Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Kikker gefeliciteerd!!!!!!! op naar 1 of 2 mooie knipperlichtjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Cilek
    wij besloten naar dusseldorf te gaan op aanraden van onze eigen gyn aangezien we zelf moesten betalen 4e poging.
    volgens onze nl gyn boekte ze hele goede resultaten in dusseldorf.
    en dat hebben we geweten van de 1e icsi hadden 1 tp die niet aansloeg maar daarna 2x een tp van cryo's uit die poging en die zijn beide keren blijven plakken.
    Nu wacht ik dus vol spanning tot ik over een paar weekjes kan melden dat Dusselduowondertjes geboren zijn:D
    het 1e dusselwonder van mij is alweer 2 jaar oud geworden afgelopen woensdag.
    En ik weet zeker dat het komt door de bekwaamheid en middelen die ze in dusseldorf wel gebruiken en hebben en wat het hie in nedeland duidelijk aan ontbreekt...
    hou wel je verzekering goed in de gaten... ze dekken niet allen dus vraag vooraf je toestemming aan en tot welk bedrag je vergoed krijgt.

succes allemaal dames

Zara je maakt het weer spannend!!!!! we duimen voor je

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    kikker wat super!!! Van harte gefeliciteerd!!

Zara het word weer spannend...

Shanna ik snap ook je huisarts niet helemaal...misschien moet je eens een clear blue met indicatie proberen? Die geeft in weken aan hoever je bent...

Sikki jij redelijk positief nieuws....nou ja positief....maar wel duidelijk.
    Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je cryootjes blijven plakken dit keer!!

Silvia nog geen verschijnselen dat je kleintjes eerder komen?

3. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Kikker, gefeliciteerd, supergoed bericht! :):)
    x Sassebas

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Siki wat fijn dat jullie binnenkort de yeti's gaan ophalen. Even heerlijk in een rustige cyclus zonder al die poespas. Ben blij dat het hele gesprek zo veel duidelijkheid heeft gegeven.

Zara voor jou breekt ook weer een spannende tijd aan! Zet hem op meid.

Kikker wat super! Kijk dat zijn weer eens positieve verhalen :D .. Van harte gefeliciteeeeeerd!!!!!!!!!!!!!

Ik heb donderdag punctie gehad, en het is me 100% mee gevallen. Haha heb wel onzin gelult toen ik uit de narcose kwam :| .. Zo wilde ik 60 bitterballen.. Ehmmmm ja..?!
    Werden daar heel blij gemaakt met het nieuws dat er 12 eicellen waren gevonden. Gister vol spanning gebeld en toen kwam de klap, maar 2 van de 12 bevrucht!!! Vandaag zouden we nog tot 09:00 gebeld kunnen worden dat ze niet door waren gedeeld, want we hadden om 10:55 terugplaatsing. Wij dus het eerste half uur heel erg gespannen in de auto gezeten. Maar gelukkig geen telefoontje. En om 10:55 de terugplaatsing gehad van hopelijk een heel mooi wondertje. We weten nu ook waarom er maar 2 zijn bevrucht. 7 eicellen waren niet rijp! Dus dan kom je op 2 van de 5 bevrucht. Als ik 2 dagen door had gespoten waren ze alle 12 volgroeit geweest. Maar had 1 eicel voorop lopen kwa grootte dus die moest er helaas echt uit. En die heeft dus de boel verpest. Maar nu dus een mooie 3 cellig bevrucht eitje in me buik en nu maar broedden en heel hard hopen. En 1tje in de vriezer. Hopelijk hoeven we die pas over anderhalf jaar op te halen! Maar om mezelf te beschermen ga ik nergens van uit, en zien we het wel over 2 weken. Zitten er eigenlijk nog meer lady's op de wachtbank???

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Shanti, wat een tegenvaller zeg!:(
    Maar ik hoop dat je aan 1 icsi poging genoeg zult hebben.Je hebt het voordeel dat je jong bent en dus een hele goede kans op innesteling maakt!

6. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden ,
    ik wil mijn verdere behandeling ook is dusseldorf(na alle postieve verhalen)moet ik daarvoor doorverwezen worden door huidige gyn of kunnen we ook zelf contact opnemen.

groetjes,
    Cilek

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Kikker, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een goed nieuws! TOP!

Zara, hoe gaat het? Ben je nog ZEN of is het UW?

Shantii, kan me voorstellen dat je teleurgesteld was! Maar we gaan er gewoon vanuit dat je die 12 ook helemaal niet nodig had! Die 2 gaan het gewoon worden! (die 2e mag natuurlijk nog even op poolexpeditie blijven)

Cilek, je kunt zelf contact opnemen. Maarrrr het kan zijn dat je verzekering wel om een doorverwijzing van je gyn vraagt.

Oh lieve meiden, ik ben weer ongesteld geworden!!! JEEEEEEEEEE!!! Dat betekent over 1 week en 6 dagen onze eerste IUI!! Morgen nog even DD bellen of alles goed aangekomen is en of er zaad klaar ligt, geld overmaken en dan ongeveer op 15 mei weer richting oosterburen. Onze eerste échte kans! :D Ik ben zo blij! Nu al...

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Loutje, meid wat gaat het ineens snel!!!
    Eindelijk echt beginnen.
    Spannend!!!

Shantii, dat is zeker een tegenvaller!
    Maar we gaan duimen dat deze een prachtige baby wordt!

Zara, hoe is het met jou?

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loutje.
    wat mooi zeg!!! dat wordt aftellen nu.
    wat een fijn gevoel he dat je bijna begint.

ik kan met 2 dagen met ovutesten beginnen dus hier ook erg spannend!!!

10. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie zijn echt lief meiden! Ik hoop zo dat we alleen maar deze poging nodig hebben, en dat het kleintje zich lekker gaat innestelen. Maar ben aan de andere kant ook heel erg bang dat het allemaal niet gaat lukken want we hebben elke keer met teleurstellingen te maken dus denk dan weer bij mezelf, waarom zou dit wel in 1 keer gaan lukken? Maar moet er aan de andere kant ook niet te negatief van uit gaan. We zullen het zien :) ..

Loutjelou, wat spannend!!! Bijna aan de beurt dus voor jullie eerste echte ronde. Jij moet hartstikke swangg raken!!! Komt helemaal goed.

Cilek, ik zou inderdaad even aan je gyn vragen. Ook geloof ik inverband met je zorgverzekering. Zet hem op meid!

Dit is trouwens ons kleintje die nu in mijn buik zit en hopelijk goed gaat door delen en innestelen:

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    @Cilek, ik zit bij CZ en zij wilden een medische indicatie van mijn nederlandse gyn.
    @Shanti: Ziet er goed uit!!Je kunt helaas niet meer doen dan wachten en duimen.
    @Loutje: Yesss, actie!

@Sikki: Hier ben ik vrij ZEN maar zodra ik er aan denk word ik heel erg UW.En dat gebeurt heeeeel vaak de laatste tijd.
    Ik baal dat ik geen kwaaltjes heb en weet wel dat dat niks zegt.Maar ik was iets geruster als ik me nu anders dan anders zou voelen..
    Nog 2 dagen en dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben.En ik vind dit dus doodeng, want ik ben niet zo van het testen maar meer van het eindeloos wachten tot ik de beruchte crime scene in de onderbroek ontdek.En ik moet NU naar de wc rennen, want mijn UW slaat dus op de darmpjes...:)

12. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden,

jullie zijn erg lief bedankt voor jullie antwoorden.
    ik heb vandaag een mindere dag
    kreeg net te horen dat 17 jarig meisje van een kennis zwanger is
    wat ironie (ongewenst zwanger)
    terwijl ik samen met honderden damens moet vechten voor een wonder

13. Nynke36

Nynke36 Lid

5 mrt 2010
    12
    0
    0
    Secretaresse
    Hallo lieve meiden.....

Ik heb een tijdje niet geschreven omdat ik niet teveel met het 'zwanger' worden wilde bezig zijn.

Ik heb goed nieuws, nu ben ik na 3 jaar eindelijk zwanger. Toch wil ik nog niet te blij zijn, eerst maar eens zien of alles de komende weken goed gaat. Ik vind het nog steeds ongelooflijk! Met 350IE Menopur, alleen maar 2 follikels (2 eitjes) waarvan er toch nog 1tje bruikbaar was.

Moet wel zeggen dat ik het momenteel moeilijker vind dan het hele proces vooraf. Die onzekerheid...... Ik was er ook vanuit gegaan dat ik waarschijnlijk iemand zou zijn waar het nooit bij zou lukken, dus het was een complete verrassing toen ik de test deed.

Zo zie je maar weer het bijna onmogelijke, blijkt toch mogelijk te zijn.....

Veel liefs,
    Nynke

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nou zeg, een ware zwangerschapsboom hier!!! Gefeliciteerd Nynke! Super!

Zara, sluit jij je snel aan? En daarna natuurlijk Shantii! (ben ik nou nog iemand vergeten?)

Ja, het is een gek idee dat we eigenlijk na ruim 1,5 jaar voor spek en bonen meegedaan te hebben nu voor onze 1e ronde gaan...

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Blijkbaar is het ons echt niet gegund.
    Ik heb rozige afscheiding.Zal straks ff een (zinloze) test doen, maar mag eigenlijk wel concluderen dat het weer niet gelukt is.
    Ik weet het ff allemaal niet meer....wat doet dit pijn.

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    NEEEEE lieve Zara, dat mág niet!!!! Wat is het toch oneerlijk!

17. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zara dat meen je niet! :( ow ow ow, wat vind ik dit erg voor je. Het is ook allemaal zo oneerlijk! Ronde 55 zie ik al bij jou pff, wat heb jij een wilskracht en doorzettingsvermogen. Echt heel erg knap. Kan me voorstellen dat dit hartstikke pijn doet. Dat doet het mij al als ik het alleen maar lees, laat staan hoe het voor jou moet zijn. Dikke knuffel!!!

Nynke wat mooi dat er ook een goed bericht is. Gefeliciteeeeeeerd meid!!! Echt super om te lezen. Nu proberen te gaan genieten meid, al zou dat allemaal best eng en onzeker zijn maar jullie kleintje gaat vast helemaal gezond te wereld komen.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    NEEEEEEEEE ZARA!!!!!!!!!!!!
    Ik wil dit niet horen!
    Dit kan niet!
    Dit mag niet!

O meid, wat doet mij dit ook pijn!
    Ik hoop zoooo dat je toch een positieve test hebt.
    Maar wat ben ik samen met jou bang...

KNUFFEL!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen...

Als eerste...Zara...nee nee nee nee nee!!!!
    Dit mag echt niet meid!!!! Ik heb het ook gehad en bij mij stelde het niks voor! Laat het alsjeblieft voor jou ook zo zijn!
    Vind het zo oneerlijk dit!!!! Ben er echt helemaal boos en verdrietig om!
    Hele dikke knuffel voor jou en ik ga heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het loos alarm is!

Loutje, ik kan me voorstellen dat dit echt heeeeeel spannend voor jullie is!!!
    Ik ga zo hard voor jullie duimen dat gewoon die 1e poging hartstikke raak gaat zijn!
    Jullie hebben het ook zo verdiend!
    De banner schiet mooi op!

Nynke!!!! Van harte meid!!! Ik weet idd nog dat de score zo tegenviel, maar moet je kijken wat het opgeleverd heeft!!
    Vind je dit erger ja?!?! Je moet genieten meid, echt! Je bent nog nooit zwanger geweest en je weet nu dat het KAN!
    Mocht het mis gaan (wat niet gebeurd) dan weet je dat de volgende poging ook gewoon kans heeft, omdat je zwanger kan worden! Klinkt misschien gek, maar zo voelde ik het echt!!!!
    VAN HARTE GEFELICITEERD!

En natuurlijk ook voor KIKKER!!!!! HOERA!!!!
    Ook van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan en misschien komen we elkaar nog wel een keer tegen in het mooie Tubbergen met allebei een dikke buik!
    En weet jouw moeder trouwens dat ik ook ICSI heb gedaan?!
    Mijn moeder was haar laatst tegen gekomen en toen had ze echt even zo staan kijken, haha! Mijn mams zei, zal me niks verbazen als ze het weet!

Cilek, welkom hier, had je nog niet gesproken, maar wat een kl*tensituatie is dat he?!?! Mensen die zo graag willen en dan komt er zo'n 17-jarige om de hoek kijken! Wij zijn er ook allemaal mee geconfronteerd en het is NIET leuk!!!

Shantii!!! Wow, mooi kindje hoor!!!! Let maar eens op wat voor prachtigs daaruit voort kan groeien!!!!

Sikki, ik las een poosje terug ook over een heel fijn gesprek met dr S! Fijn is dat, dat geeft toch meer vertrouwen in DD! Nu weet je weer waarom je er naar toe bent gegaan!

Sil, het wordt echt spannend voor jou! Je hebt nog maar eventjes te gaan!!!

Pat, schiet ook al mooi op! De laatse weekjes zou ik echt zooooooo zenuwachtig en benieuwd zijn!
    Maar die van jou moet nog ff blijven zitten!!!!

Klingel, hoest daar?!?!? Hard op de 20 weken aan zag ik al!
    Hoest met mams?!
    En de trouwplannen, staan die even op een laag pitje!?

Shanna, las het vreemde verhaal over de assistente die niet wist of je zwanger was?!?!Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer precies weet hoe het afgelopen is, ga ik zo even terug lezen!
    Knuf voor jou, hoe dan ook!

Hier, gaat prima, weekje vakantie! Heerlijk!
    Volgende week 1 dag werken en dan hemelvaart! Ook heerlijk!
    Dus gaat lekker hier!

Fijne dag!
    Liefs

20. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Zara, NEE!!! Dat mag gewoon niet!!!
    Het is zo oneerlijk......
    Hoop en duim toch nog voor je...!

Loutje, heel veel succes met jullie 1e echte kans!

Nynke, wat een wonder zeg, gefeliciteerd! It only takes one!

Loessie, ben ff aan het denken, heb wel van't forum verteld en dat er 1 iemand daar vandaan komt, maar volgens mij geen naam genoemd. Of ben ik nu al dement, zal het haar ff navragen! Grappig iig. Zou leuk zijn elkaar (met dikke buik) tegen te komen... Fijne vakantie iig!

Cilek, Helaas welkom hier en the best of luck!

Shanti, hopelijk kom je de wachtweken een beetje door en sluit je ze supermooi af! Succes! My fingers are crossed!

Voor iedereen: dikke schmack en good luck!

Deel Deze Pagina