Ik moest btw meteen aan je zus denken.Lijkt me voor haar wel erg moeilijk zeg.Omdat het bij haar net mis is gegaan, dan lijkt het mij extra confronterend...Geef haar maar een extra dikke knuffel. Ik hoop dat de volgende poging ook positief zal zijn, kunnen jullie samen schwangeren.
Goedemorgen! Shame on me dat ik lang nie ben geweest, druk druk druk en moe moe moe, maar ik lees geweldig nieuws en kl*tennieuws...jeetje, wat een emoties hier! Als eerste Draga, wat k*t voor jullie zeg. Maar ben het wel een beetje eens met de rest. Na hoeveel dagen moesten jullie bloed laten prikken?! Sterkte lieverd en een dikke knuffel! En Sas!!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!Jeetje zeg!!! Wat super voor jullie! En allebei 1st 2x in Deventer en dan naar DD! Die lui in deventer/zwolle moeten zich eens achter de oren gaan krabben! Ga je ook daar naar toe voor echo's?! Hihi! Dat zou leuk zijn! Wel heel sneu voor je zus...maar je zou het je vast van harte gunnen! Zara, hoe is het met jou?! Wat lief dat je alweer zo reageerd op goed nieuws. Jij MOET ook een keer volgen hoor!!! Loutje, hoe is het daar?! Helemaal neergelegd bij het KID-gebeuren! Het is toch fijn dat dat ook bestaat! Zo hebben jullie toch nog kans op een wondertje! En wat voor één! Vind het zo sterk van jullie! Wanneer komt Sikki eigenlijk zuruck?!?! Klingel is ook nie veel meer hier, of zie ik dat verkeerd?!? Maartje, spanning en sensatie nog daar?!?! Shanna, hoe is het met jou?!?! Kun je het nog aan?! Sil en Pat, streven af op de 30 weken, joehoe!!! Hier, alles goed, alleen een hele drukke week op school gehad. Veel studiedagen/middagen, invallen en dan 's avonds ook nog weg. Dinsdagavond hebben we het bruidsboeket enz uitgezocht! Zo, dat hakt er ook lekker in zeg! Woensdagmiddag heb ik een leuk boleroooootje uitgezocht voor bij mijn jurk! (met korte mouwtjes uiteraard, want we zijn positief over het weerbericht van 4 juni) Gister was mijn nichtje jarig (kindje van zus) ook nog heen geweest, meteen na het werk. En om 20.15 waren we thuis en wilde wie is de mol kijken, maar toen ik de voordeur binnen stapte ben ik in 1 streep naar boven gegaan en in mijn bedje geploft. (ja wel eerst douchen en pyjama aan...) was KAPOT! Nu dus wel extra vroeg wakker, hihi! Oh, ik zag Saffie ook nog voorbij komen?! Onze Saffie, van het direct beginnen met ICSI?! Ga je ook een DD worden meid?! Ik zeg DOEN!! (doet me ergens aan denken, hihi!) Ik ga nog ff verder neuzen! SMAK
Lief van je Zara. Zus is megablij! Tante in spé! Ze weet dat ik al jaren bezig ben en weet dat zij net een 1e keer hebben gehad. Maar zij gaat ons volgen hoor, heb DD geadviseerd. Wij met onze harde eieren! X
Hihi AH lost het harde eieren probleem op Net ff gebeld met DD. Ik weet niet hoe het komt, maar mn mutsenbollen zijn bijna op! Maandag is mn officiele testdag en heb alleen nog bollen voor vandaag... Misschien ben ik een doosje ergens kwijtgeraakt??In ieder geval faxen ze nu ff een receptje naar mn apotheek. ZennnnnUW Morgenochtend wil ik gaan testen. Ik vindhet doodeng. Enerzijds denk ik echt dat ht gelukt is MAAAAAR titn zijn niet meer zo pijnlijk en heb echt een megapuistenkop nu dus kan ook betekenen dat mn ongi er aan zit te komen. Tis vandaag 14 dagen na de punctie... Ik ben vandaag vrij, maar probeer mezelf bezig te houden. Heb al een wasje in de wasmachine zitten, er is nog genoeg op te vouwen, heb al boodschappen gehaald, straks ff poetsen, en daarna naar de apotheek fietsen (is toch weer bijna een kwartier heen en weer terug... Ach, ik houd mezelf wel bezig
Maartje, wat spannend! Als ik het zo lees ben je ook zwanger hoor! Nog 1 dagje...Misschien net als de meesten: stiekum 's avonds?! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel posi vibes van mij. Het moet goed gaan meis, je verdient het! x Sassebas
Kern kan niet uit eicel komen omdat de schil te hard is. AH maakt een inkeping en voila, nestellen maar.
Thnx!! Maar nee, niet 's avonds testen!! Ik mag eigenlijk van S pas maandag testen en als ik met avond urine ga testen en ik test dan nega dan ga ik mezelf indekken dat het vast ligt aan dat ik dan geen ochtendurine heb gepakt Vandaag zit ik op 14 dagen na punctie!!! Dus vandaag is mijn NOD!! lalalalalalalaaaa ik word gekkkkk
o ja, nu weet ik het weer van je feilloos onderbouwde argument om niet maandag, niet zondag, maar zaterdag te testen, hi hi. Doe wat goed voor jullie voelt en het gaat goedkomen hoor!
Shanna: wanneer is je testdatum ook al weer? Duim duim duim! Draga: hoe gaat het nu met je, nog hoop houden hoor voor een wonder! Hug hug x Elif: jij mag de 30 testen? Zo spannend voor je! Loutje: heb je al een mooie andere bestemming gevonden? Ik vind je zo dapper en lief dat je ondanks al je verdriet en tegenslagen zo fijn reageert. Dikke knuffel meis! Sikki nog in Tiroooooooooooool, jodeladitie!? Loesie: beetje kalm an hoor, busy momma! Maar wel leuk om wat van je avonturen te horen! Lieve allemaal, dikke knuffel van mij.
Draga hoe gaat het nu met jou? Hee loes leuk dat je weer eens langskwam hier alles hmmmm last van krampjes en hoofdpijn ook zo een voorteken van ongesteld worden maar ja nog geen bloed te zien, dus gewoon afwachten. Hahahahaha we worden allemaal gek van dat wachten. Maartje spannend voor je, knap dat je nu al zo vroeg gaat testen, ik wil echt wachten tot dinsdagavond, mag woensdag testen, zit twee dagen na jou. Als je zo vroeg test heb je dan geen kans dat er nog HCG in je urine zit van alle hormonen die we gebruikt hebben? Ik ben zo bang om dan teleurgesteld te worden, vals positief testen en dan toch ongi, of kan dat niet meer? Ik moet zeggen dat ik zelf wel steeds negatiever wordt en het vertrouwen toch wat ga verliezen, maar probeer moed te houden. Vanavond gaan we gezellig met zijn tweetjes uit eten, en op tijd weer terug voor de bolletjes van half elf. Heb er wel zin in even afleiding en tijd voor ons beide. Testen jullie trouwens allemaal zelf, of doen jullie ook nog een test via het ziekenhuis? O ja schiet me iets te binnen, we hebben het hier wel eens over de koelkast gehad hè, nou toen ik voor de punctie in DD was, toen stond er een vrouw met een tasje vol Menopur en die vrouw vroeg aan de vrouw achter de balie of hun het wilde hebben ze had het over, en die nam het aan. Dus misschien een idee voor degene die het niet vergoedt krijgt om ook daar eens te vragen. En dan heb ik nog een vraag over de bolletjes. Gebruiken jullie de bolletjes ook tot aan de testdatum? En wat als je zwanger bent, moet je ze dan blijven gebruiken of is dat voor iedereen verschillend? Groetjes van Shanna
He dames met mij daat het wel weer. Na eerst te hebben geroepen dat we stoppen hebben we ons bedacht. We gaan weer flink sparen voor een nieuwe behandeling. Ik (we) kunnen toch nog niet stoppen ik ben nog maar 32 en heb nog een sprankje hoop. Mischien wordt het volgend jaar of eerder we zien wel. Ondanks de 9 eerdere teleurstellingen denk ik steeds straks lukt het dus evenn weer rust en dan weer met volle moed verder. Maar hopelijk zijn jullie niet meer op dit forum want dan hebben jullie allemaal een kindje of 2. We hebben al zoveel overleeft en overwonnen ons krijgen ze niet klein. Ik blijf het gevoel houden dat we 1 zoontje krijgen dus we kunnen nog niet stoppen. Verder Maartje alles nog goed? En Shanna natuurlijk ook. Zolang we dit samen aankunnen staan we sterk. Je moet pas stoppen als A je relatie er kapot aangaat. en B als emo een wrak wordt.
Draga fijn dat het goed gaat met je en dat jullie toch verder gaan, zo zie je maar hoe je toch van gedachte kunt veranderen. Of als je jezelf echt te oud vind worden. Liefs van Shan
Maartje In zwolle lucrin en gonal-f pen oja en ovitrelle Barrahus puregon en pregnyl En ik heb clomid gebruikt bij cryo en natuurlijk de mutsbollen. wat me bij ligt van de dosis gonal geloof ig 187,5 en puregon 125 en pregnyl 5000 hopelijk genoeg info want geheugen laat me nog wel is in de steek.
Draga wat ontzettend moedig van je, lees dat je zoveel hebt meegemaakt. Dan ben ik nog vlot met alles, binnen 3 jaar...' Ik zou knetter worden! Ik hoop zo dat je snel weer een poging kan doen. Heel veel liefs van mij!
Maartje hoe gaat ie meis???? 12 dagen na tp nu???? wanneer ga je testen???????? word tijd hihihihih we wachten in spanning
Ik heb vanmorgen getest met CB met conceptie indicator en met een 2 voor 5 euro kruidvattestje en CB geeft duidelijk aan: niet zwanger en KV geeft duidelijk maar 1 streepje aan, hoe ik hem ook tegen het licht houd. Ben even heel verdrietig. Toen ik om 9 uur de test's deed heb ik ook ff de tampon test gedaan zeg maar, en toen was het nog blanco, maar nu net toen ik nog een keer naar de wc ging had ik al wel een kleurtje... Over en uit deze poging.