Hey... Echo was met 6.4 weken...dus 2 weken en 4 dagen na positest. Ben na 2 weken (dus toen ik 6 weken was) gestopt met suprefact. En heb de laatste bolletjes gehad toen ik 6.4 weken was. SMAK
Hey meiden, hier even een afscheidsberichtje en bedankje van mij voor jullie. Ik heb nog wel even meegelezen met jullie, maar ook hier gaat het leven verder, en ik heb het gevoel dat ik hier niets meer te zoeken heb, heel logisch ook eigenlijk. Jullie zijn nog druk aan het pogen en wij hebben het opgegeven. Wil jullie herzlich danken voor jullie steun en berichtjes en info, ik heb er veel aan gehad. Voor iedereen veel succes gewenst en hopelijk hier voor iedereen snel een mooie vette positieve test, en mooie babytjes, het is jullie ontzettend van harte gewenst. Dikke knuffel en liefs van Shan
Lieve Shanna, SLIK! Ik weet niet wat ik moet zeggen... Kan je alleen maar een mooie toekomst wensen met heel veel liefde! Zwaai! Liefs Sikki
@de dames die zwanger zijn..... gefeliciteerd meiden, geniet van de zwangerschap @Sikki He meid, ik zie idd dat je toch nog 8 eitjes had bij je laatste ICSI, waarvan 6 van goede kwaliteit dat is toch een prima score! Hoe zit het met de FSH, schommelt hij zo elke maand? Ik heb mijn FSH 1x laten prikken, deze was gelukkig wel laag. Denk je dat ik deze nogmaals moet testen? En al ongi geworden, zou idd leuk zijn als we een beetje gelijk op gaan. @Nynke Jij ook leuke naam , bedankt voor je succes wensen. @Kikker 1984 Je gaat vandaag starten, ik ben gisteren begonnen. Spannend hé, jij ook succes! @Shanna41 Wens je veel sterkte toe de komende tijd. Voor te toekomst natuurlijk lekker genieten van de mooie dingen die het leven nog meer te bieden heeft. Gisteren mijn 1e echo gehad, alles zag er prima uit.... we konden starten. Wel een hele operatie dat prikken, gelukkig heeft mijn vriend me goed geholpen. Stond start klaar en toen kon ik hem zelf niet zetten, ik dacht dat doe ik wel even Mijn vriend heeft hem voor mij gezet en het viel reuze mee, het zal het idee wel zijn waarom het mij niet lukte. Hoe zit het met de bijwerkingen van de hormonen, hebben jullie nog veel last (gehad)? Liefs, Nynke
Nynke36, ik heb nooit last van bijwerkingen. Ik denk altijd maar, mijn lichaam heeft het zelf niet op orde en voelt zich waarschijnlijk wel lekker bij al die hormonen Mijn FSH was een jaar geleden getest en was toen iets van 7,6. Maar omdat ik begin dit jaar zo veel last had van nachtzweten e.d. heb ik het nog een keer laten testen en toen was het iets van 14,2. Tja, en dat is dus te hoog om te starten met stimulatie. Als het bij jou goed was en je hebt nergens last van, dan zou ik me daar geen zorgen om maken. Ik heb in het verleden al eens 450 Puregon gespoten, maar toen is er ook maar 1 eicel gevonden. De laatste keer met 375 Menopur dus 8 stuks. Dus per cyclus en hormoon reageer ik dus anders. En aangezien we het nu allemaal zelf betalen ga ik er wel wat voorzichtiger mee om. Ik denk dat ik ongi ben geworden... Omdat mijn bms erg dun was gaf de arts al aan dat ik niet veel ongi hoefde te verwachten. Gisteravond bij het afvegen een klein beetje rood slijm en nu net weer. Echt bijna niets. Normaal zou ik het ook niet als ongi rekenen, maar in dit geval denk ik dat ik er vanuit ga dat vandaag CD1 is. Morgen bloedprikken en dan weten we meer! Dan hopelijk vrijdag van start!
Hey DD-madchen, Ik kom me hier ook aanmelden. We zouden vandaag onze laatste cryo tp hebben, maar cryo is niet goed uit de ontdooiing gekomen, dus deze 4e behandeling is nu definitief voorbij. 6 mei hebben we een intakegesprek gepland staan met dr. S. in DD, ben benieuwd hoe en wat. Las op de website dat ze daar ook standaard je bms onderzoeken of alles oke is en je AMH, dus wil daar zeker op laten testen en verder al het andere waar hij mee komt. Wij hebben in totaal 4x ICSI gedaan en daaruit 4x verse emmie + 3 cryo's laten terugplaatsen en allen zonder succes (zelfs niet heel klein beetje), dus ben heel benieuwd wat DD voor ons kan betekenen, we willen graag AH en IMSI gaan doen, hopelijk brengt dat een wondertje voor ons!
Hoi, @Nynke, leuk dat we bijna gelijk opgaan. Beide 1e icsi en bijna gelijk spuiten. Wat moet jij spuiten en hoeveel? Wanneer heb je 1e FM?Is inderdaad spannend allemaal maar voelt wel fijn dat we nu een keer een echte kans hebben, ook al lukt het niet. @Sikki, hopelijk kun jij ook vlot beginnen, wat spuit jij en hoeveel?Mits jullie dat willen vertellen allemaal natuurlijk.. Ziet er wel uit als CD1 he? Mooi. @Lindinha, zo al heel wat meegemaakt! Welkom en hopelijk brengt DD je heel veel succes! Net mijn allereerste spuitje gezet, viel heel erg mee. Voel verder ook niets maar dat lijkt me normaal na een spuit haha. Ik spuit trouwens 225IE per dag va dag 3, dag 9 (6 april) heb ik 1e FM.
Lieve Shanna, las je berichtje met een brok in me keel! Wat ontzettend dapper vind ik jullie nog steeds. Wil je heel veel geluk en alle gezondheid voor de toekomst wensen. Samen staan jullie sterk en kunnen jullie alles aan! Dikke hug voor jou! Nynke36 en kikker1984, welkom hier! Leuk dat jullie ook mee komen kletsen. De eerste spuiten zijn gezet, dat lijkt me het engst haha. Maar komt allemaal wel goed. Nou hopelijk zijn jullie snel swang en blijven jullie hier lekker mee kletsen. Lindinha, jij ook van harte welkom! Hoop dat DD voor iets heel mooi's kunnen zorgen bij jullie! Zo te lezen heb je ook al veel moeten doorstaan in de MMM. Hier vandaag de eerste ovutest weer gedaan, maar nog negatief. Denk dat die over 2/3 dagen posi is.. Ben benieuwd! Rekening van de intake lag trouwens in de brievenbus gister. 61,22 euro.. Snel verdient in 10 minuutjes hihi. Voor alle andere dames een dikke smak!
Ongi heeft nog steeds niet doorgezet. Durf vandaag eigenlijk toch niet als CD1 te rekenen. Hoop dat het binnen nu en 3 uur enorm losbreekt, anders nog maar een extra dagje gokken. Lindinha, daar ben je dan toch! Helaas maar waar. Welkom! Ik hoop dat je hier het geluk mag vinden. Kikker, ik mag net als de vorige poging weer 375 Menopur spuiten. Ik heb vanalles al geprobeerd, 150 Puregon, 450 Puregon, 225 Menopur en 375 Menopur. Shantii, toch vreemd, ik heb nooit voor een intake hoeven betalen.
Sikki.... danke danke!!! Ich gehe maar gelijk over in die deutsche sprache jah!!! Ich mache noch wieder ein Ongi-dansje fur dich, okay??
Hoi meiden, Er zijn weer heel wat nieuwe meiden bijgekomen zie ik! Ik hoop dat DD jullie ook het geluk gaat brengen dat het mij heeft gebracht! Shanna, als eerste...hier ook een brok in mijn keel. Jeetje, wat moet dit moeilijk voor jullie zijn! Ik hoop dat jullie van elkaar gaan genieten en van alle verdere mooie dingen in het leven! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! En we zien je graag nog eens terug hoor! Sikki, ongi ja?! Zal idd dan wel niet veel zijn! Hoop echt dat je vrijdag van start mag gaan! Je klinkt alsof je er weer aan toe bent. (voor zover je dat kunt zijn!) ik duim nog steeds voor je! Lininha, he gadverdarrie...laatste cryo niet goed ontdooid...Echt goed dat je alles wilt laten testen, je hebt zoveel tp's in principe gehad en waarom is er dan nooit eentje blijven zitten. Ik zou dan ook heel onzeker worden. Was ik nu al! Succes meid, dit gaat hem worden! Op naar 6 mei! Kikker, goed dat het spuiten meeviel! Je hebt in je onderschrift 6-3 1ste fm. Moet denk ik 6-4 zijn of nie?! Hopelijk groeien er een aantal mooie eitjes! Shantii, idd snel verdiend he?! Zo doen ze dat daar! haha! Op naar een positieve ovutest en daarna naar 17 april! Ik heb er ook voor moeten betalen hoor, intake! Nynke36, geeft niks dat het niet lukte de 1ste keer! Komt vast goed met dat spuiten! Ik heb niet veel bijwerkingen gehad, alleen mijn humeur! Die was af en toe om te schieten. Maar dat moest vriendje maar accepteren hoor! Klingel, morgen spannende dag of niet?! Met je mams! Zet hem op meid, ik denk aan jullie! Sil, hou je het nog vol met de kleintjes!?! Pat, hoe is het met jou?! Weer helemaal beter te pas?! Rest: dikke digitale knuffel! Fijne dag! Liefs
Lieve Shanna, met kippevel las ik je berichtje. Zo moeilijk om te lezen en zo dapper van je! Ik wens je heel veel goeds toe en hoop zo dat je even goed een gelukkig leven zal hebben met je man. Hoe zwaar het ook allemaal zal zijn. Ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik schrijven moet. Een laatst warme hug van mij! Lieve meiden, ik blijf wel lezen, maar minder reageren. Ik zie weer nieuwe gezichten en zo geven we het stokje een beetje door. Iedereen wens ik ontzettend veel goeds toe en dat jullie ook maar blijven geloven en hopen op het grote wonder, want het is ons overkomen, dankzij Dusseldorf. Jullie waren zo'n grote steun voor mij. We zijn er nog lang niet, het is nog pril en spannend, maar we hopen op een happy end. Eerst de echo afwachten volgende week woensdag... Veel liefs Sassebas
Hey meiden, Ik zie ineens weer een stel nieuwe dames! Dat is toch zwaar Scheiße zeg!!! Nog bedankt voor alle lieve ondersteunende berichtjes! Het gaat nu gelukkig alweer een stuk beter met m'n gevoel! Ik probeer nu gewoon heel blij te zijn dat ik de leukste tante van de heeeeeeele wereld ga worden! hahaha. @ Shantii en Sikki, wij moesten ook voor de intake in DD betalen hoor... ben benieuwd of we voor het KID gesprek óók weer moeten betalen. Nou ja, we zien wel! @ Girl, heb jij al een rekening gezien? @ Sikki, ongi al doorgebroken? @ Shanna: een dikke knuffel! Ik wens je alle geluk van de wereld!! @ Sassebas, Klingel en Loesie, lekker aan het zwangeren lieve schatten? Over een paar maandjes zit ik ook bij jullie op het bankje hoor!! @ hierzo: nog 14 nachtjes slapen! Grrr... wat gaat de tijd weer bizar langzaam! Gelukkig wel lekker druk in de winkel! @ het weer: daar worden we ook niet vrolijker van! ♥
@shanna: lieve shanna... ik word helemaal verdrietig van je woorden.. ik wens je al het beste, al het geluk, gezondheid en met name heel veel liefde... KNUFFEL... @sas: wat is dat nu? jij neemt hier ook afscheid? misschien om jezelf te beschermen tegen verdrietige/onzekermakende verhalen? (weet niet waarom ik dat denk) knuffel in elk geval, goed broeden meisje!! @dement: sorry dat ik maartjes tristan door de war haalde met loesies frummel beetje dement.. knuf maartje @lou: hoe gaat het met jou meisje? ben je, zowel in hoofd als hart als lijf, bijna klaar voor KID? eerst lekker vakantie-en he. KNUFFELS voor allemaal!!!!
@Sikki Bedankt voor je opbeurende woorden, dan zal ik me idd maar niet teveel zorgen maken. Wat lastig met je ongi, zo kun je echt slecht inschatten vanaf wanneer je kunt rekenen. Ik zou er ook vanuit gaan dat vandaag CD1 voor je is. Succes morgen met het bloedprikken zodat je vrijdag kunt starten @Kikker Zo vandaag de 2e dag spuiten, vriendlief staat in de file dus moest het nu echt zelf doen. Ben net wel 20min. bezig geweest om alles voor te bereiden pfff.... maar het is me uiteindelijk gelukt Ik spuit 300IE Menopur per dag. Wel fijn dat we dan nu ook eindelijk van start kunnen gaan, met al die onderzoeken etc. vooraf ben je toch alweer 3 maanden verder. Probeer maar niet teveel te hopen, maar dat blijft lastig @Shantii Dank je wel Shantii.... moet er ook nog even inkomen wie nu wie is @Loesje Hihi die bijwerkingen moeten onze mannetjes dan maar voor lief nemen. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Ik moet wel zeggen dat ik vandaag de hele dag last heb gehad van mijn buik, net of ik mijn eierstokken voelde trekken ofzo Heb in de loop van de dag mijn broek maar los gedaan. @Sassebas Wat spannend volgende week je echo. Wens je heel veel succes en plezier natuurlijk Lekker relaxen de komende dagen en dan gaat het zeker goedkomen. Zaterdag gaan we voor de 1e FM, dit is geloof ik een beetje vroeg maar dat komt ook omdat de paasdagen er achteraan komen. Ben erg benieuwd of er al wat te zien is. Liefs, Nynke
Klingel, inderdaad: ik ben zo voorzichtig en ook zo sorry hoor ivf-moe, ookal hebben anderen nog veel meer ellende achter de rug. Ik lees over miskramen enz. Dat raakt me zo. Ik kan er om huilen, en dat je dan toch weer door moet/wilt. Zo dapper van jullie die het mee hebben gemaakt. Ben beetje in de war, te druk in de bol, stuiter stuiter, wil wel slapen en pas rond echo-tijd wakker worden. Maar ik denk heel veel aan jullie en hoe spannend het voor jullie is. ik leef mee, lees en hoop ook info aan te leveren waar anderen ook wat aan hebben. Wil jullie echt de rug niet toekeren, want jullie zijn mn babes en xxxxxx voor jullie allemaal. Wil anderen ook niet kwetsen met mn 'ik sta nu aan de ander kant van de lijn-verhalen..'. Ik heb dat voor 6 weken geleden en langer ook heel moeilijk gevonden. Ik begrijp het helemaal! Veel liefs Sas
@Nynke: Welkom hier!Mijn ervaring met echo's is dat het de ene maand veeel sneller kan gaan dan de andere.Dus beter een echo te veel dan te weinig. Over het prikken gebsproken, ik koel altijd eerst ff met een ijsklontje.Dan voel je niks van het prikken,beterrrr. @Shanna: Hele dikke slik bij het lezen van je bericht.Weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je het allerbeste toe.Hele dikke knuffel. Loutje: Ben blij om te lezen dat je je al beter voelt wat betreft je zus.Zulke dingen hakken er altijd heel erg in, ik heb ook altijd ff tijd nodig om het te laten bezinken. @Sikki: Ieeeeh, je gaat w2eer van start!!!Ik steek de kaarsen al aan! @Alle andere nieuwe die zich hier gemeld hebben: Hoi!!! @alle zchwangeren: wie geht's?? @Maartje: Dat gevoel is zo herkenbaar helaas. Ik vind het zo moeilijk om nog te geloven dat het ooit gaat lukken. Er is niks gevonden, maar er móet toch iets zijn dat het elke maand weer tegenhoudt.'t Zal wel aan m'n ondergewicht liggen, zelfs al ben iik verder kerngezond en word ik netjes elke maand ongesteld. M'n leeftijd gaat me ook steeds meer in de weg zitten.Na ruim 4 jaar worden die eicellen toch ook steeds minder soeps, 't kan gewoon niet meer lukken.Ik kan tig voorbeelden geven van vrouwen die hartstikke ongezond leven en toch heel gemakkelijk zwanger zijn geraakt.En ik rook niet, drink niet etc etc en na dik 4 jaar nog nooit zwanger geweest.(heb dan wel van verschillende mediums gehoord dat ik een miskraam gehad heb,maar goed dat neem ik met een heeeele grote schep zout, want heb nooit iets gemerkt dus tja...) Dit soort dingen spoken continu in m'n kop. Ik baal hier ontzettend van want met negatieve gedachten schiet ik niks op. Plus dat de kans op slagen hierdoor kleiner wordt, als ik the Secret moet geloven. Misschien moet ik acupunctuur gaan doen ofzo, om in ieder geval wat minder stress in m'n lijf te hebben.Kweet het ff niet meer..
Kweet het ook niet meer... Nog steeds geen rood te bekennen. Dus morgen maar weer afwachten en nog geen bloedprikken of DD bellen. Wat kunnen zij er mee? Geen rood is geen rood zeg ik. Manlief vindt 1x rood slijm ook geen ongi. Loutje, wat fijn dat je je al weer beter voelt. En ik geloof zeker dat jij de beste tante wordt!!!! Oh, nog 14 dagen!!!!!! Wanneer gingen jullie nou op vakantie? Zara, wie wat waar the Secret? Misschien dat het daar misgaat met ons Ik zit ook in die spiraal. Nu weer door die stomme ongi. Zeg steeds vaker tegen mensen dat wij geen kinderen kunnen krijgen. Zelfs vandaag nog tegen iemand gezegd. Dus ook niet van, het gaat moeilijk of alleen met hulp, nee gewoon we kunnen geen kinderen krijgen. Het begin van het einde?
Oh Sassebas, wat jammer dat je ons hier gaat verlaten, maar ik snap het wel hoor! We komen elkaar nog wel op zp tegen toch?! Dikke kus! @ Zara, tis inderdaad allemaal weer een beetje bezonken allemaal. Tuurlijk zullen er nog wel wat moeilijke momenten komen... tis te hopen dat de KID snel aanslaat, dan moet het over zijn! Klingel & Sikki, heel heeeeeeeeeeeeeeeel misschien gaan we vóór de vakantie voor de 1e behandeling. Als ik Girl zo hoor zou dat moeten kunnen... Maar ik ga nog nergens vanuit. We gaan begin juni op vakantie, even heerlijk bruinbakken en boeken lezen! @ Zara, wat is het soms toch oneerlijk he! Jij doet/laat alles voor een zwangerschap en een ander zit er niet op te wachten en is "oeps" per ongeluk zwanger!:x @ Sikki, schat, ik begrijp wat je bedoelt. Soms heb ik ook weleens de neiging om dat te zeggen hoor! En wij kunnen ook écht (samen) geen kinderen krijgen, maar wij krijgen wel een kind! En jullie ook! De volgende ronde is RAAK!!!!
Jeetje, wat gezellig zoveel meiden, maar wel klote dat het blijkbaar nodig is, dat zoveel meiden naar DD gaan... Best trieste gedachte. Fijne gedachte dat we welk elkaar allemaal zo goed nu weten te vinden om elkaar op te peppen enzo. Alleen... pfff wel veel meiden nu. Ghighig dat wordt lastig voor mij om dan op iedereen te gaan reageren. Kan het echt niet allemaal onthouden en ben te moe om alle berichtjes opnieuw te gaan lezen en zo te gaan reageren, dus maar ff uit mn hoofd: @t nieuwelingen: veel succes en hopelijk snel zwanger!! @t intake kosten: wij ook 61 euro nogwat en een kleine 5 euro van bloedprikken moeten betalen. Overigs, ze hadden een te hoge rechuning opgestuurd voor bloedprikken ivm invriezen. We hadden in NL al laten prikken maar die achterlijke lui van onze HA praktijk hadden er opgezet dat we positief hadden getest op hepatitus... (DUHHHH we werken beiden in de zorg dus beiden inge-ent tegen dat soort ziektes...) maar goed, daarom zouden ze die test in DD opnieuw doen. Hadden die koekjes alles opnieuw gedaan: ruim 80 euro pp dus keer 2 in rekening gebracht. Nu heb ik het hier met Irma over gehad en krijgen we een nieuwe rekening. Scheelt weer ff @t KLingel/Tristan: geeft niet :kussie: @t Zara/acupunctuur: heb ik ook geprobeerd en raakte bijna nog gestrester van het been en weer fietsen en de rekeningen dus ik ben er maar mee gestopt... Hoop dat het jouw meer geluk zal gaan opleveren. Enneh het niet meer vertrouwen in hebben... Ik weet niet zo goed wat ik daar op moet gaan reageren om te op te peppen, daarom verwijs ik je ff naar wat Klingel en Silvia laatst aan mij hadden geschreven. Ze hebben hartstikke gelijk en ook wij gaan hartstsikke swanggg raken!!! So!!! @t Sassebas!! Nog ff en dan echooooo!! Stiekem hoop op 2 beebjes? @t Loutje, ondanks dat je banner veel te langzaam loopt, vind ik het hartstikke vet dat over twee dagen de twee weken op je banner verdwenen zijn!! Nog ff en jullie gaan Duitse superzaadjes ophalen en samen hartstikke swangggg raken!! Is dat eigenlijk anonieme donorschap of bekende? @t Sikki, klote dat je ongi nog niet echt definitief doorgebroken is... Snap hoe graag je van start wilt gaan!! Ik doe ff mee met de ongi dans voor jou!!! Eeneeh, niet swanggg kunnen raken klopt niet, het lukt alleen niet zonder hilfe, maar mit hilfe gehst du hartstikke swanggg raken!! Dat MOET!!! @t the secret: daar geloof ik niet zo heul erg in. Met mn verse poging was ik optimistisch en toch niet swang!! En ken ook het verhaal van iemand die er niet meer in geloofde en de laatste cryo tp van dr 3e IVF deed om zichzelf later niets te kunnen verwijten maar er van overtuigd was dat het niet meer ging lukken en altijd kinderloos ging raken. En toen... toen is ze hartsikke swanggg geraakt. So niet the secret!!! The secret is gewoon een secreet, beetje Sikki en Zara bang maken... Foei!!!! Zara en Sikki gaan ooit samen zeuren en zeiken over de swanggg kwaaltjes!!! So!! Duld geen tegenspraak @t Shanna... Ik vind het zo ontzettend verdrietig, maar tegelijkertijd vind ik jullie zo sterk dat jullie stoppen. stoppen is veel dapperder dan doorgaan. Stoppen is je verstand gebruiken en doorgaan is domweg niet nadenken en doorrrennen. Best kans dat stoppen de mens op de lang termijn gelukkiger gaat maken. En dat gun ik je ook!! Veel sterkte meid!! (((kussie))) Pff verderssss ehhh geen idee op wie ik nog meer moest reageren. ben vanmorgen door Irma gebeld. Herr S. neemt onverwachts toch geen frei op zaterdag en we mogen daarom bij hem komen ipv bij Deutsche artz. Daarum kunnen we om 10.30 terecht!! Dus ipv 6 uur pas om half 8 in de auto!! Whoehoeeee!!! Irma zei wel dat we kans hadden dat we dan een poosje moesten wachten en niet direct geholpen gingen worden... Hmss maakt niet uit maar ik dacht zouden ze nu weer 4 mensen tegelijk inplannen?? Anyway, lekker belangrijk niet belangrijk dus!! Zolang we maar hartstikke swanggg raken. Ohja, nog iets. Ik ben een waanzinnig puisterig mens geworden. Daarom ga ik vrijdag naar de schoonheidsspecialiste voor een neoderma kuur. Kennen jullie dat?