Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *breekt in*

Maartje, respect dat je zo lang kunt wachten met testen hoor!!!

Ik teste 2 dagen voor de testdatum vet positief (12 dagen na TP, 15 dagen na eigenlijk ei).

Duim duim duim duim

En Sikki, dit wordt hem ook voor jou meis!! Deze ronde is het gewoon harstikke raak!!

*breekt uit*

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #1582 maartje84, 18 apr 2010
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
    Thnx Bright!! *grijns*

Alleen over testen: vergeet niet dat Nederlandse emmy's vaak al blastocyst's zijn dus al veel verder in het proces dan de DL'se emmy's. Mijn embryo was op een vrijdag via de punctie gehaald, op zaterdag ingevroren. Vervolgens op een dinsdag uit de vriezer gehaald en op een woensdag teruggeplaatst: mijn emmy's waren 2 en 3 cellig, dus nog heel jong... dus het duurde ook wat langer voordat ze zouden gaan innestelen, als ze dat al hebben gedaan ;) dan dat een NL'se blastocyste zou innestelen. Daarom denk ik dat het ook geen zin had om eerder al te gaan testen!!

zenuwpezigggggg!!!!!!! ;)

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, ik testte altijd eerder.
    Ben veels te ongeduldig.

En ik beloof plechtig dat ik alle alcoholische versnaperingen laat staan zodra ik positief test!
    Maar ik weet ook dat je best een wijntje of biertje mag drinken tijdens de wachtweken. Staat zelfs in de handleidingen van sommige klinieken.
    Een vruchtje is nog niet aangesloten op de bloedbaan, dus kan alcohol (met mate!) geen kwaad.

Ik mag dinsdag de 27e testen, maar als ik zaterdag nog niet ongi ben dan gaan we dan testen.

Enne, volgens mij hebben alle dusselbabes eerder getest Maartje.
    En Pekske, Pat, Sil, Loesie en alle anderen waren hartstikke zwanger!

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Maartje, ik testte 13 dagen na tp vet positief en je weet, die van mij waren ook nog jong!!!
    Dus...ik zeg ook...eerder testen! Het klinkt allemaal goed bij je!

Sikki, daarna gaan we in razend tempo over naar jou!!!

Girl, ja kwam altijd in Bruins, heerlijke tijd gehad!
    Waar komt u vandaan dan?!?! (hint, hint!)
    Heb zelf altijd in Tubbergen gewoond, maar nu dus richting deventer!

Ik ga slapen!
    Welterusten!

Liefsssssssssssss

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Das dan een dagje ouder dan die van ons ;)

Op dag 3 ingevroren. De dag dat ze uit de vriezer gehaald werden ook teruggeplaatst.

Oh en trouwens, ik heb met avondurine getest ;)

Duim duim duim

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    AAAAAAAAAAAAAAAHHHH ik wil testen!!! ghighi

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Waarom doe je dat niet niet :D

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Omdat ik
    1) doodsbang ben voor een negatieve test (zolang ik mezelf nog wijs kan maken dat ik vielleight zwanger ben voel ik me beter dan wanneer ik jankend naar een negatieve test sta te grienen)
    2) omdat het niet mag van mn vriend ;):p
    3) omdat ik slaapdienst heb en geen testen mee heb genomen

etc... Hmmzz kan ook morgenochtend NIEt gaan plassen en als ik om 10 uur thuis kom alsnog gaan testen gnagnagnaaaa:D

(zat net al ff op de site van freya te kijken hoeveelk HCG je eventueel bij zwangerschap nu in je urine kan hebben ;))

Wanneer ga jij testen?

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Wat een spanning hier!! Maartje, ik duim heel hard voor je! Ga je nog testen om 10 uur?

En Sikki, wat fijn dat je zo genoten hebt van de zon en je coronaatje. Inderdaad, als dat jou lekker ZEN maakt, eentje kan geen kwaad! *schmak*

Wij hebben gister weer heerlijk geBBQed voor het eerst dit jaar, zo gezellig!

M'n mannetje gaat vandaag als 't goed is bloedprikken. Hopelijk zijn de uitslagen er snel, dan kunnen we die doorbellen. Hoe lang duurde dat bij jou Girl?

Klingel, dikke-plet-schmack fur dich!

Meiden, hoe is het met onze Sil?

Dikke Dusselpusselknuffel!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goedemorgen Loutje!
    Spannend meid!! Nog ff en dan hebben jullie een echte kans!!!! WHAAAA!! Dringt het al echt tot je door?? Enneh wanneer ga je met vakantie?? (meen me te herinneren dat jullie eerst met vakantie zouden gaan???) Al gestart met de foliumzuur?? :D

Over het testen.. ehh neee... ga straks niet testen. Heb al 2 keer geplast vanmorgen en moet zo weer plassen. Daarnaast ook al 2 dikke bekers met thee op dus geen ochtendurine meer in mn lijf... Misschien morgenochtend???

11. Debbie76

Debbie76 Lid

24 feb 2010
    17
    0
    0
    op het water
    Maartje, het wordt nu echt spannend! Ik heb nooit kunnen wachten met testen en eigenlijk altijd eerder getest!

Loutjelou, voor jou begint het nu ook echt dichtbij te komen! Nog een paar weekjes en dan gaat het weer beginnen!

Voor iedereen die op het wachtbankje zit, heel veel succes met deze lange dagen!

Voor de zwangeren onder ons, geniet ervan!

Ik heb afgelopen donderdag gesprek gehad. Hebben nogmaals AMH getest. Deze is erg laag maar voorlopig reageer ik nog goed op de Puregon en zijn het goede eitjes. Misschien de dosering iets aanpassen ( vorige keer 450 eenheden) en nogmaals de schildklier laten testen ( in NL is er niets uitgekomen maar dr. S wilde het nogmaals bekijken).
    Volgende week moet ik weer ongi worden en dan start ik met Microgynon en dan 3 weken later echo en dan gaan we weer starten.
    Hopelijk met een heel mooi resultaat. Laatste behandeling waren er 10 eitjes geinsimineerd maar 1 bevrucht. Viel wel een beetje tegen. Wel zwanger geworden maar helaas door een hematoom (gesprongen bloedvaatje) met 11 weken een miskraam gekregen.
    Nu slikt mijn vriend Orthomol Fertil Plus en hopelijk helpt dit (dr. S zei dat er goede resultaten mee worden gehaald, dus ben benieuwd).

Groetjes Debbie

12. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    We zouden idd eerst met vakantie gaan maar het gaat weer zo lekker vlot in DD dat we dus al voor de vakantie gaan beginnen. Kom er wel net achter dat, als m'n cyclus zo blijft, de 2e inseminatie (en dus mijn ei) precies in de vakantie zou vallen... dat is balen! Ik moet nu eerst nog een keer ongesteld worden en dan gaan we weer aan 't foliumzuur.

Wat knap dat je nog niet getest hebt zeg! Ik begrijp het ook wel hoor, bang voor de teleurstelling! Ikzelf kon mijn nieuwsgierigheid nooit weerstaan.... wel lekker zonde van al die testen geweest!! :D

Ik had nog wel al die tijd nog een test liggen en daar testte mijn zus positief mee, dus toch nog ergens goed voor geweest! hahaha.

Debbie, heel veel succes met je volgende poging!!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Maartje, jeeeeeeeeeeeeetje meid, wat maak jij het spannend!!!! Hoe was het de vorige pogingen, werd je dan ongesteld en was je dat dan al, of moest je het echt van de testen 'zien.'
    Ik duim echt mijn vingers blauw!!!

Loutje, maar de 1ste inseminatie moet gewoon raak zijn hoor! Jullie hebben potverdorie al zolang gewacht! (net als vele anderen!) Wel fijn dat het allemaal zo 'snel' gaat!

Sikki, hoe gaat het bij jou?! Je hebt groot gelijk hoor, als jij daar ZEN van wordt, dan lekker doen. Je weet zelf wel wat wel en niet kan!

Debbie, heel veel succes bij de volgende poging!!! Hopelijk brengt deze meer geluk. Dr S is dus zorgvuldig! Dat hij het AMH nog een keer wil laten prikken! Goeso!
    En zag dat je meerdere miskramen hebt gehad, ook met 11 weken...had je dan al hartje enz gehoord?! Wat ontzettend rot! (understatement!)
    En die andere keren natuurlijk ook...als je nu weer zwanger zou zijn, zou je 1st best bang zijn of niet?! Dat was ik al, kun je nagaan waar jij doorheen moet.

Hier, lekker een dagje vrij.
    Ga foto's uitzoeken voor het scrapboek. Mijn buurvrouw gaat dat voor ons maken van onze jeugd/verkeringstijd en trouwdag!

Fijne dag allemaal!

Liefs

14. Loe

Loe Niet meer actief

Kwam even kijken naar Maartje.........ieks, spannund! *duim duim duim*

15. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Maartje, spannend....duimduimduimduimduim.....Succes...

Sikki, hou je t nog beetje vol? Wanneer mag/ga jij testen?

Loessie, daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan....
    misschien ken ik je wel...
    En naar Bruins, ja ook vaak geweest! Was het leuk Girl? Was reunie geloof ik he?

Hier gaat het aardig, dagen duren wel lang natuurlijk. Had gister 2x heel klein beetje bruin (sorry..)verlies. Soort stukje, haha sorry voor de omschrijving... Daarna weer weg. Schrok er wel van, even gekeken maar kan ws innesteling zijn??? Had ook aardig gerommel in de buik.
    Heb er nu wel weer vertrouwen in hoor. Word wel gek van de symptomen (ws vd bolletjes..) Ben echt erg verstrooid, normaal nooit! Ben snel moe en vaak wakker en ook vroeg wakker, heb ik normaal ook nooit. Hoe is/was dat bij jullie?

Groetjes!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx meiden!!

Heb net met Irma gebeld voor de schildklierwaarde en de AMH waarde. Nou: schiet mij maar lek!!! :$

14 januari in DD: 0,68
    28 januari in NL: 3,9
    8 april in DD: 1,12

Irma vind het ook heel raar en gaat met uber S. overleggen.

TSH was trouwens 0,02. Is ook niet goed, dus ook hier overleg over... Irma belt me straks terug, dus wordt vervolgd.

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

Maartje, het zegt mij allemaal niet zoveel, maar het is dus vreemd dat het zo schommelt?!?!
    Ben benieuwd wat Irma er straks van kan zeggen!!
    Hou ons op de hoogte!

Kikker, ik ken jou dus gewoon...goh...da's ook toevallig!
    Heb je al op hyves toegevoegd!
    Jij dus ook het mooie dorp verlaten!?
    Ik wil nog weer terug, hopen volgend jaar september het huis hier te koop te kunnen zetten en dan terug naar mijn roots!

SMAK

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kikker, dat bruinverlies zegt niks hoor.
    Ik heb het ook gehad bij deze poging. En helemaal omdat je nog maar een paar dagen ver bent, zou ik me niet druk maken.

Die kwaaltjes herken ik wel. Maar ik durfde daar nooit zo vanuit te gaan, gezien die rotbollen!
    Maar hopelijk zegt het bij jou ook wat!!!

Liefs

19. Loe

Loe Niet meer actief

Maartje wat is er niet goed aan tsh 0.02? Ik heb kleiner dan 0.01, onmeetbaar dus. Zolang de ft4 goed is, dat is het belangrijskte. weet je ook je ft4?

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Loesie, idd het is gek dat het schommelt, want AMH zou vrij stabiel moeten zijn. We dachten eerst ook dat of er in DD of in NL een fout was gemaakt met de uitslag, maar nu ik weer een compleet anders uitslag heb, maakt het de boel alleen maar vreemder.

Loe, nee mijn Ft4 is niet geprikt... Moet zeker dan ook nog ff gebeuren??

Deel Deze Pagina