Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    zara:
    klote van zo weinig ei! :(

ik zou als ik jou was... voor IUI met 4 gaan... :)
    bespreek t maar eens met hem?
    een escape zou toch wel moeten kunnen/mogen?

klote klote, zit je helemaal voorbereid op een icsi, doen eitjes niet mee..
    zucht...

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, wat is trouwens de uitslag van het bloedprikken op AMH?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zara, idd ontzettend klote zeg!! :(
    sikki, ze hadden de uitslag nog niet..

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Liebe madchen. Even gauw via de iphone: wir sind unterwegs! Schmack

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Liebe Loutje. Ich Bin auch mit meine iPhone und auch an der straBe. Viel gluck!!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Linke Leipe Loutje!

Heel veel succes, geluk, goede informatie en weet ik veel wat allemaal gewenst!!!!!
    Dat jullie saampjes er maar een heel goed gevoel bij krijgen en het jullie veel kracht en energie mee terug geeft.

SCHMACK!

7. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    @Zara: Balen zeg! Hopelijk komt Dr. S. met een goed idee en in elk geval een alternatief! Sterkte!

@Loutje lou veel succes vandaag!

8. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    @Maartje, wat een eikels bij de verzekering he? Maar idd je staat in je recht, gewoon voor jezelf opkomen he?

Vandaag TP gehad, zo dat stelde echt niets voor, 10 min. en stonden weer buiten! Maar wel met twee embryo's van goede kwaliteit! (1 driecellige en 1 vriercellige, is dat gebruikelijk?...)
    Nu maar wachten en hopen.... Medebroeders haha ook succes!

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Spannend Kikker, ik ga duimen!

@Stresskipje:Ben ik weer.
    Dr S kon aan de wanden van m'n follikels zien dat het te vroeg is om ze te plukken.
    Dus ik moet blijven stimuleren en extra cetrotide spritzen om te voorkomen dat het alsnog te snel gaat allemaal.
    Heb meteen iui in de ring gegooid maar dat werd resoluut afgewezen. daar zijn het er te veel voor en hij vond het kansloos.Maar hij is er van overtuigd dat het er bij de punctie misschien nog wel 7 stuks kunnen worden.(hij zag blijkbaar nóg een folikel ergens zitten )
    Dus we hebben besloten dat we blij zijn dat we naar D geweest zijn voor die spoedecho.
    Maandagmorgen moeten we om 9u im Praxis sein en dan krijg ik voor de punctie een echo.Denk om te voorkomen dat ik onder narcose lig en dat die eieren dan alsnog gesprongen zijn.
    Dus het blijft nog eventjes spannend.
    't Is wel een rollercoaster van emoties weer..Zit je in de auto hormonen te spuiten, leek wel een junk. :D

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, wat een gedoe allemaal zeg!
    De stress klinkt bijna zoals bij mij.
    Nooit geweten trouwens dat ze aan de follies kunnen zien of ze op springen staan of niet.
    Maar in ieder geval maandag dus toch de punctie.
    En nu duimen voor minimaal 7 ei!
    Ik hoop het zooooooo!

Kikker, 2 top emmy's aan boord!
    Gefeliciteerd!
    3- en 4- cellig is echt heel mooi op dag 2.

Gezellig hier op het bankje.
    Maartje, Roos en ik, nu Kikker en vanaf volgende week Zara!!!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    @follikels:Je schijnt aan de dikte van de wand van de folikel te kunnen zien of hij op springen staat.Die waren bij mij gelukkig nog dik.Ik wist dat ook niet hoor dat je dat zo kunt zien.

12. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Hoi, ik ben nieuw hier. Zelf 3 iui pogingen gehad en helaas niks uit gekomen. Nu voor icsi naar Dusseldorf. Begin mei hebben we intake gesprek en kunnen we beginnen. Ik ga voor de metingen wel naar Hengelo en daarna punctie en terugplaatsing naar Dusseldorf.
    Kikker, succes de komende 2 weken.

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @loutje.

hoe is het gegaan vandaag in dd??
    viel het voor jou mee??
    wanneer mag en kun jij beginnen??

14. juffie25

juffie25 Nieuw lid

15 apr 2010
    1
    0
    0
    optie ivf....welke kliniek kiezen we?
    uiteindelijk in december 2009 bij gyneacoloog bela
    hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet hoe dit allemaal werkt :$
    Wij moeten ook beginnen met ivf maar nu moeten wij een keuze maken uit een kliniek waarbij onze voorkeur sterk uit gaat naar Dusseldorf..... Maar waarom hebben jullie hiervoor gekozen? behalve de wachtijden...ed.
    En hoe zit het met de verzekering. Ik ben nl verzekerd bij ZKAchmea... 95 procent wordt vergoed van het ned. tarief! Wat zijn de kosten ongeveer dat je zelf moet betalen??? weten jullie dat? Ik weet al dat je een aanvraag moet doen bij je verzekering! Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen! Thanks alvast!

Greetz....

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ik vroeg hetzelfde aan de meiden op pagina 138 en heb heel goede antwoorden gekregen:)

Succes meid!
    XxMaria

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nou Girl, we hadden het net zo goed telefonisch kunnen doen! hahahaha.

We waren al zo goed op de hoogte dat we binnen 25 minuten weer buiten stonden. We moeten de bloeduitslagen nog even doorbellen wanneer ze binnen zijn, de akte van de notaris opsturen en dan kunnen we gaan beginnen. Dus met een beetje geluk wordt het half mei! :D Spannend! We zijn helemaal blij.

Heb van dr. S. nog een verpakking ovulatietesten meegekregen. Dus nu voelt het wel heel echt!

We waren nog even de stad in geweest en nog even wat gegeten dus we waren pas om half 11 thuis. Ik was helemaal kapot dus we zijn meteen naar bed gegaan.

Jeetje meiden, wat is het allemaal chique geworden he?! De wachtkamer enzo. We hebben nog wel gelachen, mijn vriend (nogal fors) die paste net door het smalle deurtje van de wc! En later keek ik bij dr. S. in de kast: heeft iemand dat gyneacologenbeeldje weleens zien staan? Ik kon m'n lachen bijna niet inhouden! :D

Goed, ik moet zeggen dat het heeeeeeeeerlijk voelt dat we nu echt een kans gaan krijgen! Het gaat gewoon echt gebeuren!

Sorry voor het ego bericht maar ik moet een beetje opschieten, ik moet straks naar de mondhygiëniste. Misschien kom ik later vandaag nog even langs, sowieso vanavond, dan zal ik ook even reageren!

Veel liefs,
    Linke Leipe Loutje (alhoewel, het Leipe valt nu wel weer mee... en Link ben ik eigenlijk ook niet! :D)

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dan ben je dus weer Lieve Loutje ;)

Wat zijn jullie heerlijk enthousiast!
    Ben helemaal blij voor jullie.
    Enne dat beeldje?!?! beschrijf eens :D

18. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Fieke en Juffie25, welkom hier en heel erg veel succes in DD!
    Fieke, de reden waarom wij in DD zitten is dat wij vanuit ons ziekenhuis direct hiernaartoe verwezen zijn omdat onze gyn. goede ervaringen had met Dr.S. Wij waren en zijn hier natuurlijk erg blij om! Wb verzekering, idd paar pagina's terug staan veel antwoorden.

@Lieve Loutje..super zeg! Mooi dat jullie er zo enthousiast over zijn! Heel erg veel succes!!!
    Btw, beeldje heb ik volgens mij niet gezien, hoe zag het eruit.. ben benieuwd...

@Sikki en Roos, houden jullie het een beetje vol? Mooi door blijven gaan zo he?

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Het staat in de kast aan de rechterkant: het is een "komisch" beeldje van een vrouw in de beugels en een mannetje wat ervoor zit!!! Nu moeten jullie altijd aan mij denken als jullie daar zitten! hihi

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loutje.

nou mooi toch dat het zo ging.
    hebben ze bij jullie al een match gevonden dan?? of had je bloedgroep nog niet??
    en de notaris al gevonden of nog niet?? bij ons duurde het een week voor we konden tekenen.

maar lekker toch lekker ff winkelen. is een hele opluchting he als je ergeweest bent en je weet dat je in mei kunt beginnen (bijna gelijk beginnen dan ongeveer)

nu krijgen we echte kansen!!!!!

Deel Deze Pagina