Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    even een vraagje hoe krijg je zo'n banner op de site???

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nee, konden nog niet matchen, de bloedgroepen moeten inderdaad nog bepaald worden. Woensdag gaan we bij de notaris tekenen, we moeten zelf de akte naar onze eigen situatie aanpassen en dan gaan we bij de notaris tekenen. Zij legaliseren de akte dan. Kost 45 euro...

Voor de handtekening zoek je een site waar je de ticker wilt maken en dan ga je hierboven naar "gebruikersinstellingen" en dan "handtekening wijzigen". Als het goed is krijg je een code op het laatst van het aanmaken van je ticker en die kun je daar invullen.

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    maken jullie zelf een akte en dan laten tekenen??
    goedkoop zeg!!!!
    als ik dat had geweten.
    wanneer krijg je je bloedgroep???
    spannend nu he nu het zover al is.

zal is ff proberen om een ticker te plaatsen.
    dank je

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hey Girl,

We moesten van de notaris de ontbrekende gegevens van de (voorbeeld)akte invullen en uitprinten. Dan meenemen en dan gaan zij de akte legaliseren.

Ik weet niet precies wanneer de gegevens van de bloedgroepen bekend zijn, mijn mannetje moet maandag nog bloedprikken.

Volgens mij is het niet gelukt met de ticker, als je wilt kan ik je wel even een pb of mail sturen met de precieze stappen...

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loutje.
    heb je geluk dat de notaris het zo wou doen. en dat het goedkoop was.

maar je zult ze zeker wel hebben voor half mei!!!!

nee is nog niet gelukt nee als je dat wil doen graag!!!!:)
    staat erg leuk voor hoelang wachten enzo

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wat een 'vreemd' beeldje Loutje :D
    Maar jullie nu dus helemaal into de paperassen.
    Lijkt me ook nog wel een ingewikkelde materie.

Ik was weer effekes in de geschiedschrijving aan het neuzen (uiteraard op symptomen van Loesie, maar dat mag alleen niemand weten, vooral ikzelf niet ;))
    En Loesie, ik kwam dit stukje van je tegen.

Quote:
    Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel ZEN...weet je hoe dat komt?!?
    Ik heb nog nooit in mijn hele zwanger-worden-carriere gedroomd dat ik zwanger was. echt NOG NOOIT!
    Ik droomde wel heel veel dat ik niet zwanger was!
    En vannacht...jawel...heb ik gedroomd dat ik 7 weken zwanger was. Ik kreeg mijn 1ste echo bij mijn zus (jawel) en ik zag een heel mooi lief baby'tje met een prachtig kloppend hartje!
    Toen kreeg ik heel iets bloedverlies na een paar dagen en toen heb ik mijn zus weer gevraagd om een echo.
    Ik mocht komen en alles zag er prima uit! We konden zelfs zien dat het een jongetje werd! (met 7 weken he! techniek staat voor niks!)

Ik vond het wel een beetje vreemd wakker worden, maar ik vond het ook heel speciaal dat ik de nacht voor de tp droomde dat ik zwanger was, terwijl ik dat dus nog nooit meegemaakt heb!
    Wie weet!!!!
    Einde Loesie quote.

Echt bizar! Ook ivm bloedverlies enzo.
    Maar, nu heb ik niet zelf over mijzelf gedroomd maar Sil wel!
    Telt dat ook :(

Hoest verder hier?
    Maartje, kun je het nog volhouden? Is het plan nog steeds later testen ipv eerder?
    Kikker en Roos, hoe is het met jullie?

Klingel, voor jou een megapletknuffel!!!

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo allemaal.

heb ik vorige week gebeld naar dd voor behandelplan en kosten plaatje.(voor menzis nodig)
    kreeg ik nu vandaag eindelijk een brief en weet je wat erin zat??!!

een recept voor medicijnen en een tabel met een echo geplant:S
    is niet eens voor mij want ik krijg gewoon inseminatie in eigen cyclus.
    dus dat word maandag weer bellen!!!!
    loopt er allemaal een beetje langs elkaar heen daar want met gesprek zei s dat irma het moest toe sturen bel ik 2 weken later op zegt irma nee dat doet s nou dat gaat goed dus allemaal.

maar weet wel ik ga gewoon in mei beginnen en menzis vraag ik achteraf wel aan heb het formulier al in huis liggen zal toch niet zoveel terug krijgen want ze zeiden toen (van menzis) dat de donor voor eigen kosten waren.

toen ik vorige week ook belde naar irma had ze een andere voor zich die dus net zo heet als ik alleen achternaam anders toen vroeg ze ook al welke??

nou dit was het voor vandaag ik ga eraf en fijn weekend ga vanaaf nog ff lekker uit in saasveld!!!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Girl86, hahaha welcome to Dusseldorf!! Ze zijn idd soms een beetje slordig in het sturen van de juiste gegevens. Heb eens een maand moeten wachten op het behandelplan voor de verzekering en heb eens een raar schema gekregen. Maar daar tegenover zijn ze wel supersnel in het sturen van herinneringen!!!
    Echt te idioot voor woorden!! Heb 8 dagen terug de rekening voor de TP gehad en vandaag!!! zat er al een herinnering in de bus!! Niet normaal zeg!! Was sowieso van plan om vanavond mn administratie te gaan doen... maar om me daar nu al een herinnering voor te gaan sturen...

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Enne Sikki, over dromen gesproken, heb vannacht echt idioot gedroomd!!! Werd badend in het zweet wakker.

De nachtmerrie:

Vriendlief moest mij namelijk iets vertellen wat hem hoog zat. Ik moest ff goed gaan terugrekenen. Collega X van hem is zwanger en is nu zoveel weken zwanger en ik moest terugrekenen naar 15 september (geen idee hoe ik bij die datum kwam) maar goed, ik mijn stomme droom vertelde hij mij dat hij toen met haar van bil was gegaan en dat hij dus bij haar een kindje had verwekt. Werd echt super paniekerig wakker om half 5 vanmorgen, terwijl mijn wekker om kwart voor 8 ging (moest werken). Heb tot 7 uur wakkker gelegen en viel toen pas weer in slaap en werd om half 9 alsnog wakker...

Wat een kutdroom zeg!!! Wat was ik paniekerig....

Mafkees dat ik ben ;)

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nou Maartje, nu kan ik niet anders dan beamen.
    Mafkees! :D
    Gekke droom hoor!

Ik kreeg vandaag ook de rekening van DD.
    Eentje voor ICSI 2300 euri en eentje voor AH 160 euri.
    Gan me nu helemáál sterk afvragen of er wel IMSI is toegepast!
    Aan de andere kant, wil ook geen slapende honden wakker maken...
    We wachten volgende week wel af en anders misschien toch maar een belletje er aan wagen.
    Wel van Menzis de vorige ICSI vergoed gekregen, dus het geld kan linea recta weer naar DD overgemaakt worden.

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haddelie, haddeloooo,

Girl, ga je naar BRUINS!?!??!?! Wat heb ik daar mooie tijden beleefd!!! Lekkere wijntjes en lekkere jongens! (maar die van nu is de lekkerste hoor!) Maar da's normaal op zondag...of nu ook op zaterdag?! Of was dat altijd al op zaterdag, maar wist ik dat gewoon nie!
    Wat een gedoe weer he?! Idd welkom in DD!!!!

Loutje, jeetje meid, daar gaat die banner weer van je! Maar het is al die keren nog snel gegaan, dus dat gaat het nu ook! Wat spannend allemaal, dat geregel met notarissen enz!!! Jullie wonderkindje is op zijn/haar weg!!!!

Klingel, hoest met u?!?! Kun je het allemaal een plekje geven meid?! Kom hier uithuilen, schreeuwen enz enz enz! Wij vangen je op!

Sas, hoe voel je je?!? Nog steeds zo beroerd?!

Zara, wat kl*ten van die niet groeiende eitjes zeg!!! Ik ben benieuwd wat de volgende stap wordt! Het moet nu een keer goedgaan hoor!
    En dat beeldje, nooit gezien, maar klinkt raar, haha!
    SMAK voor joe!

Sikki, jeetje ja, dat klopt idd!!! Kon me nog wel herinneren dat ik het gedroomd heb, maar niet dat ik ook bloedverlies had gehad!
    En sil over je gedroomd joh?! Betekent vast niks dan goeds!!!!
    Heb ook nog een half flesje suprefact over als je begrijpt wat ik bedoel! Houden of weggooien?!
    En over die IMSI...hhhmmm...vaag, snap wel dat je erachter aan wilt bellen, maar dan pleuren ze er heel snel ook een rekening achteraan! Maar het gaat goedkomen hoor!!!

Maartje, het wordt echt spannend bij jou! Jij ook al zo snel een herinnering! Achterlijk he, ik heb dat ook gehad!
    Wat een KL*TENDROOM zeg!!!! Kan me voorstellen dat je helemaal nie meer kon slapen! Gelukkig was het maar een droom!!!

Goh, alles stond ineens door elkaar...ff geknipt en geplakt!
    Hier, alles goed, vanavond op visite, bleeeeh!

Vanmiddag babykamer gekocht!!!!En als klap op de vuurpijl ook nog een box! Ik wil graag zo'n box met een lade (wit) en dan van die zilveren letters: knuffels speelgoed rommel
    Normaal is die rond de €299,- en we krijgen hem wel cadeau, maar om nou zo'n dure te nemen, vink een beetje lullig.
    Daar hadden ze hem staan voor €149,- omdat de zijkant een beetje beschadigd was...maar die zijkant komt tegen onze bank te staan dus daar zie je niks van!
    Ik zei: dan nemen we die box erbij en dan bezorgen jullie gratis...die vrouw reageerde eerst een beetje lacherig, maar ging wel akkoord! STOERE LOESIE!!! Ik durf dat normaal nooit!
    Ze moesten as woensdag een kamertje leveren in deventer en omdat ze dan dus toch langs ons dorp moeten, komen ze het dan al brengen! Haha! Kan mooi de zolder op!

Meiden, ik ga me verder klaar maken!
    Sinds we de computer boven moeten gebruiken zit ik er veel minder op! Dus excuses als ik soms wat laat reageer!

Allemaal een dikke knuffel!!!

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loesie.

ja ik kwam er ook altijd in bruins was nu reuni op zaterdag is normaal zondags en dat lukt nu niet meer ivm werk maandags.

maar het was wel weer gezellig daar om!!!
    dus jij liep daar ook altijd??!!

ja het is wat in dd maargoed als ze verder alles goed hebben en dat het een beetje lukt met kid dan ben ik al blij genoeg.

jij bent bijna 12 weken alweer wat gaat het snel voel je je goed??

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Maartje: nog maar een paar daagjes wachten, spannend hoor. Heb je kwaaltjes?
    @Sikki:Vreemd inderdaad dat je geen rek voor die IMSI gehad hebt, dan ga je inderdaad twijfelen of ze het uberhaupt uitgevoerd hebben.Maar ik neem aan dat je dat voor de punctie met Irma besproken hebt??
    Hou het toch maar in de gaten hoor.Ik kreeg destijds opeens een herinnering voor het bloedprikken (intake) terwijl ik nooit een rekening had gekregen.'t verloopt er nogal rommelig helaas.Maar hopen dat dat in het lab wat beter gaat.
    @Loesie: Leuk dat je een bebyzimmer gekocht hebt!!!
    @Klingel: O jee, dat klinkt niet goed.Meteen ff op je topic kijken.:(
    @KID madchen: Respect hoor, hoop echt dat het gaat lukken in D!!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki, je hebt best kans dat jij nog je andere rekening binnen gaat krijgen... Ik kreeg laatst ook twee rekeningen. De ene kwam een dag eerder dan de andere binnen, terwijl het ging om iets wat op dezelfde dag was gedaan.

Loesie, heb je meubeltjes bewonderd in het topic de verlengde wachtbank. Stiekem lees ik daar altijd mee... Hopende dat ik ooit mag doorschuiven die kant op... *zwijmel zwijmel zwijmel*
    Ik vind het erg leuke meubeltjes!!
    Zelf heb ik ook al eens rondgeneusd naar wat voor meubels ik zou willen... Ik ben zelf een echte pimper ;) oftewel ik knap zelf meubels op. Ben er twee jaar terug mee gestart en heb een prachtige buikkast met vitrine er boven op... Echt heel mooi... Hij was donkerbruin met koperkleur en er zaten bij de vitrine van die oerlelijke kanten gordijntjes.... Maar ik heb hem twee jaar terug wit geschilderd, kant er af geropt en het koperkleurige spul zilver geverfd... Zoooo mooi!! Iedereen die mijn huis binnen komt staat kwijlend naar mn kast te kijken. Verder heb ik ook nog wat leuke kleinere kastjes gepimt en ben nu bezig met twee projectjes tegelijk: een tafel en een stoel... Ohh zo mooi. waar ik heen wil met dit verhaal: Ik hoop ooit een prachtig gepimt babykamertje te gaan mogen maken. Combi dan van strak en brocante... Net als de rest van mn huis...:D Als je nieuwsgierig bent, zal binnenkort ff wat foto's op mn hyves gooien :)

Zara, en of ik kwaaltjes heb!!! Maar goed, dat had ik de vorige keer ook en toen was het ook niet raak...
    Nu heb ik:
    - hoofdpijn (maar dat heb ik al een maand (oftwel zolang als dat ik aan de progynova zit)
    - steekjes in mn baarmutti
    - misselijk

ALLEEN: mn titt'n doen helemaal geen pijn ... Normaal heb ik ALTIJD vreselijk pijnlijke tepels als ik mn ei heb gehad (maar goed, nu geen ei gehad ivm de progynova, maar zit wel aan de progesteron en ik knijp me helemaal suf in mn tepels, maar ik voel helemaal niets...

Enne Zara, viel succes fur morgen!!!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou dat was bij mij een heeeeeeeeeeeeeeel goed teken:D
    Dat mijn tepels geen pijn deden, hier is de beginnende ongi door aan het komen en jawel pijnlijke tepels dus ik vind het wel goed klinken ;)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    liefjes!

@droom van loesie: :$ ja inderdaad zeg dat is best wel bizar!!
    :D
    en mooi ook!

@maartje: hoe gaat t, hou je t nog vol schatzchen?
    lees de week van/rond mijn NOD maar eens...ik voelde NIETSSSSSS en ook geen zere titten en nietsssssssssssssss ;)

@zara: succes morgen!!! ik duimmmmmmmmmm!

@sik: lekker geterrasd meis? dat denk ik zomaar. smak op joe!

@hele rest: dikke knuffel, ik ben niet helemaal bij (letterlijk en figuurlijk) maar dat komt wel weer.

kus drauf! :)

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    eLIEF en KLingel(lief) maken me blij!!! :D

Voel me steeds wel vreselijk stressy hoor!! Ik wil het (uiteraard) zo ontzettend graag!!!

Vanmiddag hele tijd misselijk geweest (komt dat nou van dat schaaltje hot krokantjes die ik heb opge(vr/g)eten of van HCGtjes??? lalalalalaaaaa..... Wist ik het maar alvast!!

Misschien ga ik dinsdagochtend wel testen..... Ik houd het namelijk niet meer!!! Moet het NUNUNUNUNUUUUU weten!! (alleen bij goednieuws;))

Klingel, welke week was jouw NOD?? Ik wil het teruglezen?? Ik ga wel ff het uitrekenen en het opzoeken!!!

OOOOHHHHH ALS het nou eens echt raak zou zijn... 2006 was pilstop..... 2008 was startMMM jaar, 2010 was start DD... Als dat NUNUNUNUUUUU ook nogb eens het jaar zal gaan worden waarin ik zwange ga raken dan zeg ik: gewoon doen!!! :D :D :D

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *Breekt in*

Maartje, ik duim voor je hoor! April doet wat JIJ wil ;), duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.....

*Breekt weer uit*

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #1579 Sikki, 18 apr 2010
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
    Maartje, spannend spannend spannend!!!
    Ik snap echt niet dat je het nog hebt kunnen volhouden.
    Respect!
    Maar dinsdag gewoon testen hoor! Is toch positief!

Zara, heel veel succes morgen meid!
    Ik duim voor veel eieren!

Heerlijk dagje getuind & dakterrasd!
    Klingel, hoe weet jij dat allemaal :D

En gisteren gewoon een Coronaatje gedronken.
    Kon me niets schelen.
    Ben de hele week al gestresst met een hartslag a 150.
    Dus vond dat ik (en de beebs ;)) wel een avondje ZEN hadden verdiend!
    Toch?

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx Emma!! Ohhhh ik hoooooop het zoooo!!! :D

Hihi Sikki, wacht jij dan nooit tot aan testdag?? Met de ovulatieinductie enzo kon ik echt niet wachten tot aan DE testdag, maar met IVF lijkt het iets 'makkelijker/natuurlijker' om braaf te wachten ;) Echt te idioot voor woorden want niets is makkelijk of natuurlijk aan IVF maar goed.

Goedzo Sikki, je moet doen wat goed voelt!! En als jij je nu goed voelt bij zo'n drankje, gewoon doen... ALS je maar vanaf positief testen direct alle wEIn de wEInkelder uittrapt want FAS is niet zo'n gezellige stoornis :p:)

Dikke *Sikki-de-rottige-gore-klote-wachtweken-doorhelpen* knuffel!!

Deel Deze Pagina