Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve loesie PFIEUWWW! Wat schrikken of niet? Gelukkig gaat alles goed met kleine beeb! Wat een grapjas inderdaad hihi.

Siki dus toch echt ongi geworden/geweest?! Hopelijk is de FSH waarde laag en kan je morgen beginnen met prikken. En dan op naar de punctie!

Ik heb gister me eerste ovulatietest gedaan van deze cyclus, en hij was echt negatief! Bijna geen 2e streepje. Vandaag lijkt het 2e streepje er zowat uit te knallen. Heb ik nog nooit gehad zo'n grote overgang kwa streepjes. Ik heb al wel een foto gemaakt, zal hem vanmiddag eens posten. Zou het dus echt kunnen dat ik vandaag of morgen me ei heb? Ik gebruik al me rondes al ovutesten maar heb dit nog nooit mee gemaakt. Zou betekenen dat ik me punctie dan rond koninginnendag heb .. En dan zouden we met de hele vriendenbups wat leuks gaan doen. Word dus afzeggen denk ik ;)..

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Pfff, Loesie, gelukkig alles goed!!! Ik hoopte al dat ik dit neer kon typen!!! :D De beeb wilde vast dat je nog even kwam kijken hoe goed hij/zij gegroeid was! Op naar de volgende echo's!!!

Sikki, ik wens je alle succes voor deze ronde! Het moet gewoon een keer goed gaan! Laat het deze keer zijn!!!! *knuf*

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Irma gebeld en eerste dag rood is CD1 en dat was dus gisteren.
    Uitslag FSH is dus niet binnen gekomen vandaag.
    Weet nu ook weer waarom ik gillend ben weggelopen uit Enschede.
    Probeer morgenochtend nog eens te bellen en anders op de gok maar de eerste 225 Menopur zetten.
    Ik moet namelijk 's ochtends 225 EH zetten en 's avonds 150 EH.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goeso sikki!
    nu geloven he, rood=dag1! ;)

enschede is klote, althans mst.
    ik denk dat je gewoon kan beginnen idd, maar waarom is uitslag er niet! :(

succes, schatje!

@loesie: JEMIG nogmaals ook hier even: een schrikknuffel!
    wat klote, bloed tijdens swang moet verboden!
    ik hoop dat alles nu wat rustiger is nu je weet van hartje en alles goed, maar sigtig an he? bij twijfel gillen hoor!

@allemaal: ga zo weg, mamaatje update staat in babyrinth, het lijdzame wachten is nu echt begonnen.. ;)
    mijn ' verkoudheid ' blijkt zware verwaarloosde :) kaak/bijholte/voorhoofdsholteontsteking (LINGO!) te zijn, lekker dan.
    aan de anti bio dus.

wens jullie allemaal een fijn en lief pasen en geef een dicke knuffel drauf!

5. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Hallo,

Pffffff Loesie wat schrikken zeg:$, wat fijn dat alles goed is!:)
    Goed gezien trouwens, FM moet idd 6-4 zijn. Heb het ff veranderd.

Allen veel succes en een supergoede Pasen gewenst! (met veel mooie eitjes/kickin baby's etc)

6. Nynke36

Nynke36 Lid

5 mrt 2010
    12
    0
    0
    Secretaresse
    Loesie.... wat een opluchting :)

Heb sinds gisterenochtend last van mijn eierstokken, voel ze gewoon zitten. Niet echt heel pijnlijk maar ze zijn wel aanwezig, is dat normaal?

Liefs,
    Nynke

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    ***breek in ***

Nynke, ja helaas heel normaal! Heb er ook vaak last van. No worries, niks aan het handje!!

***breek uit***

8. Nynke36

Nynke36 Lid

5 mrt 2010
    12
    0
    0
    Secretaresse
    Gelukkig, maakte me al een beetje zorgen ;)

Bedankt!

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    #1309 Girl86, 1 apr 2010
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
    @ shanna.

heel veel sterkte en veel liefde samen.

@sassebas.

erg jammer dat je weggaat.

@sikki.

nou van zh enschede moest ik met dd overleggen of ik ovutesten of fm's moest doen.
    dus even zelfde dag nog gebeld en ik moet gewoon ovutesten thuis doen.
    veel succes met je nieuwe poging deze maand.

@loesie.

dat is even schrikken zeg!!! maar gelukkig is alles goed:)

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @loutje.

bedoel je de rekening van de notaris??
    heb vandaag een mail gehad en we weten nu de prijs. volgende week vrijdag kunnen we al tekenen.:)
    of bedoel je de rekening van de intake?? want die hadden we al meegekregen van dd.
    dus als alles voorspoedig loopt en de uitslag van bloedprikken er aankomende dinsdag is, dat we dan alle papieren weer naar dd kunnen sturen. dan kunnen we misschien in mei starten:)

@ klingel.

weet je al meer van je moeder???

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Jeeeee, de 2 is uit mijn banner!! :D

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Loutje, yeah!

Weer effe ego.
    Bloeduitslag is nog steeds niet binnen.
    Sterker nog, ze hebben m'n bloed nog niet eens onderzocht!!!
    Grrrrr, ik ben echt SO klaar met Enschede!!!
    Ja, zegt de assistente, ik heb met de dr. O overlegt en hij zei, ik weet niet waar DD mee bezig is, maar die uitslag hoeft nooit dezelfde dag binnen te zijn :$
    Ooh, ben zo BOOS!
    Dus ik later tegen de assistente, dit is nu juist de reden dat ik weg ben gegaan bij jullie. Ik ben geen standaard gevalletje en dr. O weet dan juist niet waar HIJ mee bezig is!!!!!!!!!
    Hij heeft al 2 ICSI's verknalt! Eerst met geen eicellen en toen met maar 1 eicel!
    Dus ze heeft me nu bovenaan gezet en voor 12.00 uur zou de uitslag binnen moeten zijn.
    Ga nu dan maar blind de eerste spuit zetten...
    Word er zo verdrietig van. Heb nu gelijk alweer m'n eerste janksessie van deze poging er op zitten...............

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :x Wat een stelletje randdebielen zijn het daar zeg. Je kan dus nog beter naar DD rijden dan in Enschede bloedprikken. Ik hoop voor jou dat ze nu werkelijk doen wat ze zeggen en je de uitslag hebt voor 12.00 uur.
    *Droogt Sikki haar tranen weg en geeft haar een magapletknuff* Kop op Sikki, april 2010 is DE maand.

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeetje Sikki, ze zijn echt niet goed wijs daar!!!
    Hebben ze dan totaal geen gevoel in hun donder!
    Ze weten toch dat je die uitslagen moet hebben! En helemaal omdat ze er al 2 verknalt hebben bij jou, moeten ze gewoon stinkend hun best gaan doen om te zorgen dat het nou een keertje goed loopt!!!
    Wat een eikels, kan hier zo kwaad om worden! Volgens mij ben je gewoon nr. zoveel en kan het hen niks schelen hoe jullie je voelen, als ze hun dikke vette salaris maar krijgen!
    Een dikke knuf meid!!! Lang leve Dusseldorf!

Loutje, joehoe!!! Dat schiet mooi op zeg! Wat een geduld moet jij hebben! (nog meer meiden hoor!)

Sas, waarom ga je dan?! Ik denk dat de meiden het ook leuk vinden om te weten hoe het met je gaat. Ik heb dat gevoel ook wel een beetje, maar ik weet nog hoe het voelde als ik iedereen stuk voor stuk uit het topic zag verdwijnen, waar ik zoveel lief en leed mee had gedeeld. En ook al waren zij zwanger, het gaf me een goed gevoel dat ze precies wisten wat ik door had gemaakt. En er kwamen wel nieuwe meiden bij, maar dan moest je wel telkens het verhaal weer opnieuw uitleggen...
    En dat was ook wel heel gezellig, maar je wilde ook weten hoe het aan de andere kant van de lijn was.(zwanger zijn)..snap je hoe ik dat bedoel?!
    Maar het is jouw keuze hoor...

Rest, dikke knuffel...ben de verhaaltjes alweer vergeten, sorry!

Hier, bloedverlies zo goed als gestopt. Voel me weer een stuk beter! Maar ik hoop dat dit NOOIT weer gebeurd!

Fijne dag allemaal...

smak!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nou, uitslag was nog niet binnen...
    Gelukkig had ik nu wel een hele lieve assistente die gelijk naar het lab belde en de uitslag was 6,3!!!
    Sikki gelijk weer janken. Ben zo opgelucht en blij!!!
    Nog geen 3 maanden geleden was het 14,3 en dus veul te hoog.
    Maar voor nu een perfecte waarde om mee te starten vind ik!
    Ik had van Irma gisteren nog het mobiele nr van Uber S gekregen om de uitslag mee te overleggen, maar ik vind deze waarde zo mooi (zo laag is ie bij mij nog nooit geweest) dat ik Uber S niet ga lastig vallen op z'n vrije dag.

Jetzt geht los!!!

Bedankt voor het duimen meiden. Het helpt echt!
    Kunnen jullie dit nog 4 weken volhouden?

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ikke wel hoor! Jij bent dat absoluut waard om gewoon nog ff vol te houden! Fijn dat je nu wel een lieve assistente had, zijn er toch nog fijne mensen in dat ziekenhuis!
    Ik herinner me ineens dat mijn vader daar ook geopereerd is voor een hernia.
    Hij zou die dag aan de beurt zijn, tasje ingepakt, zat al bijna in de auto, werd hij gebeld dat het verschoven werd door één of ander iets! Gewoon een uur voor dat ie aanwezig moest zijn!!!!
    Mijn ouders waren ook echt boos!

Maar lieverd, wil je nog één keer kort uitleggen wat die waarde moet zijn?!
    Ik snap dus dat hij bij jou nog nooit zo goed is geweest?!
    Ik vind het echt super voor je! En nu is het janken van blijheid en dat mag ook weleens!

DIKKE SMAK!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nog 1 keer dan ;)
    Normaal moet die tussen de 1 en 10 zijn.
    Sommige ziekenhuizen behandelen niet meer wanneer de waarde boven de 10, anderen niet meer boven de 12 en een enkeling gaat door tot 15.
    Je reageert dan gewoon bijna niet meer op de Menopur, Gonal of Puregon.
    Na mate je in de overgang zit loopt deze waarde alleen maar verder op.
    En aan het begin van de overgang wil deze waarde nog fluctueren.
    Voor mij is het nu dus goed om een cyclus op te zoeken met een laag FSH. Daarom moest ik ook eerst van Uber S aan de pil. Dit wil het FSH van een volgende cyclus wel eens onderdrukken.
    Een jaar geleden zat ik op 7,6 en 3 maanden geleden op 14,3, maar nu dus op 6,3!
    Het zou nu geld weggooien zijn om in een cyclus te starten met een hele hoge waarde. Dan zou alle moeite wellicht zijn voor 1 eicel (zoals ik eerder heb gehad bij 450 IU Puregon).
    Maar dat is gelukkig nu niet het geval!
    Ik ga dus weer voor veul eieren. Tis tenslotte Pasen :D

18. Debbie76

Debbie76 Lid

24 feb 2010
    17
    0
    0
    op het water
    @Sikki,
    dat is mooi nieuws! Dus nu weer eitjes gaan broeden!

@Loessie, fijn dat het bloeden over is! Altijd schrikken en nu hopen dat het niet meer terug komt. Weer verder gaan genieten van het kleine wonder in je buik!

Groetjes Debbie

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lief van je Sikki!!!
    Maar jeetje, dan is dat echt goed nieuws!!!
    En wat goed doordacht van uber S dat hij je aan de pil heeft laten gaan en dat het dus goed geholpen heeft!
    Die man verdient een standbeeld!

Ik ben zoooooooooooooooo superblij voor je dat dat iig al een superpositief begin is!!!
    En mijn eieren mag je erbij hebben, dus dat wordt een mooi aantal!!!!

Debbie, 15 april is zo!! Een mooie datum voor jou en mij!
    Dit wordt jullie ICSI! Dat moet! En dan blijft jullie beebje gewoon zitten!

Dikke smakkerd!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heb trouwens net bericht gehad van Menzis!
    Krijgen €2516,79 terug!!!! JOEHOE!

Zelfs de HIV-test wordt vergoed. Ik dacht van niet, omdat dat in NL gewoon een jaar geldig is.
    Alleen jammer dat we het geld van schoonouders geleend hadden, omdat wij ons spaargeld voor de bruiloft wilden laten staan, omdat we niet wisten hoelang alles ging duren!
    Dus het gaat allemaal zoooooooooooooooo weer weg!
    Houden we nog €16.79 over! HOERA! hihi!

Deel Deze Pagina