SMAKKKK voor Klingel en haar 2 top-emmy's!! (wat nou A en B?? Ik vind ze nu al top!!!! ) Optie endoman in NL is geen optie ivm de wachtlijsten. Bovendien denk ik dat overleg tussen 2 DD artsen beter is dan overleg tussen DD en AMC. Heb geen idee trouwens of de endo-man kosten onder mn IVF of ICSI gaan vallen (wordt het trouwens standaard ICSI met mn waardeloze eitjes?) Gaat zo nog ff op Menzis-jacht. Alle tips en adviezen blijven welkom. ZWAAI
maartje, die onderzoeken horen gewoon bij ICSI zou ik zeggen. echt! ik weet niet zeker of je slapende honden wakker moet maken eigenlijk .. denk denk denk...
JOEHOE, de eerste dusselawards van 2010 zijn weer uitgereikt!!! Gaat heen Klingel en vermenigvuldig u. Dan hobbel er er achteraan En dan komt Sikki ook op de nazomerse DDDate! Nu eerste hopen dat ik morgen NIET gebeld te worden door Irma en dan schuif in donderdag ook op het wachtbankje!
Succes Sikki!! Denk niet dat dat zo makkelijk gaat Klingel... de endo-man is in en van een andere kliniek... ben bang dat netjes toestemming vragen wel degelijk vereist is... of toch niet??? pfff
hmmm moeilijk maart. als je toestemming hebt voor Dussel, en dussel stuurt je door.. zou dat niet mogen? argh? zijn er overal wachtlijsten? kan je niet, ook met pakket 4 en beterzorg en hun motto ' wij helpen u sneller zonder wachtlijsten ' meteen terecht? zeker als je uitlegt/laat uitleggen dat in jouw geval haast en een behandeling dus SNEL moet!? misschien de zorgmakelaar eens bellen? moeilijk. ik ga er even over nadenken voor jou. @sikki: ja melden en volgen! net als allemaal! enne, tip: bel morgen zelf naar U! die kan mooi wat meer vertellen en je geruststellen!
Ladouce breekt even in: Maartje, ik ben in het verleden onder behandeling geweest van een endocrinoloog in de VU. Volgens mij was daar geen wachtlijst. Ik was er erg tevreden over dus je kunt het allicht proberen. Trouwens heel veel sterkte, heb je verhaal met tranen in m'n ogen gelezen. Lang leve de Nederlandse gezondheidszorg.
Net ff met Irma gebeld. Blijk ik toch een iets verhoogt TSH te hebben en dr. S adviseert contact op te nemen met een internist. Nou, lekker is dat. Maar het was niet heel erg verhoogt en Irma gaf aan dat dat niet direct problemen hoefde op te leveren voor de tp. Dus daar vertrouwen we dan maar op (lees, daar googlen we dan maar op ) Vroeg ook nog ff naar het entfrieren. Maar daar kon ze nog niets over zeggen. Mocht het niet goed zijn dan kan ze daar tot morgenochtend nog over bellen. Pfff, nu weet ik nog niets...
Ben een leek met bloedwaardes dus weet niet wat het beteken tsh... maar merk uit je opmerkingen op dat het niet goed is..dus een dikke knuffffffff voor jou sikki nou maar hopen dat ze niet belt vandaag of morgenvroeg en dat we morgen weer ons allen in de galajurken moeten hijsen om de 2e award uitreiking mee te maken...
Ladouche, dank je voor het inbreken en opmerking over het VU. Maar ik heb besloten dat ik het gewoon zo laat, bij de Duitse internist. Wil niet te veel shoppen meer onder de artsen. Dit dichtbij dokter S. geeft mij wel rust in mn koppie, en over dat geld kom ik ook wel weer heen. Sikki, hoe hoog is je waarde? Net met spoed onverwachts mn kat van 4jaar oud moeten laten inslapen, in mn eentje... pff wat een ellende...
Pff Maartje, wat een ellende. Sterkte meis! Geen idee wat m'n waardes zijn. Ik krijg morgen bij de tp een kopietje mee. Moet maar even zien of het echt alarmerend genoeg is om naar een internist te gaan. Ben die ziekenhuisbezoeken wel een beetje bue aan het worden.... Heb jij al een afspraak bij een internist?
Maartje even een dikke knuffel...wat zielig dat je je kat moest laten inslapen..was ie ziek? Ik kan me voorstellen dat je liever alles in DD doet, maar als het in een andere kliniek is zou ik idd even met de zorgverzekeraar overleggen..maar als het in dezelfde kliniek is kun je dat gewoon meedeclareren volgens mij. Klingel ze zitten weer veilig binnen en nu lekker warm binnenhouden!! Op naar een mooie positieve test! Sikki ik duim voor geen telefoontjes...op naar een mooie tp morgen! Wel balen van die TSH waardes dan weer... Silvia zal ik je jurk zo even vermaken voor morgen, of gaat het wel lukken denk je om je er nog één keer in te persen??
maartje! oh nee wat vreselijk! wat was er aan de hand? ach wat zielig, heel veel liefs.... sikki, wat is dat precies met de waarde? sorry daar weet ik nog niet zoveel van? enne, morgen idd bellen voor definitief ja/nee ontdooid, dat moest ik ook. maar als ze vandaag al aan t delen waren dan verwacht ik morgen goed nieuws en ook al leuk gedeeld hoor! @all: dikke smak!
nou ja seg! hou jij niet van een dikke kus? trouwens, waarom antwoord ik eigenlijk als je tegen ene klinkel spreekt? smak!!
Hmmm, klinkt een beetje als kinkel. Een boeren kinkel om precies te zijn Krijg nu toch ineens weer andere beelden bij je Klingel! Pat, wanneer weet je nou meer wat het wordt?????
Hey meiden! Klingel, dikke smak terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En wat goed zeg! 2 toppertjes terug geplaatst! (die B wordt ook een A) We gaan je op de grond houden, maar over 13/14 dagen ga je alsnog omhoog, op je roze wolk! Het MOET nu maar een keer! Maartje, pfff...moeilijk zeg! Ik weet ook niet goed wat ik zal doen. Wel alles in DD, dat lijkt me ook het beste, maar dit is toch onderdeel van onderzoek, dus lijkt me toch dat dit ook vergoed wordt. Anders moet je bij Menzis direct naar iemand vragen van buitenland vergoedingen. En als ze moeilijk doen, gewoon aangeven dat je dit eerlijk wilt afhandelen en er dan de dupe van wordt en iemand die fraude pleegt er vaak onderuit komt... Maarja...bellen...of gewoon opsturen....ik weet het ook iet goed. Gelukkig kun je wel in februari al veel afhandelen! Wat zielig van je kat zeg...bah en dan ook nog alleen! Zielig hoor! KNUF! Sikkie, wat houdt dat precies in, dat bloed?! Daar ben ik ook nog niet van thuis! Heeft dat met die schildklierprik te maken?! Of is dat weer wat anders! Snap er nog niet veel van! Ik ga heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat je NIET gebeld wordt! En de entree is mooi ja, maar weet dus niet wat het eerst was! haha! ff ego: Toen wij zwanger wilde worden was ik op een ander forum ingestapt met meiden die allemaal zwanger wilde worden. We gingen daarna over op hyves en daar vormden we een heel leuk cluppie! Maar de één na de ander werd zwanger (gelukkig maar) en ik nam al steeds meer afstand. Gisteravond kreeg ik een smsje van één van de meiden dat ze gistermorgen moeder was geworden van een dochtertje. We waren met z'n 11-en ongeveer en ze zijn nu alle10m mama....behalve ik...snik...Voelde me best eenzaam. IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOK! Hoop maar dat ik nu ook op tijd ongesteld word! Zul je zien dat ik nu langer moet wachten! Vandaag apotheek gebeld waarom ik nog niet gebeld was. (had maandag recept ingeleverd en zou dinsdag binnen zijn.) Ze moesten nog 1 spuit hebben van....(nieuwe medicijn die eisprong remt, ik heb hem nog nooit gehad) Was morgen binnen, dus dan kan ik het ophalen! Meiden, ik ga eten! KNUFFELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Whaha...KLINGEL! *GIL* Dat verhaal over de autosleutels!!! Lig helemaal in een deuk hier!!! Ik zie het zooooooooooo voor me!!! Gelukkig hoefde je niet in een vrachtwagen mee! Ennuh...zwanger worden van emmy's...2009!?!? Snik...dus de verse poging gaat nog mis hier?! En dan op naar cryo's?!?! Of mag ik nog even ouderwets blijven en gewoon nog de trend van 2009 volgen?!? Liefsssssss
Sikki, wat ontzettend balen zeg!! Ik hoop voor je dat de waarde een beetje meevalt. Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je de ZHen zo ontzettend zat bent, maar als je schildklier wel iets afwijkt, wel ff laten uitzoeken hoor!!! Ik heb de 11e een afspraak bij de internist. Dan gaan we een hotelletje doen en dan de 12e weer bij dokter S langs. We plannen dan onze IVF. Ik ben vannacht echt ongi geworden (met helse krampen :S) dus mn volgende NOD is rond de 18e.. Het kan een paar dagen eerder of later zijn maar in principe staat het nu wel vast dat ik volgende ronde ga starten!! Ik kan niet wachten om mn eieren veilig te gaan stellen maar ben ook wel bang Hoe erg zijn mijn eieren verouderd? Zijn ze nog goed te bevruchten, en zijn er überhaupt eieren en hoeveel??? Pfff nog een dag of 25 en de gekkigheid begint dan toch echt Ik ga zo maar ff een afteller maken Pat/Klingel en de rest, mn poes had haar darm naar buiten geperst. Het was een heel stuk wat er uit hing en terug naar binnen drukken (operatief) was mogelijk, maar de kans dat het weer terug naar buiten zou komen bij het verwijderen van de hechtingen, was goed 80 procent, dus geen optie De DA zei dat het juist dierenmishandeling was om dat te gaan proberen. Bij al de katten waarbij hij dit al wel geprobeerd heeft, is het weer teruggekomen. Loesie, ik ken dat! Ik had een groepje hier op ZP De roze mini en muisgroep ofzo. Afgezien van Minimuis en ik zijn geloof ik bijna iedereen zwanger, ehh al lang bevallen enzo Knuffel meisje!! We gunnen het iedereen zo, maar ook vooral onszelf, hé!! SMAKKK Succes met ongi worden en nog meer succes met helemaal GLITTERandGLAMOUR IVFen en daarna helemaal GLITTER ZWANGER worden!! Heb me zojuist door mn vriend van mn werk laten ophalen. Hij ging daarna direct door naar sporten. En wat heeft deze muts gedaan Dr telefoon in de auto laten liggen DOMDOMDOM!! Ik wilde vanavond een vriendin bellen (heeft mij vandaag 2 keer gebeld maar kon niet opnemen omdat het zo druk was op mn werk BAALBAAALBAAAAAAAAAAAL!! Maar goed, er zijn wel ergere dingen PS geweldig genoten van Klingel haar dagje glamour!!