Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier ook iemand die steeds aan het gluren en duimen is voor Sikki!!
    Heb al 1986753789873 x vanmorgen ZP geopend om te kijken of er hopelijk al posipowernieuws is voor Sikki!!

*duim duim duim duim duim*

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahaha Maartje, heb ook al 22 keer ingelogd of zo hihihi.
    Ik hoop zoooooooo op GOED nieuws voor Sikki. MEGA DUIMMMMMM

3. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Sikki, nog een duimer hier tussen die Arbeit durch.
    Soooooooooooo Schpannnnnnneennnnddddd.

4. roos38

roos38 Lid

17 mrt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 45 bellen eindelijk Unterhorst aan de telefoon gehad (irma is er niet). Van de 11 eicellen waren er helaas maar 4 bruikbaar. Gelukkig wel alle 4 bevrucht. Morgen 2 terug en 2 in vriezer.
    beetje mixed feelings.... het is ons beste resultaat ooit maar na bericht over 11 eicellen hoop je toch op meer. Morgen Scholtes maar eens vragen wat er met de overige 7 mis was.
    Hopelijk heeft Sikki hoger bevruchtingspercentage.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oe kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent!! Ik had zelf 9 eicellen en daar waren er 5 van bevrucht. Ik had toen van te voren bedacht dat toen ik hoorde dat ik er 9 had, dat ik met 5 bevruchtingen blij moest zijn (net iets meer dan de helft) maar dat ik toch hoopte op eigenlijk tussen de 6 en 8 bevruchtingen...
    Stom van me want met die 5 vijf moet ik gewoon heul blij zijn, ik weet het... Maar goed: ik snap je gevoel dus heel goed!!

Hoop voor je dat ze goed gaan aanslaan!!

Maar ehh Irma is vrij??
    Haar telefoon staat wel steeds op in gesprek... Ik heb woensdag mn AMH nog een keer laten prikken en ben heeeel erg benieuwd of ze al een uitslag hebben!! Anders ga ik die U ook gewoon stalken ghighig!!

GHIGHI Sabrien net als ik het topic aan het stalken vanwege hoop op PosipowerSikkinieuws!!!

6. roos38

roos38 Lid

17 mrt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet zeker of Irma vrij is maar haar telefoon werd door een ander nederlands sprekende vrouw (nou ja, beetje gebrekkig nederlands) opgenomen en die vroeg mij Unterhorst te bellen voor de uitslag.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Sikki, ik hoop dat deze stilte niets vervelends betekend. :(
    Ik duim nog steeds en mijn kaarsje brand ook nog. Meid, wat UW is dit zeg. O, wat eng allemaal zeg. Ik hoop zo dat jullie goed nieuws krijgen. Ooit moet het toch gewoon gaan lukken. Er MOET een Sikki en Sikkiman beeb komen. Ik gun het werkelijk iedereen maar nu gun ik het jou net even ietsjes meer. En dat bedoel ik echt niet vervelend tegenover de ander mmmmeisjes.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Net gebeld, was idd een Duitse vrouw die Irma haar telefoon op nam.
    Ze hebben mijn AMH en TSH waarde nog niet binnen... Moet woensdag weer bellen... Ben zo benieuwd!!

SIKKIIIIIIII *duim*

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *spiekt ook eventjes hier*

Ben ook heeeel hard aan het duimen voor Sikki!!!!!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    SIKKI!
    ik denkduim aan je!!!
    knuffelknuffffffffffffff!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki!!!

Ik ben nu wel heeeel benieuwd aan het worden!!
    Heeft niemand mobiele connecties met Sikki?

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag lieve meisjes!
    Jullie zijn lief!!!

Heb Unterhose aan de lijn gehad en van de 5 eitjes waren en 4 bruikbaar en uiteindelijk 2 bevrucht.
    Zo'n slecht resultaat hebben we werkelijk nog nooit gehad (vorige pogingen 1 uit 1, 3 uit 4 en 6 uit 8!).
    En dit nogwel met IMSI (alhoewel ik daar ook bijna aan begin te twijfelen).
    Anyway, morgen tp van 2 en dan weten we ook wat de kwaliteit is.

Vroeg nog waarom maar 4 bruikbaar en 2 bevrucht, maar dat waren gewoon de statistieken volgens hem.
    Nou lekker, daar kan ik wat mee :(
    Ónze statistieken wijzen heel wat anders uit.

Maar lees dat Roos ook zulke slechte resultaten heeft.
    Zal er stagiaire op het lab gezeten hebben ofzo?!?!?!

Kortom, Sikki is er eigenlijk goed sjaggie van en ziet het helemaal niet meer zitten.

Enne meisjes, er moet ook nog gewerkt worden ;)

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *Pakt Sikki stevig vast voor een digitale knuffel en zegt dat het idd ontzettend kut en klote en verrot is*

Ik hoop keihard voor je dat je zwanger raakt van deze twee en zo niet, dan ga ik wat uit mijn koelkast aan jou doneren. Het moet!!!!!!!

Sikki moet mama worden!!! En Guus zijn dubbelganger moet papa worden, van een lief Sikkibeebje!!!

So!!

Over het lab: stomme knuppels zijn het deze week!! Roos weinig bevruchtingen, Sikki weinig bevruchtingen en Maartje haar emmy's vergeten de vriezer uit te halen.

:(

*stopt weer met typen zodat ik weer kan gaan duimen!!*

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *inbraak*

Lieve Sikki, ik snap je teleurstelling, je sjaggi zijn en je mok. Is ook gewoon mega k*t. Ik ga nu duimen voor mooie doordelingen en een goede tp. Ik ga zo hopen dat jij toch nog van April DE maand kan maken.
    Hoe moeilijk het is ook is geef niet de hoop op!! En trek Dr.S morgen even flink aan zijn jas.
    Ik ga verder met hopen, bidden, duimen en kaarsjes branden.

*uitbraak*

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, als jij verdrietig en kwaad bent dan ben ik dat ook :(. Maar gelukkig en dat moet je ook positief blijven bekijken: er is bevruchting opgetreden!!!!!!

Ik hoop echt met heel mijn hart dat je over 2 weken een positieve test mag krijgen en ik ga keihard voor je duimen en hoop dat jullie grootste wens uitkomen mag!!!!!

Sabrien gaat nu eindelijk verder met haar werk :p. hihihi

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sjonge jonge jonge zeg!
    Als ze willen dat wij zo positief blijven, dan mogen ze heel wat beter hun best gaan doen daar!!!!

Sikki, meis, wat moet dat een teleurstelling zijn geweest! Ik snap het zo goed! En dat terwijl je juist zo positief nieuws kreeg over fsh-waarde!!! Grrrr!
    Die 2 gaan het gewoon worden meid, het is jullie gewoon zo gegund!

En over je mannetje die op Guus lijkt, daar kan ik wel inkomen! Hij had bij onze ontmoeting ook een bril op volgens mij! Dus snap waar het vandaan komt!

Roos...jij ook al zo'n teleurstellend bericht!!! Het gaat niet goed deze rondes! Daar moet uiteindelijk maar eens verandering in gaan komen!
    Maw, eerst teleurstellend nieuws, maar wel positieve testen!!!

Maartje, vond je al zo rustig de laatste tijd, maar gelukkig, je leeft nog!!! Zet hem op meid!

Rest, een hele dikke digiknuffel!

Liefs

17. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Sikki, ik begrijp je telleurstelling, en kijk telkens naar mezelf.
    De hele behandeling had ik maar moeizaam maar 5 eitjes, 3 bevrucht waarvan 1 in vriezer. Magertjes, waarom die andere 2 niet? Wat is de meerwaarde van AH?
    Een 2 en 4 cellig ging terug en voila: twins!
    Ik begon met dit forum in feb en dat: ja hallo!!! 2-celligen, wat is dit nu weer voor een kolder! Ben gewend aan minimaal 6,8 of 16 cellig volgens NL maatstaven! Maar ik haalde in NL alleen maar 5 cellig, 2x over en het werd na tp een week al niks...
    Als er ook maar iemand sceptisch was was ik het wel. En toch: het kan allemaal goed komen, hoe ongelooflijk het ook klinkt.
    Daarom begrijp ik je ook zo goed en kan ik je alleen maar moed in praten. Sils verhaal vond ik ook zo ongelooflijk en nu is het ons ook overkomen: twins.

Ga met open armen die twee mooie kostbare schatten onthalen en koester dat moment als geen ander. Mogelijk hoor je net als ons, 2 min. voor tp dat het een 4 cellige is geworden (en dan denk je nog steeds zoals ik, waar gááát dit over, da's toch niks???). Je kunt het maar beter over je heen laten komen, blijf lekker in dat treintje zitten met als eindstation een kerstbevalling!

Heel veel succes lieve Sikki! SMAK!
    Sassebas

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wow, wat een mooie posipowerwoorden van Sassebas!!

Loesie, ik leef nog hoor!! Leef alleen wel in mn eigen bubbel, kom er maar zo nu en dan ff uit.
    Ben best relaxt, want ik geloof er ff niet zo in. Voel ook helemaal niets, als ze me straks zouden bellen en zeggen dat ze mij gefopt hebben en dan ze lege rietjes teruggeplaatst hebben, zou ik het zo geloven ;)

Ben dus nog redelijk rustig....

Maar om me nu ZENNNN te noemen, nee dat gaat ook weer ver.

19. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Roos en Sikki:

Valt wel beetje tegen he, gatver!
    Maar goed, het kan allemaal nog natuurlijk, er is iig bevruchting!
    Ik hoop en duim voor jullie dat het deze ronde mag lukken!
    De moed (nog) niet opgeven he? Jullie kunnen het!

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *Breekt in*

Sikki, ik duim dat deze maand toch nog DE maand voor jullie gaat worden, het MOET gewoon.

Net zoals Nynke al schreef gun ook ik het iedereen maar nu zijn vooral jij en Zara aan de beurt, jullie hebben al zo lang dit gevecht moeten voeren :(.

Liefs....

*Breekt weer uit*

Deel Deze Pagina