Haha nog 12 minuten voordat ik naar boven ga!! Maar ik dacht eerst ff op jou wachten want ik kan toch niet zonder jou beginnen
lachen om te zien dat er dan meteen zoveel meeleeflezers zijn he, allen in afwachting van GOED nieuws... DUIMMMMMMMMMMMM DUIMMMMMMMMMMMMMMM DUIMMMMMMMMMMMM
Spannend Maartje, ik ben alvast voor je aan het duimen ! Ik herken overigens het willen uitstellen van de testdatum. Beetje struisvogelen. Mijn 1e wachtweek zit er bijna op en de zenuwen beginnen langzaamaan te komen. Ik betrapte me er net op dat ik op het toilet al voorzichtig begon te speuren naar onheil. Gelukkig nog niets aan het hand. Voor de mede bankzitters: volhouden !! het komt allemaal helemaal goed. Voor je het weet zitten we samen op een forum over zwangerschapskwaaltjes!
*kickt maartje naar de test* wat een vreselijk UW moment is dit toch! dit is HET moment waarnaar je elke poging weer toeleeft, hoewel het het allerallerallerengste moment is. UWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!
Hup maartje! Hup maartje! Hup maartje! Hup maartje! Hup maartje! Hup maartje! Hup maartje! Hup maartje!
Ik houd het niet meer, ik ga naar de badkamer!! Tot zo... OF om met mij alcoholfrEIe jip en janneke champ. te slokken, of om mij heel hard te troosten... PFFFFFFFFFFFF Bis laterrrr!!
Ooooooooooh, ben nog UWER dan bij m'n eigen test! Maartje, we zijn hier ook om jou te steunen bij slecht nieuws! (maar dat mag niet, dus daarom deze kleur!) Zet hem op meid, je hebt het zooooooooooo verdiend!