Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    ff kort ego berichtje, moet nl naar m'n werk.
    De stress is hier weer aardig aanwezig.Heb sinds gister rauwe eiwit (gatver sorry) afscheiding:teken dat die eisprong er aankomt.En morgen pas de fm.Zal toch niet wéér zo zijn dat die eggs morgen staan te jumpen?:(

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, hoeft niet hoor!!!
    Ik heb dat afgelopen week ook veel gehad en er was niets aan de hand!
    Maar ik herken je stress. Heb ook eens gesprongen eieren gehad vlak voor de punctie!

3. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Sikki, wat een mooie emmy's!!!! Waanzinnig veel posi power toegewenst.
    Loutje, het schiet al op, nagels bijten voor je. Duim duim.

@home: veelal gammel en misselijk. Maar nog steeds supertrots! Ga zo roosvicee ferro halen, proost!

X Sassebas

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Goedzo!
    jeetje 2 aan boord!!!!!!
    Ik ben blij voor jouuuuu!!!!

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Even naar m'n bannertje kijken hoor!!! :D

Bloed is afgetapt vanmorgen, weer een klein stapje verder!

Sassebas, Roosvicee Ferro? Wat is dat dan weer?

Zara, ik hoop dat het vals alarm is voor je!! Nog even blijven zitten liebe eier!

6. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    @ Sikki: Yes, 2 superemmy's! Hoop dat je de wachtweken beetje doorkomt en dat jullie ze superpositief af kunnen sluiten!!!!
    En ja, Dr. Hopkins is the best!

@Zara: Dat had ik ook, maar betekende bij mij verder niets gelukkig. Kan er dus volgens mij wel gewoon bij horen, maar als je t niet vertrouwd gewoon bellen en evt. eerder fm laten doen!
    Goed voor jezelf opkomen! Succes!

@Weet niet meer wie het vroeg...sorry... wb de narcose, hoef je echt niet bang voor te zijn, is heerlijk! Eerste wat ik zei toen ik wakker was was, wat heb ik heerlijk geslapen zeg, zou het zo weer doen! Je krijgt eerst beetje door het infuus (wat ik in mijn arm had, mijn pols wilde niet en ik wilde het liever niet in mijn hand vanwege slechte ervaring maar de geweldige Dr. Hopkins vond dat natuurlijk geen enkel probleem!), dan word je beetje moe/duf, toen kwam Dr.S en zei Dr.Hopkins, ik ga nu de rest erin spuiten en je gaat lekker slapen.... Voel je niks van.
    Toen ik wakker werd lag ik in de uitslaapkamer en was manlief al bij me, echt super geregeld! Wat ik wel echt superraar vind alhoewel ik het al had gelezen hier is dat je van de "ok".. naar de uitslaapkamer loopt!!!! Terwijl je daar zelf helemaal niets van weet.... Tis dat je anderen voorbij ziet waggelen haha Echt onvoorstelbaar vind ik dat. Als je wakker bent meten ze je bloeddruk (1e x niets van gemerkt alhoewel ik blijkbaar al wel wakker leek zei manlief, bloeddruk was wat aan de lage kant toen en ik schijn gezegd te hebben dat ik dat wel vaker heb (is ook wel zo, weet alleen niet meer dat ik dat gezegd heb..) Dan mag je wat drinken, meten ze nog een x bloeddruk, komt Dr.S het resultaat vertellen en als alles goed gaat mag je naar huis.
    Weinig last gehad, 's avonds wel zere buik, maar was goed te doen vond ik. Vandaag gaat het al veel beter, zeker na het geweldige telefoontje van vanonchtend!!!
    Er zijn nl, hou je vast, 5 van de 6 eicellen bevrucht!
    Bedankt dus voor jullie duimen, ze doen het goed!
    Oh, ik ben zo blij! We hebben dus iig morgen TP en ws ook nog cryo's. Echt geweldig. Dit had ik nooit verwacht!

Nu hopen dat bij iedereen de embryo's ook blijven plakken!

Succes allemaal! X

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Loutje, morgen morgen morgen morgen...

Kikker, wat een geweldig resultaat.
    Hoeveel laten jullie tp-en? 2?
    Dan zitten er nu al 3 lekker te bibberen im gefrier!

8. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Ja, laten er 2 tp'en. Ja, haha dan zitten er idd al wat in de diepvries...nog niet eens aan gedacht. Hoop dat ze het beetje gezellig vinden daarzo totdat ze weer ontdooit en verwarmd/omarmd worden.

Hoe voel jij je nu na de tp van jullie twee toppers! Heb je nog last of zo of helemaal niet en wat mag je eigenlijk wel en niet en hoe lang? Neem aan dat ik dat morgen wel hoor maar ben wel benieuwd. Werken zonder tillen en bukken? Sporten na hoe lang?
    Wat doe je tijdens de wachtweken verder, om ze door te komen? (Hoezo nieuwsgierig...)

Loutje, heel veel succes morgen!

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Kikker, ik vind de wachtweken echt een HEL!
    Vanaf dag 1 ben ik altijd bibber, wat ik ook probeer.
    Er zijn momenten dat ik er effe niet aan denk, maar die duren helaas altijd te kort.

Wat wel en niet mag?
    De een zegt alles mag en de ander zegt niets mag.
    Uber S raadt aan om de eerste week rustig aan te doen en niet te sporten enzo.
    Ik doe uit voorzorg maar 2 weken effe helemaal niets op dat gebied.
    En ook geen oefeningen in bed ;)

Zitten we vanaf morgen met z'n 4-en op het wachtbankje (of eigenlijk met z'n 12-en ;)).
    En Maartje mag als eerste testen!

Hou je het vol Maartje?

10. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    roosvicee met ijzer, de staaltabletten verdraag ik niet

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Even heel snel,

DUIM ECHT VOOR JULLIE ALLEMAAL!

*sik, ik heb het spul apart gelegd! Maar is vast nie nodig!*

Sas, ik moest gister zo lachen, die vrouw van mvm belde hoe het ging enz. Toen had ik het er nog een keer over dat we in DD waren geweest.
    Toen zei ze: ik was laatst bij een vrouw, die ook al in DD was geweest. Alles geprobeerd, nog steeds niet zwanger en in DD deden ze iets met laserstralen (ah!) en nu is ze zwanger van een tweeling!
    Ik zeg: oh, dan weet ik wel wie je bedoelt! (jouw naam!)
    Zij helemaal verbaasd!!!
    Hoe weet jij dat? Ken je haar? bla bla bla!
    Toen zei ik dat jij al gezegd had dat ze langs was geweest zegt ze: oooooooooooh, jullie hebben het gewoon over mij!
    Ik: ja, maar wel positief hoor, want sas zei dat ze een leuke vrouw van mvm had gehad en toen zei ik: oh, dan weet ik al wie!
    Die vrouw helemaal lachen, vond het wel heel toevallig!

Ik ga er weer vandoor! Druk druk druk!

SMAK

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    @Roos:hele dikke knuffel.kan me voorstellen dat je er ff de balen van hebt, maar geef de hoop nog niet op hoor.Het kan altijd nog raak zijn.Ik hoop het zo voor je, ga flink voor je duimen!

@Kikker: Joepie, da's mooi nieuws zeg!Suc6 morgen met de tp.

@Loutje: Bijna bijna!!!:):)\

@Loesie:Op zulke momenten is Nederland echt heel klein he?Op forums kom ik bv ook overal dezelfde mensen tegen.:)

@de wachtweken: dat sucks.:x:x Vooral als je dan op je werk zit, kan het soms bijna niet opbrengen om vriendelijk te blijven tegen zeikklanten..

@Sas: Balen dat je zo misselijk bent.:(Hoop dat je daar snel weer vanaf bent.knuffel

@Rauw eiwit: nog volop aanwezig, zal blij zijn als ik de fm morgen gehad heb.Ga morgenochtend nog maar geen hormonsters spuiten, stel je voor dat ik toch weer heel snel ga...moet toch al om half 10 in het zh zijn, dus kan erna ook nog die spuit zetten.
    Poeh, ben zenuwachtig hoor!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #1533 maartje84, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
    Niets gelezen maar paniek hier, vreselijke paniek!!!!

Net een brief van Menzis gehad, dat ze voor mn ''2e'' IVF declaraties en een aanvraagformulier hebben gehad en dat ze dat gaan betalen...

NEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Mijn eerste IVF's zijn steeds voor de punctie gecancelled!!! Ze mogen niet zo'n poging als poging 1 hebben geteld!!! Ben vreselijk overstuur. Kutterdekutkutzooi kwam ik pas om 20.00 uur uit mn werk en kon ik dus niet meer bellen... Morgen pas om half 9. Oude ZH was not amused toen ik zei naar DD te willen gaan. Ze waren erg kwaad en onvriendelijk... Zouden ze nu zo'n fucked up poging hebben gedeclareerd als IVF??

Vreselijke paniek in mn koppie

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @maartje: GEEN ZORGEN! je staat in je recht! zie mijn reactie in je topic erover.
    zal ik je helpen met een brulbrief en een bommelding??
    je staat i je recht!! knuffff!! bellen stalken faxen en alle hoge pieten aanschrijven inclusief krijsklacht!
    ZO!
    knuff voor de frustratie, FUK MENZIS!!!
    :x

@zara: ik duim voor mooie FM morgen! :)
    succes lieverd!

@maartje: hoe gaatie?
    ieks, je bent al eigenlijk 5 dagen voor NOD :$ als je van je ei uitgaat! ;)
    ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

@sikki: goed broeden jij!! :) smak!

@roos: en jij ook! :)

@lou: ik duimmm ook voor jou, het gaat de goede kant op met je banner! :D

@kikker: ook succes morgen! :)

@sas: knuf op missel! wijze raad: vaak eten, sochteds voor je opstaat al een klaargelegd broodje enz.
    cola schijnt te helpen?
    en verder: na week 13 ongeveer moet je er vanaf zijn! ;)

@allemaal: dikke knuffel!!!
    ich liebe euch!

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh shiiiittt hee....
    Hopen dat je morgen wijzer wordt!
    xx

16. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    He, dat klopt, ik had nl uit jouw verhaal begrepen dat we dezelfde dame hadden, ha ha. Wat leuk en toevallig hè?
    Fijn om wat van je horen. Laser stralen, ha ha. Beam me up!!!
    Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ik ben net htuis van de late dienst welke altijd uitloopt.
    Na 6 mei echo zeg ik het de jongeren. Ik zat nl. weer te kokhalzen bij ons eten gezamenlijk, ze merken wel wat aan me volgens mij.
    Maar dan kan ik lekker achteroverleunen, ze zullen veel voor me over hebben, ha ha. De bandieten!

17. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Klingel, cola bodempje helpt wel. Hoorde ik van een collega. Ik drink sowieso wel spa en pepsi-max (af en toe). En ik sta nl gelijk met sasseman op, thee en broodje met stroop en dan Zzzzzzzzzzzzzzzz weer naar bed. Ontbijtkoek naast mn bedje. Ik had t vanavond op mn werk weer, tijdens eten, en de jongeren maar pushen dat ik moest eten. Ik was ook wel flauw, maar stond op het punt te rennen....Maar met kleine hapjes en diep ademhalen, zakte het weg en gaf het eten een boost aan mn bloedsuiker.

Maar ik heb zulk fijn contact met mn collega's over de zwangerschap, heerlijk. Mn vorige werk was drama, niemand leefde mee en mn leidinggevende had het helemaal gehad met mij en IVF. ik moest gewoon kiezen tussen mn job of IVF. Ik ben zo blij dat ik daar opgestapt ben! Wat een heks was dat!

Maartje: easy easy, no stress meid! Het klopt gewoon niet, voor de punctie telt de IVF niet mee. Ivm poliep is mn 2e IVF in aug 09 ook afgebroken, 1 dag voor punctie. Telde NIET mee! Zen zen hoor, potjandosie, momma-to-be!

x Sassebas.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, mijn ZH had gelukkig de eerste ICSI poging niet als ICSI op gegeven. Maar ja, daar heeft iedereen weer een ander eingen beleid in.
    En volgens mij telt in 2010 pas de regel voor de punctie afgebroken = geen poging.
    Maar meissie, maak je er nu effekes niet druk om.
    Je wordt van de prachtemmy's gewoon harstikke swang en dan maakt het allemaal geen fluit meer uit!
    En mocht het nou onverhoopt niet goed gaan, dan maakt die 1,5 week wachten met reageren ook niets uit.

Zara, succes vandaag. Laat je het ons snel weten?

Kikker, vandaag TP!

Loesie, thanks!!!
    Wat lachen dat jij en Sassebas dezelfde MvM-vrouw hebben.

Sass, hoop dat je snel het de hele werled kunt vertellen!!!
    En je dan lekker laten verwennen ;)

Klingel, SCMACK terug :)

En alle andere meisjes ook natuurlijk!!!

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    :(@Maartje:dikke knuffel, deze stress kun je nu echt niet gebruiken zeg.Maar ze mogen een ivf pas tellen ná een geslaagde punctie.
    Dus rieleks!

@Hier: Fm was teleurstellend.Gelukkig niks op springen maar 't gaat weer veel te snel.En amper eicellen (voor mijn doen)
    Links 2 van 10mm, die doen dus niet meer mee.Rechts 2 van 17mm, 1 van 16mm en 1 van 14mm.
    Tel overleg met dr S gehad en die vond het te snel gaan en weinig follikels.Zit nu in de auto naar D want dr S wilde het zelf bekijken.
    Ik wil eigenlijk geen icsi doen omdat ik weet dat ik beter kan.Dus ik hoop dat dr S een escape-iui wil doen.Maar ben bang dat 4 eicellen beetje veel zijn.Hard duimen dus..
    Word er een beetje moe van, die eierstokken zijn zó wispelturig.
    Heb een keer een valse start gehad met een iui poging, moest worden afgebroken.De keer erop had ik 5 follikels terwijl ik amper hormonen spoot.Afgelopen september die voortijdige eisprong na krap 5 dagen spuiten en nu dit weer.
    Zit er zelfs weer aan te denken om weer decapeptyl te gebruiken.
    Hiermee had ik de 1e ivf 16 eicellen en met iui die 5 stuks.(te samen met gonal f)
    Alleen die koppijn en opvliegers he...
    Sorry voor het geklaag, maar ben het ff beu hoor.
    Eerst maar eens een goed gesprek met dr S aangaan en dan zien we wel weer.

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje Zara, wat een gedoe!
    Dus weer zo weinig eieren.
    Ik snap dat je er van baalt en vooral als je weet dat er veel meer inzit.
    Ik heb wel eens vakaer gehoord dat sommige vrouwen in een kort protocol veel minder eieren maken.
    Misschien is dan het lange protocol voor jou veel beter.
    Sterkte meis en kom je snel vertellen wat Uber S van plan is?

Deel Deze Pagina