Meiden, Hier een doodsbange Loesie... Moest tegen een uur of 4 vannacht naar de wc. Uit gewoonte kijk ik altijd op mijn toiletpapier, zie ik vannacht iets donkers, dus ik druk de lamp aan, zit er bloed op het papier. Ook al een grote vlek in mijn ondergoed...ik nog eens afvegen, helderrood bloed!!!!!!! Ik vriendje wakker gemaakt, helemaal in paniek...de hele tijd naar de wc, nog een paar keer helderrood. Pakte het boek van veilig zwanger ofzo erbij en daar stond in dat je altijd de verloskundige kon bellen, ook 's nachts, dus dat maar even gedaan. Uitgelegd hoe en wat en dat ik 14 april afspraak had bij hen en as dinsdag nog een echo bij gyn. Ze raadde me aan om om 8.00 meteen de gyn te bellen en ze ging er vanuit dat ik vandaag dan nog mag komen voor een echo. Heb verder geen buikpijn en na een half uurtje is het veel minder geworden en nu alleen nog bruin... Ik ben zoooooooooooooooooooo verschrikkelijkj bang dat het misgaat. Ga over een half uur m'n werk bellen dat ik niet kom. Heb geen zin om in deze situatie met 20 vrolijke, drukke kleuters te werken! Ik hou jullie op de hoogte...duimen jullie voor me?! Liefs
NEEEEE, Loesie!!! Het mag niet!!!! Meid, wat moet jij je ellendig voelen! Hopelijk kan de gyn je snel uit je onzekerheid halen en zit jouw wereldwondertje nog lekker waar het hoort! *Knuffel*
Voel me zeker ellendig. Vriendje heeft cursus vandaag, dus kan ook niet bij de echo zijn. Het is nu nog een heel klein beetje en oud bruin...maar het is er wel...ik wil gewoon dat het stopt! Nog een uurtje, dan kan ik eindelijk bellen... Bedankt voor je knuffel...
Hallo Loesie, Lees net je berichtje, kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken en je je vreselijk ongerust maakt. Ik hoop dat je zo snel voor de echo kunt komen. Probeer toch een beetje rustig en positief te blijven.... ik weet het is niet zo makkelijk en wachten kan erg lang duren. Succes voor zo, ik zal aan je denken! Liefs, Nynke
Ja, heb gebeld, was eerst nog dicht en maar op die repeatknop. Mag om 9.20 komen...ze zei 1st dat ze bang was dat het niet ging lukken, maar ze snapte heel goed dat ik zo snel mogelijk wilde komen en heeft me er tussen gepropt. Vriendje heeft cursus gelukkig afgeblazen, die kon het niet opbrengen. Hij komt me zo ophalen en dan gaan we samen naar de echo. Hij gaat nu een keer alleen naar de cursus, zijn collega's konden zich heel goed voorstellen dat hij geen zin had om te gaan. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het afloopt. Liefs
Dankjewel lieverds!!! Ik heb een dubbel gevoel. Ben me toch aan het voorbereiden dat het misgaat... Jullie horen van me!
Loesie heel veel sterkte, ik duim met iedereen mee dat het er zodadelijk allemaal goed uit ziet op de echo.
Lieve loesie.... O nee wat een angst zeg!! Pff gelukkig dat je mannetje de cursus heeft afgezegd!!! Je hoort wel eens van mensen die bloeden en toch niets aan het handje!! Ik duim daar keihard voor voor jou!!! Dikke knuffel!!! X
Lieve lieve Loesie, wat een nachtmerrie voor jullie! Ik word er koud en bang van. Vreselijk, wat schrik je hier van. Ik ga zo veel posi vibes sturen nu naar jullie en het gaat goed komen hoor! Het lijf doet soms gekke dingen! Nergens op voorbereiden (negatief), maar hopen dat het gewoon goed is! Je hebt er zo voor geknokt! Sterkte lieverd! xxx Sassebas
Hier ben ik weer dames, Ons kindje heeft nu al humor! Een 1 aprilgrap van jewelste! Alles is gewoon goed!!!!! We kwamen binnen en mocht meteen de kleren van onder uit doen en op de bank komen liggen. Gyn deed het nog inwendig en zei meteen: ik kan je geruststellen ik zie een hartslag! Wij zagen hem ook!!! Toen deed hij het geluid aan en toen hoorde we het hartje ook nog...heel snel, boem boem boem boem...ooooooh, wat mooi! Even nog opgemeten en kwam uit op 8w6d...helemaal goed dus! Het was zo'n verschil met de 1ste echo, je ziet nu gewoon al een hoofdje en uitstupseltjes van armpjes en beentjes...schattig gewoon! Gyn kon niet zeggen waardoor het nu kwam, maar toen hij die echostaaf eruit haalde zat er ook nog wat oud bloed aan. Hij zei: kijk dit is het, gewoon nog oud bloed, dus dat zegt niks meer! Zal wel een bloedvaatje geweest zijn! Mag over 2 weken nog terug voor een extra echo! Een dag nadat ik naar de verloskundige moet, dus komt mooi uit! Ik ben helemaal gerustgesteld. Maar de schrik zit er goed in! Bedankt voor jullie lieve woordjes! Liefs een happy Loesie...
Lieve Loesie, Jeetje zeg, wat een opluchting!!!!!!!! Pfffffffff, gelukkig dat alles goed was . Ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!
Ik ben ook erg opgelucht en lees met ontroering je verhaal. Jeetje zeg, en dat allemaal op de vroege ochtend! x
Moeders voor moeders consulente op bezoek gehad. Leuke mevrouw. Zo maf dat het nu om mij gaat, ons, en dat ik mee kan doen. Ik weet hoe belangrijk het is. Jammer dat je het kadootje (dvd) pas in juni krijgt, was nu al leuk geweest om beeldmateriaal te zien... Heb mn strakke jeans aan maar oei, zit niet fijn, of het is gewoon het idee...Moet gewoon vaak kleine plasjes doen...HCG test aan tafel bij consulent gaf een dikke vette streep, ik werd helemaal blij, weer ff een bevestiging na 14 dg. na de test. Ze zei: misschien toch wel 2 beebs omdat de test zo donker kleurde, hi hi... Gisteren een lieve goede vriendin van mij gesproken uit Koln (leren kennen tijdens onze zomervakantie 2009). Zij is 42 en doktert ook al jaaaaaaaaaaaaaaaren en is al in Spanje geweest, overal. Nu ze van mn zwangerschap wist is ze om: ze gaat zich aanmelden bij Dusseldorf! Ik hoop zo dat ze voor haar daar ook een wonder kunnen verrichten, ze is zo'n schat! Mn zusje denkt ook na over Ddorf dus het domino-effect komt op gang. Liefs Sassebas
Sas, hoe meer dusselbabes, hoe liever...misschien gaan de verzekeringen dd dan in het pakket opnemen ofzo...hoeven we ook nie meer te stressen over toestemming enz! Wat fijn dat de test zo positief was. Misschien had je wel dezelfde vrouw als ik. Had volgens mij ene Saskia v/d W...maar kan ook ietsjes anders zijn! Heb net de angelsound binnen gekregen. Nog maar even in de kast. Hartje is nu toch vast niet te horen. Heb ook nog een speklaagje, dus kom er dan vast moeilijker doorheen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Klingel, denk aan joe en je mama! Liefs
Loesie, pfff wat schrikken! Gelukkig is alles weer goed meid! Zijn jullie wel gerust? Effe ego. Hier vanochtend toch maar wezen bloedprikken. Je hoort wel vaker dat meiden op dag 1 heel weinig bloedverlies hebben en pas op dag 2 meer, toch? En aangezien ik altijd maar heeeeeel weinig ongi ben en de arts aangaf dat het nu heel weinig zou in ivm 5 mm bms, heb ik besloten gisteren als CD1 te bombarderen. Eergisteravond roodverlies, gisterochtend roodverlies en gisteravond weer. Niet veel maar toch. Dus vanavond maar wezen prikken en nu net, ja hoor, toch echt ongi. Denk dat ik dan toch gister wel als dag 1 aanhou en morgen begin met spuiten, mits de fsh waarde goed is.
*inbraak* zie je april is echt een posimaand SIKKI. Je bent ongi geworden en ik weet dat je waarde goed is. Dat moet namelijk. Waarneer krijg je de uitslag? Succes met prikken weer en ik heb je hand stevig vast hoor. @Loesie: fijn dat alles nog goed is met wonderbeeb. *uitbraak*