Ik, erg vinden? Neeee joh gek, verre van dat!!! Ik vind het juist super! Kunnen jullie mij mooi allemaal met jullie dikke buiken steunen als ik aan de beurt ben om mijn awards in ontvangst te nemen!!! Enne, geduld heb ik nooit gehad maar nu zal ik wel moeten hoor. Ach, ik ben allang blij dat het allemaal zo vlot gaat in DD! De wachttijd had nog veeeeeeeeel langer kunnen zijn! **werkt make-up nog even bij voor het roze loper moment**
Haartjes netjes gekapt make up bijgewerkt zakdoekjes in de aanslag voor de hormoon aanvallen.... jurk staat geweldig al zeg ik zelf we glitteren allen sprankelend aan de rode loper... over een half uur de awards dus over 45 minuten de speech wieuwwwwwwwwwwwwww
fiet fieuw!!!!! nog 10 min, zou sikki al met beentjes gespreid in de eendebek liggen? duim duim duim... broed broed goed! @lou: ja klopt, opzich loop je al mooi tijd in via DD. het gaat ook voor jou beginnen over een klein maandje, en ik denk dat herr S jullie goed zal kunnen helpen, SO! *steekt glitterbloem in haar en gaat heel euforisch frontrow zitten tussen de andere dusselpussy's*
JOEHOEEEEE, hebben jullie me gezien????? Dat was nog eens een snelle uitreiking! 15.00 uur uitreiking en 15.00 uur met de benen wijd! Yeti was 4-cellig en stempel goed, Yeti was ?-cellig en stempel matig. Manlief had het idee dat deze onderweg een clusterbom was tegengekomen, want wij konden van de foto er geen soep van koken. We vroegen ons eigenlijk af waarom ie nog werd teruggeplaatst. Maar dr. S bestempelde Yeti toch nog als matig. We shall see... Het grote broeden is begonnen!!! PS jullie zagen er geweldig uit
wat een indrukwekkende uitreiking was het en wat zag je er prachtig uit! nu zullen de grijze glitters wel echt blijven liggen tot loutje gaat TESEn denk ik een goede en een matige, hm, gewoon reinstopfen toch ook die matige? heb je er een foto van? laat een sien! super super. nu lekker broeden en theejen en niet meer NHNK-en! *schuift op voor sikki*
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Uitreiking gemist!!!!!!!! BALEN!!! Rende nog achter de limo aan, maar jullie zagen me niet! Haar in de war, gat in m'n jurk, bleef met mijn hak in de sleep haken! *MOK* Sikkie! Wat goed zeg!!! 2 teruggeplaatst nog wel! En als dr S hem matig vindt, dan is ie dat ook! En hij groeit vast uit tot een prachtige awardje!! Loutje, er staat alweer 3 weken op! Jeetje, het gaat toch wel snel he!!! En natuurlijk steunen we je! Dikke buik of niet! Ooit gaan we allemaal over op die roze wolk! Patje, ik denk ook een meisje...mooie vibe! Maar een jongetje zou natuurlijk ook super zijn!!!! Ik hoop dat de echo er prachtig uitziet en alles goed is! Klingel, hoe bevalt het broeden?!?! Voelt het goed?! Laat ze maar lekker zitten! Het is je zoooooooo gegund!!! (iedereen natuurlijk!) Ik duim duim duim! HIER::: IK BEN GEBELD DOOR IRMA!!! Haha, hoezo ze leven lekker langs elkaar heen! Hier het gesprek: L: hallo met Loesie I: dag Loesie, met Irma, ik zou je even bellen over de uitslag van het bloed. L: Klopt! I: de waardes zijn iets aan de lage kant, maar niks om je druk over te maken. L: Wat houdt dat in? I: Dan kan het zijn dat je iets minder op de medicijnen reageert, dus Dr S wil je eerst 3 dagen 300IE laten spuiten en daarna 2 dagen 225IE en dan een fm. L: Oke, en dan kan ik daar de 3e dag mee beginnen. I: ja, maar je moet eerst medicijnen hebben. L: Die heb ik al, dr S heeft mij meteen de recepten meegegeven. I: Oh, da's mooi, maar dan moet je alleen nog even een echo laten maken of alles er goed uitziet. L: Dat heeft dr S afgelopen maandag ook gedaan, dat was prima. I: Oh, oke...ja dan kun je bellen als je ongesteld wordt en dan maken we een afspraak voor een echo. Schema fax ik je door. L: Oke, bel morgen even het nummer door, weet ik zo niet. I: Prima, tot morgen dan.... Hihi...en de echo weet ze niet en ze wist niet dat dr S al de medicijnen had meegegeven! Lekkere warboel daar! Moest wel lachen! Maar moet dus meer spuiten! Als ik met 200IE eerst 16 eitjes krijg en 2e keer 9 eitjes, hoeveel krijg ik er nu dan wel niet! Ga zo maar eens kijken hoe ik die meds moet gebruiken die ik nog niet ken! Hoop zooooooooo dat mijn ongesteld nu niet langer uitblijft! Fijne avond meiden! Knuffel!
spannend loesie!! en die irma, die houdt blijkbaar niet geheel bij wie wanneer wat heeft gedaan. naja, gibt nichts, zolang ze ons maar zwanger krijgen! tis dus nu wachten op de ongi en dan gaaaan? spannend meis!
heey sikki. met de rekeningen gaat het zeker goed komen. heb vandaag maar even een mail gedaan naar dusseldorf voor informatie en prijzen enzo omdat menzis dat wil weten voor wat ze gaan vergoeden. nu wachten op reactie. groetjes Girl86
DUSSELPUSSELBABES2010 Bekijk bijlage 46205 AFSPRAKEN januari/februari Zara: rustronde Loesie: 25 januari intake Klingel: 26 januari TP barbie&ken Sikki: 28 januari TP 2 yeti's Maartje: 11 februari endocrinloog Loutjelou: 23 februari start TESE NOD/TESTEN Klingel: 6 februari uitslag bloedtest; NOD 7 februari Sikki: 11 februari testen ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op 6 juni 2010 van tweeling (j/m) Pat: uitgerekend op 16 juni 2010 EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
Goed zo Girl! Ik hoop op een snelle goedkeuring! Loesie, welkom in DD Tja, en zo gaat het nu altijd daar. Dus...goed bijblijven! En nu op naar een snelle ongi!
DUSSELPUSSELBABES2010 Bekijk bijlage 47438 AFSPRAKEN januari/februari Zara: rustronde Maartje: 11 februari endocrinloog Loutjelou: 23 februari start TESE Leosie: ... FM NOD/TESTEN Klingel: 6 februari uitslag bloedtest; NOD 7 februari Sikki: 11 februari testen ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op 6 juni 2010 van tweeling (j/m) Pat: uitgerekend op 16 juni 2010 EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
@pat: en en en , hoe was echo en vooral: ist es ein jungetchen???????? erzahle!!!!!! (en wat duurt dat lang, moet ik al bezorgdjes worden?) @sikki: set die pusselfoto er nu eens bij, du dose! @all: lekker de MOL kijken so, eerst eten. met een appelsapje. smak!!!
Whaaaaaaaaa, helemaal vergeten dat dat vanavond komt! Heerlijk!!!!!! Dank u Klingel, was het anders glad vergeten! En euh...potverdorie, sta nog niet eens op de DD-lijst! snel maar eens aanpassen zo! Sikkie, ik ga het onthouden, zal alles zelf wel doorbrieven, anders komt het niet goed! Hoe voel je je?!? Speciaal weer he?! Dat je weer 2 kleintjes in je buik hebt! Klingel, krijg je altijd een bloedtest in Dd?! Of is dat niet bij iedereen zo! Pat, ik ben ook erg nieuwsgierig!!! En nog een vraagje...les net de bijsluiter van de cetrotide en daar staat dat je de 1ste keer spuiten door de arts moet laten doen. En daarna mag je het pas zelf doen. Maar ik heb dus geen instructie gehad om dat Irma ze niet op voorraad had. En nu?!? Moet je veel anders spuiten?! Er stond 45 graden...da's best schuin toch? En je moest dan eerst naar achter zuigen, om te kijken of er bloed in kwam? Hebben jullie dat ook gedaan?! Gebruiken jullie dat medicijn trouwens wel? Wel weer irritant dat ik me zo druk kan maken! Heb trouwens al voorbodes van m'n ongie, dus hoef hopelijk niet meer lang te wachten! Ga nog ff de pfaffs kijken! En daarna WIE IS DE MOL! Whoehoe! Liefs
DUSSELPUSSELBABES2010 Bekijk bijlage 47438 AFSPRAKEN januari/februari Zara: rustronde Maartje: 11 februari endocrinloog Loutjelou: 23 februari start TESE Loesie: 1/2 februari starten met ICSI 3 NOD/TESTEN Klingel: 6 februari uitslag bloedtest; NOD 7 februari Sikki: 11 februari testen ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op 6 juni 2010 van tweeling (j/m) Pat: uitgerekend op 16 juni 2010 EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
loesie! je staat er nog niet op omdat de oude afspraken verlopen zijn en denieuwe nog niet bekannt! maar ik heb m vast zonder datum drin gesetzt, zie hierboven!
nouhou! Klingel, plaatje staat er niet bij, alleen bijlage!! Hoe doek dat?! Heb gequote! Of moet ik kopieren?!
je moet die attach eruit halen, maar het plaatje wel opslaan op bv je bureaublad. als je dan je aanpassingen hebt gemaakt ga je weer staan waar het plaatje moet, dan load je die down (met het paperclipje) en als dat gelukt is moet je nog een x op het paperclipje klikken! nu eten, smak!
ik heb t ooit dusselpussel genoemd- maartje heeft m geopend als dusselpuzzel! ik blijf bij mijn eigen spelling! bekt lekkerder en benadrukt ook nog dat we pussys zijn!