Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *breekt in*

Sikki meid, heel erg veel succes vandaag in DD!!! Ik hoop op een hele goede oogst!!

*breekt uit*

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sikkisikkisikki!

ik duim me helemaal gek!
    je bent zo'n moedig meisje; zo'n bewonderingswaardige barolobabe.
    ik heb vannacht aan je gedacht (het is niet wat je denkt! :p) en werd wel sad van dat jullie deze wederom zelfbetaalde kans niet voorbij kunnen/willen/durven laten gaan ondanks kans op weinig of geen ei.
    :(
    toch denk ik dat deze (daad)kracht jullie moet helpen naar beebdoel.
    echt waar.
    niet dat het een garantie is, maar jullie gaan er helemaal voor en dat is hoewel erg zwaar ook erg goed denk ik..

dus, ik duim.
    ik picture joe met zara's skisokken aan in je roes, JAMMER zeg geen hopkins om je te aaien, boeh!
    dat is inderdaad even een vakantiegevoel he (briljant gezegd! en zo waar! en zo niet te snappen als je het niet hebt meegemaakt denk ik, misschien wel een van die minivoordelen van de MMM? ;))

ik hoop zo op meer verstopte en gevonden post-paaseieren!

laat je het snel weten?

@allemaal: ook voor jullie geldt de bewondering voor het doorzettingsvermogen.. het is zo moeilijk maar je kan niet anders he.
    je wil niet anders...
    ik weet nog dat ik ook als een donderende orkaan alleen maar door door door wou.
    het is bizar, maar de wens is zo sterk.

ik gun jullie allemaal dattie uitkomt!

en als/dat ik nu emo zit te doen, so be it!
    beetje van mezelf en een beetje van HCG denk ik.

@de zwangeren en broedenden(maartje!): ZEN! goed broeden! wees voorzichtig met jezelf en je kostbare lading! :)

@hier: gaat goed. wel beetje overstroomd door alle verschillende emoties waartussen we worden heengeschopt
    van de stress om mama (uitslag of tumor goed of kwaad is is een week uitgesteld...) en blijdschap om voorbeeldige zwangerschap en ook nog bruiloftblijheid maar ook weer andere moeilijke dingen.
    alles komt tegelijk, en dan ook nog op een nietsvermoedendbroedende emodoos af!
    :)

het is niet anders, en ook dit sal wel weer reg kom.

knuffel auf alle!
    liebs!!!!!!!!

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sikki je bent natuurlijk al onderweg, maar wilde je toch nog even heel erg veel succes wensen!!! Ik hoop dat je eitjes er nog zittn en je een mooie score aan eitjes hebt vanmiddag!!

Dikke Kus!

4. Beppiewens

Beppiewens Niet meer actief

Sikki heel veel succes! Ik duim ook voor je! Wat een spanning zeg!

gr.

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hallo Madchen, da bin ich wieder!

Sjongejongejonge, wat had Uber S het weer druk zeg!
    En ik moet heel eerlijk zeggen, ik begin me er een beetje aan te ergeren.
    Na zoveel mislukte pogingen wil ik gewoon dat die man fatsoenlijk tijd voor ons uittrekt om al mijn vragen te beantwoorden en mij nou ook eens te helpen!
    Maar goed, tis niet anders...

Anyway, eerst de echo gekregen en de eieren zaten er nog.
    Klein :$ maar fijn zullen we maar zeggen.
    Hij heeft er wel 1(!) opgemeten en die was 16 mm en daarmee ook gelijk de grootste aan de rechterkant. (voor de oplettende lezer, dit was mijn 'goeie' kant)
    Hij blij dat ze er nog zaten, wij sjagarijnig dat ze nog zo klein waren.
    Manlief zei nog, 16 mm is een beetje klein nicht?
    Maar volgens S was dat alleen maar rechts, links waren ze veel groter.
    Nou, ik geloof er geen biet van, hoe kan hij dat nou gezien hebben in een flits van 1 seconde?!?!
    En werkelijk, ik heb bij mij nog nooit zoveel follies gezien als in deze poging, maar ja, daar heb je geen f*ck aan als ze zo klein zijn.

De beste man heeft daarna nog 3 tp's en 2 echo's gedaan in zo'n beetje 30 minuten tijd.
    Uiteindelijk de punctie om 12 uur (terwijl ik voor 11.30 uur gepland stond). Ik dacht al, zul je zien dat ze alsnog springen...
    Narcosevrouw was lang niet zo leuk en lief als Hopkins en ik heb dan dit keer ook niet gedroomd van mooie glazen wij en wapperende palmbomen :(
    En toen kwam Uber S (met z'n jas al aan) met de uitslag: 5 eieren.
    Ik weet het, ik mag niet klagen. Voor mij is het goed.
    Maar ik heb gewoon het gevoel dat er veel meer in zat. Als ik maar langer had mogen/kunnen spuiten.
    En daarbij, ik ben bang dat de eitjes nog niet rijp zijn. Want dát weten we maandag pas. Als we mogen bellen voor de bevuchting.

Op de valreep nog gehad over 2 of 3 tp.
    Maar eigenlijk had hij niet echt tijd om daar met ons over te bomen.
    Het was wat wij wilden en dat konden we op de dag van de tp nog bepalen.
    Yeah, right!

Madchen, zoals jullie lezen. Sikki heeft niet de meest fantastische punctiedag achter de rug.
    Beetje sjaggie van alles en weinig vertrouwen.
    We zullen maandag zien. Als er 3 van de 5 befuchtet zijn gaan ze gewoon alle 3 hoppa ins gebahrmutti.
    Ben er wel een beetje klaar mee.

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    *maria geeft big huggg aan sikki*

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikki, wat vervelend dat je er zo'n rotgevoel aan over hebt gehouden!
    Dit is natuurlijk ook niet eerlijk hoe het gegaan is!
    Het lijkt wel of hij alles een beetje afraffelde! En we waren juist zo blij met dr S! hhhmmm...vind hem ook nie meer zo leuk nu!

5 eitjes is wel een mooie score meid, maar ik snap heel goed dat je er iets meer van verwacht had! Er was ook zo'n haast ineens op het eind, dat ik me voor kan stellen dat je je helemaal overdonderd voelde!
    Ik ga heel hard duimen dat 100% bevrucht raakt!!!!

Een hele dikke digiknuffel voor jou!

Hierzelf, vandaag is het bruinslijmverlies weer begonnen, soms een klein beetje, soms niks, maar het maakt me wel onzeker!
    Heb niet gelijk zoiets van, ik wil een echo, aangezien we er dinsdag 1 hebben, maar ik hoop wel dat het zo snel mogelijk stopt!

Ik reageer de volgende keer op de anderen!

Liefs

8. Debbie76

Debbie76 Lid

24 feb 2010
    17
    0
    0
    op het water
    Sikki,jammer dat dr. S zo weinig tijd had.
    Hopelijk worden ze wel mooi bevrucht en kunnen er 3 mooie emmies teruggeplaatst worden (en deze blijven dan lekker 9 maanden groeien!).

Loessie, dat bruine mag nu ook wel wegblijven!! Probeer wel te blijven genieten en als je het niet vertrouwt gewoon een echo laten maken hoor! Ik begrijp helaas maar al te goed hoe je je voelt.

Met ons intakegesprek (vorig jaar) vond ik ook dat hij erg weinig tijd had. Dus nu ga ik donderdag niet weg voor al mijn vragen beantwoord zijn en er naar mijn idee een goede strategie bepaald is voor de volgende poging.(vind mezelf ondertussen ervaringsdeskundige geworden!).

Groetjes Debbie

9. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Hallo,

@Sikki, kan me voorstellen dat het beetje tegenviel, maar het zijn er wel 5! Als ze nu nog mooi doordelen..! Ik hoop het zo voor jullie!

@Loessie, bah zeg, mag idd wel eens ophouden nu.Je moet nu gewoon welverdiend, lekker relaxed kunnen genieten, succes met de echo, en als je het niet vertrouwd gewoon eerder bellen!

Vandaag weer fm, ging allemaal erg raar, andere gyn. niet erg aardig. Viel tegen zei ze, links was helemaal niet gegroeid sinds don. rechts minimaal, grootste was nu 17mm. Had er wel 1 bij, wel klein, 11,8mm.Bms is nu 10. Ging echt raar, heb het idee dat ze links niet eens echt gezien had, ik tenminste niet. Rechts zag ik er maar 3, maar goed. Ze zei, vergeet die punctie ma. maar, wat raar dat je al zo snel cetrotide moest spuiten, ws te vroeg etc. Volgens mij gewoon niet eens met de Deutsche wijze, die mij overigens wel heel goed bevalt! Dr. S gebeld, althans deutsche assistent (Dr. S was erg druk, ws met Sikki..haha) die zei dat ze idd nog te klein waren voor ma. punctie dus heb di. punctie. Moet nu vandaag nog Gonal en Cetrotide spuiten en morgen alleen Pregnyl. Daarna niets meer. Hoop dat ze nog wel groeien... baalde wel dat ik Dr.S niet zelf even gesproken heb, had graag even willen overleggen, maar goed..hij zal het wel weten.

Iedereen veel succes verder!

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hmmmm als ik dit zo allemaal lees krijg ik niet zo'n heel fijn gevoel over DD, terwijl ik dat in het begin eigenlijk wel had. Wij hebben in ons eigen ziekenhuis hier juist een hele fijne gynaecoloog die juist alle tijd neemt voor ons en als we vragen hebben ook altijd rustig alles beantwoord en snel actie onderneemt indien nodig.

Gaat dat altijd zo met die dr. S.??

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Sikki, ik duim met iedereen mee dat de 5 eitjes allemaal bevrucht worden en dat je 3 pracht emmies terug kunt laten plaatsen. Laat je vandaag maar lekker verwennen door je mannetje en doe rustig aan dit weekend.

Maar wat een gedoe zeg met die dr. S. Als ik jou verhaal plus toch nog meer verhalen lees dan ben ik toch blij dat we voor Gent gekozen hebben. Daar heeft gyn wel tijd en is er altijd na elk bezoek, een gesprek met een vroedvrouw waar je ook nog eens je ei kwijt kunt.

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    jeetje ja... ik was zo pro DD en nu begint dat wel te veranderen...

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik herken het niet...Bij het 1ste intake gesprek nam hij ruim de tijd, ook al waren wij zelfs een kwartier te laat en ook met de echo's was hij altijd heel zorgvuldig.

Het is gewoon in DD zo dat je je vragen paraat moet hebben, maar ook al had ik daarna vragen dan kon ik Irma altijd bellen en toen ik een mail had gestuurd belde ze me gewoon 's avonds (19.30) terug om antwoord te geven.
    Ik ben misschien niet helemaal objectief, omdat het bij mij in NL niet lukte en 1ste keer in DD wel...

Ben ff naam kwijt, maar wat vervelend dat de eitjes bij jou niet door zijn gegroeid! En jammer dat jouw gevoel ook minder wordt! En anders gewoon assertief zijn hoor! Ze moeten er voor je zijn! Hoop dat dinsdags de eitjes mooi gegroeid zijn en dat er wat mooie eitjes gevonden worden!

Bruinverlies is gestopt, tot nu toe...
    Ben vanmorgen erg benauwd geweest en veel niezen door hooikoorts, dus misschien toch een adertje geweest...
    Het is de hele tijd lichtbruin gebleven...
    Ik hou me gewoon rustig vanavond en morgen en maandag ben ik ook vrij. Het komt vast goed!

Fijne avond meiden!

SMAK

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oja, Ladouce, Gent was voor ons niet te doen geweest. Woon in Overijssel...DD is al 2,5 uur!
    Maar fijn dat het daar zo goed klikt!

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Roos hoe is het bij jou gegaan?? Ik ben je vergeten succes te wensen, maar ben wel erg benieuwd hoe de punctie gegaan is!!
    Jij moest toch ook vanochtend??

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sikki ik snap dat je vreselijk baalt nu, en kan alleen maar voor je bidden, duimen, en kaarsjes aansteken voor een hele mooie bevruchting!!

17. roos38

roos38 Lid

17 mrt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Düsseldorf was voor mij vandaag wel een topdagje. Een opbrengst van 11 eicellen! Ik heb dr S maar even gevraagd of hij wel het goede dossier had. Bij laatste fm waren het er 7 follikels. Superopbrengst dus vergeleken bij de laatste 3 behandelingen waarbij ik respectievelijk 3, 2 en 4 eicellen had (en maar 1, 0 en 3 bevruchtingen). Dus nu hopelijk voor het eerst cryo's.

Sikki, lijkt je man op Guus Meeuwis ? Dan lag je achter mij op de uitslaapkamer. Ik was ook pas heel laat aan de beurt en zat me enorm op te vreten. Was ook bang voor springende eieren. Ik kreeg ook mee hoe dr S reageerde op je vraag over TP van 3. Wat een vaagheid, daar kun je toch niet verder mee. Ik heb vorige keer gewoon 3 aangekruist op het formulier en niemand die me ernaar gevraagd heeft. Ik kreeg gewoon 3 teruggeplaatst. Ik hoop voor je dat je dinsdag gewoon 3 mooie guusjes teruggeplaatst krijgt.

Ik ga weer even slapen want heb best nog beetje pijn.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Guus Meeuwis, hihihihi
    Normaal heeft hij geen bril op, maar in het weekend wil hij de lenzen nog wel eens afwisselen met de bril.
    En ja, dan doet ie wel een beetje denken aan Guus Meeuwis :D

Dus dat was je dan toch naast mij.
    Ik had al een idee maar kon het me niet voorstellen, omdat ik dacht dat je om 10.00 uur aan de beurt zou zijn.
    Dus jij je ook lekker aan het opvreten daar!
    Maar 11 eicellen! Ik zat te klapperen met m'n oren toen ik het hoorde.
    Super!
    En ik hoorde je ook zeggen doe dit keer maar 2 ipv 3 zoals de vorige keer.
    Tja, ik denk dat als het 3 bevruchtingen zijn ik echt voor 3 ga.
    Ondanks die vage S ;)
    Maar dan hadden jullie een chauffeuse mee vandaag!
    En werd jij voorzichtig op de achterband gezeteld ;)

Dus jij ook pijn. Jij kreeg toch nog extra pijnstillers?
    Ik heb nu voor het eerst ook echt wel napijn (en dat met maar 5 eieren). Misschien zijn de eierstokken toch wat gevoeliger geworden na al die ICSI's achter elkaar.

Lindinha, ik wil je niet afschrikken hoor.
    Maar na 5 ICSI's in DD heb ik het gewoon een beetje gehad met zijn werkwijze.
    Terwijl ik er eerder echt laaiend over was hoor!
    Geen geouwehoer, to the point en resultaat gericht.
    Ik ben gewoon erg onzeker aan het worden en zijn werkwijze heeft mij tot nu toe gewoon niet veel opgeleverd.

19. Debbie76

Debbie76 Lid

24 feb 2010
    17
    0
    0
    op het water
    Roos, wat een mooie score! Nu lekker rustig aan doen en evntueel een paracetamol innemen.

Ook ik wil niemand afschrikken, hoor! Wij zijn erg tevreden over de behandeling geweest, helaas heb ik een miskraam gehad in de 11e week door een bloedstolsel. Dit is iets wat iedereen kan overkomen overigens.

In DD is het to the point en er wordt nergens omheen gedraaid. Je wordt niet echt aan je hand overal meegenomen, je moet zelf ook met vragen komen! Gewoon al je vragen stellen en zet ze eventueel op papier en neem ze mee! Zo kun je niets vergeten want je krijgt genoeg info te verwerken tijdens een gesprek (vond ik)

Groetjes Debbie

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo allemaal.
    ben er weer.
    @sikki nou hopen dat er maandag 5 bevrucht zijn!!!

@loesie dan kun je nu lekker rustig aandoen het weekend.
    wij hebben menzis toch ff gebeld en wij krijgen ook zo'n formulier gestuurd dus wil ook met terug werkende kracht als dat nodig is.

bedankt ervoor anders had ik maar gewacht.

@loutje en heb je al laten bloedprikken allebei en weet jij al wat meer over notaris?? wij hebben hem nu klaar en heb nu alles opgestuurd naar dd dan alleen nog de betaling en dan kunnen we beginnen als hun alles hebben:)

liefs Girl

Deel Deze Pagina