Hoi Loessie inderdaad ik ben op 06 juni uitgeteld. dus das al snel hahahaha maar de gyn gelooft niet dat ik het haal. we mogen al blij zijn dat we half mei halen maar zelfs dat verwacht ze niet omdat op dit moment mn buik uitgegroeid is er is geen rek meer in te krijgen dus als de beebs niet meer in mn baarmoeder passen samen dan komt het hormoon vrij dat de weeen opwekt. maar ja we blijven optimistisch en ik ga er zelf van uit dat we nog 6 weken zwanger zijn en dat ik dan opnieuw mama mag worden van 2 gezonde Dusselbeebs. mijn gyn heeft me verteld dat ik vanaf week 34 in mijn eigen zh mag bevallen en dus niet speciaal naar zwolle hoef dan dus daar gaan we voor. nu de rest van de dusseldames nog aansluiten in de roze rij. maart oert zijn staart aprl doet wat hij wil en in mei krijgen alle dusselinnen een goed ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat april doet wat ik wil... Sil, fijn te horen dat alles goed is! En nu nog rustig verder swangen, zodat je lekker in eigen zh mag bevallen! Loesie, ik was gisteren ook in de stad! Jammer dat ik je niet gezien heb tussen de 15.000 andere mensen O is dr. E een vrouw? Das hat ich nicht gewust Zal dan wel dezelfde zijn denk ik. Enne, hoeveel dagen wil je blijven werken Sass, ik vind het toch wel eng klinken hoor die krampen! Zal er vast wel bij horen, maar ik zou er wel een beetje eng van worden. Girl, nee je kindje zal wel niet al duits babbelend uit de buik komen Morgen echoooooooooo!
Gutentag! Sikki, idd jammer! Volgende x zal ik je naam ff om laten roepen als ik er weer ben!!!! 'wil mevrouw Sikki naar de bijenkorf komen' Morgen echooooooooooooo!!! Alles ziet er vast goed uit! Weer op en neer naar Dusseldorf, je zal de weg wel zowat uit je hoofd kennen he?! Bij ons was dr. E een vrouw...kiek maar efkes op de site! Maar miskien is er nog een dr. E! Succes en laat je het snel weten!? En blijf gewoon 3 dagen werken hoor! Doe dat nu ook...val af en toe ma of di in als een collega ziek is, maar kan fulltime nie aan ivm reuma! Maar vond het wel grappig dat het al gevraagd werd! Sil, ik denk ook nie dat je dat gaat halen hoor! We zullen het zien! Het komt dus snel dichterbij! Spannend! Je denkt zelf ongeveer 6 weekjes nog! Jeetje...over 6 weekjes zijn er misschien weer 2 wereldwondertjes bij!!! Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd! Ik zou ook bang worden van die krampjes van Sas, maar denk ook dat je er weinig aan kunt doen...Goed aan jezelf denken iig! Fijne avond en een dikke smakkerd!
schatzchen!!! @sikki: spannend weer, morgen echooooooooooo! volgens mij is die dame E tanja/tania. blonde krull'n. leuk mens wel, ze heeft me de 1e x gepunctied. moet wel zeggen dat die S veel op urlaub is seg. zie hem al zitten in zijn lederhose in de sonne, van onze centjes! anyway, een goede echooo en superplan gewenst, we gaan ervoorrrr deze maand sikkichickie!! @loesiepoesie: hoest met jou en met tristan? heppie? @loutje: en jij? ben je hier nog wel of ook minder? knuffel!!! @sas: ik heb ook een week heel erg krampen gehad, niet normaal. ik denk dat darmen enzo ook even van de leg zijn als je net swang bent? @sil: weet je, jij 06.06 uitgerekend, ik zou 20.06 (ofso) uitgerekend zijn. wel gek, herinner me helemaal niet dat jij vlak voor mij op roze ging? maar misschien dat ik hier het toen nog rustige dusseltopic ook niet terroriseerde (begin okt) en dat ik je dus nog niet kende? doe je wel ECHT voorzichtig meisje? *kijkt schreng* @zara: hoe is jij en waar is jij? zie je het weer zitten, de volgende rondepoging? ook jouw handjehou ik vast hoor. skisokken aan en hop hop naar hopkins! het is klote en wordt steeds zwaarder. toch blijf ik geloven in beloning net zo mooi als de weg zwaar was: een zarabeeb! @all: en dat geldt voor jullie allemaal, een HEUL dikke knuffel. en nu gaak weer bedden en badden want ik heb griep compleet met dichte nase en koorts en al. huil! schmack op afstand (maar dichtbij genoeg om HCG af te geven)
*inbraak* Sikki, succes met de echo morgen. En we EIsen een heel goed en waterdicht hoe krijgen en houden we Sikki zwanger plan. *uitbraak*
@ loesie. kan gelukkig er nu af en toe om dingetjes lachen!!! maar hopen dat het snel gaat. @ sikki nee dat zal wel niet gebeuren nee haha. jij morgen veel succes met de echo we duimen wel!!!
Hoi meiden, Ik lees alles mee, maar ben wat minder actief de laatste dagen. Ben toch maar ff in de pen geklommen om Sikki heel veel succes te wensen!! En als ik dan toch bezig ben, doe ik direct maar ff wat meer mensen: Sassebas spannend met die krampjes. Ik hoop op het allerbeste hoor!! En dan lieve Shanna, wat ontzettend, niet in woorden uit te brengen verdrietig... Ik leef met je mee. Nienke, welcome back!! Silvia, spannend hoor, nu je de 30 weken hebt gehaald!! Dat je nog maar ruim 6 weken ze bij je mag gaan dragen!! Loesie, so ff banner spieken!! Klingel, oelallaaaaaallaaaalalaaaa nog ff en je bent al de veiliger grens voorbij!!! Nieuwe meisjes (sorry naam kwijt) Super dat er een match is gevonden!! Hoop dat daar snel een mooi beebje uit mag komen rollen!! --- Merk dat ik enerzijds weer volledig in het hele gebeuren zit (thnx to the koppijn van de progynova.. :S) maar anderzijds.. Tsja, heb eigenlijk weinig vertrouwen meer in de IVF's. Misschien is het de boel indekken ofzo?? Maar ik ben het vertrouwen kwijt. Zit me ook af te vragen wat ik moet en wil en ga doen met mn leven. We hebben het voorheen saampies over adoptie gehad, maar vandaag serieus gesproken over langdurige pleegzorg... Pff weet het ook allemaal niet.
maartjelief! herkenbaar, dat je niet meer weet, gelooft of ivf voor jou gaat werken KLOTE! ik denk dat het, wat je zelf ook al zegt, ook een deel zelfbescherming is, en ja ook nog wat van die stomme meds. maar hoe langer het duurt, hoe meer anderen op roze gaan, hoe vaker je misschien denkt ' komen wij nog aan de beurt??? ' en das een klote klote gevoel. ik kan je niet helpen.. ik wou dat ik kon... het enige dat ik kan zeggen is: blijf ervoor gaan zolang je, jullie het aankunnen, qua lijf maar ook qua hoofd. zolang je nog vertrouwen hebt in de kansen en de weg waarop je nu zit, ga dan door! met die dips, met jankbuien, en met hier een daar een lachje (ik zal je kietelen) ik heb vertrouwen in dussel... en in een goed plan voor jou en jullie daar... maar de tijd gaat zo langzaam en elke keer vind je jezelf weer terug in weer een nieuwe @*#(*@^$ ronde SCHEISSE!! ja dat is het. toch wil ik je een komopkopopknuffelknuddel geven! ook jouw handje houden we vast! en we laten pas los, iedereen, als iedereen schwanger is en herr ubermedikerfuhrer niet meer op vakantie kan omdat we geen geld meer in das laatchen bringen! SO! kijken wie het dan nicht gewusst hat!!! KNUF, KNUF, KNUF! en bovenstaande powertalk mag legaal gejat worden door de andere dusselina's die hem nodig hebben. snotterknuf van uit bed gegane kling die even thee gaat drinken maar weer.
*Sikki komt stiekum langswippen en jat gelijk bovenstaande mee* Als ik die angstige gevoelens weer lees dan is dat weer sooooooo herkenbaar en beangstigend Maar daar wil Sikki deze maand en de komende 9 maanden nou eens niet meer aan mee doen!!! SO! *kopieert gejat werk nog een paar keer extra, voor het geval dat...*
@Lieve Sikki heel erg veel succes vandaag met de uitgangs echo. ook ik draai mn duimen voor een goed en waterdicht 9 maanden durend ei vasthoudend en broedend resultaat waarna sikki verder te boek gaat als sikkimama. Maartje. vind het zo erg om die gevoelens van je te lezen... brengt me meteen terug naar 6 jaar eerder dat ik voor mezelf besloten had dat ik nooit meer mama zou worden (vanwege tegenvallende resultaten en beeindiging vorge relatie) Ik wist het zo zeker dat ik een dikke vette muur om me heen heb gebouwd en zelfs niet blij kon zijn voor mn beste vriendin toen die swang bleek te zijn. Ik liet me leiden door mijn eigen emoties en werd heel verbitterd naar iedereen in mn omgeving die swang werd. Mijn ex wilde geen adoptie of pleeg alleen maar natuurlijke kinderen van zichzelf. Hij heeft nu 2 kids met zijn nieuwe partner zij was 19 en hij 31. ik super kwaad. gelukkig heb ik door hele goede praat sessies met mn beste dinnetje die nare gevoelend kunnen laten varen. mn man leren kennen vanwege verhuizing naar Twente maar zelfs toen mijn man aangaf wel de mmm in te willen met mij (terwijl hij zelf al 2 kids heeft) wilde ik het niet geloven en ging ik heel negatief de mmm in. toen ik naar de 1e mislukte icsi ook gelijk kreeg en niet swang raakte storte ik in elkaar.... mn man heeft me toen heel erg gesteund en er doorheen gesleept. toen we voor de cryo's gingen was ik wat positiever maar bleef negatief denken omdat ik dacht dat ik niet bestemd was om ooit een kind van mezelf te mogen hebben, kon me niet voorstellen als moeder zelfs niet in gedachten of dromen...muurtje was er nog steeds. toen bleek ik swang van onze cryo's en durfde ik nog niet blij te zijn omdat ik bloedingen had en zeker wist dat het verkeerd zou gaan omdat ik geen moeder zou mogen zijn. en kijk eens wat een geluk ik heb mogen hebben nu.. een zoontje van bijna 2 jaar oud... 2 dusselbeebs in mn buik een fijn groepje dames online die precies weten hoe je je voelt en waar je eindelijk je ervaringen mee kan delen. Ik wens iedereen dat geluk toe....het is alleen zo jammer dat iedereen daarvoor eerst de zware weg moet gaan. een ieder een verschillend verhaal niemand die precies kan meevoelen maar toch zijn we er voor elkaar ik stuur alle positieve vibes die ik nu heb naar jullie allemaal. ik heb mijn portie geluk en wonderen gehad. Nu is het jullie beurt 2010 is jullie jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loessie vandaag echo????? succes!!!!!!!!!! hoe laat moet je en hoe laat breng je verslag uit? ik zit met die mooie bouwvakkers vandaag hier in huis..als ze tenminste komen opdagen...... zijn er nu nog niet in ieder geval
Hoi hoi, Ten eerste, Maartje...wat herkenbaar! Ik dacht ook echt dat het ons nie gegeven was...maar degene die het allemaal herkennen zijn bijna allemaal nu zwanger! Dus het KAN echt meis, ondanks die negatieve gevoelens!!! Die ik overigens ontzettend snap! Een hele dikke digitale knuffel meiden en zoals Klingel al aangaf, we gaan hier door tot dat iedereen zwanger is! Sikki, succes vandaag! Alles komt goed!!!! Sil, jeetje wat een verhaal zeg! En de beste leu komt oet Twente he...da's algemeen bekend! hihi! Maar wat fijn dat je leven zo'n draai heeft gegeven en dat je nu op en top gelukkig bent! Smak! Jullie zijn verders wel een beetje in de war want, Klingel: ik heb geen tristan in de buik...dat was Maartje, die vond dat een supernaam...Die van ons waren Quick en Flupke, maar omdat we nie weten wie er is blijven zitten is het nu Frummel! Sil: Ik echo?!?!?! Was het maar waar! Moet nog 1 week en 1 dag wachten! Tel de nachtjes alweer af...8 nog! Klingel, uitsnotterse!!! Veel sinaasappels persen! Verders...petekindje is jarig, dus ga er zo vandoor! Ik zie jullie vanavond of morgen weer! Denk aan joellie allemaal! Liefs
Whahahahahaha klingel en ik allebei last van zwangerschapsdementie dan denk ik hihihihi ik bied mn exuses aan bij deze
Jeetje, wat verwoord je dat mooi Sil! Trouwens, hoe kan 't een Dusselbabe nou niet gegund zijn? Het is ons gewoon allemaal gegund, op welke manier dan ook! Quote: "Het is nooit zo donker of het wordt weer licht" En daarom: Een hele dikke dusselknuffel voor Maartje! Sikki, veel succes met de echo vandaag! *Alle positieve vibes richting überdusselpusselbabe Sikki!* Loesie, lekker aan 't aftellen meid? @hier: een beetje stil geweest de laatste tijd... tijdens ons aftellen het nieuws gekregen dat m'n zus (3 maanden gestopt met de pil) zwanger is.... wat gun ik het haar.... maar wat doet het pijn! (ik werk natuurlijk ook 5 dagen in de week met haar...) Het is zo confronterend allemaal! Ze houdt heel veel rekening met mij hoor, maar als mensen komen feliciteren en dergelijke, oh, wat steekt het dan! Ik haat het om jaloers te zijn, maar wat ben ik het... Dikke knuffel
Loutje, ik lees net je stukje, kippevel, zoooooo ontzettend moeilijk voor je tav je zus. Dat zijn gevoelens die doen zo'n pijn. Niemand die dat snapt behalve wij...Ik kan me voorstellen dat dit je erg bezighoudt...heel zuur allemaal... x Sassebas
Sikki, vandaag je uitgangsecho, ben zooo benieuwd. Dan kan je eindelijk weer van start, je leest dat er zoveel zwanger zijn geworden de laatste tijd, jij gaat daarbij horen hoor! Die krampen zijn inderdaad eng bij mij, maar het gaat al een paar dagen weer goed...Geen bloedverlies in ieder geval... Loutje: ik geef je een hele dikke knuffel, denk zo aan je, ik zou ook helemaal van slag zijn. Was cru gezegd blij dat ík toch wél zwanger was geraakt van laatste IVF. Zo sneu voor mn zusje, maar ik hoop bij haar de volgende IVF natuurlijk. Heb zoveel doemscenario's rond die tijd in mn hoofd gehad. Ik ben de oudste en al jaren bezig en wilde graag de 1e zwangere ziijn...heel egoistisch... Sil: oh, die dikke mooie buik, hou de kindjes nog even vast en geeft ze je laatste power mee! Ik herken je verhaal tav verbitterd raken, niet geloven dat je moeder zal worden en de steun die je huidige partner je geeft. Ik was ook gevloerd toen mn ex zn ik-word-vader aankondiging deed...dat deed zo'n pijn, weken van slag... Maartje: blijf posi hoor, je staat aan het begin van een mooie grote kans op een beeb! Zo moeilijk, ik begrijp het, zo ging ook van start 20 februari: waar doe ik het voor??? En nog geen 4 weken later een godswonder: een positest, na 6 jaar aanklooien en mokerslagen. Het kán en jij gaat erbij horen, grote knuf van mij! Nog 5 dg en dan.... Klingel: ik heb inderdaag al drie keer flink getafeld afgelopen 1,5 week en vette buikkrampen gehad, diaria...niet normaal. Alles is wat van slag...Geen slaapdiensten meer dus veiliger gevoel thuis in bed. Al een paar nachten goed geslapen en geen krampen. Ik heb nu de instelling: het hoort er gewoon bij. Geen bloed enz. Boobs groeien, posi blijven, het ukkie(s) haakt stevig in . Ben ook erg slank en smalletjes, misschien wat ruimtegebrek onderin . Girl: zo tof dat er een match is, en fijn dat het toch wel voorspoedig loopt op het moment, heerlijk. Ga zo door! Mn banner is dus met veel engelengeduld gelukt, ben er trots op! Weekendje Texel is geboekt. Denk dan: hoe staan we er dan voor? En dan denk ik natuurlijk weer: als het er nog maar zit , en geen tegenslagen meer. Sasseman zegt: hou nou eens op, blijf posi! Oh, ondanks de positest nog zo onzekerrrrrrr. Ga met Loesie countdownen tot de echo 7 april... Sorry als ik iemand vergeten ben... xxx
Hallo Madl! Wieder zuruck! Allereerst een ontzettendedikkeknuffelmetplakzoen voor Lieve Loutje! Wat ontzettend moeilijk he meid. Ik krijg tranen in m'n ogen van het lezen van je gevoelens. Ooo wat herkenbaar!!! Mijn zus vertelde na onze 3e mislukte poging dat ze zwanger was. En o wat gunde ik het haar, maar o wat was ik jaloers. Toen ze het vertelden was heel hard huilen het enige wat ik kon doen. Huilen om mijn verdriet, huilen om mijn jaloezie, huilen voor haar geluk, huilen voor haar verdriet om mij, huilen dat ze rekening houdt met mij, huilen huilen huilen. Loutje, geef het de tijd. Uiteindelijk slijt de jaloezie. Echt waar. *KNUFFEL* Sil, bedankt voor je Silgeefthoopenvertrouwen-talk! Uiteindelijk bij dr. K beland, want E was ziek. Sjongejonge, wat puilde de wachtkamer en parkeerplaats (voortaan te noemen als voorparkerengeenplaatsplaats) weer uit! Dus 3 kwartier later was Sikki eindelijk aan de beurt. En was was het een fijne dokter! Eigenlijk wil ik die beste man de volgende keer wel weer! Hij deed heel zorgvuldig de echo en nam alle tijd om alles door te nemen. M'n bms was 5 mm, dus hij gaf aan dat ik niet een hele heftige ongi moest verwachten. Nou heb ik die nooit niet, maar nu zal het dus helemaal zo gepiept zijn. Ik noemde toen tussen neus en lippen door dat ik altijd zo weinig ongi had, maar daar werd hij ook niet direct zenuwachtig van. Verder heeft hij m'n eierstokken opgemeten (heeft Uber S echt nog nooooooit gedaan). Die waren allebei netjes. Er leek een hele kleine cyste te zitten, maar niets bijzonders. Wel gaf hij aan dat hij aan mijn eierstokken kon zien dat ik een hele lage eicelreserve heb. O ja? Vertel! Blijkbaar staan jonge eierstokken meer 'open'. En zijn er wat mini follies te zien die gestimuleerd moeten worden. Bij mij is er dus bijna niets te zien. Wel zag hij dat mijn rechtereierstok er iets beter uitzag als de linker. Klopt dan ook wel dat ik rechts altijd wat meer follies heb en links meestal maar 1. Weer wat geleerd! We hebben afgesproken dat ik op CD2 mijn FSH laat prikken en bij een te hoog FSH gaan we deze cyclus niet starten. Mijn eierstokken zullen dan nagenoeg niet reageren op de hormonen en dus heeft stimuleren dan niet zo veel zin. Vond het wel super dat hij dat zo wil doen! Gooien we ook niet onnodig geld in een putje. Zou jammer zijn als we alles doorgaan voor maar 1 eicel ofzo (want dat heb ik dus al eens gehad!). Nu morgen de huisarts bellen of ik het daar kan laten prikken en dezelfde dag nog de uitslag kan hebben, want anders moeten we alleen daarvoor helemaal op en neer naar DD. Dus wachten op ongi en dan geht es (hoffenlich) on!!!
Volgens mij is dit een goed plan SIKKI. Maar goed ik ben maar een leek op mmm-gebied. FSH is toch schildklier? Ik ga ervan uit dat die klier niet gaat klieren en de waardes goed zijn. April is DE maand voor jou. posipowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
FSH is het follikelstimulerendhormoon. Die doet de eitjes groeien. Bij MMMeisjes zoals ik, aan het begin van de overgang, is ie vaak veel te hoog (om verder in de overgang alleen maar meer en meer te stijgen). Dan maakt het lichaam heel veel hormoon aan in een poging nog een eitje te laten rijpen. Het stimuleren voor de ICSI is ook met FSH. Maar ja, als mijn lichaam zelf al zoveel moet aanmaken om 1 eitje te laten rijpen, dan heeft heel veel bijspuiten die cyclus niet zo veel zin. Dan kan ik beter wachten op (hopelijk) een cyclus met een lager FSH, zodat ik dan mogelijk meer eitjes kan laten rijpen. Hoe verder in de overgang hoe moeilijker het is om een cyclus met FSH onder de 10 te vinden. SO, dat was ff een klein lesje ICSIVFologie! Voor de geintereseerden onder ons en anders gelijk maar weer vergeten! Maar die posipower klinkt goed! Ik doe mee!!! Heb nog geen last van opvliegers en nachtzweten gehad deze maand, dus dat is al een goed teken!