Dutch Comic Con

Discussie in 'De lounge' gestart door Sceptica, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Was echt een super ervaring. Ik ben regelmatig in Amerika voor werk en kon de Comicon er toen aan vastplakken, hebben toen ook nog een rondreis gemaakt. Heel af en toe mag mijn man gewoon mee van mijn werkgever.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoezo durf je niet Mitsy1983?

Hier trouwens ook een enorme Supernatural en The Walking Dead fan. Ben dan wel weer een Dean meisje hahaha

3. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL

Wilde ook wel weten wat de reden is dat je niet durft. :)

Wij zijn ook gamers. Welke games doen jullie zoal? Hier momenteel voornamelijk Neverwinter, voorheen heel lang WoW gespeeld.

Ik ben dan weer meer een DC Comics fan, al ben ik ook erg gek van Iron Man. :D

4. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elvira, dat is wel helemaal geweldig natuurlijk, dat je het zo kan combineren.

The Walking Dead staat al tijden gedownload, maar moeten we nog steeds een keer aan beginnen, we volgen gewoon veel te veel series, haha.

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Waahhhh best zenuwachtig voor morgen.
    Ga samen met vriendin, die nest als mij helemaal SPN fan is.
    We gaan dus duidelijk voor Osric ;)

Zaten even in spanning, omdat er een kans was dat hij het niet zou redden. En vandaag tweete hij dat hij vast zat in Parijs, ivm stroomstoring op schiphol.
    Maar hij is aangekomen.

Vriendin en ik kregen zelfs nog reactie van hem toen we hem getagd hadden op twitter :p

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hahahah wendelaa, ik zag net zijn tweet naar jullie toe. Veel plezier morgen, wij gaan zondag. Zin in!

Heb je ook een tweetje gestuurd! Kon het niet laten..

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn man gaat vandaag ook (pers kaarten), maar we hoorde al dat er veel van de "grotere" namen hadden afgezegd helaas.

8. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook zin in!!! :D

Er is inderdaad nog een behoorlijke verschuiving van namen geweest, maar aangezien er niemand was waar ik echt naar uitkeek, maakt het voor mij allemaal niet uit. :)

9. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan is het allemaal wel spannend geweest voor jullie de afgelopen week, met al dat gedoe. Kan me voorstellen dat je dan wel heel blij bent dat het allemaal goed is gekomen. ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel plezier dames. :)

11. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een drukte! Maar ik vond het erg geslaagd, nu aftellen naar 26 april, dan kunnen we naar Antwerpen. :)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Het was echt gaaf! Mijn ogen uitgekeken bij al dat prachtige cosplay.
    Was wel gesloopt toen ik thuis kwam haha

13. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was ook compleet kapot! Ben al een week flink ziek, maar na er zolang naar uit te hebben gekeken, wilde ik het ook niet missen.

Het mensen kijken vond ik volgens mij zowat het leukste van de hele con, haha. Heb ook erg veel ideeën opgedaan. Nu nog tijd vinden om ze uit te werken. ;)

14. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snap alleen niet hoe ik geen vriendin kan vinden die een gelijkgestemde is op dat gebied, er liepen toch mensen genoeg rond zou ik zeggen. ;)

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant

Ik heb het geluk dat ik 1 vriendin heb die net zo bezeten is:D

16. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Ik ben zaterdags geweest! wat een drukte! Liep met een buggy en dat is dus echt niet te doen! Ik had een rood tuinbroekje voor mijn zoon gemaakt :D hij werd vaak herkend als ''stewie'' :D.
    Op zaterdag was er ook een stuk heel slecht verlicht, en een deel waar je bijna niet kon lopen door de drukte. Erg jammer, maar goed al doende leert men! waren jullie als Cosplayers? wat een indrukwekkende creaties voorbij zien komen!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Met kinderen en zeker met wandelwagen etc, zou ik er echt niet heen gaan!
    Al zou mijn jongste het wel het einde vinden! Die helemaal weg van de Marvel superhelden. Wie weet....als het volgend jaar weer is.

Cosplay doe ik niet aan, alleen in stijl van mijn favo serie gekleed gegaan. Maar dat is kleding die ik gewoon echt in mijn kast heb hangen haha

Hat was zaterdag idd echt druk! Al zag je dat niet terug bij het podium tijdens de Q&A van de verschillende acteurs.

18. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wendelaa, gelukkig heb ik mijn mannetje nog, die deelt wel haast al mijn interesses. ;) En aangezien die altijd een vrouwelijke character heeft bij het gamen, is dat ook wel een beetje mijn vriendinnetje! :p

Wij hadden de kinders ook niet mee en daar was ik ook wel blij om met die drukte.

Hero87, ik was wel in cosplay, wel simpel: had een cape, korset en lange rok aan. Wil wel een stuk uitgebreider, maar helaas te weinig tijd. Maar er liepen inderdaad erg indrukwekkende dingen tussen, heb mijn ogen uitgekeken!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Sceptica, heb je geen foto van jezelf in kostuum?

En heb jij toevallig Ace Ventura gezien?
    Die gast was hilarisch haha!
    En de zombie die rondliep, die was ronduit eng..bbrrr....

20. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Heb veel moois gezien! echt mijn ogen uitgekeken..wat een pakken! Hebben jullie sinterklaas gespot? die was toch best wel opvallend :p.. Weet wel dat ik niet meer met buggy ga. volgende word waarschijnlijk FACTS in september en dan mag de kleine man naar zijn opa en oma :D. Ook iemand met een zwangerschaps shirt waar zombie handen uit kwam! super cool! vond het gewoon jammer dat ik niet met zo'n toeter liep :p

Deel Deze Pagina