Had gister nog wat vraagjes gesteld...maar geen antwoord gehad (snik) dus ff opnieuw! Ik ben er zooooooooo aan toe om weer te beginnen! Moest de rest ook op dag 3 beginnen met stimuleren en dag 6 1ste fm?!?! Dan hoop ik dat ik maandag ongesteld word, dan kan ik op zaterdag, hoef ik geen vrij te vragen en vriendje ook niet. En...ze zijn gewoon op zaterdag open toch?! En...moet je voor elke poging bloed prikken op HIV 7 dagen voor de punctie, of is dat alleen de 1ste keer. Maartje, wat zielig voor je poes zeg! Dan is inslapen idd de beste optie als je dat zo leest, maar wat verschrikkelijk zeg... Ik ben een muts als het om dieren gaan, kan daar zo snel om janken. We hebben een golden en ik wil heel graag een klein hondje erbij. En op marktplaats staan van die honden die je kunt adopteren vanuit spanje. Zoooooooooo zielig allemaal. Was gister ook een filmpje aan het kijken en er stond een zielig muziekje onder, nou, de sluizen gingen open hoor!!! JEETJE!!! Wat heb ik gehuild! Wil ze allemaal wel hebben! Dusssssss...als je een hond wilt (of overweegt) kijk dan eerst even op marktplaats oid bij ACE...dan kom je dus bij die hondjes! Vriendje wil alleen nog niet...grom! Jij hebt dus ook zo'n groep gehad...rot is dat he?! Ik voelde me gister ook zo leeg. Maar goed, maar niet te lang bij stil staan. fijne avond!
Hoi Loesie, ik weet niet op beide vragen antwoord, maar wel over dat bloedprikken... In DL is het wettelijk verplicht om je maximaal 7 dagen voor het invriezen van cryo's je beiden te laten checken op HIV enzo. Dus niet zoals in NL max. een jaar terug. Over hondjes... Pff ik moet er nu ff niet aan denken om ooit nog een diertje er bij te nemen. Heb nu nog een vreselijk lief hondje, en moet er niet aan denken om daar ook afscheid van te gaan nemen... SMAAAKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ik ben snowwhite!!!! En ik glitter ook!!! Laten we er een trend van maken! Allemaal een glitterbanner!
Ik ben vooor!! Ehh, ich meine das ich bin fur!!! Wir gehen glitteren fur ein (oder twei) glitterbeebs fur elche DD-madchen!!!
grote griebels! het klingliaanse glittereffect is echt besmettelijk! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! wat zien jullie er dusselproof uit zeg! @loesie: sorrie van vraag gemist! dussel is ook op zaterdag offen! en die prik moet idd elke x! trouwens nog een tip, indien iemand een TP heeft en eigen man kan niet mee, dan moet je een door beiden ondertekend formuliertchen hebben (ik kreeg t van NL gyn) dat jullie allebei akkoord gaan met de uitreiking der emmy awards. weet je waarom? omdat...... er een tijdje geleden een vrouw is geweest daar die 2 cryoos heeft opgehaald en zwanger werd... maar haar relatie was uit en die ex wist van nichts! daar is behoorlijk wat heisa om geweest! whoeiiii! @sikki: ben je klaar voor bellen morgen en dan GAAN? Y&Y zijn goed aan t delen, moet jij eens opletten! vast een dikke glittersmak als ik je niet meer zie... Bekijk bijlage 47269 @maartje: ik vind t zo zielig van poes,, wat was er aan de hand? en waar is ze nu? ik wens je nogmaals veel sterkte, het is zo erg als je een dierbaartje moet laten inslapen.. huil.... mijn eigen poezendoodverdriet komt er meteen weer van boven.. @pat: ja weet je al wat t wordt? en ga je het ons vertellen? @baby: vanmiddag in megawinkel geweest met veel superdure babykleding.. met 75% korting! durfde toch niets mee te nemen, vind ik stom achteraf. want we geloven erin verdammt nochmal! dus ik denk dat ik morgen toch dat witten wolly teddyberenstof-jasje met oortjes op de capuchon moet halen. so, ik ga weer haarden. knuffel @ allemaal!
He Klingel, die dan ga je die teddybeertschen met oortjes toch lekker breien. Als afwisseling voor het haardstaren Maartje & Loesie, seht gut aus die banners! En Loesie, zondag open en iedere x prikken. Hier vanavond de laatste sushi en wijn naar binnen gewerkt Ik ben er klaar voor voor de komende 9 maanden!!! Klingel, schuif je alvast even op. De schoenen zijn gepoetst, de jurk hangt klaar (grijs jaren 60 minijurkje met gouden glitterstrepen!!!, jaaah Klingel het is ECHT besmettelijk ), dus Irma, vooral niet bellen morgen en dan gaan we er voor!!! JOEHIIIIIIIIIIIIIIII, zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in zin in
Morgen...ehm...ik bedoel vandaag hebben we de 20 weken echo en als het goed gaat horen we dan het geslacht... En NATUURLIJK vertel ik het jullie dan!!
goedemorgen lieverds! @sikki: heerlijk dat je de japanner hebt bestormd voor sushi en WEIN! *kwijl* ik ben zo hard opgeschoven op wachtbankje dat ik er haast naast zit al! kom maar op!!! er is plek voor iedereen, voor alle dusseldarlings, maar mind you= geniet ervan want je gaat er maar 1x opzitten in 2010! SO! Bekijk bijlage 47298 dies lekker he? van mijn favo designeueueurz-collectief: moroso! (dubbelkwijlpies) enne, ik duimmmmmmmm onwijs voor GEEN nieuws van irma! maar ga je niet even zelf stalken om 0845? en hoe laat is de uitreiking voor jou?? wat GRAPPIG trouwens dat jij ook een grijs jaren 60 glitter jurkje aan hebt! heel veel succes, doe S de grussen, fotootje mee van Y2, hoop dat ze leuk zijn doorgedeeld! smak, you go girl! en sigtig rijden he! @pat: woeiiii wat spannend! ik duim voor een prachtpatbaby. en ben zo benieuwd! ik zal eens even in mijn glazen glitterbol kijken... ik zie ik zie...... een jongetje (EDIT er stond eerst meisje maar mijn glazen bol nam dit weer terug heheheh) fijne dag allemaal, van de fruittheeklingel.
Sikki... ik duim onwijs voor je dat Irma je niet gebeld heeft of nog gaat bellen.. heb mn jurk al klaar hangen is al uitgelegd door loessie dus past weer goed.... voetjes in ijskoudwater zodat ik makkelijk in mooie rode schoentjes pas rilllllllllllllllllllllllllllllllll hoe laat komt de limo???? en inderdaad hoe laat is de award uitreiking vandaag? Klingel gewoon kopen hoor die teddyberengevalletje met bijpassende oren je bent wel zoooooooooooooooooooo ontzettend aan het zwangern nu... 2010 dusselpuzzelbabes jaar he geld voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
silvia! wat zie je er MOOI uit! prachtig! kom, we gaan vast in de limo, hij rijdt net voor! Bekijk bijlage 47300 sikki! melden! voor livesuccesknuffel! @zwangeren: alleen qua lifetyle hoor, uiteraard voel ik niets en verwacht ik (stiekem) weinig. maar dat berenjasje gaak inderdaad kopen; ik verwacht toch wel een koude winterbeeb als het zo doorgaat! *schrijdt met silvia heel stylish de limo in*
@Sikki: ik ga zo mijn jurk aan trekken en wacht op de limo. Ik hoop dat alles goed gaat vandaag en je heerlijk naast Klingel mag plaatsnemen op de wachtbank.
Mag ik ook in m'n joggingpak mee? Ik moet wachten tot ze mijn nieuwe droger komen brengen, die van mij hield er eergisteren mee op...Niet echt tijd om me op te tutten dus! Ik zie er op zich nog best stylish verantwoord uit hoor... Hebben jullie trouwens ook zo'n Narkose-formulier in moeten vullen? Wij moeten dat doen voor de TESE maar dat valt niet mee! @ Sikki, heel veel succes vandaag. Laat Yeti en Yeti maar lekker een warm plekje opzoeken! @ Klingel: teddybeerorenvestje klinkt leuk!! KAUFEN!! @ Mooie glitterbanners: ik doe nog niet mee want voorlopig zitten de awards er voor mij nog niet in... eerst maar eens kijken of er überhaupt nog awards gemaakt kunnen worden. @ Klingel: lekker wachtbankje! Ik zit er al op hoor!
So! Dagje is lekker rustig begonnen. En ik ben niet wakker gebeld door Irma!!! *Sikki veegt net het laatste beetje slaap uit haar ogen* Dus.......ik reken er nu maar op dat de uitreiking doorgaat! Tja, van sommige dingen in het leven moet je vanuit kunnen gaan, toch Zou wel heel onmenselijk zijn als ze nu nog gaan bellen... Zelf bellen durf ik niet meer. Ik hoef tegenwoordig alleen maar goedendag te zeggen en ze weten al dat ik het ben Silvia, haal die ijsklompen uit het water!!!!!!!! Babypat, ik zeg een meisje. Al was het maar om in de sferen van je allerschattigstebanner te blijven. Klingel, zorg jij dat iedereen om 15.00 uur klaar staat voor de speech? Na jouw emotionele betoog kan ik natuurlijk niet achterblijven Linke Loutje, tuurlijk gaan er awards gemaakt worden voor jullie! Maar het zijn zulke speciale, kost gewoon iets meer tijd.
wieuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15.00 uur staan wij allen paraat aan de rode loper met onze flitscamera's..... Ijsklompen zijn uit het water en alvast in de schoentjes geperst op naar de awards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen klaar voor de tweede award-uitreiking?? Sikki wat fijn dat je niet gebeld bent. Ik hoop zo dat deze twee zich heerlijk gaan nestelen in je bm en daar nog heerlijk lang blijven zitten. Succes vanmiddag. *SMAK* voor iedereen hier. gaat weer weg en duimt verder
Droger is gebracht dus ik ga me gauw douchen en omkleden, dan kan ik ook in m'n glitterjurkje mee! Wacht op mijjjjjjj!!
Madchen, heb net een lekkere douche gehad. Heb me ff netjes gekapt! Tja, dr. S zou maar eens de verkeerde afslag nemen in het oerwoud Nog steeds niet gebeld, dus alles op schema! Jurkje aan, laarzen aan and of we go! See you front row!!!!!!!
is iedereen al in de galala gehesen? we gaan zo eens even kijken hoe die sikki naar voren treedt als ze gaat speechen! na de ontvangst van haar 2 emmy's! got ik moet er steeds aan denken bij dit soort taal wat meisjes die nietsvermoedend komen kijken hier wel niet zullen denken. het lijkt wel een galaglittertopic! waar is dat ooit misgegaan?? sikki ik denkduim aan joe! ben zo benieuwd! @loutje: voor jou is t nog meer geduld hebben he. ik hoop dat je het niet heel erg vindt dat er nu al een paar in de spanning zitten en verder kunnnen. knuffel! @all: SCHMACK!