Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx lieve meisjes..

Hier de foto van de rare streep. Hoop dat het een beetje te zien is...

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    ik zie niet echt een horizontale streep, maar zie wel zo'n roze gloed naast die andere streep.
    Lijkt wel of hij niet goed opdroogt ofzo...

Ik heb dat niet gehad.

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En tóch duim ik nog door tot woensdag...
    Wil geloven dat jij ook een Klingel gaat doen.
    Kijk naar bijvoorbeeld Sabrien.
    Die mag pas 3 weken na TP van een cryo testen.

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hm ik zie geen 2e streep maar wel een soort van doorloop in roze ja,
    teveel urine ofzo?
    nee dan zou t niet roze zijn toch?

morgen of woens weer testen dus?

gets wat een anticlimax voor nu he.

dikke knuffel nogmaals!!!!!!!!!!!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Dat klopt Sikki, wij mogen in ons ziekenhuis pas na 3 weken testen.

Hun geloven er sterk in dat een cryo later "kan" innestelen dan een verse embryo. Ik heb de vorige keer ook pas getest na 3 weken!!! Maar of ik dat dit keer ga volhouden (mocht er morgen een TP komen) dat denk ik niet hoor.......... pfffffffff........ 3 weken is echt lang.

Ik duimmmmmm ook nog even KEIHARD MEEEEEEEE.

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik zie eerlijk gezegd ook alleen de roze gloed :( :(
    Ik hoop en duim stug door........

Knuf voor jou Maartje

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx voor jullie lieve woorden.
    IK ga voor de zekerheid door met bolletjes (nu wel met vreselijke tegenzin maar goed) tot aan woensdag. Al denk ik niet dat hij alsnog positief kan worden. Mn emmy's waren 2 a 3 dagen oud, dus ik zou vandaag op mn NOD zitten en normaal kunnen meisjes ook testen op hun NOD...

MOK

(btw, niet teveel urine gebruikt, keurig 4 druppeltjes)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ohwja, gloed was op de test niet, wel op de foto idd, maar het was eerst echt een horizontale streep :S

9. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Maartje, shitzooi zeg....Zeker als je er een goed gevoel bij had!
    Duim nog ff door tot woensdag..who knows...

X

10. roos38

roos38 Lid

17 mrt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hè bah meis, het is je zo gegunt.
    ik blijf tot woensdag voor je duimen

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik duim ook nog door! Geen bloed geeft moed!!! Dikke MEGA knuffel voor Maartje!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben met de test naar het volle licht gelopen, heb er met een felle lamp naar gekeken.. En als ik lang genoeg staar, lijkt het net alsof er iets staat.. maar als ik dan met mn ogen knipper, zie ik weer dat er echt niets staat... Wat is het toch een kutzooi!!! :'(

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ach lieverd, dat loeren tot je wat ziet, klote klote.
    :(

kom maar gauw naar t babyrinth, ik heb een speciale cocktail voor je klaargezet *knufff*

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik slurp hem in 1 keer op.

Heb nu wel een-kleurloos-bijna-voor-het-blote-oog-niet-zichtbaar-indroogstreepje whoehoeee....KUTZOOOOOI!!

Man rijd het oprit op... Kan hem kutnieuws vertellen.

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Och Maartje, meis wat een teleurstelling :( *huil*. Ik had net als iedereen anders gehoopt.

Bij je zinnetje dat zwanger worden voor anderen is en niet voor jou, kreeg ik tranen in m'n ogen. Het is zo'n herkenbaar gevoel :(. Maar niet opgeven hoor meisje, wij trekken met z'n allen elkaar door deze baggerzooi.

KNUFFEL

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had hetzelfde Emma, toen ik dat las... HUIL!
    Maartje, het is zo klote en zo fucking oneerlijk allemaal! :(

17. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Maartje, wat ontzettend jammer voor je :(

Mag ik tussendoor even een vraag aan jullie stellen?? Ik doe ook ICSI in duitsland (niet in dusseldorf hoor) en heb net de rekening gekregen, schrik schrik, voor de vooronderzoeken (labonderzoek in verschillende stadia van mn cyclus) berekenen ze 1600 euro en dan komt de ICSI er nog boven op..:$..
    Vraag is dan ook of bij jullie bij die 2300 euro alles inclusief is of dat jullie ook de labkosten enz zelf moeten betalen???

Ik vind nl zelf dat dit erbij hoort en ons is niks hierover gezegd

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maar het voelt echt zo: zwanger worden doen andere mensen, niet ik...

Hier zit het labwerk er bij in (ik doe trouwens ivf en dat kost 1300, wel krijg je aparte rekeningen van bloedprikken etc)

Net een stukje in het klingeltopic geschreven. Zal het zo wel ff copieren voor de kijkers thuis.

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Toen mn vriend net thuis kwam probeerde ik eerst nog ff niets te hierover te zeggen, dacht laat hij eerst ff fatsoenlijk zn jas uit kunnen doen, maar hij zag direct aan mij dat er iets was... En toen pas kwamen de tranen. Net namelijk eerst nog niet gejankt (dat terwijl janken de laatste tijd mn specialiteit is). Samen op de bank gehangen: ik jankend en hij heel stil. Hij is niet zo'n prater/janker. Maar ik kon net niet ophouden met janken. 4 potentiele kindjes zijn in mn buik doodgegaan, hebben het niet gered. Ik ben zo kwaad op mezelf en op mn *&%$#%^lichaam. Waarom mag het WEEEEEEER niet zo zijn...
    Zit nu alweer plannen te broeden. Stilstaan wil en kan ik niet. heb nog 1 emmy in de vriezer liggen, maar als er twee terug worden geplaatst niet 1 het red, dan heeft het ook geen zin om 1 terug te laten plaatsen.

Daarom dit plan:
    1) ongi worden
    2) NIET aan de pil te gaan
    3) starten zodra ik opnieuw ongi ben geworden
    4) 30 eitjes laten halen
    5) ze per 3 laten terugplaatsen.
    6) zwanger worden van de eerste TP.

Ben zo bang dat als ik nu straks niet vlot door ga, ik nooit meer durf te starten. Al die kutzooi, al die hormonen, me zo vreselijk voelen, me zo vreselijk gedragen, mn vriend die dan niet zo goed met mij weet om te gaan (en ik met hem) die kutnarcose, die kutbuikpijn, dat gemene wachten en je ondertussen zo zwanger voelen van de kutmedicijnen... Heb er genoeg van... Denk dat als ik eenmaal tijdelijk uit dit circuit stap, ik nooit meer op die trein durf te springen.

Niet aan nde pil gaan trouwens om deze reden: eerste keer spuiten was ik eerst ook niet aan de pil geweest, toen had ik 6 eieren met slechts 25 eenheden puregon
    Toen de overgang in gespoten ivm dat die eieren cystes waren geworden en die niet foetsie wilden gaan. Vanuit overgangssituatie gestart met IVF (43 eenheden Puregon) en toen weinig respons en poging afgebroken.

Nu in DD IVF gestart met pil en toen met 225 + 75 (gonal en luverius) 9 eitjes waarvan 5 bevrucht.

Als ik nu niet weer eerst aan de pil ga, dan misschien met 300 eenheden 30 eieren!! Dan kan ik mooi 10 x 3 doen!

S0!!

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Dat klinkt heel daadkrachtig, maar of het slim is...????
    Ik snap je wel hoor, maar je moet toch wél een beetje rust nemen.
    Het is allemaal al zo zwaar en je komt jezelf onherroepelijk tegen als je zo door dendert.
    Laat het ff bezinken allemaal en kijk dan hoe je je voelt.
    Ik vind het ongelofelijk ontiegelijk vreselijk klote dat je negatief getest hebt.
    En heeeeeeeel knap als je nu meteen door kunt gaan.
    Hele dikke knuffel.
    Ps Iets te herkenbaar, dat zinnetje over dat zwanger raken alleen andere vrouwen overkomt.Maarreh, daar gaan we niet in geloven hoor!!!!

Deel Deze Pagina