S naar Heerenveen? Ik zeg doen!! Alhoewel... Bepaalde behandelingen mogen in NL niet, zoals AH. Niet dat ik aan AH doe maar toch... Tzou wel een enorm pokke-end eind schelen!!
Halloooooooootjes, Zaar...ook hier: *(@^&$(#(@&@!(!!!!!! Ze moeten nu keihard hun best gaan doen om de goede reputatie hoog te houden! Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt! En ook helemaal geen duidelijkheid enz...het is al zo'n onzekere periode en dan nu dit ook nog! GROM! En zoals Sikki zei, die 3 worden prachtig bevrucht, idd omdat dat MOET! Dikke knuffel vanaf deze kant! Maartje, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Spannend joh!!! Ik testte 13 dagen na tp (dag meegeteld 14 dagen) om 18.00 vet positief!!! Dus moet lukken!!! Nog 20 minuutjes!!!! WHOEI! Ik ga zo hard voor je duimen! Ik hou je in de gaten, hou ons niet te lang in spanning! Liefs
Nee mannetje komt pas tussen half 5 en half 6 thuis maar 16.00 uur ivm dat ik dan 4 uur niets gedronken heb en niet geplast heb EN omdat als ik zwanger ben, wil ik naar de supermarkt voor augurken en slagroom en dan 'tapas' maken... Lijkt me een leuke manier van het hem te vertellen... Dat als hij na een dag hard werken op de bank ploft en een schaaltje augurken met slagroom onder zn neus krijgt!! Ghighgi!! (gatver kan wel kotsen van de gedachte van slagroomENaugurk hahaha)
hahahaha iedereen in spanning voor Maartje, 9 actieve gebruikers!!! Ik duim maartje!!! whaaaaaaaaaaaa!!! Wat een gekl**t Zara, jammer dat het allemaal zo rommelig lijkt te gaan allemaal! Gelukkig hoeven ze bij mij alleen te insemineren straks...
Ooooooooooooooooh, ik ben nu helemaal UW maar dit keer niet wegens mezelf maar voor Maartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihihi, nu 11.
Aaaaaaaaaaaah, schattig!!! Leuk idee! Maar euh...3 uur en 40 minuten zijn ook wel goed genoeg hoor! hihi! Ben helemaal UW voor jou!!!! Alsof ik zelf moet testen! En kijk hoe druk het is hier, iedereen wil het goede nieuws horen!!!!
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (9 leden en 1 gasten) maartje84, ‎Debbie76, ‎loesie1982+, ‎loutjelou+, ‎pat, ‎Shantii, ‎Sikki+, ‎Vlinder3, ‎Zara75 Big brother is wachting you!!!
Hahahahahaha succes Loutje!! Nog 14 minuten tot aan piezen!! (als een berggeit, zo nodig moet ik inmiddels!!! )