Oke, nou dat pleintje gaan we in ons achterhoofd houden hihi. Maar snap ook niet dat er zo extreem weinig plek is! Bij ons viel het uitlopen aardig mee, we hadden om 16:00 de afspraak en waren om 16:20 aan de beurt. Toen we zijn kamer uit kwamen zat de hele wachtruimte al wel weer vol, terwijl toen wij naar binnen ging we de enigste waren in de wachtkamer hihi. Bruinverlies kan trouwens ook betekenen dat je baarmoeder de laatste restjes oud bloed aan het weg werken is. Dus de hoop nog niet volledig op geven! Hoop dat je morgen gewoon een knaltest hebt!!! Duim duim duim!
Hoi Shantii Mag ik vragen welke gyn je in Hengelo hebt? de mijne is dr N een hele fijne vrouw heeft ons vanaf het begin begleid en ons samen met dr S in DD twee keer Swang gekregen hihihihihi Hengelo vind ik een super ziekenhuis lekker alle dingen in je eigen omgeving en alleen de punctie en tp in DD. ben benieuwd of jij dadelijk ook zo positief erover denkt als ik eigenlijk. @Draga wat ontzettend rot voor je knuffelllll @Shanna de duimen draaien hier voor jou hoor @loessie heerlijk beroep met dit weer hahahaha spelen in de zandbak met de kleuters @hier gaat alles redelijk goed. mn buik groeit explosief (zie foto's in mn album) word moeilijk bukken en tillen heb al 1 x gehad dat silman me mn sokken aan moest trekken kon er gewoon niet meer bij!!!!!!! verder nu heel druk luiers van Mathijs te verschonen...onbegrijpelijk hoeveel er vast heeft gezeten dat nu los komt allemaal zoooooooooo zielig. pluspunt is dat het hem nu geen zeer meer doet dus geen gehuil en gespuug meer als ie zijn ontlasting moet lozen zeg maar ben zoooo blij dat het loskomt nu zag echt tegenop om hem een klysma te moeten laten geven dit weekend maar niet nodig dus!!!!!!! Vrijdag mag ik weer op controle en groeiecho. dames geniet van het mooie weer allemaal Ik wens dat de zonnestralen jullie allemaal zullen bestralen met rose posi vibes en dat we in april geen enkele dusselbabe meer op negatief hebben ik wil alleen rose posi testen voor iedereen!!! oh zo
Hahahaha wat een heerlijk positief berichtje van onze Sil! Ik ga zo eens even kijken naar jouw groeispurt! Gelukkig gaat het weer beter met Mathijs! Shanna, hoe was de test? Ik duim voor je! Wij zijn natuurlijk pas 1 keer in Dusseldorf geweest (2x naar Mulheim) maar toen waren er zeeën van ruimte voor de deur en ik heb nog geen halve minuut op de wachtkamerstoel gezeten! Hopelijk gaat het 15 april ook zo vlot. Hoe gaat het verder hier? Sikki, hoe is het met jou schatz? Ik ben zoooooooooo toe aan onze afspraak de 15e! De tijd kruipt weer! *zucht* Laat die zon maar even flink doorkomen, want ik heb een vrije dag en ik moet een paar tinten donkerder worden!
Hier gaat alles goed, begint een beetje zenuwachtig te worden...heb nog zoveel te doen voor de kleine komt...over 3 weken word er behangen en kan ik eindelijk alles op zijn plekje zetten, maar ben zo bang dat ik daar te weinig tijd voor heb...haha zullen de hormonen wel zijn. Shanna ik duim heel hard voor je dat het bruinverlies niets zegt en de bloedtest hartstikke posi is!! Draga wat balen dat je nu toch ongi bent geworden...ik kan me zo voorstellen dat je nog steeds een beetje hoop had...dikke knuffel!! Maartje wat erg dat jullie apotheek er zo maar iets heeft opgezet terwijl dat helemaal niet klopt...gelukkig dat je er zelf bovenop zit!! Shanti wat goed dat je het adres hebt gevonden...wij stonden de eerste keer aan de verkeerde kant van het gebouw en vind het dan nog maar eens... Fijn dat jullie gesprek een goed gevoel geeft, heel belangrijk vind ikzelf!! Silvia fijn dat het weer wat beter gaat met mathijsje, zo zielig... Loutjelou ~je banner~ nog maar 3 weken!! Dat gaat snel!! Volgens mij wonen er heel wat meiden in de buurt van hengelo of niet? Ikzelf woon daar ook redelijk dicht in de buurt, 30-45 min. ervandaan.
Hey allemaal: slecht nieuws vanaf hier, de bloedtest was ook negatief, de waarde zat onder de 10 en zou nu al rond de 60 moeten zitten. Dus het zit er ook niet meer in, dus toch wachten op de ongi. Allemaal bedankt voor het meeleven en het duimen. Ga nu ff lekker janken. Liefs van Shan
ooh shanna wat ongelooflijk K***** !!! Ga maar lekker van je afhuilen, schreeuwen, schelden enz. Dikke digi-knuffel
* Shanna: ohhh, wat lees ik nu, dat is vreselijk! Ik was aan het werk vanmorgen en dacht aan je, dat je misschien mama ging worden...je was zo posi en beetje bruin kan erbij horen, innesteling...maar toch niet...Ik vind dit zo kl.te voor jullie! Zeker omdat we weten wat er hierna niet meer komt, zoals je open en eerlijk aangaf...Ik weet gewoon geen woorden te vinden...Mn hart is bij je xxxxxxxxxxxx. Zo rot, nu je/ik zelf weet dat het wél mogelijk is, en dat je nu aan de andere kant van die magische lijn staat. Waarom is er toch zoveel verdriet en tegenslag bij ons meiden die zo graag een beebje willen. Zooooo oneerlijk :x. Dikke kus x * Klingel: ik lees over je moeder en de onzekerheid die jullie hebben tot begin april. Vreselijk zwaar voor jullie en heel verdrietig allemaal, dat net nu, in deze mooi tijd...Ik wens jullie heel veel sterkte! Knufknuf! * Maartje: op 3 april al weer een echo in aantocht, wat fijn! Zo tof dat je gelijk door kan, maar wat een gedoen met die pillen hè? Je moet overal achteraan en scherp zijn! 3 cryo's...Hoeveel worden er teruggeplaatst. Liefst alle drie, allemaal mooie beebs voor joellie!. Ik had ook die limburgse aan de lijn gisteren, ik moest wel vier keer vragen hoe lang ik de utero moest gebruiken, verstond het gewoon niet...ze heeft een enorm accent, maar mn eigen gyn zal dit bepalen adv de echo op 7 april. Ik ga tot volgende week (6 weken zwang) door met kinderaspi en suprefact, is advies Irma. * Draga: zooooooo jammer dat het alsnog niet gelukt is, ik had nog hele goede op, een Klingelse-spanning...maar die proges is bij mij ook wel vaak 19 geweest na eisprong, dus veel te laag...Dat was ws reden van niet in kunnen nestelen, structureel te laag in opbouw...Sterkte meid! * Sikki: fijn weer van je te horen, lekker gehad in de sneeuw? heb je geen coole wintersport tint met bleke oogjes van de bril? Ik herken zo je verhaal dat anderen aangeven dat ze zwang willen worden, maar dat je schrikt. Ik wil eerst, denk je dan! Ook bij mij zijn er velen voor gegaan, van vriendinnen gaan kids al naar basisschool en peuterspz...Maar 29/3 echo, april de meno. Het komt snel dichtbij, het mooie weer geeft een spurt, en goede hoop! Ik heb zelf door dit forum en gegoogled om suprefact gevraagd. Heb geen bijwerkingen gehad, nergens op, ook niet op Meno gelukkig. * Sil: ahhhhhhhhhhhh, wat een mooie bolle buik, wauw! Ook wel zwaar allemaal voor je, zeker met een ziek kindje. ik heb in het ziekenhuis gewerkt als pedag.medew en ken de narigheid van klysma's. Zo pijnlijk voor kids. Hopelijk gaat het de goede kant op met hem. Heel veel succes. * Loutje: ik lees dat je de 15e een afspraak hebt staan? Je gaat er weer helemaal voor en dat vind ik zo goed om te lezen, je krabbelt er telkens weer bovenop. Supergirl! Toi toi toi! * Zara: 6 april voor jullie weer een gesprek, dan mogelijk half mei de punctie, je hebt het plan al mooi uitgestippeld. Goed van je! Hou vast die posi instelling! Heb je al een andere vak.bestemming of zie je het nog even aan? Dikke hug van mij! * Loesie: bijna klaar met alle regeldingetjes rondom de wedding. Leuk om te doen hè? Heb je de jurk ergens in een album staan, kan m niet vinden...Jij hebt toch de 6e in Deventer echo? Ik in 1e instantie DD, nu 7e in Deventer. Yeah! Was vorig jaar ook peuterleidster en zat ook veel buiten met de ukkies, heerlijke baan, ha ha. Ga nu straks op een terras zitten met vriendin na 2 drukke werkdagen. * Lindinha: ik vond de punctie in DD prima te doen, maar in D'ter ook, die bilspuit maakte me highhighhigh en ik voelde weinig. Zusje van me had punctie in Ut en rest in Ahem. In Ut ging het ook goed, vaginale prikjes en ze heeft nauwelijks wat gevoeld. Schijnt ook heel persoonsafh. te zijn en hoe de eitjes aan te prikken zijn...6 mei naar DD, go for it. Ik zou alles daar doen, als je terugkijkt viel het best mee dat reizen...Geen gedoen met Menzis en extra bijbetalingen...Succes meid! * Shantii: welkom hier, fijn dat je hier een uitlaatklep hebt gevonden. We zijn allemaal experts helaas, we slepen je erdoor. De intake is dus goed gegaan, joepie, fijne kliniek hè? Veel te kleine parkeerplaatsten, er staan veel te grote dikke vette wagens van die Artzen...mercedes, bmw's...Poeh zeg...17 april dus starten, aftellen geblazen. Ik heb ook geen vacc.boekje nodig gehad. * Girl: heel veel succes met KID, goed dat je naar DD gaat, daar gebeuren wonderen! Hier gaat het goed, vaak binnenpretje, maar voel me erg kwetsbaar. Zit er wat, klopt er wat, geef eens een teken. Ga morgen anders weer een test doen, voel me zo onzeker. Maar het is nog heeeel pril, dus heel veel geduld nog. Slaapdiensten eruit, wel veel lange dagdiensten, ach ja, wel in mn eigen bedje. xxx Sassebas
Jullie zijn echt stuk voor stuk lieve meiden! Krijg hier echt een warm gevoel op het forum en dat heb ik op andere forums nog niet echt gehad. First lieve Shanna, wat vreselijk oneerlijk heb er geen woorden voor! Kan me voor stellen dat je nu alleen maar kan huilen! Wat vind ik dit erg.. Hele dikke knuffel voor jou! Ben er stil van.... @Silvia, ik heb ook dr N.. Een hele lieve vrouw inderdaad! Dachten we eerst niet omdat ze best boos kijkt als ze door de gang wandelt hihi maar als eenmaal het ijs gebroken is dan is ze echt aardig. En je mag van haar 100x vragen, en nog legt ze het rustig uit. Ik heb bij haar en dr S ook echt een goed gevoel. Nu hopen dat ik door die 2 ook lekker snel swangg ben hihi.. Hopelijk mag ik jou achterna gaan en is het ook binnen 3 pogingen raak. Wat fijn trouwens dat het nu goed gaat met de ontlasting van je kleine mannetje. Zal hem wel flink pijn hebben gedaan .. Hopelijk gebeurd het niet nog een keer.. En geniet maar flink van je dikke buik! Lijkt me zo prachtig om mee te mogen maken.. @Pat, ja gelukkig wel het goede adres gevonden hihi. Kan me voorstellen dat je dan echt aan het zoeken komt. Het is ook lekker gaotisch daar op de wegen! Succes met de babykamer mooi maken, jullie kleintje zal er straks vast en zeker heerlijk in slapen. En ik kom inderdaad uit Hengelo. Ben benieuwd welke meiden hier nog meer?! @Sassebas, DD is zeker een fijne kliniek! Tvoelt daar allemaal erg vertrouwd en professioneel aan. Precies wat wij allemaal nodig hebben. En inderdaad die artzen nemen mooi wat plek in daar. Al stonden er gister maar 2 van hun, een bmw en een mercedes haha. Wie kan mij trouwens vertellen hoe Irma er uit ziet? En hoe ik haar daar kan vinden? Heeft ze een bepaalde balie waar ze aan zit? Want had gisteren dus 2 duitse meiden die me hielpen. Hele lieve meiden hoor daar niet van.. Maar vroeg het me zo af.. Vandaag hier in Hengeloooooo naar het ziekenhuis geweest.. Jeetje komen we er aan om 09:30.. Zegt de vrouw achter de desk, ja maar jullie moesten al om 09:00! Ohh uhh shit oke?! En nu?? Nou ze zou ff vragen.. En we konden gelukkig er tussen gepropt woren.. Even gesprekje gehad met onze gyn (mevrouw N) en alles nog een keer door genomen. Medicatie is besteld en daarna nog prikinstructies gehad, en een prikpen mee gekregen om te gaan oefenen op een sinasappel dus dat moeten we deze week maar ff doen hihi. Wel voor we gingen een beetje woorden gehad met vriendlief.. Hij wilde niet mee als ik prikinstructies kreeg want hij was bang dat ik al geprikt zou worden of zelf moest proberen. En hij kan dat niet aan zien.. Kwam die een half uur te voren even me aan zeilen. Gelukkig na een aardig gesprek weer moed ingesproken maar hij had geluk hihi ik hoefde helemaal nog niet te prikken. Hij hoeft zn hart pas vast te houden rond 17 april hihi.
Lieve lieve shanna, ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zoooooo verdrietig voor jullie. Hoe kun je dit nu een plekje geven?! En je mag lekker huilen hoor, ook hier...een hele dikke knuffel voor jou. Had het zo graag anders gezien! Sil, fijn dat het weer beter gaat met Matthijs, ga straks je foto's eens spieken! Haha, dat silman je sokken aan moest trekken! En je moet nog 10 weken (ongeveer)! Dat wordt nog wat! En juf zit nie de hele ochtend in de zandbank hoor, juf zit lekker met de andere juffen op een bankje! that's life! Sas, zit jij toevallig op curves in bij de scheg?! Gisteren belde ze wanneer ik weer kwam en toen zei ik dat ik zwanger was en gewoon erg moe enz en dat ik graag een maandje on hold wilde. (niet betalen) en toen zei ze: goh het gaat goed hier, want ik had je toch verteld dat er meer bij ons met IVF enz bezig waren en die zijn ook allemaal zwanger. (weet dan niet over hoeveel ze het had.) toen dacht ik...goh, misschien zit sas er ook wel op. Ik heb idd de 6e in Deventer! Ben er nu alweer aan toe, haha! Lindinha, ik vond het heeeeeeeeeeeeeeerlijk onder narcose! Ik heb bij beide puncties in deventer ook prik in de bil gehad, maar ik kon er best tegen, haha! Ik vond het een ware hel. En toen raakten ze bij de 2e punctie ook nog een vaatje, waardoor ik heel hard ging bloeden en een megawattentampon en catheter in moest!!!! Dus was blij dat ze het in DD onder narcose deden! Heb er niks van gevoeld! Shantii, wat fijn dat je je hier helemaal goed voelt! Ook zo'n goed gevoel dus bij dr S! Dat hadden wij ook, we kwamen helemaal stralend buiten! haha! De parkeerplek is idd nihil, maar ze zeiden tegen ons dat we hem gewoon achter auto's mochten parkeren en als die weg moesten, dan riepen ze ons nummerbord wel om, haha! Hopen dat dit jullie poging wordt! Irma heeft een kamertje, niet echt een balie. Als je binnenkomt aan de linkerkant waar dat kleine balietje staat heb je nog een hele gang. Ze heeft een indonesisch uiterlijk met een bril en zwart/grijs haar. Beetje een klein vrouwtje! Pat, ZEN! Jullie hebben nog alle tijd, hihi! Fijn dat je griepje over is! Lekker genieten van deze mooie tijd hoor! Alles komt goed! Zara, dit gaat hem worden hoor! Het moet, het moet, het moet! Loutje, straks komt pasen eraan enz. Lekker een dagje extra vrij en dan gaat de tijd heeeeeeeeeeeeeeel snel! Draga, ook voor jou natuurlijk een dikke knuffel! Gadverdarrie, nu is het helemaal zo definitief...had idd gehoopt dat je klingel na ging doen! Girl, KID gaat het worden!!!! Jullie wondertje is onderweg! Maartje, als je er ook zelf nie bij bent, dan maken ze er een mooi potje van he! Het is maar goed dat je zelf zo oplettend bent!! ggrrr! Hier...alles goed, morgen 8 weken, hoera! Time flies when you have fun! SMAK
Och Shanna, wat moet ik toch zeggen! Een hele hele dikke knuffel meid! En houdt het hier dan echt op voor jullie? Of willen jullie toch nog wel een poging wagen? Shanti, dus jullie al helemaal in de startblokken! Pat, wat gezellig, jij ook in de buurt. Ik stel voor een mega dusselbeebshower wanneer alle dusselbabes zwanger en bevallen zijn! Maar niet zenuwachtig worden joh! Je heb nog wel effe de tijd toch? Nou ja, moet het niet een mega vroeggeborene worden Sass en Loesie, lekker aan het zwangeren zo te horen? Klingel, zijn de donkere wolken langzaam weer aan het oplossen en is er weer ruimte voor ZEN? Is altijd beter in de verschrikkelijke wachtweken he? Maar ja, voor lieve mamaatjes is het dan toch altijd moeilijker te ZENNEN dan voor jezelf. Dikke knuffel voor joe! Lieve Loutje, wieder an het aftellen. Het houdt ook niet op he. Dus eerst op gesprek en dan lekker naar de turkse riviera? Wanneer gaan jullie weg? Saartje, hoe is het met jou? Cryootje weg, vakantie weg, stomme zwangere collega en een vette blauwe envelop Moet ik helpen de boze geesten weg te jagen? Knuffel! Sil, gelukkig, de stress om je kleine vent is weer weg! En wat een geweldige buik heb je! Die is nu echt aan het groeien ja! Maartje, wanneer start je met de Progynova? Draga, ook voor jou een knuffel! Ik kan de tijd ook wel weer wegkijken. Nog een week en dan mag ik eindelijk weer. Ik wil ook zo graag!!! Maar ik vraag me nu al af hoe ik de WW weer moet doorkomen als deze tijd al zo langzaam voortkrabbelt. Gisteren met oud-collega's wezen eten en eentje bood me nog een nieuwe baan aan. Aan de ene kant heb ik best wel zin in een nieuwe uitdaging (en ik zou er nog op m'n fietsje naar toe kunnen ipv 1 uur file rijden zoals nu!), maar ik trek het denk ik niet om nu van baan te wisselen. Het hele prive gebeuren vraagt zo veel energie. En als ik van baan zou wisselen wil ik me gewoon 300% kunnen inzetten. Aan de andere kant, mijn oud-collega zou m'n baas worden en hij weet precies van mijn situatie. Daarom vroeg hij me ook. Beste koop, een onvruchtbare vrouw aannemen Nee, zonder gein, het maakte hem niets uit. Maar die toko is zo onwijs professioneel, dat ik dat nu denk ik niet zou trekken. En daarbij is het ook nog eens op een totaal ander vakgebied. Of zou zo'n radicale switch juist een positieve draai geven?
hallo meine lieve dusseldinnen! even een algehele algemene knuffel auf jullie allemaal! ik geef eerlijk toe, ik heb niet bijgelezen want ik ben de laatste dagen zo misseligduizelig als een draaimolen dus ik doe t even zo: allemaal: heel dikke knuffel, en powerliefs voor wie het nodig heeft! ook een hele bak HCG fur jeder!!!!! ben veel buiten en afwezig (ook met hoofd) idd wegens mamaatje, maar ook wegens dat mn lijf alles inhaalt na 10 weken ' amper klachten ' wou nog wel even zeggen tegen loesie: ben jij zo in 1x gestopt met de uruzgan? je bouwt wel af denk ik toch? moest ik opeens aan denken vannacht. maartje, zara, sikki, lou en de resti: HEUL veel succes en posipowerrrrrrrrrrrrr in dussel! shan: dikke knuffff... sas, ben je lekker in die sas? @rest: warm welkom, sorry voor onklingelige haastige binnenval- maak het snel en LANG gut. KUSSSSSS drauf! schmack.
Wat is er weer veel geschreven.heb alleen gteen tijd om uitgebreid te reageren, voer wacht. Shanna, ongelovelijk klote zeg.Heeeeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel!!xxxxxx
Loesie, bedankt voor je beschrijving van Irma hihi zal in vervolg eens opletten. Heb dr afgelopen keer dus echt niet gezien.. En die tip kan dus nog wel eens van pas komen dat we hem achter een andere auto gaan zetten hihi. Alleen niet erg handig tijdens de punctie ofzo hihi. Siki, ja hier staan we in de startblokken hihi. Even wachten tot het schot gegeven word (de ongi) en dan gaan met die banaan! Oeh het aanbod van je nieuwe baan klinkt wel heel erg verleidelijk. En zeker omdat je het op de fiets af kan, die man van je hele behandeling geschiedenis af weet en ze je zo graag terug willen.. Lastige keuze dus! Klingel jij bent dus aardig last aan het hebben van de kwaaltjes? Aan de ene kant dus wel heel erg rot aan de andere kant een teken van leven in je buik .. En dat is ook wel weer heel erg mooi en bijzonder.. Beterschap voor de kwaaltjes. Hoop dat je er weer snel vanaf bent. Liefs van mij!
Hoi allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Soms geeft het leven je niet wat je vraagt. Het verdriet is groot maar aan de andere kant is er nu ook wel rust. We weten nu waar we aan toe zijn (Sikki ja het houdt hier echt op, we hebben het er straks nog even over gehad maar blijven er toch bij). En kunnen gelukkig positief naar de toekomst kijken. Verdriet zal blijven en slijten maar dat hoort erbij hoe moeilijk het nu ook is. Gelukkig vanmiddag mijn ouders op visite gehad, die hebben het er ook moeilijk mee, en morgenvroeg komt mijn schoonmoeder op de koffie dat breekt de week. Vriendlief kon gelukkig ook eerder van zijn werk weg. Liefs van Shan
Shanna een hele onwijze dikke knuffel voor jou. jij bent net als Sikki en loutje een hele sterke vrouw vind ik echt ik heb onwijs veel prespect voor jullie en hoe jullie omgaan met de hele situatie. als ik mn pet zou drsgen nam ik hem af voor jullie.
@shantii fijn om dat even te horen van die straat in dd. dan komen wij er morgen ook wel!!! mooi dat je snel kunt beginnen. @sassebas dank je meid!! ja in dd waren geen wachtlijsten en in zwolle wel. enschede werkt met allebei dus de beslissing was snel gemaakt. met jou en de zwnagerschap alles goed?? @loesie dank je meid!! we gaan er zeker voor.
Shanna, ik denk aan je! Sterkte samen, het is zo ontzettend moeilijk en verdrietig... Dat wou ik je nog even zeggen... Liefs Sassebas
Lieve Shanna.. Wat gruwelijk verdrietig zeg... Ik had voor jou het zo ontzettend gehoopt. Tuurlijk hoop je het elke keer weer voor iedereen die het zo graag wil, maar jullie met maar 1 poging... Tsja, dan duim je natuurlijk ff net een slag harder... Ik wil je heel veel sterkte wensen. Een vraag over die kinderasperines. Ik had aan dokter S. gevraagd of ik ze ook moest gaan gebruiken (mn baarmoeder is niet zo goed doorbloed bleek bij de intake. En daar is afgelopen keer dus niets mee gedaan. Via Irma kreeg ik te horen dat dat goed was, ik moest 100 mg acetylsalicylzuur gebruiken. Ik naar de apotheek, bleek dit niet in pillen met 100 mg te verkrijgen... Wel een middel met als naam: acetylsalicylzuur cardio 80 mg.. Ik heb dat gekocht (was eigenlijk alleen op recept te verkrijgen maar ik mocht het wel mee van deze apotheker (toen ik uitlegde waarvoor ik het nodig had). Ik heb 1 en een kwart van zo'n tablet genomen (moest in water opgelost worden en dan opdrinken (jakkes). Ik vraag me nu wel af of dit wel het goede is. Wat nemen de andere dames aan 'kinderasperines'? Dit middel dat ik nu heb gekocht is voor mensen die beroertes hebben gehad Trouwens wel super irritant: ik zat net wat aan een velletje op mn lip te bijten. Inmiddel bloed het al bijna driekwartier!!! Pff irritant!! Nu wil ik niet elke keer bellen, maar ik maak me nu wel zorgen of dit wel een goede bloedverdunner is. Wat gebruiken jullie dus aan bloedverdunners? Graag precieze naam en dosering... --- Sassebas: wij hebben aangegeven 2 per kee laten TP'en. Ik neig momenteel naar nu 2 laten ontdooien, lukt het ontdooien goed, dan 2 TP'en, ondooit er eentje niet goed: dan de laatste ook nog ontdooien en TP'en. Als de TP van 2 niet goed gaat en we hebben nog 1 in de vriezer, dan zou ik een nieuwe poging willen doen en dan als we weer een oneven aantal hebben, eventueel het laatste cryootje van poging 1 samen met een cryo uit poging 2 laten TP'en. --- Sikki, ben al gestart met de progynova, vandaag was alweer dag 3. --- Vandaag op mn werk vroeg een collega hoe het gegaan was en wat nu. Ik heb gezegd dat als we er aan toe zijn, we weer verder gaan met TP'en. Had geen behoefte om te zeggen dat we alweer begonnen zijn. Hoop straks eens te kunnen zeggen: tatatataaaaaaa raad eens wie hartstikke swangggg is!! Vind het lief van collega's als ze het weten en belangstellend zijn, maar heb er ineens nu geen behoefte aan. Meer meiden die de ene keer er wel over willen praten en de andere keer niet?