Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Olla!

Kikker, wat gek zeg! Heb geen idee wat er te doen is! Een of ander nationaal feest ofzo!?
    5 eitjes!!! 5 potientele kindjes!!! Ik duim voor een goede oogst! Overmorgen dus 2e fm! Ik hoop dat ze goed gegroeid zijn en dat de punctie in aantocht is?!

Maartje, JOEHOE!!! Waar is joe?!?! Of logeert ze ook in DD?!
    Ik hoop dat de cryo's goed ontdooiien?! Wanneer horen jullie dat?!

Nynke, morgen punctie! Spannend!!! Ik wens je nu alvast heel veel succes! Hopelijk ziet dr S er nog een paar extra!!!

Sikki, morgen 1ste fm!!! Zoooo spannend voor je! Die goede waarde moet toch haast het begin zijn van een mooie periode voor jou!!! Ik duim!

Sas, alweer 7 weken! Heb altijd het gevoel dat degene die na mijn zwanger zijn geworden, sneller gaan dan ik, haha! Maar dat kan natuurlijk nie! Geniet je ook?!

Zara, ben benieuwd hoe het gesprek gaat vanmiddag! Hopelijk hebben jullie er een goed gevoel over!

Sil, heb je buik gezien! WHaaaaaaaaaaaa! Dit gaat vast niet lang meer duren!!! prachtige buik trouwens!

Pat, hoe is het met jou en je meisje!?!

Kling, 12 weken grens gepasseerd, hoera! Morgen nekplooimeting, zet hem op! En natuurlijk uitslag van mams! Het wordt vast een mooie dag morgen meid! (qua weer wel, dus doen jullie maar gewoon mee!)

Nynke, ik heb genoten hoor, van de paasdagen. Ben af en toe best nog huiverig, maar heb ook wel vertrouwen.

Heb vanmiddag de echo van de 15e naar de 13e kunnen verzetten! Op m'n werk doen ze vast niet moeilijk als ik nog een keertje weg moet, maar ben ma en di vrij, dus dat komt gewoon beter uit. En die 2 dagen eerder zijn natuurlijk alleen maar prettig!

Restttttttttttttt...dikke knuffel!!!

Liefs

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo allemaal,

@loesie
    even een vraagje.
    heb jij toen jij begon met de behandeling
    eerst gewacht op de goedkeuring van menzis of ben jij begonnen zodra dat kon??
    hoe is dat bij jou gegaan??

@ klingel.
    wat mooi:) dat je de 12 weken voorbij bent!!!! super hoor.
    dat komt morgen ook allemaal goed met je moeder en de nekplooimeting!!! succes morgen.

groetjes girl

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ben ik weer!
    't gaat opeens errug schnell allemaal, want ik hoef niet aan de pil en mag meteen op cd3 beginnen met spritzen!
    Medicatie is aangepast, ipv gonal f moet ik menopur gaan spuiten.
    en we gaan picsi doen ipv ivf.
    Dit omdat gebleken is dat het zaad na 24u na de punctie een heel stuk minder beweeglijk is.(10% ipv de gebruikelijke 25%)
    Dus nu mer picsi wordt er gekeken naar het allerbeste zaadje en dat wordt dan geinjecteerd in de eicel.
    joehoe, wel weer spannend hoor!
    Wel ff een heel erg genant momentje: Ik moest met de benen wijd, omdat ik uiterlijk morgen al ongesteld moet worden.Uitgangsecho dus.
    En daar had ik niet op gerekend:Kokosmat.:):)
    Schaamde me rot haha.

@Kikker: Ik ben na de punctie gewoon lekker naar huis gegaan.Je voelt je toch niet zo lekker en dan zit je daar op een vreemde hotelkamer en dat dan voor een paar dagen.
    Ik ben dan toch liever thuis.
    Maar je moet natuurlijk zelf doen waar jij je het lekkerst bij voelt.En 5 eitjes is mooi en het kunnen er alleen nog maar meer worden!

@Sikki: Heel veel succes morgen!!!!
    @Klingel:Ik dacht dat een nekplooimeting pas nodig was vanaf een bepaalde leeftijd?(vanaf 40 ofzo??) Suc6 hoor en heerlijk dat je de 12 weken grens gepasseerd bent.

@de rest:Allemaal dikke knuffels, zit nu in de auto vanuit Dusseldorf en ben moe.Dus ik heb niet alles onthouden om op te kunnen reageren.

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, Zara, kan gebeuren! Denk dat ze het niet eens opgevallen is! Ze zien er wel meer op een dag, ze zullen lang niet allemaal glad geschoren zijn!
    Denk nie dat dr S vanavond thuis komt en tegen zijn vrouw zegt: nou, ik had me vandaag toch een vrouw en die had me toch een kokosmat! Hihi, zou wat zijn!

Wat fijn dat je weer een heel mooi goed fantastisch werkend behandelplan hebt! En je gaat zeker supersnel! Dat je nu maar supersnel zwanger mag worden!

Girl, ik ben meteen begonnen. 25 januari intake, zou toen via de post behandelplan en kostenplaatje krijgen van DD.
    Toen een formulier buitenland gekregen van Menzis (kun je volgens mij ook via de site downloaden) en die ingevuld.
    Bovenaan gezet dat het met terugwerkende kracht was en dat ik toestemming wilde vanaf 25 januari. Omdat ik toen de intake had en de meds had opgehaald.

Hebben alles 1st zelfbetaald. (of eigenlijk hebben schoonouders voorgeschoten) en nu alles terug gekregen.
    Als ik op toestemming had moeten wachten, zou ik weer 4/5 weken verder zijn! Dat duurde me te lang.
    En ze mogen toch niet weigeren, dus durfde ik dat wel aan!

Succes!

Ik ga slapen meiden, welterusten!

Liefs

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    AAAGHHH

Ze zijn maandag vergeten de emmy's uit de frier te halen :$
    Irma belde me gisteren om dat te vertellen. Ze hebben ze gisteren dus alsnog ontdooid. Om 17.00 uur hoorde ik gisteren dat ze het ontdooien hebben overleefd.... En over twee minuten hoop ik te horen dat ze ook hebben doorgedeeld... tiktaktiktak wat gaat de klok dan langzaam!!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    in gesprek!!!

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Irma kijkt het ff na...

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ze hebben doorgedeeld!! Ze zijn nu 2 en 3 cellig en dat zou goed zijn volgens Irma!! Whoehoeee!!

Ik race nu naar DD om Tristan en zusje part 2 in mn armen ehh buik te sluiten!!!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    heel erg veel succes maartje....

ik sleep me met opgezwollen voeten en een uit de kluiten gewassen gala jurk ook op naar de emmyawards en wacht je op langs de rode loper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eindelijk weer een uitrEIking......op naar de volgende

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, kokosmat :D
    Heb het ook 1 keer gehad en dan met bijbehorende wapperplanten op de benen :):):)
    Ik kon me alleen maar daar op focussen en heb niets van de echo meegekregen.
    Kon ook niets zien door die planten :D
    Maar weer beginnen, joehoe!!!
    Dat gaat snel, he. Ben je er wel weer helemaal aan toe?
    Enne PICSI? Wij doen IMSI waarbij ik ook dacht dat ze het allerbeste zaad uitzoeken. Wat ist das unterschiet???

Maartje, misschien zie ik je zo nog wel!
    Heb om 11.30 uur een afspraak.
    Ik ben het meisje in het roze jurkje.

Want de zon schijnt!
    Het zou 19 graden worden!
    En vandaag is de eerste Dusseldag van een fantastische maand!
    SO!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Amen Sikki. April is gewoon DE maand. Succes in Dussel.

SMAK

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle posi vibes gaan richting dussel vandaag
    maartje en Sikki meeten daar...en gaan alletwe op roze het moet het moet het moet!!!!!!!

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Woehoeeeeee succes Maartje en Sikki! April doet wat JIJ wil!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sikki en Maartje, heel veel succes vandaag!!!!!

15. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    @Sikki, hoe ging de fm? Hoop dat het supergoed ging! Ben benieuwd!

@Nynke, hoop dat je een goede punctie hebt (gehad)! Viel het mee en zijn de follikels goed?

@Maartje, hoe ging het bij jou! Hopelijk erg goed!

@Zara, mooi dat je zo snel kunt starten, wanneer precies, veel succes alvast iig. Haha moest wel lachen om je cocosmatverhaal! Ach, heeft Dr. S ook nog wat te vertellen als hij thuiskomt, haha. Zal vast meevallen, denk dat hij wel heel veel heeft gezien...

@Loessie, thanks voor je optimisme, toch wel fijn! Lekker dat je echo 2 daagjes eerder hebt, scheelt wel weer wat! Geniet je er wel van verders? Wel doen he, je bent wel ons voorbeeld natuurlijk!

@Verder iedereen die ik vergeet; veel succes en April word een supermooie maand voor ons!

Even update:
    Gisteravond (balen dat ik slaapdienst had, gelukkig heeft een collega me geholpen, fijn als je zulke collega's hebt...)
    begonnen met cetrotide spuiten, die is toch wel anders (heftiger) als Gonal F vond ik, wat vinden jullie?
    Mijn buik jeukte/prikte erna en bleef erg lang rood/warm op de gespoten plek. Was wel te doen hoor!

Morgen weer fm (2e), ben benieuwd of ze nog een verdwaald eitje tegenkomen (vast niet, maar toch..), gelukkig gaat mannetje mee, die heeft afspraak met de uroloog erna.
    Ws maandag of dinsdag punctie... spannend....

@Zara, bedoelde dat wij de avond voor de punctie (als we er tenminste vroeg moeten zijn) in een hotel willen overnachten zodat we niet in de file komen te staan en hoeven te stressen. Daarna gaan we gewoon lekker naar huis. Hebben er al een keer 4 uur (normaal 2 uur) over gedaan, wil dat niet met de punctie meemaken!

16. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Lieve allemaal,

hier een heeeeeel mooi berichtje:
    WE ZIJN ZWANGER VAN EEN TWEELING!:):)

We hebben vanmorgen de echo gehad en de kindjes zijn 6,5/7 weken. Wonderbaarlijk. We zijn nog helemaal van slag en kunnen alleen maar giechelen en zuchten. Zo bijzonder, zo onwerkelijk, maar nu toch 100% echt!

Liefs Sassebas en Sasseman

17. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    @ Sassebas en Sasseman,
    Super zeg, van harte gefeliciteerd! Twee wondertjes!
    Nou, dat is nog eens een goed voorbeeld!
    Geniet ervan!

Groetjes, Kikker.

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sassebas dubel gefeliciteerd met dit dusselwonder!!!!!
    wat geweldig is dit he.
    ik was helemaal perplex toen ik onze twee wondertjes voorbij zag komen op de echo....
    geniet ervan meis je mag het met recht een wonder noemen...

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa!!!!

Sas!!!! Een tweeling!!!! WOWIE!!!!! Wat onzettend supergaaf voor jullie zeg!!! Van harte!!!!

Maartje en Sikki, ik duim zooooooooooooooooooooooo ontzettend hard voor jullie!!! Kom maar op met goede nieuws!

Kikker, ik herken dat jeuken! Als ik de naald eruit haalde wreef ik altijd even flink over die plek heen, dan was het vaak wat beter!
    Fijn zo'n lieve collega!

Loutje, nog 1 dag en dan is het dagen tellen!!!

Rest, dikke smak, wil nog ff van de zon genieten!

SMAK

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Sassebas, een tweeling!!!
    Onwijs gefeliciteerd!!!

Hier weer terug van Uber S.
    Weer dezelfde ongelijke groei als de vorige rond, maar die heeft uiteindelijk ook goed uitgepakt met 8 eieren, dus ik laat me de kop dit keer niet gek maken.
    Er zaten links 2 grote follies en 2 kleine en rechts 2 grote en een paar kleintjes. De groten waren al tegen de 16 mm.
    Dus, weer bloed laten prikken op E2 (geen idee wat ze daar op kunnen afzien) en morgenochtend contact voor eventueel nog een FM of al de punctie afspreken.
    Uber S schatte in dat zondag of maandag de punctie is.
    Maar doen ze dat eigenlijk wel op Sonntag????
    Ik ga er gemakshalve vanuit dat het wel maandag wordt.
    Gelijk nog even over Suprefact neusspray begonnen, omdat ik ook nog nooit de testdatum heb gehaald.
    En Loessie en Sas hebben er zulk mooi resultaat mee behaalt!
    Nou, Uber S was er van overtuigd dat dat goed spul is, dus die krijg ik na de tp ook :)
    En nog even gehad over PICSI of IMSI en wat nu het verschil cq beter is.
    Hij gaf aan dat bij IMSI alle registers opengetrokken worden, dus ik zei gelijk, nou dat ik precies wat we nodig hebben!
    Dus, nog effe lekker verder spritzen en de eierdoos goed bewaken.

Kikker, jij ook al bijna de punctie. Wie weet zie ik je nog!

Heb Maartje geloof ik niet gezien.
    Alhoewel ze volgens mij wel op hetzelfde tijdstip als ik een afspraak had. Maar ja, met ons nog 83 anderen.
    Zag namelijk de digitale agenda van Uber S en die beste man heeft gewoon 3 dubbele afspraken in z'n agenda staan :$
    Tja, die auto van 'm rijdt natuurlijk ook niet op water.

Ben trouwens nog wel aan het twijfelen.
    Mochten er genoeg eieren gevonden en befruchtet werden dan wil ik misschien dit keer wel 3 laten terugplaatsen.
    Of is dat heel eng???

Deel Deze Pagina