ja! ft4 is t belangrijkste. Sommigen mensen, zoals ik, krijgen alleen een mooie ft4 (rond de 18-20) bij een onderdrukte tsh (kleiner dan 0.01). Kijk anders nog even op hypomaarniethappy.nl op het forum en dan bij zwangerschap. Minimale waarde van ft4 voor eerste trimester is 14. Maar liever ietsie hoger natuurlijk. Dus als jouw ft4 nu boven de 22 zou liggen, dan hyper je waarschijnlijk, dan is de tsh te laag. Maar is jou ft4 bij deze tsh bijvoorbeeld 18 dan is dat prachtig! Succes!
Maartje, dat is ook wat van je AMH! Wat raar! Maar zou wel kloppen met je stimulatie. Je had best veel eieren. Ik had een TSH van 2,81 en een T4 van 11 ofzo. Is dat dan ook niet goed?!?! Ik heb er niets mee gedaan.
als je hypothyreoidie hebt, niet zo nee. Men adviseert om bij een zwangerschap een maximale tsh van 2 te hebben. Ft4 vind ik te laag. Zijn jouw antistoffen weleens bepaald sikki? Ik kan echt aanraden om op het forum te kijken van hypomaarniethappy.nl.
Hmzz nou dan zo ook nog maar ff dus mn Ft4 laten prikken... Ft3 hoeft niet?? Sikki, tsja, had 9 eitjes met 225 gonal en 75 luverius... dus deze waarde lijkt logischer MAAAAR hoe komt DD dan eerst bij 0,68 en NL bij 3,9???? weird.....
*crasht binnen* MAARTJE! wat ongelooflijk dat je het zo lang volhoudt! whoeiii je zit al 12 dagen na TP, dan zou een test moeten kunnen! fijn he, dat ik dat nog even zeg! snap dat je wilt wachten tot je echt echt echt durft en ook zeker weet dat een onverhoopte OMO niet is wegens te vroeg testen. morgenochtend dus? ieks! ik duim zo!!!! @sik: zie mijn relaas in t babyrinth, maar ook hier: hang in there babe. niets voelen is goed! veel voelen is goed! het zegt allemaal keine flaus helaas. je UWWWWWWWWWWWWWW is zo logisch, het wordt steeds enger en enger en enger. toch duim ik me gek! @roos: en hoest met jou en de broederij? @zara: WIE WAR ES? @rest: ik ga weer, even huisvrouwen. hier alles goed, zwangerschap althans super en zonder gedonder. alleen veel gedoe eromheen, mamastress enzo, hoop dat het na vrijdag weer beter en veiliger en blijer wordt allemaal. kus!
Stress moet foetsie gaan KLingel!! Sttt niet verder vertellen maar ik heb al sinds 12 uur niets meer gedronken zodat ik straks om 16.00 uur over een staafje kan gaan piezen.....
Oh Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartje, wat een thrillerrrrrrrrrrrrrrr! Als je vanavond nou net als wat korte felle krampen krijgt dan weet je het hè? Zwangerrrrrrrrrrrr, en twee krampen binnen een paar uur is een duo! Ben je ooit zo dicht bij de testdatum gekomen? Ik ben zo benieuwd, het zou zo fantastisch zijn voor je! Duim duim duim! x Sassebas
@Maartje:Wil de spanning niet verpesten hoor, maar ik zou zelf pas morgenochtend testen.Dan weet je zeker dat je urine goed geconcentreerd is. Anders ga je jezelf alleen maar gek lopen maken als er of niks te zien is of een vaag streepje.... Maar goed, ik ben er zo een die dus nóóit test maar eerst afwacht of ik ongesteld word.(kop in het zand-politiek haha) @Hier: Vet klote. Van de 6 follikels die aangeprikt zijn zijn er maar 3 eicellen gevonden.Snap er niks van.Er hebben altijd eicellen in al mijn follikels gezeten. Zou dat misschien door die menopur komen of door het feit dat het wel erg snel ging allemaal?(het stimuleren) 't Is echt een domper op een toch al zenuwslopende tijd. Ook verliep het weer erg chaotisch allemaal. Na de echo bij dr S werden we de wachtruimte ingestuurd (met die massagestoel en tv) Toen hoorde ik Irma praten, dus die heb ik meteen aagesproken in haar kantoortje. Er was nl niks meer besproken over hoeveel embryo's er teruggeplaatst gaan worden en dat we PICSI gaan doen. Irma vertelde me dat het allemaal veranderd is en dat ik vóór de punctie nog met dr U zou praten ipv met Irma zelf. Vervolgens word ik geroepen en linea recta naar de punctiekamer meegesleurd. In de uitslaapkamer heb ik nog snelsnel met dr S het over PICSI gehad, maar het verliep weer erg vreemd allemaal. Ik had geen dr Hopkins, maar een frau. Die btw nog als een furie tekeer ging tegen een personeelslid.Die had een patient laten gaan terwijl ze daar nog geen toestemming voor had gehad. Logisch dat je daarvoor de ander op de vingers tikt, maar doe dat aub ergens anders haha. Nou ja, het blijft in ieder geval nog spannend.Hoop zo dat ze alle 3 bevrucht willen worden, want waar doen we het anders nog voor?
GILLLLLLLLLLLLL! ik ga onwijs duimen!!! oh lieverd! ik ben nu al helemaal HUIL van de UW voor jou! duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmkus!
Waaaat lief allemaal!! Zara!!! Wat ontzettend ()*^%$#%^&*()_(*&%^#$@$%^&*( dat er maar 3 bevruchtingen zijn opgetreden!!! *huil met je mee van kutheid!!* Ik ga keihard voor je duimen dat ze alle 3 heul heul heul goed zijn!! Het MOET!!! (Net zoals ik nu posi MOETTTTT testen!!!!)
@zara: NOU ZEG! wat is dat voor deceptie, maar 3 uit 6? KLOTE! en dan ook nog chaos en een uberbefehl-narcotica die arme medewerker bekrijst? gots.. en hoe zit t nu met de PICSI dan? misschien even bellen anders? S op zijn handy stalken? :x snap je teleurstelling... pffffffffffff... wat betreft de chaos, komt dat misschien ook omdat ze het ZO druk hebben omdat half NL overloopt? tijd voor meer artzen daar denk ik... en dan te bedenken dat er sprake van is dat S ook hier in heerenveen gaat IVFen! maargoed, tegen die tijd is iedereen hier al schwanger, verdammtski! over wat je tegen maartje zegt: ik dacht er ook aan, maar aan de andere kant, indien je nu echt zwanger bent, dan moet het te zien zijn, ook in 1200 pies. wel is het zo dat het feit dat het geen ochtendpies is dan wel voor twijfel en excuses kan zorgen ... ik testte zelf rond 1300 (dacht ik) met drupje pies, dat was wel 15 dagen na TP (en 7 dagen na NEGA bloedtest) maar die was meteen krijsknal... maargoed, wat een gemixe toestanden weer hier he. het is zo klotig en onzekermakend. misschien toch even S bellen (of U) voor rustig(er) spreken over PICSI en alle andere vragen die je hebt? KUSSSSSS!
Zara, %$#*(!*^$#&()!!!!!!!!!! Grrrr, ik snap helemaal hoe je je voelt meid! Enne, ik zou nog wel effe nabellen hoor! Ik vertrouw bij mij de boel ook niet. Geloof echt niet dat er IMSI is toegepast. Heb het wel telefonisch met Irma besproken, maar dus geen rekening gehad én nog nooit zo weinig bevruchtingen gehad. Maar ja, voor mij (op dit moment) effe een gepasseerd station. MAAR! Deze 3 gaan natuurlijk fantastisch bevrucht worden. Hoe ik dat weet? Omdat dat gewoon MOET! Het moet nu echt afgelopen zijn met dat gesodemieter! Jij bent al net zo klaar met DD aan het worden als ik. Dus deze poging moet het gewoon worden! Enne, frau slaap. Die vond ik ook niet zo fijn. Heb Hopkins echt gemist! Wordt de hele week al aan haar herinnerd door m'n nu gele arm. Heeft Hopkins echt nog noooooit gedaan. En heb haar nu 2x gehad en dus 2x blauw, paars, groen en geel! S naar Heerenveen?!?!?!?!?! Hoe gaat die beste man dat in godsnaam doen! Of gaat ie weg uit DD? Wordt hem te druk zeker