooooooooooooo blij!!!! Het is er dus eentje en gezien de omstandigheden (reuma) misschien maar goed ook! Vriendje en ik waren zo opgelucht. (dat we een hartje zagen, niet dat het er maar eentje was, haha!) Had mams huilend aan de telefoon en de woorden van paps: kan wel janken, zo blij ben ik! Wat ontzettend mooi is dit! Vriendje had nog een verrassing, toen we klaar waren zei hij dat hij de rest van de dag vrij had genomen! GEZELLIG! Bedankt voor jullie lieve woorden! We gaan even het goeie nieuws rond bazuinen! Liefs
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk!!!!!!!!Sta er helemaal van te stuiteren,jippie!!! En nu weer terug op die roze wolk jij!!Knuffel